Iz pakla

JACK THE RIPPER

Puno filmova o londonu u 19. stoljeću te životu i ubojstvima Jacka Trbosjeka, a ovaj je definitivno najbolji i najkvalitetnije...Film je napet tokom cijele svoje radnje.Johny Depp zna znanje,nema šta.

From Hell

'From Hell' je uspješni prikaz života u Londonu 1888. za vrijeme Jack the Rippera i nudi jedan novi pogled na njegova ubojstva i spekulaciju tko i iz kojih krugova je mogao biti slavni ubojica koji nikada nije uhvaćen. Film braće Hughes uzima nekoliko motiva iz istoimenog stripa Alana Moora no ne može se reći da je njegova vjerna ekranizacija. Johnny Depp opet pokazuje koliko je genijalan glumac i njegov prikaz inpektora Abberlinea je izrazito uvjerljiv. Uz glumce adut filma je i režija koja je jako dobra;jeziva atmosferičnost Londona 1888. je postignuta na raznim lokacijama u Pragu i više nego zadovoljavajuće a sam film nikad ne gubi ritam te se do samoga kraja pitamo tko je ubojica prostitutki. Moj omiljeni dio je kraj kada Godley dolazi po Abberlinea po drugi put. Uvijek si postavljam pitanje da li se radnja filma u potpunosti dogodila ili je to sve Abberline sanjao pod utjecajem opijuma što bi značilo da Godley ustvari prvi put dolazi po Abberlinea. No, o tome nekom drugom prilikom. Puno je bitnije da četvrti film braće Hughes (kojim izlaze iz svog žanra) ima atmosferičnost, radnju i Deppa koji dokazuje zašto je najbolji današnjice.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

film koji osvaja...

ovaj film me zaista osvojio,i odušavljena sam, bez obzira na pomalo tašku temu. film je napet,strašan i romantičan. ima sve i preporučujem ga svima koji cijene kvalitetan film.