Charlie i tvornica čokolade

moj prvi Tim Burtonov film

Ovo je film zbog kojega sam postao Tim Burtonov fan. Takav je Tim Burton-koji god ti je njegov prvi film koji si pogledao(ja sam pogledao sve njegove filmove pa čak i Sweeney Todda makar imam samo 9 godina)ti jednostavno dobiješ želju da pogledaš sve ostale. A kako to? Pa ovako to ide: Tim Burtonov Mars napada je za one koji vole filmove o Marsovvcima, Ed Wood za one koji vole filmove o ljudima koji su nekada stvarno živjeli... Vratimo se na Charlieja: film je perfektan i genijalan, nemam niti najmanju zamjerku. Ako niste gledali film obavezno ga pogledajte, a ako jeste ovo što sam sada ja rekao vi već znate.

vrhunski klasik za djecu,mlade ali i odrasle

Fenomenalno zabavni Burtonov film koji ce posebno oduseviti najmlađe i Johnny Depp u najčudnijoj ulozi u svojoj karijeri.Izvrsno!

Čokoladnooo...

nakon ovog filma poželite probati sve žive vrste čokolade pa sam tako i ja...imam sve veću i veću potrebu za čokoladom pa je sad volim još više...johnny deep je naravno fantastičan kao i u svim svojim ulogama...početak je jednostavno bio savršen a svidio mi se tja odabir kandidata za tvornicu a definitivno mi je najbolja ona mala plava sa žvakačom gumom...kraj je isto dobar,ali mi se ne sviđa sredina i to nestajanje djece i previše mi djeluje znanstveno....svi ti izumi djeluju nekako nemogućee...dobar je ali je moglo i bolje...ovo bi nažalost bila ocjena prolazna..gledljiv film...

film s porukom

sjajno, sjajno. film je presmijesan i prezabavan. namijenjen i djeci i odraslima. a nosi i poruku. johnny se iskazao kao izvrstan glumac. mislim da nisam mogla odabrati bolji nacin za ubiti nedjeljno popodne. ocjena - 4,5

luckasto

Mislim da nitko ne bi odbio posjetu tvornici čokolade. Zamislite sve one slatkiše oko vas, tekuća čokolada, bijela, smeđa, sa lješnjacima, voćem... Onda možete zamisliti kako je bilo djeci kada su ušla u tvornicu čokolade Willy Wonka. Ali umjesto zabave i smijeha, svima osim jednom dječaku je prisjeo taj posjet. Zašto? Odgledajte sami. A onda znajte da u životu ne smijete biti pohlepni, prepotentni, prezahtjevni, uobraženi, razmaženi. Samo oni čistog srca će uspjeti doći do cilja. Film je pun songova i plesa, a oompa loompa su pun pogodak. Naprosto plijene pažnju gledatelja. Johnny Depp je izvrstan u ulozi, rekla bi da mu luckaste i otkačene uloge najbolje idu. U svakom slučaju cijeli film je luckast i neobičan, ali vrijedi ga pogledati.

totalno

jednostavno mističan i prepoznatljiv burtonov stil i dalje očarava. sve što iman reć je da je ovaj film totalan...

burtonov dječiji klasik

Odličan dječji film koji mogu gledati i odrasli. Nije baš vijeran originalu, ali svakako dobra filmska prerada knjige i filma iz 1971. godine. Prerada je uspjela. Dok sam gledao film dobio sam toliku želju jesti čokoladu ili bilo što drugo slatko. Zaključak. Nemojte gledati film ako ste na dijeti, osim ako ste na čokoladnoj dijeti, tada gledajte film nekoliko puta. Johnny Depp je puno blaži Wonka od svog prethodnika Gene Wilder. Oni koji su gledali prvu verziju filma znat će o čemu govorim. U prvom filmu Wonka je , dok djecu provodi kroz tvornicu, nekako okrutan, dok je ovdje puno blaži. Depp je odličan. Djeca su mi također jako dobra. Tim Burton napravio je dječji film, ali ne bilo kakav nego poseban dječji film koji bi mogao (po mome mišljenju) za nekakvih 10-20 godina postati klasik. Ne znam. To je moje mišljenje. Film je vrlo dobar i pogledajte ga bili djeca ili odrasli.

Čokoladno

Biti ću kratka jer nije potrebno puno riječi da se opiše ovaj film. Totalno uvrnut film koji topi srca. Genijalan Johnny Depp koji me fascinira svakom novom ulogom. Sva djeca su odlično prikazala stvarnost današnjice a to su razmažena, prepotentna, svojeglava i nerazumna djeca. Odličan film! Svatko tko je u duši jedno dijete nek' pogleda, neće zažalit!

Uvrnuto, ali prezabavno

Pouzdajuci se u vještinu Tima Burtona te glumacke sposobnosti Johnnyja Deepa, rado sam pogledala ovaj film. I nisam se prevarila. Na samom završetku, film je jednako lagan i svjež kao i na samom pocetku. Sa zapletom i poukom namijenjenima mladem uzrastu, a skrivenim porukama vecem, Burton je uspio napraviti iznimno zabavan i zanimljiv film za cijelu obitelj. Ono što me se najviše dojmilo, jest više nego uspješna transformacija Johnnyja Deepa koji se odlicno snašao u netipicnoj ulozi Willieja Wonke. Uz odlicne songove i slatku atmosferu, ovaj film svakako ima moju preporuku kao moderna bajka za manje, ali i one vece. Ocjena: 5

Moderna bajka

Odmah prepoznatljivi Burtonove slike i Elfmanove glazbe. Izvrstan spoj. Glazba je bas onakva kakva i treba biti. Cak bi moglo proci i za lijepi Bozicni film sa snijegom. Koliko je film za djecu toliko i za odrasle. Jednostavno izvrsno, svakako pogledati. DVD 4.

Sweet

Kada sam ga išla pogledati, činilo mi se kao da će biti još jedan dosadan dječji film. No ispao je saswim sweet, zabavan filmić za sve uzraste. Johnnyja Deppa mogu samo nahvaliti kao i Freddieja Highmorea. Odličan Tim Burton kao redatelj. Sve u svemu, film je stvarno zakon!

SLATKO I SLASNO

Film je vrlo slasan i šaren. Najbolja je scena kada Willy Wonka probije krov tvornice. Film se temelji na superhitu Roalda Dahla. Radi se o djačaku Charliju koji dobije mogućnost posjeta tvornici genijalnog slastičara Willya Wonka kojega nitko nije vidio 10 godina

breathtaking

kad sam pogledao ovaj film jos dvadesetak minuta nisam mogao doc k sebi... na stranu to sto film zna biti sladunjav u nekim momentima, i to sto mi je gledanje filma ometalo uzdisanje za johnnyem deppom, ali film ima jednostavnu pricu i pusta vas da totalno dozivite burtona kao redatelja - vizualno je film zapanjujuc, kad pokusavate pratiti sve boje ispadnu vam oci! glazba je isto fenomenalna, a onaj indijski patuljak oompa loompa je vrhunac filma! deppova izvedba je naprosto briljantna (cak mi je ovdje bolji nego u piratima gdje je glumio gorana baru), a posto jos nisam upoznao zenu koja nije luda za njim, preporucam zenskom dijelu publike da otidju dva puta u kino ;)

Burton Rocks

Nedelja popodne..vrijeme malo u kurcu(jesen)..dvije su alternative...HTV-ov Nedeljno-popodnevni program ili Porečko kino...Od dvije solucije odabirem onu nekomotniju..pogodili ste,kino!! Moja zadnjica nije baš bila sretna što če morat sjedit u onim(maloihjenazvatitvrdim)stolicama 2 sata ali kad je čula da idemo gledat Burtona odma joj je bilo lakše!!! Kreče film...slika katastrofa...zvuk mono tj. stereo bez jednog zvučnika..ali to me je smetalo prvih 5 min jer jednom kad uđeš u bajkoviti svijet Tima Burtona te sitnice više nisu bitne!!! Scenografija i likovi maštovito složeni i kiarikirani do krajnih granica i to sve smješeno u najnevjerojatnioj tvornici čokolade na svijetu!!Priča je topla i bajkovita kao i svi dosadašnji filmovi dotičnog gospodina... Odabir glavnog glumca mi se ćinio malo nespretan ali na kraju se ispostavilo da je Johnny odlično odradio svoj dio posla!! Što se tiče same priče ništa novoga jer je to obrada starog filma ali je dobila jako na maštovitosti i Extravaganciji(zahvaljuči datom gospodinu u režijskoj stilici)!! Uglavnom,da nema Tima Bartona trebalo bi ga izmisliti jer on je jedini čovijek koji može tmurno popodne pretvoriti u predivno posljepodne(jesam spomenuo da sam veliki fan gospodina Burtona).. Ocjena filma 4+..jer je obrada pa ono...

Šareno & Slatko = Burton

Jako dobro i još ukusnije. Ma ko pametan se ne bi poželio nać u društvu Wonke i obilju čokolade. :) Makar je film namjenjen djeci (koji ga doživljavaju na jedan način), za mene još dražesnije djeluje na starije/odraslije. Burton je ovaj put umotao svoju bajku zajedno s čokoladom, i svatko tko voli prvo i potonje mora uživat.

Skroz funky!

Unatoč tome što je film okarakteriziran kao film za djecu, ovaj Burtonov film svu svoju raskoš pokazuje malo starijim gledateljima. Zašto? Vrlo jasnu i svima dragu priču Roalda Dahla oblikuje na sebi svojstven način. Sve je pršti od skrivenih poruka i potpisa ovog redatelja, što u dosta scena iz gledatelja izvlači lagan smješak uz pomisao “bohoholesno”. Poneki flash iz prastarih horora, totalno funky glazbeni brojevi, genijalna kritika devijantnih pojava u današnjem društvu... no malo je toga na prvu loptu. I to otkrivanje čini putovanje kroz tvornicu Willya Wonke još čarobnije. Ovaj nije samozadovoljno Burtonovo iživljavanje na dječjoj priči. Film je sa svim svojim elementima jako dobro uklopljen u jednu cjelinu. Odabir glumaca, scenografija, glazba, kostimi, šminka... svi oni pričaju fantastičnu priču o ljudskim vrlinama koje moramo prepoznavati kod dugih. U biti, još jedan Burtonov uspjeh na ovom filmu se sastoji u naoko jednostavnom potezu: napravio je savršeno gledljiv film za najmlađe koji je puno više od toga. Taj film je odličan. Za bilo koga. P.S. Zašto baš Tim Burton & Roald Dahl? Čini se nelogičnim? Ipak, sjetimo se, Roald Dahl je tip koji je napisao “Gremline” :)

njam,njam,...

Ovaj film je dokaz da Big Fish nije bio slučajan, tj. da se Burton vraća u formu i to u velikom stilu. Jednostavna dječja priča sa poukom, prekrasna scenografija, te zaista sjajne uloge - od Deppa do klinaca koji su sjajno odigrali svoje vrlo bitne role. No, jedino zašto ovaj film nije dobio peticu od mene - jest to što je namjenjen gotovo isključivo djeci. Odrasli će se solidno zabaviti, ali tu nema puno stvari za njih. No, nema veze. Barem će klinci pogledati jedan zaista pametan i poučan film, umjesto debilnih američkih komedija čiji se humor temelji na tjelesnim izlučevinama i nasilničkih macho-preseravanja. Jedna stvar je sigurna - nakon filma ćete se zaželjeti čokolade i pjevušiti pjesmicu - Willy Wonka, Willy Wonka, the amazing chocolateer,... Ocjena: 4

odlican!!

film mi se jako svidio!! smjesan zabavan, dobra radnja, puno mašte i prekrasno napravljano.... Johnny Depp je ostvario jos jednu fenomenalnu ulogu!! svakako pogledati!