2012: Sudnji dan

kako pogledat film ovdje

naime nemogu otvorit film za gledanje

2000 i svake

ništa novo,viđeno bezbroj puta,loše ,katastrofa...

2012

Majko mila u sto se uvalih! Zapravo trazio sam film 2012, ali sam dobio "ovo", tj. 2012:Sudnji dan. Pogledao sam puno filmova i ni za jedan film nisam rekao da je los, ima filmova koji mi se nisu svidjeli, ali ukusa ima razliciti. I kako se ispostavilo niti jedan pogledani film nije los u usporedbi na "ovo". Boze moj sto te uvrijedise. Ovde se ne zna ko pije ko placa, gluma KATASTORFA, jbt nisam losije glume vidio u zivotu. Scenarij, rezija, SVE JE LOSE. Zamislite piramidu (bilo kakvu) s jedne strane pada snijeg, s druge strane krupa, s trece strane sunce sija, hvala Bogu cetvrtu nisu pokazali, ne znam sta bi nas docekalo. Milijun nekih nelogicnosti, bezveze dijalozi, neshvacena nestajanja, prorocanstvo (nitko ne zna o cemu je rijec) sve do ocajnih efekata. Ako mozete izbjegnite ovo pod svaku cijenu, kazem ja sam se zeznuo jer sam trazio novi film, ali me docekala KATASTROFA, ito ne prirodna nego filmska. Ocjena: ne moze u minus pa cemo 1.

čemer tuga i jad

apsolutni

iznimno loše

Ovaj film sam pogledao ima još godina dana i još osječam onaj gorak okus u ustima koji malokad osječam nakon lošeg filma. Pomislio sam da nešto nije u redu sa mojom percepcijom filma buduči da se film svugdje reklamirao i postavljao po torrentima i warezima. Ali kad sam pogledao rafale loše kritike na imdb-u shvatio sam da zbilja nisam pogriješio i da se radi o smeću teške kategorije. Imam osječaj da se netko htio grdno zezati na račun publike jer u ovome filmu jer sve od A do Ž. A i ne znam kad sam nešto gledao gdje je gluma ovoliko loša a specijalni efekti kao da su rađeni na računalu koji je pokupljen negdje sa smetlišta, malo popravljen i ekipa se odlučila malo iskušati i snimiti film pompoznog naslova. Ovaj film preporučam samo onima koji su imuni na izgubljeno vrijeme i vole filmove H produkcije. Ne bih ovaj film ocijenio sa jedinicom jer bi to bilo nepravedno prema onim filmovima koje sam tako ocijenio, tako da mu dajem čistu nulu.

2012:Doomno je mene posve

Ujjj....joooj...pa Boze!!Zasto neki smrtnici imaju sansu ad snime film?Pa nebo moje milo,ovo nije film ovo je tesko sranje u 24 cina.Ljudi tema je ok.Daj rekoh da ga pregledam dok ne stigne Rolandov ali jao.28 sati do propasti..zenka ulazi u gradic...nalazi lika 5 minuta priicaju i on izlazi sa njom,sve oko 30 minuta...onda pise 23 sata do propasti.5 fulanja.Ima toga jos.U satoru zemljotres,puca zemlja ljudi padaju,ali laptopi na stolovima i stolovi..ne mrdaju.Debeli komicni likkoji pada u provaliju,ravno 4 puta samo postavlja pitanja...to mu je dialog.Sta su oni htjeli sa onim mjestima..18 sati san dioego...a veze sa vezom nema.Pa mati od one plavuse...ko les,fol Bog joj daje snagu.A scena katastrofe i CGI.ja je najmanje.Joj pa led pada svud samo ne po kolima,kad padne na auto rasturi lika koji postane vjernik...aman zaman..slucano...slucajno...nemoj da ko gleda!Ne cinite grske kao mi ostali.Jos ja skinuo sa Neta hihi...aj nea veze..samo...ovo treba po Hitlerovom...spali sve!Ocjena..za sta ba??

strahota

sve zanimljivija tema događanja oko 21. prosinca 2012. je ovdje pokušana prikazati na način koji zahtjeva minimalno 2-2,5 sata ozbiljne obrade fabule. previše likova i prekomplicirano zadana, a preslabo prikazana, priča stvaraju nevjerojatno isforsiran film. i to do granice neprepoznatljivosti pa tako ljudi nestaju i pogibaju iz genijalno glupih razloga na užasno amaterski način, a ni u jednom dijelu filma nije objašnjeno šta točno i zbog čega točno se išta događa. štoviše, bitni su dijelovi prikazani slabo, neuvjerljivo i praktički nebitno kroz bezvezne djetinjaste dijaloge. kao šlag na loše prikazanu lošu priču dolaze smiješni specijalni efekti i jako slaba gluma u kojoj se i inače solidni midkiff potpuno izgubio. sve u svemu, šteta truda i vremena. i autora i gledatelja.

Katastrofalno

Pogledao sam puno smeća u životu ali ovakav spektakl apsurda nisam očekivao niti u najluđim snovima. Ovaj je film apsolutno megasmeće koje bi trebalo biti zakonom zabranjeno, a svima koja ga pogledaju bit će kazna do kraja života. Ako mislite da pretjerujem slobodno ga pogledajte, no na vlastitu odgovornost to radite. Film (ako ga možemo tako nazvati) prati tri gotovo identične priče. Arheolog i njegova bivša cura, doktorica i njen prijatelj i pobožna mater i kći. Svi oni iz nekog razloga žele doći do majanske piramide dok se planet raspada zbog pmicanja polova. Arheolog čak ima i raspelo koje je ključ spasa čovječanstva u istoj toj piramidi (naprosto genijalno). Ova povraćotina od filma uglavnom se sastoji od potpuno besmislenih dijaloga, najčešće dvoje ljudi, o Bogu dok hrle ispuniti majansko proročanstvo za koje nitko zapravo ne zna kako glasi. Specijalni efekti su katastrofalni, blago rečeno, a gluma presmiješna, gotovo parodična. Vrhunac filma je (SPOILER,iako pretpostavljam da ovo nitko neće gledati) scena u kojoj počne padati tuča , a naši se junaci voze automobilom. Nakon malo glupavog vrludanja po cesti led probija staklo te ubija lika zabivši mu se u prsa. Nakon te veličanstvene scene, on još umire pola sata moleći se sa svojom suputnicom. Nekoliko minuta prije bio je zakleti ateist. Uglavnom, kladim se da bi za 20kn i gajbu pive ja snimio bolji film. Ne postoji ocjena kojom bih opisao ovaj užas.