Kralj škorpiona 2

Crni Škorpion

Russell Mulcahy ('Resident Evil: Extinction', 2007.) prihvatio je ponudu da režira prequel 'The Scorpion King', filma u kome je The Rock uz pomoć svojih mišića uspeo da se nametne publici. Scenario je sročio Randall McCormick mešajući mitološke likove i događaje, a sve u cilju da se skrene pažnja publike željne zabave.Mathayus je proveo paklenih šest godina na obuci za ratnika koji ne poznaje strah i spreman je da umre za svoju zemlju i za svog vođu. Momak je postao pripadnik moćnih Crnih Škorpiona i žudi za osvetom.Na presto je zaseo zli Sargon, odgovoran za smrt njegovog voljenog oca.Sargon nije od juče i dobio je magične moći od kraljice podzemlja, Lady Astarte, pa izgleda nepobedivo, kao da mu niko ništa ne može.Stoga, Mathayus u pratnji prijateljice Layle i pisca, Grka Arija, kreće u pohod na podzemlje kako bi se dokopao Damaklovog Mača, oružja pred kojim će pasti svako, pa čak i Kralj Sargon...Plitka priča, prožeta akcionim segmentima, ne postiže baš puno.Mlaka akcija zbog loših CGI-efekata ne ostavlja povoljan utisak.Michael Copon je nosilac glavne role i moram da priznam kako dečko solidno izgleda u scenama borbi, ali nakon toga njegova gluma je diletantska, dečački naivna.Pravi pozer, pa je karijera manekena verovatno bolja opcija za njega.Zanimljivo je da glavnog negativca tumači Randy Couture, UFC borac šampionskog kova.Humor je usiljen i mahom nas ostavlja ravnodušnim. Šablonski koncipirana radnja je dinamična i ruku na srce ovde nema dosadnih scena ili nešto što liči na 'prazan hod'.Zato je sve veoma predvidljivo, pa već nakon uvodnog dela filma nije teško pogoditi kuda će nas sve to odvesti.Bajkovita atmosfera nedvosmisleno potvrđuje ambicije filmskih radnika okupljenih na setovima.Da obezbede krajnje neobaveznu zabavu za tinejdžere i još mlađu populaciju.Logična posledica jeste ta, da je film odmah klasifikovan u kategoriju 'direct to video', ne ugledavši mrak bioskopskih sala.Posle odjavne špice, meni je ovakva kategorizacija potpuno na mestu.

niš posebno

obična fantazija-akcija.ništa posebno