Četiri Božića

Nevenčani i srećni

'Njegov otac, njena majka, njegova majka i njen otac, svi u istom danu', osnovna je premisa urnebesne komedije. Seth Gordon debituje na polju dugometražnog filma prazničnom komedijom koja se na univerzalan način pozabavila porodičnim odnosima. Na izradi scenarija radila su dvojica debitanata (Matt Allen i Caleb Wilson), uz pomoć dvojice nešto iskusnijih saradnika: Jon Lucas i Scott Moore. Brad i Kate su u vezi tri godine, vole se i žive zajedno, iako nemaju jasno definisan plan za budućnost. Stiže vreme božićnih praznika. A tada zaljubljeni par po ustaljenoj tradiciji odleprša na neku suncem okupanu, egzotičnu destinaciju. Daleko od članova svojih familija. Plan za bekstvo propada kada svi letovi budu otkazani, a njih dvoje se nađu pred objektivom kamere lokalne televizijske stanice. Sada su primorani da nevoljno provedu praznik u porodičnom okruženju, a to nije nimalo jednostavno. Naprotiv, vrlo je naporno i stresno. U jednom danu moraju da posete njegovog oca, njenu majku, pa njegovu majku i na kraju, njenog oca...Božićne teme su nebrojeno puta eksploatisane u hollywoodskoj mašineriji, tako da je sama ideja da se od toga napravi komični scenario odavno 'déja vu'. Ambiciozna režija trudila se da stvori pogodan ambijent u kome će moći da živopisno oslika portrete dvoje mladih ljudi, koji traumatična iskustva iz detinjstva, uključujući i odrastanje bez jednog roditelja, jednostavno hoće da zaborave vodeći lagodan život bez tereta nagomilanih obaveza. Odlazak kod disfunkcionalnih roditelja, pokreće niz urnebesnih situacija, jer srećni par saznaje jedno o drugom puno detalja iz prošlosti. Upravo tu se crpi najveća količina humora, uz uobičajene generacijske razmirice. Istini za volju većina sekvenci deluje pomalo usiljeno, mada imamo par scena koje su ispale izuzetno uvrnuto (ono u stilu totalno ludilo), što će vam nesumnjivo navući osmeh na lice. Kasting je okupio dosta renomiranih glumačkih imena, ali i pored toga gluma je ostala u okviru proseka. Reese Witherspoon i Vince Vaughn su tek rutinerski odradili posao, a od sporednih rola svakako se istakao Robert Duvall, tumačeći Howarda, matorca koji je razvio nekonvencionalan životni stil. Zapažen performans dobili smo i od Sissy Spacek, Bradove majke koja je posle bračnog brodoloma nastavila svoj život u društvu mnogo mlađeg muškarca. Prikladni muzički arnžmani obezbedili su adekvatan štimung karakterističan za ovakvu vrstu komedija. Kao celina, sladunjava komedija je ispunila svrhu, jer pruža relaksirajuću zabavu, a povremeno će nas i slatko nasmejati. Stoga od mene ima prelaznu ocenu, iako se moja preporuka ovog puta odnosi samo na zagrižene poklonike žanra.

Promasaj

Dan prije sam pogledao odlican mamurluk, i opet se napalio na komedije. Posudio sam 4 Bozica, i ostao - razocaran. Pocetak odlican (prva scena) a onda krece nizbrdo.....moglo se to puno puno bolje.

Lepršava komedija

Vince i Reese su odličan glumački par koji je ovoj komediji udahnio dušu.Već dugo nisam gledao komediju na koju sam se mogao od srca nasmijati. A scenarij je odličan jer svi mi imamo takvih i sličnih situacija vezanih za svoju rodbinu...

Ah Bozic :))

Mozda jest jos jedan u nizu sladjunjavih filmova, ali ja sam veeelika obozavateljica blagdana, tako da ovom filmu dajem cistu 10. Upravo ovako nesto trebamo, sa interesantno osmisljenom radnjom koja promatra zivot ne samo glavnih glumaca, nego i puno ljudi uz njih. Iako je vrijeme blagdana uvijek velika guzva i zbrka, opet nas na kraju obuzme onaj osjecaj topline i sigurnosti. Preporucujem svima koji zele odmoriti misli od svakodnevnog sivila, uz topli kakao.. :)

4 Bozica

Opet razocaranje... Pocetak odlican, kraj odlican, a sredina - Boze me sacuvaj! Dakle katastrofa pocinje krocenjem glavnih glumaca u kucu Bradovog oca. Njegova braca kao da su izasla iz filma 'Divljaci na kotacima', skacu na Brada i u sasvim nepotrebnim i nekomicnim scenama ga maltretiraju. Da ne spomenem scene kada im se pridruze njihovi sinovi koji ga takoder maltretiraju i samaraju - potpuno glupo, usiljeno, anipaticno i primitivno. Zatim scena postavljanja satelitske antene kao da je ispala iz 'Sam u kuci'. Dakle cjela dogodovstina sa Bradovom bracom i ocem - grozna i s prevelikom dozom usiljenog humora. Krecemo dalje u obitelj glavne glumice. U kojoj se ponovno suocavamo sa nizom groznih scena u kojima antipaticna dijeca maltretiraju glavnu glumicu. Ponovno negledljivo, uzasno i sa usiljenim humorom kojeg ni 10-ogodisnjaci ne bi probavili. Zatim se stanje popravlja dolaskom u stan Bradove mame u atmosferu sa privatljivim humorom i fantasticnim senama igranja drustvene igre. Pogotovo sta se tice igre Bradovog brata i njegove zene - odlicno! Potom dolazimo do dijela ljubavnog rastanka u kojem mi se prvi put desilo da su mi se pocele oci sklapati u kinu, tako da nisam skroz vidjela sto se desilo u kuci oca Glavne glumice. I secer na kraju - rodenje djeteta, povracanje i opet kamere - odlicno kao i na pocetku. Dakle, bilo je djelova koji su me stvarno nasmijali, ali takoder djelova za koje nisam mogla vjerovati da su uopce snjimljeni. Ali, glavni glumci - odlicni. Za ovo razocaranje udijeliti cu trojku, cisto zbog par odlicnih scena.

Božić

Obiteljske drame ispunile blagdane zanimljiva obiteljska priča koja se odvija usred Božića

Pogledajte

Gledljiv, zabavan, opuštajući film. Nekoliko puta sam se od srca nasmijala. Za razliku od Vale7 meni se svidjelo što nije još jedan isforsiran božićni film sa Tihom noći i All I want for Xmas. A bitno je reći da su i muške polovice iz kina izašle zadovoljne. Nećete požaliti ako pogledate

Nije loše

Film je lagana komedijica o kojoj se nema puno za reći. Ima par zbilja dobrih scena od kojih bi izdvojio onu gdje Vince Vaughn glumi Josipa u crkvi i gdje brat od Vince Vaughna u filmu i njegova žena pogađaju pojmove. U nekim scenama zna Vaughn biti i naporan, ali što je tu je. Reese Witherspoon (malo je ipak premršava) i Robert Duvall standardni. Lagana komedijica za široke mase, ali ipak bolje i to nego većina danas ipak previše depresivnih i loših filmova.

fali Božićni ugođaj!

Film je jako dobar isto kao i glumci,ali fali Božićnog ugođaja,ipak je to Božični film.U cijelom filmu nema niti Božićne melodije,snijega,okićenih borova i sl... Pošto sam film gledao u kinu dan prije badnjaka očekivao sam sve ovo navedeno.Ipak,što se tiče filma,sve ostalo je super.Glumci odlični,zajebancija isto..ali film bi trebao imat drukčiji naslov jer me više nabrijao na ljeto i plažu nego na Božić!