Charlievi anđeli 2: Punom brzinom

...

filmm pre pre pre

Sviđa mi se..

Unatoč lošim kritikama,, fil mi je jako dobar.. odgledala sam sve djelove i jako je zabavan za mlađu generaciju.. puno se toga može naučiti.. fil mi je dao dobru ideu za budućnost.. postala sam ovisna o tom filmu.. cameron diaz..

ČOKO-OKO (čarli, al ne za posuđe)

Hm.. pogledah jedno par minuta ovog smeća i zaključim sljedeće (na osnovi raznih osnova): - Amerikanci su jebeni debili - Cameron Diaz je gadna ko pas - Drew je sad neka STAR, a bila je drljača - film nema radnju - ne znaju glumiti -I na kraju pitanje: Ko sve to plaća? Ko plaća takva sranja? Sva sreća da nije hrv. film (ha,ha) pa bi to bilo i iz našeg džepa. I da, Lucy Lu je bez veze, užas, aaaagh!

SLABAŠAN NASTAVAK

Original iz 2000. mi se dosta svidio i zato sam posudio ovaj nastavak. Nadao sam se da će sačuvati barem mrvicu humora ili zabave iz prvog dijela. Nakon gledanja filma, nisam se mogao otetio sjećaju da nešto fali. McG je pravi dokaz da nisu svi režiseri spotova dobri režiseri filmova. Njegova režija je jako slaba. Sve se svodi na napumpane akcijske scene bez imalo šarma koji je krasio original. Srećom, u filmu ipak nastupaju Cameron Diaz, Drew Barrymore i Lucy Liu koje su užitak za oči, barem muškom dijelu publike. Demi Moore me nije baš impresionirala sa svojom glumom, premda izgleda mrak. Da nema te tri prelijepe glumice, film bi bio katastrofa. Ocjena filma: 2

Charlijevi anđeli 2:Punom brzinom

I ovaj mi se film svidio unatoč lošim kritikama.Ali ako niste pogledali film nemojte slušati mene jedino ako imate moj ukus.Uz dobru glumačku postavu,dosta humora i hvala bogu manje ljigavih ljubavnih scena,ovaj film može biti dosta zanimljiv.

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

Najgora reklama

Ovakve filmove treba izbjegavati u najširem luku, čak i da vam život zavisi o gledanju ovog filma, promislite još jedanput... Film je čisto jebeno preseravanje koje puše samo oni najretardiraniji Ameri koji misle da je film dobar ako ima 3 pičke, puno 'atraktivnih' eksplozija i totalno fantastičnih situacija. Film je naprosto dosadan koliko god je dug i širok, nema u njem apsolutno ništa vrijedno pozornosti ni na barem jednu minutu. To je ujedno jedna golema reklama američkog debilizma.

McG-u treba zabraniti režiranje

užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! užas! jesam li spomenuo da je film užasan?

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

glup i gluplji

koliko debilan film može biti? koliko scenarij glup može biti? koliko gluma loša može biti? koliko režija loša može biti? ovaj film je odgovor na ova sva pitanja. još se samo jednom pitam, zašto ne postoji ocjena nula.

Tko ovdje nije glup?

Gledajući ovaj film shvatio sam koliko čovjek može biti glup.Krenuvši od redatelj,glumaca,same ideje...zapravo cijeli film je jedna velika oda gluposti.Isplati ga se pogledati ako niste gledali prvi dio jer onda sigurno još niste i vi stigli biti glupi i dati svoje novce za ovaj besmisleni,sada već nažalost serijal.

Kada nađete redatelja čiji je mozak na paši...

...onda dobijete Charlijeve anđele (O moj Bože!) i Charlijeve anđele: Punom Brzinom (Neka me netko zatuče olovnom cijevi). Bez obzira koliko bolno glupi bili ovi filmovi imaju trojac: Diaz, Barrymore i Liu, a u nastavku i Demi Moore. Gledajući njih (njihova tijela) u koreografiranim borbama i nemogućim situacijama (čak i u nekom paralelnom svemiru) nadoknađuje sve debilizme koje ovaj serijal nosi. Dao sam ocjenu 3 jer sam slab na Lucy Liu i Drew Barrymore (Cam mi i nije nešto). I Demi izgleda dobro za svoje godine... ;)

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

Charlievi anđeli 2: Punom brzinom

Da nema glumačkog trojca Cameron Diaz, Drew Barrymore, Lucy Liu film bi bio potpuna katastrofa. Ovaj glumački trio koliko-toliko spašava film od totalnog promašaja.