Kuća debele mame

film je dobar

film je dobar smješan je dobra gl. postava

Ma naporno...

Odmah moram reči da nevolim Martina Lawrenca kao komičara, jer se čovjek toliko trudi biti komičan i zabavan da to zapravo svodi na preglumljavanje i kreveljenje te na kraju ispada iritantno i naporno.Isti slučaj je i sa ovim filmom. No unatoč svemu tome filmovi su mu skoro uvijek gledljivi i čak relativno zabavni,no to može najviše zahvaliti svojim filmskim partnerima,Will Smith(Bad Boys 1 i 2),Eddie Murphy(Život-meni osobno Martinom možda i najbolji film),Tim Robins(Ništa za Izgubiti) te Steve Zahn(Nacionalna Sigurnost).Ovdje cijelu stvar pak izvlače odlični Paul Giamatti,Anthony Anderson te u maloj ulozi svećenika Cedric the Entertainer. Ovo mu je nakon i Ništa za Izgubiti drugi samostalni i uspjeliji projekt uz naravno Plavu Munju gdje mu je partner bio zabavni i flegmatični Luke Wilson.Nakon toga je usljedio mnogo slabiji Crni Vitez,te je za naredni film morao udružiti snage sa Steve Zahnom. Očito je da se cijela priča zapravo koncipira na Murphyevom Luckastom Profesoru i uz mali dodatak Tatice u Suknji Robina Williamsa. Lawrence je preuzeo njihovu formulu,i gle čuda uspio! Film je bio toliki hit u Americi a bome i u ostatku svijeta da se ovih dana snima nastavak, a čuo sam da je u pripremi nastavak i Plave Munje. No to me uopće ne čudi kad je opće poznato da se Hollywoodski producenti hvataju za sve veče hitove iz 80-ih i 90-ih te snimaju njihove nastavke(npr.Rambo 4,Rocky6,Sirove Strasti 2,Tatica u Suknji 2,Stuart Mali 3, Terminator 4,Totalni Opoziv 2,Conan 3...)i mnogi drugi,da sad ne nabrajam,but you got the picture! Ok film sadrži nekoliko dobrih fora, ali one se svode ili na Wc humor,kao npr scena sa Big Mamom na Wc-u ili kadi. Ili su za njih zaslužni kao što rekog Giamatti i Anderson. Filmić je dakle zabavan ali ne i nešto posebno orginalan i pamtljiv, no ljubitelji Martina Lawrenca znaju što mogu očekivati. No ja bih ipak za ljubitelje takvih komedija rađe preporučao več prije spomenute naslove Luckasti Profesor ili Tatica u Suknji. ¨

DOPADLJIVA KOMEDIJA

Premda film nije originalan, ipak nudi 98 minuta solidne zabave. Martin Lawrence pokazuje da je vrlo dobar komičar, tumačeći prilično zahtjevnu dvostruku ulogu. Nia Long, Paul Giamatti i ostali su dosta dobri. Raja Gosnell solidno režira. Sam humor filma nije najprofinjeniji, ali glavno je da se gledatelj smije. Kuća debele mame je solidna i komična komedija, ali nažalost neoriginalna i lako zaboravljiva. Ocjena filma: 3

Big Momma's House

Film mi je OK i pun smijeha.Usto,Martin Lawrence mi je jedan od,tj. on mi je najbolji crnački glumac komedijaš.Glumio je u još boljem filmu Nacionalna sigurnost.Ovo je zabavna komedija uz koju ćete se dobro nasmijati.Svakako pogledajte!

Bože

Bože koliko jedan "komičar" može pokušavati biti smiješan i ispadati iritantan i tragikomičan. Inače smatram da su Martin Lawrence i Adam Sandler najgori komičari koje je svijet ikada upoznao! Ima ih još, ali barem nisu toliko razvikani - eh što MTV mladež učini od inače zanimljivog filmskog žanra. I Martin Lawrence samo uvim filmom potvrđuje da spada u sam donji dom onih koji se vole zvati komičari. Ocjena:Jedan

super!

Filmić mi se svidio jer je originalan, a opet je i malo akcije pomiješane s humorom što je svakako dobitna kombinacija!