Oceanovih jedanaest

???

Kako pokrenuti film?

GJ!

Već sam komentirala oceanovih 13, ali moram i ovaj budući da je film najbolji kojeg sam ikad gledala.^^ Ono šta me prvo oduševilo kod ovog filma je bilo to da u filmu nije bilo NIŠTA nasilja, oružja ili tučnjave....savršeno jer se sve temelji na planiranju i lukavoj izvedbi same pljačke. Onda sam ostala osupnuta sa količinom izvrsnih glumaca na istom mjestu. Pa onda ta radnja............mmmmmmmmm jea! =D Al okej, George Clooney je divan. =)

oceanovi jedanaest!

dobar je film ima puno akcije! no Brad Pitt je tako dobar glumac da bude glavna zvijezda tog filma!

Sofisticirana adrenalinska bomba 1

U životopisu Stevena Soderbergha nema lošeg filma, no mora se priznati da njegovih "Oceanovih 11" za sobom ostavljaju nekoliko upitnika. Za početak, odakle Danielu Oceanu, čovjeku koji je netom izašao iz zatvora, novac koji mu omogućuje da se bezbrižno smuca po hotelima i kockarnicama Las Vegasa? Kako je moguće da sveznajući Terry Benedict nije na vrijeme saznao tko, što i kada planira učiniti s njegova tri kasina? Nije li Saul Bloom predugo i stoga previše poznat u prevarantskim krugovima da bi uspio ostati skriven pod imenom Lymana Zerge? Koja je zapravo kriminalna specijalnost braće Malloy? Nije li ponovno spajanje bivših supružnika pomalo naivno realizirano? I ne čini li se čitav taj svijet sofisticiranog kriminala pomalo nestvarnim? No, zapravo ništa od navedenog nije važno, jer su "Oceanovih 11" postigli savršen balans između podizanja adrenalina i opuštanja uz profinjeni humor, ležerno su nas zabavili, a opet, zadržali mozak zaposlenim, jer priču treba pozorno pratiti kako nam se u glavama ne bi zapetljale njene fino istkane niti. Po završetku filma ostaje samo smiješak na licu i osjećaj da smo dva sata proveli negdje drugdje, gdje dan počinje s dolaskom noći, gdje se vrte svote novca koje nećemo zaraditi kroz čitav radni vijek, gdje je luksuz svakodnevica i gdje sve završava povoljno po drage nam likove. A ono najbolje od svega jest činjenica da povratak u stvarnost nije nimalo bolan, jer promatrati taj glamurozni 'drugdje' je izuzetno zabavno, no živjeti ga - bilo bi suviše naporno. Neka ga radije žive oni karizmatični tipovi koje predvodi George Clooney i neka se pritom dobro zabavljaju, a mi ćemo im se lako pridružiti s vremena na vrijeme.

Vrhunska zabava

Vrhunska glumačka ekipa, odlični scenarij i još bolji redatelj. Ovo su samo neke od vrlina ovog filma koji je za mene jedan od zabavnijih filmova koje sam gledao. Iako se radi o remakeu, ovdje to nije (kao u većini slučajeva) nedostatak koji ga čini lošijim od originala, nego bih rekao da je ovaj film svojom kvalitetom i karizmom i bolji od originala. Najzaslužniji svakako za to je redatelj Soderbergh. Ovakva glumačka imena na jednom mjestu (a ne sjećam se kada se u jednom filmu okupilo toliko velikih filmskih zvijezda) može funkcionirati samo ako je u redateljskoj stolici majstor koji sva ta silna ega može držati pod kontrolom i može ih ukomponirati u jednu skladnu cjelinu, iz koje nitko neće previše odskakati, a istovremeno nitko neće biti ni zapostavljen. Sama priča o pljački najčuvanijeg kasina u biti ne predstavlja nešto novo, ali je tako kvalitetno razrađena do najsitnijih detalja što predstavlja pravi užitak za gledatelja. Način na koji je izvedba same pljačke snimljena (kombiniranje scena pljačke i njenog planiranja, vraćanje radnje kako bi se pojasnili određeni ključni trenuci u filmu) omogućuju gledatelju da prati radnju filma bez velikog napora, a dinamičan ritam filma ne dopušta gledatelju da se ijedan trenutak opusti. Zbog toga film koji traje dva sata proleti za čas. Iz svakog kadra je vidljivo da su svi (i glumci i ekipa iza kamera) uživali u snimanju ovog filma, što je na kraju rezultiralo sa naizbježnim nastavkom (doduše nešto i slabijim) i trećim dijelom kojeg s nestrpljenjem očekujem.