21 gram

Dojmljiv kolaž

Ovaj film najbolje opisuje riječ "kolaž". To je u prvi mah gomila nabacanih sličica koja vas zbuni zbog nepoštivanja kronologije. Ali kako radnja odmiče, taj se kolaž pretvori u vrhunsku sliku - bistru i uvjerljivu. Glazba po načelu "više je manje" ispada pravi pogodak u cjelokupnom dojmu. Ocjena 4.5/5

21 gram

Granica koja dijeli život i smrt. Samo taj 21 gram je lakoća duše, lakoća ljudskog življenja. Film je dojmljiva drama o životima tri obitelji, koje je tragičan slučaj doveo u međusobnu isprepletenost života. Flashbackovi uvlače gledatelja u radnju, a događaji se nižu... Sean Penn je odigrao svoju najbolju ulogu, Benicio Del Toro je isto fantastičan, a ne zaostaje ni Naomi Watts. Cijeli film je prikaz tragedije ljudskog života, apsurda u produženju života i neočekivanih obrata. Film je teška drama, ali u svakom slučaju vjerodostojna i nadasve realna. Nakon filma gledatelj ne može ostati ravnodušan, kao što su i u toku filma osjećaji podijeljeni i stalno se mijenjaju. Film se gleda u jednom dahu, i zahtijeva koncentraciju, ali nakon završetka nikome nije žao što ga je odgledao.

Vrlo dobar...

'Dirljiva priča o nadi, ljudskosti i preživljavanju'- veoma dobro opisano. Film je baš takav, samo je za moj ukus za nijansu sporiji nego bi trebao biti...

samo je naslov lak

kad mislite da vam je tesko,pogledajte ovaj film

Film za 5

Film koji sam pogledao 3 puta i svaki puta je bio odličan. Odlična, tužna priča koju uopće nije teško pratiti. Film ima i, po meni, odličnu glazbu koja je mračna poput i same priče. Glazbe nema baš previše čime je dočaran realizam filma. Posebno mi je urezana scena pri samom kraju filma u kojoj se S. Penn upuca. 21 gram je meni najbolji i najdojmljiviji film koji sam dosad gledao.

film koji se ne zaboravlja

Film 21 gram jednostavno ostavlja jak dojam na gledatelja. Gledao sam ga 2 puta i taj drugi put mi nije bilo dosadno nimalo. Rastrgano vrijeme radnje daje filmu posebanost, atmosfera je mrak, kretanje kamere pruža dozu realizma. Gluma savršena..poseno Benicio. Od ovog redatelja možemo još puno očekivat. Film koji će se pamtiti. 21 gram- tako mala razlika između života i smrti.

dosadno...

To je jedan od filmova koje nisam uspio pogledati do kraja, premda sam to pokušavao.Jednostavno mi je bio dosadan. Posebno što mi smeta je muzika u filmu, jer ta glavna tema je, barem meni, bila vrlo neupečatljiva, da su odabrali neku zanimljiviju i atmosferičniju glazbenu podlogu, mislim da bi i ukupni doživljaj bio puno bolji. Vizualna strana mi se vrlo dopada. Malo me film podsjeća na Memento.

prosjecno-lose

Manje od ocekivanog, definitivno. 21 gram nam nudi pricu patnje, koincidencije, transplantacije. Slicne nam teme nudi (samo na drugom kontinentu) Pedro Almodovar. S druge strane film koristi reziju kaja je nekako bila u modi prije 5-10 godina, aranzman koji je i sam redatelj koristio u svom mnogo, mnogo boljem Amores Peros-u. S druge strane, slicno redanje scena i postavljanje gledatelja u polozaj blage vremenske konfuzije mozemo vidjeti u Pulp Fiction(Q.T.) te u Bifore the Rain(Milcho Manchevski).Vjerojatno povucen uspjehom svoje rezije u Amores P., u 21 gr. Alejandro Gonzales Inarritu pokazuje da nema bas nekih strahovitih ideja, zapravo on nije znao sta treba napraviti u Hollywood-u, a da ne napravi americki Am.P. pa je jednostavno u prvoj polovini filma doveo gledatelja u stanje djelomicne paralize, napravivsi kupus od rezije. U drugoj polovini kao sve to rasvjetljava sto je u prvoj haoticno zamracio, i sve to iz jednog razloga – strah da se ne ponovi. U tom strahu reditelj je posegnuo za svakom slamcicom kako bi se barem nekako spasio davljenja, uporabio je podlo oruzije koje obicno pali kod prosjecne publike, ZBUNJIVANJE. Jer tim potezom mozemo zaintrigirati gledatelja, a to postici jest polovina dobrog filma, i dobar nacin nadomjestka manjka sopstvenih ideja. Uostalom, price su videne, rezija vidjena i prevazidena(ako smijem reci), reditelj razotkriven, gluma videna. Mozemo se samo nadati da ce reditelj to vec nekako popraviti, jer ja vjerujem u njega i iskreno se tomu nadam. Do ta neka ostane na ocjeni 2.

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

21 gram

očekivanja su bila izgleda prevelika! Tolko sam se naslušala o filmu, ljudi su tolko pričali...Najviše me se dojmio Benicio- fenomenalan glumac!

MOĆNO

21 Gram je film koji zahtjeva maksimalnu koncentraciju i strpljenje. Sean Penn, Naomi Watts (koja je za ovu ulogu trebala osvojiti OSCARA za najbolju žensku ulogu) i Benicio Del Toro su briljantni. Rijetko kada se vide ovakve izvanredne glumačke izvedbe u jednom filmu. Režija je virtuozna i precizna. Ovaj film bi lagano mogao postati klasik. 21 Gram je emotivna, kompleksna i nekonvencionalna drama koja će vas pratiti dugo nakon gledanja. Ocjena filma: 5

Službeno je-Inarittu je genije!

Dugo sam čekala da pogledam ovaj film i isplatilo se.Inarittu je genije!Nakon "Pasje ljubavi" dokazuje da nije zvijezda za jednu noć,a to kao prvo iznimnom režijom,zatim perfektnim izborom glumaca(Benicio Del Toro me i privukao filmu)-Naomi Watts se stvarno iskazala,a Sean Penn potvrđuje svoju reputaciju(tu mi je mnogo bolji nego u Mističnoj rijeci!).Sviđa mi se rascjepkanost radnje koja se stalno kreće naprijed-nazad(pomalo me podsjetila na Memento) Likovi su ljudski i stvarni-oni imaju svoje strahove,opsesije i nisu stvoreni da ih zavolimo nego da nešto naučimo iz njihovoh grešaka.Film za pamćenje!

21 gram

S obzirom da sam dala ocijenu 5. moram napisati par riječi. Film se gleda u jednom dahu.Sean Penn je poput vina što je stariji to je bolji, poslije Mistične rijeke ovo mu je fenomenalna uloga. Poslije ovog filma čovjek se mora stvarano upitati da li se sve događa slučajno ili u ovom našem svijetu sve se nakraju složi kao puzzle! Obavezno pogledati!

Benicioso

Ovo je stvarno film "raspoloženja". Morate stvarno bit dobro raspoloženi da ga odgledate u šutu,ja sam ga prvi put prekidao bar 3.puta. Teška radnja i tema filma,naravno sa vrhunskim interpretacijama Watts,Penn i DEL TORO!!!! Ne znam da li ću ga skoro pogledati opet,ali ovo je jedan od MUST SEE filmova prošle godine!! Do pisanja,ajd bok!

anksioznost....

eto napokon sam i to pogledala... ufff..tezak film.. shteta shto ga nisam pogledala na big screen-u..da ga bolje dozivim.. al nemogu se odluchiti josh kako da ga ocenim.. mixx emotion... da malo je zbunjeno na pochetku dok ga ne ulovish..a i svidja mi se kako su i boje drukchije za odredjena vremenska razdoblja..to me podsecha opet na jedan beniciev filmich..(traffic) ocena filma-ovisi o raspolozenju od 3-5

prosječno

ovaj sam film vidio već tisuću puta iako sam ga danas prvi put pogledao. film koji pokušava dokazati nekonvencionalnost povezivanjem triju priča spletom mozaičnih scena, što je prema mome mišljenju, prilično neuspjelo. priče su također već viđene, isprepletene na sasvim običan način, bez imalo novine ili makar pokušaja uvlačenja nekonvencionalnoga u film. jer, završna premisa, a i sam naslov filma, davali su odsta prostora redatelju i scenaristu za mnogo bolju priču. jedino dobro, i to jako dobro u ovome filmu su glumačke interpretacije seana penna (kojega ja baš ne volim), naomi watts i posebno briljantnoga benicia del tora. moram primijetiti da je ovo uloga za koju se nitko ne bi bunio da je dobio oscara, za razliku od traffica, gdje ga je dobio prilično nezasluženo. ali, akademija pravi mnoge propuste (nenominiranje thorntona za monster's ball i sl.) sve u svemu, osrednji film, sa zanimljivim krajem, prilično konvencionalan, nikakava revolucija. još jedna zamjerka za kraj. totalno nedomišljata kamera, bezidejna vizualna rješenja, na kojima bi redatelj u narednim filmovima morao poraditi 5/10

21 gram

isplati se pogledati, ali nis posebno, prevesel je za takvu temu, uzasan sam.No cini mi se po mom misljenju nisam jedini kaze on a vi ste mu ocjenili recenziju 4,5 zasad citiram dio: Gledati,gledati i opet gledati. Bas me zanima koliko ce/te ga puta opet pogledati...

Malo sam i zaplakala..

Da, jesam. Ja sam ona koja plače na Braveheart i Edwarda Škarorukog. Ne sjećam se u kojem sam trenutku 21 grama pustila suzu ali znam da je bilo uzrokovano jednim od najboljih filmova koje sam imala prilike gledati. Privukao me Sean Penn i zahvalna sam na tome :) Iako je drama, a za njima baš i nisam luda, ovaj je nadmašio sva moja očekivanja.

black jack

Izuzetno zanimljivo ispričana svakodnevna ljudska priča! Način na koji se isprepliću činjenice u realnom vremenu nimalo ne ostavlja osjećaj zbunjenosti i nedovršenosti. Gluma dvoje iskusnih glumaca je besprijekorna. Atmosfera filma teška je kao i sama radnja.Film ostavlja u vama ono nešto što svaki ljubitelj filma očekuje nakon dobrog glumačkog i redateljskog uratka. Definitivno pogledati!

21 gram

Moram priznati da me imao već samim naslovom. S tom poantom o dvadeset i jednom gramu koje tijelo izgubi kad umre. I da se odmah upisao na nikad pisanu listu remek-djela u nikad razmatranoj kategoriji najefektnijih naslova. A onda sam ga napokon pogledao (na čemu ovom prilikom zahvaljujem ovoj web-stranici koja me počastila DVD-om). I u tih dva sata ništa drugo nije postojalo, samo taj usisivač od filma, gorka, mučna drama s živopisno tragičnim i tragično živopisnim likovima osuđenim na zlokobnu interakciju. Sa svojom suludom vremenski uneređenom koncepcijom. Kao brižno slagan mozaik, efektniji čak i od Altmanovih "Kratkih rezova" (što bi značilo do jaja efektno!). S nekoliko antologijskih scena od kojih ne znam koju bih uopće izdvojio kad već tako divno blistaju u filmskoj cjelini. S kamerom koja neumorno, naturalistički hvata svaki, ma baš svaki važan trenutak, bez ikakvih viškova ili manjkova. Sa svim elementima rasnog, vrhunskog filma na svojim mjestima. Što me dovodi do prekrasnog zaključka – da sam u tako kratkom vremenu bio počašćen s četiri vrhunska, velika filma ("Mistična rijeka", "Izgubljeni u prijevodu", "Sanjari" i "junak" ove recenzije). Što, koliko može, na neki način uljepšava moju filmski turobnu jesen u gradu čija je kino dvorana ponovo u mraku...

Ocjena recenzije: 2.8 Tvoja ocjena: -

21 put bravo!

Drugi film Alejandra Gonzaleza Inarritua,tog mladog i vrlo darovitog meksičkog filmaša slijedi njegov prvi filmski uradal Amores perros snimljen nekoliko godina ranije.I ovaj put postoji nekoliko priča koje povezuje jedna automobilska nesreća.I ovdje imamo nelinearnu radnju,ovaj put još 'neuredniju'(prvih tridesetak minuta scene se doista redaju jedna za drugom iz različitih 'dijelova'ovog filmskog mozaika,u orijentaciji nam pomaže filmska fotografija,jer svaka je priča snimljena u jednoj svojoj,nazovimo to tako,boji),no,kako film odmiče,kockice se polako ali sigurno uklapaju,preskakanja su sve manja,pomalo nadolaze scene koje smo već vidjeli u početku,i na kraju sve biva jasno.Jasno,što se tiče radnje,jasno što se tiče kvalitete ovog filma-vanserijski!Režija je ingeniozna,u suglasju s vrsnom montažom,gluma vanserijska,Penn u ulozi karijere(iako je Oscara dobio za Mističnu rijeku),Naomi Watts briljantna(pokazala je svoje umijeće već u svom prvom pojavljivanju u Mulholland Driveu),Del Toro monumentalan...I sporedni glumci sjajno obaviše svoj posao.Soundtrack iznimno atmosferičan,uvelike pridonosi kvaliteti filma.Film je to koji zahtijeva više gledanja ne bi li se mogle pojmiti sve njegove kvalitete,kojih je doista mnogo(film sam tri puta odgledao u kinu,još toliko na nedavno izašlom dvd-u i svakim novim gledanjem on je sve bolji...)Obratite samo pozornost na koji način Penn glumi teško bolesnog srčanog bolesnika,svaki njegov izdisaj možete osjetiti kao da ste vi u njegovoj koži,njegove transformacije raspoloženja,njegov pomalo suzdržani bijes i očaj koji u jednom trenutku eksplodira,potom Del Toro u ulozi čovjeka koji se predao Isusu te u vjeri pronašao izlaz iz kriminalnog života,da bi ga naposlijetku isti taj Isus kaznio i napustio.Možda je prošle filmske sezone i snimljen neki kvalitetniji film,kojeg nisam imao prilike vidjeti,ali od onog viđenog,ovaj zauzima mjesto na vrhu ljestvice vrhunskih ostvarenja.Gledati,gledati i opet gledati.

hm...

Želim samo reći da razumijem što je ovaj film trebo predstavljati,ali osjećam da je negdje u scenariju propust...Razumijem bol kroz koju likovi prolaze,to je ok,ali nekako me likovi i njihovi postupci podsjećaju na Jerry Springer(White Trash) Show...Npr. kad Sean Penn ide objašnjavati Naomi da ju je zbario zato jer osjeća zahvalnost za srce njezinog pokojnog muža...mislim WTF ?!?!...kao ono- znam da nisam trebo,al jebiga omaklo mi se pa sam te morao zbarit(pogotovo kad sam shvatio da je pokojni gospodin imao lijepu ženicu).Nema povezanosti gledatelja i lika jer kao što rekoh likovi se ponašaju trashy...još primjera...cijela ona spika del Torrovog lika sa onim vjerničkim ispadima-iritantno.....

Ocjena recenzije: 2.57 Tvoja ocjena: -

21 gram

Ovaj film je svakako za preporuciti. Nekom se možda neće dopasti stalna izmjena radnje. Odlična gluma za Benicia ! :-)

A must see..

Ovaj film vrlo iscijepkanom formom (ali lako se prati jednom kad pohvatate sve likove) slaže kolaž o tri lika čije se tragične sudbine zapliću u jednoj nesreći. Film je bolno realan, a glumci savršeni. Naomi Watts je trebala dobiti Oscara za ovu ulogu, jer njezina uloga majke, bivše narkomanke, mogla je lako preći u najgoru patetiku, a ona ju je odigrala s nevjerojatnom uvjerljivošću. Film godine!!

21 gram

Na prvi pogled izgleda kao da je reziser uzeo gotov film, izrezao filmsku traku na posebne scene, bacio sve skupa u zrak, pokupio razbacane komadice, i sve opet lijepo zalijepio, totalno random. Posljedica toga je da na pocetku ne znas sto se kad dogadja, izgleda kao da lud jebe zbunjenog. Sean Penn cas umire u bolnici, cas jebe jednu, cas drugu, cas trci s pistoljem, itd itd. jenom rijecju: ZAKON!!!

How much the 21 grams weight?

Koliko je tezak? Uzimajuci sve u obzir, taj 21 gram je tezi nego sto vecina ljudi misli, i uzima zdravo za gotovo. Ovaj film je definitivno nesto posebno... Uz odlicne glumacke performanse i zadivljujuce vjestu reziju, 21 grams sadrzi neopisivo tmurnu atmosferu koju malo koji noviji filmski uradak moze ponuditi. Zadivljujuce u svakom slucaju! Preporuka!

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -