Pink Panther 2

The Pink Panther 2

Smrću Petera Sellersa završio je i serijal o 'Pink Pantheru'. Ja na to tako gledam jer niti Benigni niti sada Martin mu nisu ni do koljena i dobro je što ni ne pokušavaju biti. Martinov drugi film o Insp. Clouseau je bolji od prvoga no to je još uvijek u globalu loš film kojega odlikuje izrazito slabi scenarij. Drugi dio okuplja nova imena poput Ironsa, Garcie (meni najbolji) i Moline ali to jednostavno nije dovoljno jer je radnja preglupa. Sramotno je to bacanje ljage na Edwardsov i Sellersov rad a sve u svrhu zarade; i to dobre (75 milijuna dolara ukupno). Steve Martin je dobar komičar no mislim da bi trebao završiti svoj rad na Clouseau; kako on tako i svi budući pretendenti koji namjeravaju oživiti 'Pink Panthera'. Serijal je nažalost umro 1980.

Zašto je taj film svima loš??

meni je ovaj pink panther 2 bolji od prvog djela za 100 puta...ovaj je puno smiješniji i zabavniji i sa naravno neočekivanim krajem...presmiješne su scene bile one u restoranu kada je dva puta zapalio restoran te u papinom dvoru kad je pao kroz balkonnn e preludooo...film me je oduševio i clusoe je stvarno legendaaaa...kako samo taj čovjek sve znaaa..ufff...opet jako malo fali do ocjene 5....znam da se mnogi sa mnom neće složit i da će mi ocjenit receniju sa 1 ali boli me briga jer ne znate šta valja..ovaj film zaslužuje svaku pohvaluuu..bravoo

zašto Bože, zašto?

zašto su morali uništit jedan od najkultnijih serijala u povijesti filmografije? film je katastrofa, nikako ga nemojte pogledat. ocjena:0 a probali zamijenit jednog od najboljih glumaca svih vremena sa nekim steveom martinom. sramota.

Nije toliko debilan kao što sam očekivao

Prije desetak godina ne bi mi palo na pamet da idem pogledati Pink Panthera. Ali s obzirom na današnju mršavu ponudu filmova, nisam imao izbora. Film nije toliko ni debilan kao što sam očekivao. Ako ništa drugo ima jedno divno Indijsko mače u ovome djelcetu (Aishwarya Rai Bachchan). Zbog nje i zbog toga što sam uspio izdržati do kraja projekcije (nazovimo to tako komedije) filmu ću dati dvojku. Ima i puno debilnijih filmova od ovog.