Bez povratka 3

final destination 3

Film nije toliko loš, ali očekivao sam nešto više od ovog nastavka jer se režije opet uhvatio autor originala James Wong. Ali na kraju kad malo bolje razmislim ovaj serijal i nema nešto novo za ponuditi. Jedinica je bila fenomenalna i imala je odličnu ideju, a dvojka i trica uglavnom prate taj put i uz neke male izmjene kopiraju jedinicu.No u svakom slučaju film vam neće biti dosadan ako ste fan serijala.

aaaaa

strašan je film

The ride will be the death of you

Ok no manje više ista stvar. Film bi ćak mogao nazvat remejkom jedinice jer je meni radnja i par stvari dosta slićno. Jedino su likovi drukćiji no odnos između njih je nekako slićan ko u jedinici ćak i radnja je slićna dok cure umru u solariju i kompići dođu na sprovod je ćak slićno kad je onaj klinac u 1 djelu umro pa su mu kompići došli na sprovod i mogu nabrojati više stvari no ne da mi se. Smrti su u filmu vrlo dobre makar neznam jesu li mi bolje od onih iz dvojki (svakako mi je dvojka najbolja u trilogiji). No ovo je manje više ok nastavak svako zabava je garantirana . Final destination 3 bi svakako trebao biti zadnji dio u trilogiji jer serijal nema više po meni ništa za ponuditi. Final destination 3 je manje više isto samo drukćije smrti ali i dalje dosta zabavan film za pogledat.

loš povratak

Prvi dio je bio izvrstan, drugi na sličnu foru, a treći potpuna kopija drugog. Stvarno nepotreban nastavak. Glumci su katastrofa. Scene smrti su nemaštovite i predvidljive, tako da se već pri početku filma može sve predvidjeti. Ako imate vremena uzmite ovaj nastavak ali nećete biti nešto posebno oduševljeni, horror kakvih danas ima na tone. Rađe uzmite još jednom Final Destination 1 ;) Ne znam kakvo čudo se mora dogoditi da četvrti dio ispadne kvalitetan i zanimljiv. Nadam se da Wong neće napraviti još jednu glupost kao ovu!!! Dobre sam volje pa nek bude trica.

Koliko će nastavaka još biti?

Ono što je napravljeno u drugom nastavku ovog serijala, napravljeno je i ovdje. Ni ništa više ni ništa manje. Postavlja se pitanje samo dokle će ljudi biti zainteresirani gledati još nastavaka o grupici mladih koji prevare smrt. Ako je suditi po ovom nastavku, četvorka je neizbježna. Iako je prvi nastavak ponudio zanimljivu priču i radilo se o veoma dobrom i pametnom hororiću, ostala dva nastavka ne nude ništa novo nego samo recikliraju već viđeno iz prvijenca. Jedino što je mene privuklo da pogledam ovaj nastavak bilo je da vidim koliko će biti originalne i brutalne smrti likova u filmu, jer to je donekle postao i zaštitni znak ovog serijala. Doduše, i taj element u ovom nastavku me donekle razočarao. Smrti su dosta predvidive i od samog početka scene da se naslutiti kako će tko umrijeti. (Posebno bih istaknuo smrt Lewisa u teretani koja je sigurno najoriginalnija u filmu i najviše me iznenadila). O glumcima ne vrijedi puno pričati jer se uglavnom radi o mladim anonimcima koji se tek trebaju dokazati. Wong u redateljskoj stolici nije nam ponudio ništa novo (budući da je on autor originala, očekivao sam ipak malo više od pukog ponavljanja). Na kraju se može reći da treći nastavak nije ni loš nije ni posebno dobar. Solidan hororić koji se da pogledati, i relativno brzo zaboraviti. Postavlja se samo pitanje gdje će se desiti velika nesreća u četvrtom nastavku (avion, lančani sudar, vlak smrti...što je slijedeće?) na kojem će se temeljiti radnja još jednog puta bez povratka.

srednja zalost

najlosiji nastavak,jadni glumci.... bezveze

loše

u svakom slučaju najlošiji nastavak (uostalom teško je da 3. bude dobar kao 1.), bezvezni čak i ponavljajući načini umiranja. ništa novo nismo otkrili... definitivno zaobići osim ako poput mene niste ludi za horrorrima svih vrsta pa jednostavno morate pogledati i ovo. no ako niste 1. i 2. nastavak obavezno pogledajte, pa cete nakon toga vjerovatno i 3. tek tako da vidite sto se to tamo novo #neće# dogoditi

bez povratka 3

ne bih se složila da je bio maštovit način umiranja,previše predvidljivo.Odličan film za one kojima je stvarno dosadno ili im je to četvrti film koji dobiju besplatno prilikom iznajmljivanja kod svog videotekara.