Armageddon

Jedan od boljih!

Moram priznat da je meni ovo jedan od boljih filmova u posljednjih nekoliko godina. Odlični glumci, glazba, efekti. Dobro, radnja je malo nelogična, ali to nije niti bitno jel je sva simbolika filma sadržana u njegovom kraju. Kraj filma jedan je od najupečatljivijih i dugo će te ga pamtit. Odličan film!

...

Ovo mi je jedan od boljih filmova katastrofe. Neću komentirati kak je moguće da rudari završe ko astronauti, jer u takvim filmovima je o tome jednostavno bolje ne razmišljati (ne valja se zamarati ni npr. sa kako je moguće voziti auto po lavi; dante's peak). Sad kad sam to razjasnila, mogu pohvaliti ovaj film. Ima svega..akcije, humora, tragedije, romantike..Priča je korektno odrađena, bez previše natezanja i mrcvarenja. Svi glumci su mi bili jednako dobri pa neću ni jednoga izdvajati. Jedino bih izdvojila scenu u kojoj Liv Tyler zadnji put razgovara sa Willisom. Jako dirljivo...

ma daj

Glumci odlični ,muzika fenomenalna radnja tipično američka,sam bog da su oni na planetu pa da nas spašavaju od vanzemaljaca i golemih asteroida.Ogromni asteroid na putu na zemlju i amerikanci šalju svog kick ass Bruce Willisa da izbuši rupu u njemu i postavi atomsku bombi i uništi ga i spasi sve nas.Film spašavaju dobri glumci Beuce willis,Billy Bob Thorton(kaj ti je to trebalo Billy),steve Buscemi ,Owen Willson ,Liv tyler(možda je ona nagovorila tatu za soundtrack)i muzika od Aerosmitha.Ako vam je film dobar pogledajte Izravan Udar film na istu temu ali puno puno bolji sa odličnim Morganom Fremanom i malim Frodom.ocjena 3

Kraj svijeta

Zanimljivo kako to da Willis je mogao spasiti svijet od uništenja asteoridom,a nije ga bilo 9.11. Čovjek se zapita. ŠAlu na stranu.Film zasnovan na stvarnoj prijetnji koja se nadvija nad zamljo nije tako naivan kako se čini. Ideja filma je odlična. Mislim na ono dolazi asteorid ajmo nešto učiniti. Ali to je sve dobro u ovom filmu. Osim još naravno najopakijeg glumca današnjice Steve Buscemijem i njegove scene jahanja nuklearne bombe ala Dr. Strangelove. Prekenjavanja tipa amerikanci i ostalo uz mrvicu rusa koje predstavlja ruski astronaut mi lagano ide na živce. Da ne pričam o patetičnim prikazima slušanja prijenosa diljem svijeta gdje se posebno zapaža džamija. I nakon otklanjanja opasnosti prikaz veselja i zahvalnosti jer su drčni ameri spasili svijet.A-ha. Realno gledano kada do takve opasnosti dođe amerikenjci su jedini koi su u mogučnosti nešto učiniti.Ali uviđajući kakve su probleme imali sa zadnja dva lansiranja Space shuttlea crno nam se piše. Osim ako Bruce ne smisli način kako da se zamlje unište asteroid. Slab film ali bolji od Žestokog udara.