Žena iz vode

Priča u formi blagog sedativa

Sam režiser ovog ostvarenja je pomenuo da je scenario osmislio, pričajući bajke za laku noć svojoj deci, tako da je film namenjen (ipak) mlađoj populaciji. Ali, čemu onda toliko dijaloga, zašto je radnja tako usporena? Deci je to dosadno, a bogme i nama starijima.Nešto se tu nije složilo kako treba ....Pa zato i ako propustite ovako nešto, verujte - ništa strašno, čak naprotiv, uštedeli ste sebi nešto manje od 2 sata slobodnog vremena.

Jednom daaavno...

...bio jedan jako talentiran redatelj koji je pisao odlične scenarije i po njima snimao jako dobre horore. Taj redatelj se zvao M. noć Shyamalan. Ovih dana gledam i čitam kako je on odlučio snimiti neke bajke za svoju djecu, ovo-ono, šta-ja-znam. Ajd dobro, ak on hoće neka snima. Ali jednu stvar ne volim. A to je kad u traileru za jedan takav film ostavi dojam da je riječ o hororu. Kad pogledate trailer vidite: normalan tip, malo mucav, ali ok. Radi kao pazikuća, ali odjednom... Nešto čudno se počne događati oko bazena njegove zgrade. (ovaj mali odlomak treba pokušati izgovoriti kao onaj lik što najavljuje filmove na RTL-u) Uglavnom, film o nekoj vrsti sirene iz bazena je tipična bajka. Imate glavni lik, neku vrst princeze, pomoćnika/e, čudovišta itd. No neću sad o tome. Gledajmo režiju i glumu. Ona je korektna, ništ posebno, ali solidna. Ali naravno znajući Shyamalanove prijašnje filmove (Šesto čulo, Nesalomljivi, Zaselak...) čovjek očekuje da će gledati horor, i dobar dio filma je režiran u maniri horora. Ali kad se pojavi pojam ceha, gvardijana, iscjelitelja, narfa i ostalih bajkovitih entiteta, većina gledatelja okrene oči, glavu i ostane paf. Ima i onaj dio koji će početi psovati i Shyamalana, i DVD, i onu žensku iz videoteke koja mu je preporčila film, i sebe što su poslušali, i te likove... Šta reć? Ako želite gledati jedan tipičan Shyamalan horor, nemojte podići ovaj film, ali ako želite pogledati nešt novo, sam izvolite. Kritike su podjeljene oko ovog filma, a gdje ćete vi biti, pogledajte film pa prosudite.

Bajka

Film nije ništa posebno.Gluma je osrednja.Paulu Giamattiju uopće ne stoji uloga i djeluje isforsirano.Radnja filma je priča za malu djecu i sve zajedno djeluje trivijalno i jadno.Uglavnom ne vrijedi vremena koje ćete utrošiti gledajući ovu bezvezariju.Moja ocjena je:glupost!!!

Treći brat Grimm

Ma što "učeni" kritičari govorili, jedini Night Shymalanov promašaj bili su "The Signs". Nema tu ničeg režijski lošeg, samo nelogičnog (vanzemaljci za koje je voda smrtonosna dolaze izvršiti invaziju na planet pun - vode!). Kad je povratio logičko razmišljanje, inteligentni Indijac snimio je "Lady in the Water" - bajku za svoje klince. I nije bio sebičan - pustio ju je u distribuciju i za tuđe klince. Ali zašto, zaboga, za klince? "Lady in the Water" je zapravo priča za odrasle. Da, za odrasle, one najzaposlenije i najorijentiranije na sebe same, za mainstream odrasle. "Lady in the Water" nije bajka kakvu nikada prije nismo vidjeli (Shymalan bi se njome sasvim komotno mogao ugnijezditi između Jacoba i Wilhelma Grimma). Ne, to je bajka kakvu, nažalost, predugo nismo vidjeli. Topla priča o važnosti zajedničkog napora, o ulozi koju svatko dobiva zbog svojih kvaliteta, a ne kvantiteta, o čudacima koji čine samo srce ljudske vrste (a prema Shymalanu i nekih drugih vrsta).... Je li zaista tako teško zagrebati ispod bajkovite površine i otkriti smisao? Ili je masakr na filmu i na papiru naprosto neophodan da bi se došlo do nečijih osjećaja (bilo pozitivnih, bilo negativnih)? Kome nije do osjećaja, neka barem uživa u izvrsnoj režiji i još boljoj glumi. Željno iščekujem dan kada će Paul Giamatti dobiti svog Oscara. A mladoj Bryce Dallas Howard želim puno sreće, jer je svojim talentom u stanju zasjeniti antitalent svog oca - a to je ogroman uspjeh.

gospodar bazena

Odmah na početku da kažem da obožavam fantasy, gospodar prstenova, conan i excalibur su mi među najdražim filmovima. Sad zamislite te filmove bez oklopa, konja, stotina statista i prekrasnih krajolika. Ostavite likove i čistu magiju priče i ako mislite da je to dosta onda ćete voljet ovaj film. Ja ga volim i nadam se da nisam usamljen. idite i gledajte jer film vrijedi svake minute i kune koji ćete dat. Hvala Shyamalanu na još jednoj velikoj bajci.