Moulin Rouge

Odličan ^^

Jedan od mojih najdražih filmova.^^ Prekrasna priča, odlična glazba, kostimi, kazalište... Bezvremen mjuzikl koji se mora pogledati. :D

MOULIN ROUGE!!

ajooj, ja ovaj film obožavam. Nisam ni sama svjesna zašto jer inače nisam neki ljubitelj Nicole Kidman, a i nije mi baš ugodno slušati njen kreštavi glasič, ali u ovom filmu mi je sve to nekako uklopljeno i ne dolazi toliko jako do iritirajućeg izražaja. Glazba mi je preeeodlična, i scene... Možda mi se sviđa zbog sve te napetosti u glazbi i nastupima.. ne znam, ali mi je predobar.

najdrazi film

iskreno film nije za svakoga ,ali preporucujem pogledat jer je prica bezvremenska ,a glazba moderna.Nicole i Evan McGregore napravili su odlican posao kao nesretni ljubavnici.Film ima neki sarm,i uvijek cete mu se vracati.preporucujem

Savršen spoj filma i glazbe!

Baz Luhrmann oduševio me je filmom ''Romeo+Juliet'' tako da sam ''Moulin Rouge'' odgledao s velikim zanimanjem. Priča prati odnos siromašnog boema pisca Christiana (Ewan McGregor) i prelijepe kurtizane Satine (Nicole Kidman). No, Luhrmann se ne zaustavlja na samo ta dva lika već stvara širok spektar likova koji se i ne bi mogli nazvati sporednima jer upotpunjavaju filmu točno kako treba. Nicole Kidman i Ewan McGregor savršeno djeluju u ovom filmu. Upravo su njih dvoje uspjeli stvoriti ''kemiju'' na filmu koja ne ispada odglumljena. U film je uklopljena moderna pop glazba, ali obrađena na jedan sasvim zanimljiv način. Tako će te čuti u novom aranžmanu Queen (The Show Must Go On), Madonnu (Like A Virgin), U2 (Pride), Phil Collinsa (One More Night), David Bowiea (Heroes) i mnoge druge. ''Moulin Rouge'' je sve u jednom. Film, glazba, raskoš, kazalište, kostimi i mnogo mnogo toga drugog. Iznenađujuć dobar kraj će vas oduševiti ali i rastužiti. ''This Story Is About Truth, This Story Is About Beauty, This Story Is About Freedom, Above All Things This Story Is About Love'' ocjena: 5