Tražen

WANTED

WANTED JE JEDAN VEOMA ZANIMLJIV I DOBAR FILM.OVAJ FILM NIJE LOS NAPROTIV VEOMA JE DOBAR.

Wanted

Nedavno sam pogledao Wanted,i mogu reci da sam bio propisno iznenadjen vidjenim.Na moje iznenadjenje film je dobar.Wanted je jeda nevjerovatno zabavan i zanimljiv film,koji vas jednostavno drzi prikovane za ekran,i tjera vas da ga gledate.Da rascistim jedno mnogi ovaj film porede sa Matriksom i Fight clubom.Wanted je po kolicini akcionih scena i krvavih ubistava jedan snazan akcioni triler koji ima fantasticno bajkoviti momenat ali nikako ne i naucni to je ono sto ovaj film razdvaja od Matriksa.Film bih prije uporedio sa Fight clubom stim sto je Fincherov film daleko mocniji na intelektualnom planu. Wanted je film koji obiluje fantasticnim specijalnim efektima dobrim sountrackom i odlicnom rezijom,izrazito zanimljiv i uzbudljiv.Nasilje je stilizovano tako da sve zamjerke na ovom planu padaju u vodu.Reziser Bekmabetov odradijo je sjajan posao njegova rezija je nadahnuta,energicna i dinamcna,uz to je stvorio fenomenalnu atmosferu poput neke bajke i napravio odlican izbor glumaca.Izbor glumaca sacinjen je od dvoje iskusnih i provjerenih te i oskarom nagradjivanih glumaca Angeline Jolie i Morgana Freemana koji su svoj posao odradili rutinski pravo je zadovoljstvo gledati ih u svojim rolama.Mene je iznenadio prosto odlicni James Mcavoy koji je film iznio na svojim plecima.Unio je dozu energicnosti i dinamicnosti u svoj lik inace dobro osmisljen i napisan lik koji zbog svojeg unutrasnjeg kolebanja daje i malu dozu drame u ovaj film.Sto se tice likova jos me je prijatno iznenadio lik Angeline Jolie koji je misteriozan,cudnovat i hladnokrvan sto svakako prija.U filmu jos vidimo dosta dobrih ideja.Na primer gest na kraju filma kada glavna junakinja ubije sve oko sebe pa cak i sebe i tako vraca vjeru u sudbinu kod glavnog junaka je prosto savrseno osmisljen.Ubistva su izuzetno orginalna i masteralno rezirana i montirana uz to i propracena dobrom muzikom u pozadini.Zamjerke filmu su te blaga doza predvidljivosti malkice klisea.Wanted u svakom slucaju odskace iz prosjeka danasnjih akcionih trilera i svakako je film vrijedan paznje.ocjena 8/10

Od smotanka do heroja

Ruski režiser Timur Bekmambetov (autor dva najkomercijalnija filma "Dnevna straža" i "Ironija sudbine", u istoriji ruske kinematografije) privukao je pažnju Hollywooda i već 2008. godine debituje sa filmom na engleskom jeziku. Projekat je ambiciozno zamišljen, iza koga je stao Universal Pictures. Naravno to je značilo pažljivo odabrana glumačka ekipa, veliki budžet od $75,000,000 i dobre lokacije za snimanje u renomiranom filmskom studiju Barandovo u Pragu, kao i par lokacija u Illinoisu (USA). Polazeći od premise filma: ''Izaberi svoju sudbinu'', priča na kojoj su radili trojica scenarista, Michael Brandt, Derek Haas i Chris Morgan, u centar dešavanja stavlja na prvi pogled jednog totalnog gubitnika, Wesley Gibsona (James McAvoy), 25-godišnjeg momka, koga maltretiraju na poslu, devojka ga vara sa njegovim tzv. najboljim ortakom, a on sam ne uspeva da progura dan bez leka (guta ih kao bombone) protiv napada panike. Uz to tip je i vegan, pa konzumira specifične životne namirnice (tofu mućkalice). Ali iznenadno poznanstvo sa misterioznom Fox (Angelina Jolie), promeniću mu život za 360 stepeni. Saznaće neke stvari o svom ocu, o tome da je nekada radio za Bratstvo – vekovima staru ligu vrhunski obučenih plaćenih ubica, čiji je kodeks: ''ubij jednog da bi spasao hiljadu''. Posle žestoke i na neki načinneobične obuke, a uz svesrdnu pomoć lepe Fox i pod budnim okom Sloana (Morgan Freeman) vođe Bratstva, Wesley postaje prava mašina za ubijanje i tabanje. Njegovi iz Bratstva mu pružaju priliku da osveti oca, tako što će smaknuti, moćnog i hladnokrvnog ubicu Crossa (Thomas Kretschmann). Sada osvetnički nastrojeni Wesley, pošto se razračuna sa ljudima sa posla (a radio je kao računovođa) ulazi u igru sa jako visokim ulozima. Uz pomoć diskretnog Pekwarskog (Terence Stamp) otkriće mnoge tajne i da stvari nisu baš onakve kako su mu govorili ljudi iz Bratstva. Rešen da kontroliše sam svoju sudbinu, Wesley će u neviđenom (meni zaista do tada neviđenom) vatrenom obračunu, mimo svih zakona fizike (pa i logike ako hoćete) raskrinkati ovu organizaciju, tačnije njihovog vođu i njegove sledbenike. Efektan kraj, jeste samo šlag na torti sačinjenoj od ekstremnog nasilja, niza specijalnih efekata, malo erotike (delimično razgolićena Fox) i nešto humora. Fascinantna zarada uz odlično odrađeni marketing, jeste najbolji dokaz da savremeni akcioni film ima prođu, ako se prepozna u nekoj ultra-nasilnoj video igrici, kakvih ima na sve strane, počev od interneta, pa preko Play-stationa itd. Ako stavite mozak van funkcije u periodu od nepuna dva sata i prepustite vizuelnom ugođaju lake zabave, onda je ovaj film definitivno za vas. Kako ja drugačije posmatram i doživljavam filmsku projekciju, meni je ovo na nivou prosečnog, iako se James McAvoy fino snašao u ulozi superheroja. Rezime bi otprilike glasio: ''spolja gladac a iznutra jadac''.

Tražit

Ovo je kao neku super zajebani Matrix u realnom vremeTu !!Od pizde do buzde!I koscata Anđa Ðolić.Fina prica i nista nemoguce,osim da metak onako leti.To ni moj djed nije mogao!!!Lazu!!Hehe.Puno kacije,nabrijano do bola brate.Treba ga gledati.Super aktraktivni akcioni film u kojem mozete vidjeti guzicu Anđinu na jedan tren uzivo...Probo sam ono sa voskom kad sam upao sa motora...lazu i to...ebo ih otac...4!

Razočaravajuće i prenapuhano

''Wanted'' je hvaljeni i nagrađivani strip poznatog autora Marka Millara kojeg vam najtoplije preporučam pročitati ako vam ikada dospije u ruke, ili ga skinite s interneta. Nažalost, njegova filmska adaptacija popljuvana je od strane fanova koji su zamjerali nevjernost predlošku i izmijenjenu priču, s čime se i ja moram složiti jer priča u stripu ipak ima smisla. Cijeli film zapravo je u stilu Fincherovog Fight Cluba i sličnih utopijskih fantazija, govori o ''oslobađanju'' čovjekove duše, sukobu sa svijetom, osvećivanju i borbi sa zlim i okrutnim sustavom i monotonim načinom življenja. Zapravo, likovi čije doživljaje pratimo zapravo su osmišljeni kao klasični negativci iz superherojskih stripova, samo što im je data neka ljudska karakterna crta jer s nekim njihovim postupcima publika bi se rado složila. No cijela ta perverzna zabava kvari se u drugom dijelu koji je upravo drukčiji od onog u stripu, tada nastupa neočekivani obrat koji bi nas, kao, trebao iznenaditi, a niti konačna po(r)uka filma nije baš sasvim jasna obzirom na sve ono što smo vidjeli u početku. Jednostavno, postane malo depresivan jer sve je moglo i bolje. Ipak, ako uopće podnesemo nesankcioniran scenarij, kazakhstanac Timur Bekmambetov ostvario je uspješan hollywoodski debi zahvaljujući redateljskim bravurama kojima se istakao u Noćnoj i Dnevnoj Straži, ruskim blockbusterima koji su izvrsnu prođu ostvarili i u Americi. Bekmambetovljev stilski izričaj i način na koji režira akciju su zanimljivi i već ga se može vidjeti zaposlenog na raznoraznim SF akcijskim projektima. Što se glume tiče, McAvoy, Jolie, Freeman i ostali su dobri ali njihove likove kvare upravo spomenute scenarističke mane. Glazba Dannyja Elfmana jedan je od pluseva filma, a na soundtracku je i Nine Inch Nails. Naravno, kako se svaki uspjeh mora iskoristiti, nastavak ćemo dobiti već na ljeto 2011.

James McCavoy

Posudila sam film u videoteci zbog Morgana Freemana, jer još nisam naišla na neki njegov film koji me razočarao. Ovaj film je onako, solidan, niš posebno... Jedino upečatljivo je gluma Jamesa Mccavoyja koja je iznadprosječna, ugodno me iznenadio... Malo mi je bezvezna ona scena kad on nesvjestan svojih sposobnosti uspije metkom pogoditi krila na muhi,a tek Angelina Jolie, pa ta žena ima 20dg s krevetom i ona uspijeva držati sve one moćne puške i pištolje,svašta

bzwz, preskočiti ako možete

Na papiru su bili ispunjeni svi preduvjeti za odličan akcijski film, međutim ostao sam nemalo razočaran nakon odgledanog. Prvo, odabir glavnog glumca je katastofalan jer se McAvoy nije baš snašao, a i cijelo vrijeme izgleda zbunjeno, kao da je zalutao u krivi film. Drugo, radnja je dobro zamišljena ali je scenarij prepun rupa tako da imate dojam da su scene samo proizvoljno nabacane, dosnimavane i rezane. Treće, film je igrao na kartu nerealnosti i ja nemam ništa protiv,dapače, ali poneke su scene tragikomične te me prisiljavaju da odem pogledat Američkog Ninju. Previše kopiranja Matrixa i Equilibriuma, potpuno neorginalno.Konačni sud :Prepuno klišeja, pomalo smiješnih akcijskih scena te suhoparne radnje ovo djelce bi trebalo što prije zaboraviti.

cool

coooooooooooooooooooooooooool!

Već viđeno

jos jedna u nizu akcija s mali milijun specijalnih efekata i prica o ubojicama...film nije jako los ali ne ide dalje od trice...s mnostvom nelogicnih scena poput one s autima pa do vec videne radnje...svi koji vole akciju nek navale jer je ima do mile volje =)

moj nick

tužit ču ove jer su mi ukrali nick za potrebe filma... molim autorska prava;) ali zanemarujuči to film je čista razbibriga, mix svega več viđenog s puno akcije s malo glupavim izmišljotinom o stroju za tkanje koji izigrava posao kristalne kugle, sve skupa neide dalj od trice uz sve moje simpatije smotanku u ulozi glavnog glumca

Zabavno

Akcija novoga doba za pustiti mozak na pašu i uživati u scenama prepunim specijalnih efekata. Pomalo podsjeća na Klub boraca u tom smislu da nam glavni lik, bezveznjaković, pripovjeda kako je postao bitan i strašan :) (I to bi bila jedina usporedba s Klubom b. !) :)

Angelinaaa

Sve u ovom filmu vrti se oko Angeline Jolie..Film obiluje odličnim akcijskim scenama ali i meni "nebuloznim" stvarima: poput-netko te prebije na mrtvo ime, ti legneš u kadu punu "mlijeka" ili ti tko zna čega i za kratko vrijeme si kao nov...ma daj molim te (to mi je poput glumca koji padne sa 10 kata zgrade i preživi),onda skretanje putanje metka (ono ko fol meta ti je iza zida a ti pucaš sa trzajem i metak zaobiđe zid i pogodi metu točno tamo gdje si-NISI ciljao!!).Smiješno, no opet mozak na pašu i uživajte u akcijskom filmu (ukoliko vas ne smetaju ne logičnosti u filmu)...

Odlično

Film je odličan oduševila me gluma angeline jolie i James McAvoy koji je fenomenalno odglumio iako on nije za akcijske filmove.Najbolji film koji je do sada izaša u kinima.

film je genijalan

lezao sam doma i gledao prvi dvd rip koji se pojavio na netu!!! kad sam vidio prvo ubojstvo rekao sam "ovo je najbolje ubojstvo u filmu koje sam gledao"!!! film je od pocetka do kraja zanimljiv, specijalni efekti su koristeni decentno i sa stilom, scenario je za pravo cudo odlican (odlicna prica) gluma je ocekivano odlicna, gledao sam i novog betmana i ostala holiloly sranja ali ovo mi vraca vjeru da se jos moze snimiti akcijski film sa dobrom pricom!! ko sere po nasilju u filmu je ocito priglup, nasilje je stilizirano i izgleda zapravo kao balet!! vidim da puno ima komentara da je film "nerealan" pa kaj vi zivite u 70im kad su filmovi bili realni??? takvi filmovi modernom gledatelju vise nisu zanimljivi (zato sto su vec snimljeni i ponavljana je varijacija na temu 1000000 puta) danas film mora biti malo "bajka" ili ga ja osobno necu gledati (posto su sve realne price vec ispricane,naravno volio bi da naletim na novi film bez nadrealnosti i bez specijalnih efekata te da me samo prica osvoji ali takav bi film pokupio sve nagrade ovog svijeta......blabla)

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

Tražen ali nije pronađen

Što reći za ovaj film osim da je UŽASAN, i jednostavno se ne mogu odlučiti koji mi je element gori: Scenarij (koji je dosadan, predvidljiv i spada u kategoriju „Sve već viđeno“) ili možda redateljske sposobnosti koje jedino mogu zadovoljiti filmofile do 12 godine života, zatim možda gluma koja je već standardno debilna kada glumi Angelina. I na kraju hmmm zlatnu malinu dobiva ako ništa drugo onda za niz akcijskih scena koje je nemoguće fizički napravit… Ne mogu ocijeniti ovaj film sa ocjenom 1, jer bi to bilo izrazito ponižavajuće za one filmove koje sam tako ocijenio.

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

DA :)

Odličan film, nekome bi moglo biti glupo to što vuče na sf film, ali meni osobno je film zanimljiv i napet zbog puno efekata. Svi su dobro odglumili svoje uloge, radnja je interesantna, sa neočekivanim obratom priče i to dva puta. Čak je i smješan u nekoliko navrata, a ako nekoga zanimaju efekti, ovaj film definitivno treba pogledati.

Dečki, u kino ;)

Film je napet, zanimljiv, odličan za ljude koji vole takvu vrstu filmova. Muškima uglavnom. Meni se nisu svidjele nerealnosti na kojima se film temelji, borba kao temeljni smisao filma i kako je Hollywood reporter rekao - ultranasilnost. Elementi trilera su po meni gotovo nezamjetni. Ali to sve možete očekivat ako ste pogledali trailer i ako vam je to OK, uživat ćete. I Angie je opet prej....

Fox je zakon

Da nema Angeline Jolie u ovom filmu, film ne bih ni gledao. Iako je prepuno akcije i specijalnih slow motion scena, ipak su malo pretjerali s njima. Kao ispaliti metak desetak kilometara dalje od mete i onda taj isti metak zaobiđe sve prepreke da bi pogodio cilj. I ono pucanje zakrivljenih metaka. No, film je čista akcija i ne bi trebalo smetati onome tko od filma očekuje samo akciju i Angelinu Jolie. McAvoy je daleko dogurao od svojih ranijih uloga od kojih mu je jedna bila uloga fauna Tumnusa u Narnijskim Kronikama.

Vrlo dobar

film me odusevio glumom Mcavoya,prvo sam sumnjao, ali je stvrno odlican, u filmu ima dosta smjesnih fora, a i mnogo detaljnih smrti, mozda ne bi smjela djeca gledati. Ubiti akcija je non stop, nije naporan, a neki u kinu su govorili da nije realističan,ovaj film ubiti niti ne pokušava biti realan jer odmah na pocetku se objasni da oni koji su u bratstvu imaju specijalne sposobnosti. A neka mi ti neki nabroje realan akcijski film. Zvucni su efekti dobri kao i izvrsni specijalni efekti. Fina akcija za opustiti se.

Nema šale s Angelinom Jolie

To što Angelina Jolie radi u ovom filmu sa svojih tridesetak kila zbilja nije normalno. Drži pištolje u ruci teže od nje same i ubija naravno kao od šale. A James McAvoy? On samo mora skinuti pištoljem krila muhama i to još dok nije svjestan svojih sposobnosti na samom početku filma. Film inače obiluje usporenim scenama, koje da su izbačene skratile bi užas od filma barem tridesetak minuta. Inače film nema nikakvu radnju što se i očekuje od čisto akcijslog filma. Toplo preporučujem ovaj film ljubiteljima zvučnih, specijalnih, letećih i ostalih efekata. Ostali neka ovaj film preskoče. Inače, soundtrack mi se čini dobar.