Ljubav je tamo gdje si ti

Dori

Rachael Leigh Cook i Jonathan Tucker su nosioci glavnih rola u romantičnoj drami koju potpisuje Reverge Anselmo kao kompletan autor (režija i scenario). Čudan splet okolnosti uspostaviće vezu između mladića i devojke koji na prvi pogled nemaju ništa zajedničko. Dori Lawrence, glumica i pevačica, pritisnuta teretom šoubiznisa počinje da se gubi. Dijagnostifikovana šizofrenija dovodi je u sanatorijum za oporavak traumiranih mladih ljudi. Tamo upoznaje problematičnu Sue Dubois, devojku koja je bila akter gadne sobraćajke, u kojoj je jedan od saučesnika bio i buntovni Mark Deloach. Da bi izbegao zatvor, Marka šalju u marince, kako bi fizički ojačao, mentalno očvrsnuo, izgradio karakter i povrh svega postao bolji čovek...Ambiciozno zamišljen projekat na kome se okupila glumačka ekipa sastavljena od par poznatijih imena. Tako se Val Kilmer pojavljuje u efektnoj epizodi kao instruktor regruta koji prolaze rigorozan vojnički dril, dok ne postanu marinci - ponos US Army. Joe Mantegna je još jedno ime koje je davno dostiglo svoj zenit u karijeri, ali mora se priznati kako je ovde pružio sasvim pristojan performans. Naravno da neću da izostavim i lepuškastu Agnes Bruckner, pogotovo što je uložila značajan trud da što bolje oslika lik nestašne Sue na veliko platno. Najveća zamerka ide na račun glavnih likova, jer su Jonathan Tucker i naročito Rachael Leigh Cook neuverljivi u ovako koncipiranoj priči. Dobro sad, ni radnja nije konzistentna, jer se u drugom delu razvodnjava i donosi nam predvidvljiv ishod. Ako je za utehu, barem je dinamična, jer nema nekih dosadnih sekvenci. Ljubav po običaju pobeđuje sve prepreke, bez obzira da li je u pitanju bolest, rana iz rata ili tek protivljenje roditelja i bliskih prijatelja. Mišljenja sam da je režija mnogo htela i započela film koji će imati jaku pozadinu, potrebnu dubinu, ali da se malo toga postiglo. U svakom slučaju dosegao je do nekakvog proseka, što konkretno znači da i nije baš za preporuku. Osim ukoliko niste fan nekog iz navedene glumačke postave.