10 000 prije Krista

Ni ovamo ni tamo!

Film prati mladog lovca, koji pokušava spasiti svoje pleme od novih robovlasnika. Ideja nije loša, ali je obrađena vec previše puta i dobro je rečeno da je ovaj film mlađi brat Apocalypta. Mozda film i nebi bio tako loš da svi ti efekti nisu bili toliko preočiti i da je to sve izgledalo malo "prirodnije". Također je ubačeno previše paranormalnih stvari u film, a vrhunac toga je kada mu djevojka na kraju filma oživi, kao da je film morao imati sretni Hollywoodski završetak. Ako želite pustiti "mozak na pašu" i ne zamarati se pretjerano radnjom slobodno pogledajte ovaj film jer nije zahtjevan za pogledati, ali ako želite pogledati išta iole kvalitetno nemojte ni slučajno trošiti vrijeme na ovo.

Ni za ud

Uf,kakvo smeće. U pravu je taj što je rekao da je ovaj film patuljak od Apocalypta. Uglavnom ovim filmom bi mogli biti jako zadovoljni ljudi čiji je IQ ravan broju cipela Jeana Clauda Van Damma(36).

Bolje pogledati jagodicu bobicu

Film je katastrofa.BBC ima uzbudljivije dokumentarce o tom dobu nego šta je ovaj film.

Emmerich & CGI

Roland Emmerich nije odviše talentiran redatelj, ali mu se mora priznati kako je je uvijek znao ostvariti sjanu interakciju između efekata i glumaca. Ipak, što je prviše, previše je. Bolje bi bilo da je snimio animrani film i prištedio si para i truda jer konačni rezultat i jest pseudo - animrani ejakulat CGI efekata u kojem su glumci tek prolaznici. Megalomanski prizori izumrlih životinja kao i veći dio scenografije potpuno su izgurali radnju u drugi plan, no to je očito i bio primarni cilj, jer što film skuplje izgleda, to će više ljudi biti u kino dvoranama. Nažalost. Kao što sam već spomenuo, glumci su nezamjetni ali su odnosi između likova puno razrađeniji nego u Pathfinderu kojeg sam gledao prošli tjedan. S te strane nemam previše primjedaba, ali da je daleko od savršenstva, jest. Sve u svemu, film koji će vas vjerojatno zabaviti ali će te ga brzo i zaboraviti... 2/5 - 5

Isprazan film...

Nakon što sam na jedvite jade pogledao ovaj film do kraja zapitao sam se kako sam korisnije mogao provesti vrijeme umjesto da sam gledao ovu glupariju napravljenu čisto radi zarade... Ne vidim nikakav smisao ovog filma, ono totalna ispranost, prenemaganje... Mislim da nema teorije da ga još jednom pogledam, a preporucio ga ne bih nikome...

S obzirom na zanr, gledljivo

Inace me ovakvi zanrovi ne interesiraju i samoinicijativno ne bih nikada otisla u kino gledati ovo, no prijatelj me zamolio da odem s njim, pa eto, morati ce i on samnom ici gledatil ljubavne drame :) No, iznenadilo me je sto nisam zaspala u ugodnim stolicama Cinestara za vrijeme gledanja, sto je moj obicaj ako slucajno naidem na ovakav film na televiziji...

10

film je zanimljiv dosta akcije i to je to

10000 BC

Što se mene tiče film mi nije loš. Dapače. Istina, nerealan je i neki djelovi iritiraju ( posebno me iživciralo ono na kraje kad ženska kao oživi, poludio sam na to) ali općenito film mi je zanimljiv i skroz ok.

glupo

film je osrednji holivudski spektakl, za osobe koje vole da im majmun udara činele u glavi dok gledaju film i od mene bi dobija dvojku ali...kad brdo ljudi ovaj film krene uspoređivati sa Apocalyptom, pa čak i nekolicina kritičara, e onda je to već previše. po čemu su ta dva filma slična? oba su POVIJESNI!!?? SPEKTAKLI!? jel to šta glavni lik živi u plemenskoj zajednici?? plus, za onoliki proračun specijalni efekti ne da nisu nešto već....loše je to brate, loše...ma koji sabljozubi tigar, oni ka da je ispa iz crtića hehe..nek pogledaju kako to radi Pixar...sve u svemu ocjena nula ali evo danas sam dobre volje pa da ih počastim..

10,001

film nije los tako sam i ocekivao...jedina sto sam odmah primjetijo je lica od ljudi ona nisu tako izgledala u to doba imala su vece obrve oci su bile dublje uvucene u glavu jaca su tijela imala...da sad ne nabrajam fizicke osobne prastari ljudi ovi glumci su mi kao manekeni...zvuk je odlican kao i slika priroda krajolici su odlicni jedva cekam da izade u blue reyu tj u hd tehnici.

Ni sim ni tam

Film koji bi kao trebao biti povijesni spektakl -hm... Može se pogledati al baš da me oduševio i nije. Nakon 20-tak min postaje zanimljiv (zaplet), tarzan ide spasiti svoju otetu "Jane"..

apocalypto 2

U naslovu sam sve rekao. Ista špranca drugi redatelj.No, ipak film je gledljiv i preporučio bih ga.

redatelj bez mozga

kako su glupi(scenarist i redatelj), gospodin damirooo je pogledao ovaj film i prije nego li su ga snimili.

osrednje!

Puno gluposti! Pa što se nije konzultiralo s povjesničarima???? Tvorci filma su trebali paziti na detalje i sve bi bilo super, a ovako glupo. Ocjena 3 (darezljiv sam) - zbog ideje i šta ubili onu spodobu na kraju!hehe

katastrofa

U kinu nisam izdrzo ni 20min. Katastrofa!!!

mamuta ti

nije loše,ali ono: jedan čovjek,sudbina, uništi cijelu civilizaciju, spasi voljenu sve je to već viđeno

Davor kaže

Film mi je dobar. Moram reći da nakon pogledanog trailera nisam želio toliko vidjeti specijalne efekte i akciju koliko Camillu Belle u novom filmu tako da film nikako nije mogao proći ispod mojih očekivanja. Ok, ako zaboravimo glavnu glumicu na tren, film je jako sličan Apocalyptu ali ga ipak ne kopira. Ima i sličnosti sa Pathfinderom. Specijalni efekti su odlični a osim C. Belle gotovo da i nema poznatih glumaca. Dok je Roland Emmerich najpoznatiji po filmovima elementarnih ili svemirskih nepogoda, ovdje nema šta uništiti. Danas sam pogledao ovaj film i nije mi bio nimalo dosadan. Traje nekih sat i 45 minuta i ima sretan kraj. Uz ovaj film preporuka za pogledati 'When a stranger Calls' i 'The Quiet' ako vam se sviđa glavna glumica.

nista novo

sasvim prosjecan filmic ove vrste koji se po nicemu posebno ne izdvaja od ostalih, puno boljih filmova. solidni ali ipak ne pretjerano dojmljivi efekti, prica koja podsjeca na previse vec vidjenog. samo za ljubitelje zanra.

Loše

Ja sam puno očekivao od ovog filma, ali me razočarao, u kinu sam skoro zaspao. One scene koje su trebale biti napete, nisu, glavni lik kroz cjeli film pronalazi sebe i on bi trebao biti neki junak, a ne ubi niti jednu osobu pošteno. Kako je cjeli film jako predvidljiv, na krju sam očekivao veliku epsku bitku, kad ono frejjer baci koplje na glavnog egipćanina i ono film gotov. od redatelja dana nezavisnosti i dana posle sutra očekivao sam preheben film,a kad ono suprotno, jako loše i bespotrebno.

Fantastično!

Nisam puno očekivao, ali sam se oduševio ovim filmom! Radnja mi je sasvim OK, nisam pronašao nikakvu rupu u scenariju, glavni glumac je nepretenciozno oživio svoj lik, glazba je ugodna i nenametljiva, prati i dopunjava radnju. Kostimi su fenomenalni! Kao i šminka. Volim kad me film ovako iznenadi! Doduše, pogledao sam ga ( zasad )samo jednom, ali nisam ni otišao u kino da sam sebi pokvarim večer svojim zanovijetanjem. Fascinirale su me snimke pustinje noću i uopće vizualni dojam/štih filma. Ma, sve mi je leglo i stoga - u subotu opet u kino, opet u prapovijest!

Nekoliko smiješnih likova

U filmu zbilja ima nekoliko smiješnih likova. Najsmješniji je lik stare majke koja ispušta neke čudne zvukove. To je jedino što sam zapravo zapamtio o filmu i još sam zapamtio da je film u priči vrlo sličan puno boljem Apocalyptu. Toliko o filmu u kojem glavnu riječ ipak imaju specijalni efekti.

O filmu....

Film je solidan,iskreno očekivala sam malo više ali ok.... Mogli su oni to i bolje.... Pogledajte i presudite sami!