Pirati s Kariba: Na kraju svijeta

na kraju svijeta

lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooošššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššššš

Avantura na kraju sveta

Jack Sparrow (Johnny Depp) je zatočen na brodu duhova, poznatom kao 'Leteći Holanđanin' kojim upravlja ljigavi Davy Jones (Bill Nighy) pod kontrolom Lorda Cutler Becketta (Tom Hollander). Njegovi prijatelji, Will (Orlando Bloom) i Elizabeth (Keira Knightley) prinuđeni su da sklope savez sa kapetanom Barbossom (Geoffrey Rush), dojučerašnjim neprijateljem, kako bi spasili prijatelja, ali i celokupan svet pirata i piratskog načina života...Ista ekipa iza i ispred kamere nastavlja sagu o piratima, dajući nam nove, uzbudljive avanture na uzburkanim morima. Galerija sjajno kostimiranih likova, bije svoje bitke kroz odlično odrađene akcione scene obogaćene specijalnim efektima koji deluju zaista impresivno.Zanimljiv zaplet, gde niko nikome ne veruje, a istovremeno svako ima svoj tajni plan kojim će se izvući iz nezavidnog položaja, daje potreban šmek radnji, koja prosto klizi morskom pučinom.Autentičnost priče postignuta je izborom izuzetnih lokacija gde su napravljeni setovi, počev od Bahama, Dominike, pa sve do Havaja, Kalifornije i Jute.Čelnici 'Walt Disney Pictures' uložili su puno u nastavak franšize (oko $300,000,000), igrajući na sigurnu kartu, koja se pokazala dobitnom u prethodnim nastavcima.Gluma uglavnom na očekivanom visokom nivou, ako imamo u vidu kakve veličine su okupljene na ovom filmskom projektu, predvođeni neodoljivim Deppom.Svakako vredi da se gleda, naročito što 4. deo kreće u osvajački pohod širom sveta.

Pirati i mašta radi

Nadam se da ce biti još takvih filmova. Prvi dio je bio bolji, ali i ovaj je dobar. Nije katastrofalan kao što se govori. Ljudi, gdje vam je nestala mašta?

Dalma Tia

ništa posebno,parada efekata,glupa priča,kao da misle da su svi u publici idioti pa misle da je to smisleno povezano te zamišljeno kao trilogija od početka,a jedna stvar me posebno iritira jer se film prodaje pod foru da je originalan,e pa nije,ima jedan film star oko 25,30 zove se Pirati a režirao ga je Roman Polanski,te ima nevjerojatni niz scena jezivo sličnih piratima s kariba,evo jednog primjera: film počinje s scenom polupijanog kapetana(naravno bez broda)u čamcu koji tone(zvuči poznato?tako počinje i prvi pirati s kariba),a završava slično,opet u malom čamcu al s jednim vrijednim artefaktom(pljunuti završetak trojke ,samo što su to razvukli na tri filma)a da ne spominjem originalnost scenarista u davanju imena npr Tia Dalma,zamjeni mjesta imenu i prezimenu i dobiješ ime jednog djela lijepe naše,film je jednostavno previše pohlepno sklepan i umotan u tonu efekata da bi bio dostojan prvog filma

Razočarenje...

Ma, što je ovo??? Film mi je trajao cijelu vječnost! Što znači da sam umirao od dosade. Znam da je film svojevrsna ''bajka'', ali ovo što su oni natrpali vrijeđa inteligenciju svake osobe starije od 10 godina. Film sam tek gledao na dvd-u pred nekoliko dana, ali mi je sve ''isparilo'' iz glave da uopće ne mogu komentirati neki konkretni detalj. Ukratko: Prvi dio ove trilogije bio je ok (zanimljiv), drugi glupast, a ovaj treći (nadam se zadnji) - smeće!!!! ;)

Malo su zaspali...

Iako su mi prva dva dijela super...ovaj me poprilično razočarao!! Sve se negdje izgubilo..i radnja i likovi i redatelj, a moram priznati i ja... Za dosta scena sam se pitala "Čemu?" Jacka su pretvorili u pomalo dosadnjakovića..a ostali likovi su prepuni nekih glupih mudrosti... Ne, znam, valjda sam ( s obzirom na prethodna dva dijela) više očekivala! :-(

Vrijeme za kraj

Ako se sjetitte prvog filma,koji je po meni zaista zabavan i dobar,onda vam zaista nije jasno gdje je otisla carolija onih pvih dana...Crtez kljuca koji se trazi,Davy Jones i njegovo srce,Kraken(koji je poznat kao Dagon,bog mora i tesko bi dao da ga se priziva udaranjem po vodi), curice koje poljubcima varaju Jacka i ostavljaju ga da umre,neka vjestica(kasnije se ispostavljuje bozica),uskrsnuli mornari...Sve nam je to servirano u drugom nastavku,koji je defenitivno upskao stvari... Treci dio popravio je koliko toliko ocajan drugi,vratio neke stvari na svoje mjesto i tako bih volio da ostane,makar kaouspomena na prvi dio,ali sve se bojim da nam kraj svijeta nudi previse materijala za potencijalne nastavke da bi to bilo slucajno...A Hollywood se uvijek vodio kvantitetom novca,nikako kvalitetom filma.

Osrednji nastavak

Nakon prva dva dijela ove trilogije ovaj treći je malo dosadan, da nisam gledao prethodna dva ovaj bi mi bio puno zanimljiviji i sigurno bi dobio zeleno svijetlo. Scenarij mi je malo previše kompliciran i daleko je lošiji od prvog filma. Jedino što ga spašava su izvrsni efekti i gluma glavnih glumaca. Iskreno trebali bi se zaustaviti na ovom filmu i ne snimati više nastavke.

nadam se da je zadnji

DA BOG DA JE KRAJ OVE torture.fore-već viđene 2 put film je ofucan

gusarske legende

pirate sam odgledala prije oko mjesec dana, nakon sto sam na dvd-u odgledala prva dva nastavka. i ostala pozitivno iznenadjena, s koliko je maste i ljubavi redatelj ( + ekipa) prikazao zivot nekadasnjeg morskog "podzemlja", i na duhovit, slikovit, a i malko melankolican nacin ( u zadnjem nastavku posebno)ozivio zamrle legende, vjerovanja, strast za avanturama i zivotom nesputanim pravilima ondasnjeg plemstva, te izumrle supkulture, tih tajanstvenih zarobljenika morskih prostranstava... "na kraju svijeta" vec u samom naslovu govori nam mnogo vise od same radnje filma. govori nam o samoj poanti i srzi filma, o onom sto je zapravo zajednicki nazivnik sva tri nastavka- dodiru moguceg i nemoguceg, koji se ostvaruje kao posljedica zanimljivog koktela maste i avanturistickog duha, a svakom od nas predstavlja nesto drugo. nekome zemlju, nekome transcendent.. a nekome ljubav. to nesto, svakako je nedostizno koliko i bica i svjetovi iz gusarskih legendi, i egzistira kao univerzum, u kojemu se ispreplicu svi nasi snovi i sva nasa htjenja. da ne duljim, ovaj film je taj univerzum docarao u svoj svojoj punini, punini vizije jednog redatelja, koji ju je gledateljskoj publici razotkrio kraz svijet gusara. mozda nekome suludo i djetinjasto, ali NEMOGUCE je zazivjelo razotkrivajuci nam svoju tajanstvenu intimu transcendenta i bajki. i to cijenim u ovom filmu. treba ga gledat ocima djeteta, sto smo zapravo duboko u sebi svi mi, i tada se mogu otkriti cuda. ja sam ih vidjela. pozdrav svima! :)

Sasvim solidno

Film PK: ''Na Kraju Svijeta'' je dosta kvalitetno napravljen nastavak Mrtvačeve Škrinje u kojem se radnja osniva na traženju Jacka Sparrowa, kojega je 'popapalo' valiko krakato čudovište, i borbi pirata i britanaca kojima pomaže Leteći Holandez. Dok traje ta borba, Keira Knightley i Orlando Bloom se vjenčaju, majmun Jack, kao i obično 'pomaže', a teško skupljena piratska banda Jacka S. se pokušava izvući iz vrtloga. tijekom toga traje borba Jacka i kapetana Letećeg Holandeza za srca iz mrtvačeve škrinje koju je Jack uspio ukrasti dvojici glupih mornara brit. mornarice. Film je pomalo dosadan,ali ima i dijelova na kojima ne možeš maknit pogled s ekrana, te komičnih dijelova (dok traže Jacka onaj kinez je otkinija sebi palac na nogi). Ovaj film je dosta solidno napravljen ali bi mogao biti i bolji, malo promjeniti neke dijelove filma.

valjda bude 4

Nije dinamičan poput 2 dijela,ali šta je tu je. Valjda bude 4 dio jer kraj me nije baš pretjerano oduševio.

Pirati s Kariba: Na kraju svijeta

Ne znam kako komentirati ovaj film. U isto vrijeme je zanimljiv i dosadan, ako podijelite film na dva dijela, prvi dio je uzasno dosadan jer nema nekih zanimljiv akcija i sve...'miruje', dok se u drugom dijelu u prekratko vremena izdesava previse događaja. Međutim, sve te mane prekriva zadivljujuca masta pomocu koje je stvoren taj film, i NARAVNO izvrsni glumci.

Production Budget

Iako još nisam gledao film, vidim da je u film uloženo 300 Mil dolara na box office mojo, a ne 200 što je gotovo "nezamjetna" razlika. Koji box office laže?

boring boring

predugo traje i pomalo dosadnjikav, nothing special, sva sreca da nisam bacila pare za to, nego sam ga besplatno gledala

Zabavno i dobro

Akcija od početka do kraja. Šlag na tortu za kraj trilogije (nadajmo se ;-)). Istina film ima propusta, neke stvari nisu objašnjene ili su nelogične, npr. marginalizacija lika boginje Kalisto u stilu "tresla se brda, rodio se miš". Još jednom odlične uloga Johnnya Deppa. Keira je ljepša nego ikada :-) U filmu se iznimno ističe lik kapetana Barbosse koji je nekako ispao najveća "faca" filma. Svim ljubiteljima prethodnih dijelova Pirata s Kariba obavezno za pogledati no uz preporuku da prije samog 3 dijela pogledaju prva dva da obnove sječanje.

Najbolje od najboljeg

Ne znam šta neki uporno pljuju po piratima. Ljudi, ako vam se ne sviđa, i ako ne znate shvatiti šalu, nemojte ni gledati film! Meni je treći bio najbolji film, bolji od drugog i prvog zajedno. Ima najviše smijeha, ali i nekih realno-nerealnih događaja. Keira mi malo ide na živce. Ali sve u svemu je napeto, odlično, smiješno, i originalno. Naravno, ne bi bilo tako dobro da nema Johnnya Deppa a.k.a. Jacka Sparrowa. Svakako trebate pogledati film, ako imate smisla za humor, i ako su vam se svidjeli njegovi prethodnici. A najbolja scena mi je bilo vjenčanje usred bitke. Nasmijala sam se do suza. Čudi me što je Will postao drugi Davy Jones, al ok. Obavezno kupujem film!

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

Nije dobar

Najgori od njegovih prethodnih nastavaka!!!

Puno smijeha i zabave

Iako sam nevoljko otišla gledati, radi razno raznih negativnih kritika... film me ugodno iznenadio! Odlična gluma Johnny Deppa, smiješni momenti gdje je Sparrow halucinira pa vidi još 3-4 kopije sebe. Ugodno iznenađenje, otac Sparrowa kojega glumi Keith Richards - mala uloga ali savršeno sjela - pravi gusar :)) Odlična maska hobotnice Davy Jonesa, bilo je jezivo gledati migoljenje onih krakova. Smijeha ima napretek, a pogotovo s nadmetanjem kapetana(npr. čiji je dalekozor veći). Odlična scena smrti negativca kad brod eksplodira a on silazi polako niz stepenice. Zvuk, glazba i slika savršeni. Zamjerke - prerazvučen kraj (cijelo vrijeme očekujete kako će upravo sada završiti... a ono još traje i traje...), patetično vjenjčanje usred bitke na brodu,ne znaš tko koga spašava, koga hoće ubiti, tko živ, tko mrtav..., preduge bitke, ponekad nelogična fabula... Sve u svemu jako zabavno, humoristično i pustolovno!! Johnny Depp zgodan, maestralan, smiješan, zabavan, genijalan... Prava Disneyeva bajka!!:) Ocjena filma:4

predugo za premalo

fim je dobar samim time što glavnu ulogu igra johnny depp, premda ni on kolika god filmska ličnost bio, ne može film apsolutno izvuči iz mulja kada nam svaka sljedeća scena donosi prenapuhnuta gluma wanna be velikih fimskih artista keire i orlanda koji svojim kissy kissy - volim te - ne volim te scenama kvare čitavu sirovu gusarsku atmosferu filma. specijalni efekti su više nego dojmljivi, onakva se morska akcija ne pamti još od titanica, premda čitava priča ne drži vodu. koliko god zanimljiva bila, nije toliko da drži ljude napete čitave 2 i pol ure. uz sve komplikacije priča je jednostavna, a takva je trebela i ostati. premda zanimljiv dio trilogije, prvi je daleko najbolji po mom neukom mišljenju.

Pirati...rat i mir !

Treći dio Pirata puno je tragičniji, ozbiljniji ,ali i otkačeniji od 2 prethodna. Prvi dio filma mi je koma, dosadan, razvučen, da je film mogao početi od sredine, bilo bi čisto dosta. Kino je bilo puno djece, svi oni, plus naš sin jedva su izdržali do kraja, pa se nameće zaključak da film nije za djecu, naročito sam to pomislila na početku, nakon scene masovnog vješanja. Mučniji mi je od prethodnih, a neke likove sam od gadjenja jedva gledala, napr.Davy Jonesa, sa tim zmijastim kracima, fuuuj. Keira je grozna, preglumatava se, anoreksična, umišljena, Orlando mrak, postao je pravi muškarac i dobar (komercijalni) glumac, a Johnny Depp je naš razlog za odlazak u kino,jer je divan ,smiješan , zabavan,genijalan,osim u prvom dijelu,napr. na brodu sa puno svojih replika - kao da je tu scenu zamislio netko napušen ! Sa olakšanjem smo dočekali pauzu, a drugi dio nam je bio super, zabavan, smiješan,akcijske scene odlične,mladi i stari su uživali.Sin nam je bio presretan , dobili smo i karte za Tuhelj, te svaka pohvala Tuhelju i Cinestaru, iako smo se zezali da su nam zbog duljine filma trebali dati još i ručak. Izašli smo van potpuno izmoždeni ! Jedan me detalj, tj. glumac oduševio, Keith Richards iz Rolling Stonesa, sigurna sam da je to on, u ulozi jednog od kapetana, pa još kad je uzeo gitaru...Toliko je ružan, a opet beskrajno šarmantan i simpa u ovoj maloj ulozi. I divna mi je muzika meni standardno omiljenog Marka Zimmera,volim ga još od ''Gladijatora''. Vjerujem u divan happy end, pa se nadam finalu, odličnoj četvorki, da zaokruži opus. Zbog prvog (meni očajnog) dijela, i duljine film dajem 4.

Predobro

Vizolucije,zabava,glumci i radnja-sve za desetku

Zabava

Film je predugačak (guzica mi je u kinu utrnula), zbunjen, s previše novih i bespotrebnih likova, bahata Keira i pomalo uobražen Orlando ali zato genijalan Depp. On je zaista najsvjetliji dio ovoga filma. Ali uz sve to, nasmijala sam se do suza. Mnogo je ubiti glupih scena ali na njih ćete se nasmijat i zato će film biti zabavan što je super. Ipak je svrha nekog filma zabava,zar ne? Ovdje se ona može naći iako će neki reći da je to zabava za djecu. Svi smo mi djeca pa zašto se ne bi zabavili i nasmijali.

Ha!

Važem što da kažem o filmu - ne mogu reći ni da je odličan ni da je loš, no evo pa odvagnite sami: Kroz cijelu trilogiju malo je teško pratiti logiku priče, u ovom nastavku čini mi se da je najteže - tko, kada, zašto? No je li to bitno? Uvijek je puno scena koje i nisu nužno proizvod specijalnih efekata. Na početku ovog filma, takva je scena pjevanje gusarske pjesme dok sve koji su u nekoj vezi s tim morskim odmetnicima, masovno vješaju. Pjesmu započinje dječak koji je već blizu omče, pridružuje mu se čovjek do, a malo-po-malo pjeva cijela masa ljudi. Izaziva trnce. Mnogo je zabavnih i ludih ideja i izvedbi, zanemariš 'preglumljavanje' i uživaš kao dijete. Najbolje kod ‘Pirata’ u nastavcima je što se kompletna glumačka postava iz filma u film ne mijenja, oduševljavaju me sporedni likovi uvijek jednaki u gestama i forama što nije nedostatak nego užitak. Malo su mi nedostajale scene poput one mačevanja na kotaču vodenice iz ‘Mrtvačeve škrinje’, al zato je tu najšašavije i najnemogućije vjenčanje ikad viđeno; ‘lost bird’ Jack Sparrow koji svako malo leti s broda na brod baš poput ptice; uvijek efektno izranjanje ‘Holandeza’; sjajna muzika Hans Zimmera ... a scena kada Crni biser i Holandez uništavaju brod Lorda Becketta ... Ipak izdvajam scenu za koje i nakon koje sam ostala bez daha – Barbossa & co. spašavaju Jacka (sjetite se kraja ‘Mrtvačeve škrinje’), odlaze na kraj svijeta/zemlju mrtvih, no kako se vratiti? Preokrenuti cijeli svijet naopačke, eto kako. I sad neka mi netko kaže da u filmu nema mudrosti! Ha! Preokrenite vi svoj svijet tumbe na glavu da biste živjeli! Kao dijete potpuno sam bila predana trilogiji ‘Ratova zvijezda’ iako tada nisam vidjela dubinu cijele priče, sada za mene kultni status preuzimaju ‘Pirati’. I to je to - šareni svjetlucavi celofan koji skriva poklon po želji – ili nikakvo veliko prazno ili zabavno i životno bez onoga ‘living happy happily ever after’. Ako planiraju 4. nastavak i happyend, ne hvala. No ipak bih ga rado pogledala.

Kad prestane biti zabavno...

...i postane ozbiljno. Malo smo se smijali gledajući "At World's End" i teško nam je palo nakon što su nas "The Curse of the Black Pearl" i "Dead Man's Chest" navikli na smijeh. Osim toga, očekivali smo i mnogo akcije od samog početka - opet, jer su nas prva dva nastavka navikla na to - ali morali smo čekati sve do druge polovice filma. Ah da, i morali smo gledati još luđeg Jacka Sparrowa kako razgovara sam sa sobom. A samo smo htjeli još jedan iznimno zabavan i kvalitetno napravljen film. Kvalitetu smo ponovno dobili, ali ovoga puta više u pratnji tragedije nego komedije. Nitko nije očekivao da će s projekcije "Pirata s Kariba" izaći s potpuno drugačijim osjećajem nego prije. A kada nas je zapljusnula neka vrsta gorčine, primjedbe su počele pljuštati sa svih strana. "At World's End" mnogo je dublji od svojih prethodnika i zato teže prihvaćen. Mislili smo da "Pirates of the Caribbean" nisu tu da budu nabijeni emocijama, nego humorom, i da naprosto moraju imati happy ending, kao i svaka pristojna bajka. I sada, kad više nije zabavno kao prije, cini se da je serijal otišao "into Davy Jones' Locker". Ja kažem da je "At World's End" izdigao serijal iznad trivijalne (iako odlično napravljene) zabave i dao mu neku bizarnu vrstu realističnosti - jer nepomućenih sretnih završetaka u stvarnom životu također nema. A tko misli da vrvi glupostima kojih prije nije bilo, neka ponovno pogleda "The Curse of the Black Pearl" i "Dead Man's Chest". S objektivnim odmakom.

Ocjena recenzije: 3.86 Tvoja ocjena: -

Konacno sam odrastao

Moram priznati da ovo nisam mogao izdrzati. Izasao sam van iz kina nakon dobrih 45 minuta filma. U zivotu sam pogledao puno filmova, pa mi se ukus malo prodefilirao, ali moram priznati sto sam stariji teze trpim sranja. Kao klinac gledao sam Rambice, Commandice ali sada teze gledam takvu vrstu filmova. Jednostavno-sve mi je to isto sranje, bez ikakve poruke i totalno prazno. Najvise me uspjela izivcirati Keira Knightley sa svojom bahatom glumom. Mnogo ono sebi umislja za zenu bez guzica i sisa. Toliko za sada. Vracam se bluesu i gospelu i albumu SPIRIT OF THE CENTURY od skupine THE BLIND BOYS OF ALABAMA. Svakako poslusati.

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -

Loše,predugo i dosadno

Prema očekivanjima najlošiji dio serijala. Jednostavno film ima previše nepotrebnih likova i događanja tako da nećete imati pojam tko koga tu vara i zašto. Mislim da film traje i 4 sata da scenaristi ne bi uspjeli posložiti sve kako treba. Što se tice glume, Depp i Rush su poslovično dobri, Blooma nema nigdje dok K. Knightley preglumnjava do bola. Humor je isprazan i jedino se mogu smijati Depp-ove fangirls na svaki pomak njegovih obrva. Film je prazan i nakon što sam izašao iz kina imao sam osječaj da mi je netko isprao mozak.

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

odlično, čista petica

odličan film, ako su vam se svidjeli prošli nastavci i ovaj če zagarantirano. ukoliko volite život pirata, more, crni humor... oduševit če vas. priča nije kompleksna, ali je zanimljiva. guma je za čistu peticu, pogotovo Depp. vrijedi pogledati, pogotovo u kinu!!

Ocjena recenzije: 1.57 Tvoja ocjena: -