Spider-man 2

Najbolji dio serijala

Drugi me dio odusevio radi toga sto nije toliko djeciji za razliku od prvog.Ima mnogo vise akcije i specijalni efekti su stvarno odlicni.Iako sam sumnjao za alfreda molinu kao negativca, on je stvarno odlican. Prica je vrlo dobro osmisljena, scenarij mi nema toliko rupa, a glumacka postava je fenomenalna, izuzet cu Kristen Dunst koju ne podnosim jos od prvog filma i njenog vrištanja.Muzika je odlicna kao i u cjelom serijalu.Jedino me smetala ona prica sa fuzijom, mogli su staviti nesto realnije. Svakako pogledati za razbribrigu.

U iščekivanju trojke

Danas sam baš odlučil otići u kino pogledati Spider-man 3, a prije toga sam ponovil gradivo sa dvojkom. Kao prvo: svatko tko veli da je prvi dio bolji od dvojke, težak je serator. Ne velim ja da je prvi loš, dapače, meni prilično zabavan, ali drugi je kudikamo ozbiljniji i kvalitetniji. Nije neki ogroman odmak, ali dovoljan da film proglasim vrlo dobrim. Jedino kaj je bolje u prvom u odnosu na drugi jest izgled Kirsten Dunst. U prvom dobro zgleda, a drugom zgleda ko neka Jalža sa sela. Akcijske scene su super, u službi priče, ali prava stvar je lik i gluma Alfreda Moline. Izvrstan lik, realističniji od crtićkog Green Goblina iz prvog, odlična gluma, neočekivan kraj kaj se njega tiče... Tobey mi je Ok, Kirsten malo manje, Franco vrlo dobar ( motiv osvete podiže film). Jedino kaj me smeta u cijela dva filma je nekak nerealan ( čitaj: patetičan) prikaz odnosa između Petera i MJ. No, vrlo dobra zabava je zagarantirana, a za ove nedostatke tu je trojka koja bi trebala biti najbolja u serijalu.

Spider - man 2

Jako dobro ostvarenje Sama Raima i vidi se da je film dostojan prvog djela.Velika zabava sa dobrim humorom ubačenim u film.Dobro sam se nasmijao i oduševio. Dvije godine kasnije Peter se još skriva iza maske Spidermana,ali je shvatio da mora odabrati samo jedan put.Odabrao je normalan,i sad mu je puno lakše.Ako hoćete vidjeti što se dalje događa pogledajte film. Sa puno dobrih specijalnih efekata,odličnog zvuka koji je ubačen za skoro svaki pokret u filmu daje dobru zabavu!Svakako pogledati!

bolje,bolje

puno bolji od prvog dijela. bolji su efekti ( kada skace po krovovima barem ne dijeluje nacrtano). bolja karakterizacija s likovima, cak i glavni negativac izaziva suosjecanje jer nije zao u dusi, sto na kraju i dokazuje! spiderman nam se priblizava pokazujuci svoju ljudsku stranu time sto se zbog ljubavi odrice svojih moci i postaje obican smrtnik!! jedva cekam slijedeci nastavak!!!!

ubili su ga ciglama...

Da, ali ne guštera, nego pauka. Ajme glupog filma. Inače jako malo komentiram filmove u kinu, ali ovaj su film komentirali skoro svi koji su u dvorani upravo sjedili. Ovo nema smisla. Gluma je očajna, CGI je očajan, činjenice su očajne. Užas! Najviše me taklo to što je ovo skroz neutemeljeno na razumu. Ok, spiderman hoda po zidu, ok, to je osnovica filma, da može takve stvari, ali jadosti poput stvaranja Sunca, te bacanja istog u Hudson da ga se ugasi!? Ima li Raimi ikakvog savjetnika za ovakve stvari?! Ne možaš termonuklearnu peć gasiti hladnom vodom! I kosti se lome, ljudi moji. Zaustavljanje lokomotive će te ubiti bio ti Spiderman ili ne. Mnogi su pokušali, i nitko od njih osobno nije recenzirao. O CGI-u neću predugo. Potpuni promašaj. Teksture su očajne, kao da su upotrebljavali 16-bitnu boju i niže, jedva da je i bilo posla za kaskadere, jer su većinu scena odradili veseli kompjuterski modeli koji se nisu unaprijedili već više od 5-6 godina. Kad će Hollywood napokon shvatiti da je kompleksnost ono što nas čini ljudima? Ljudi se ne gibaju po matematičkim putanjama. Naše tijelo nije skup 4-5 fizikalno savršenih opruga. Ovo je bilo tako jadno, zaista se >85% kina smijalo. Dajem 1.6 za ovaj film.

Božić u zemlji stripova

'Spider-Man' je bio komercijalno najuspješnija filmska konverzija stripa u povijesti, stog je ovaj nastavak bio neizbježan. No Raimiju su ovaj puta, čini se, producenti malo razriješili ručice što se redateljske slobode tiče (čovjek im je zaradio preko pola milijarde dolara, dovraga, zašto ne?), pa smo u nastavku prilično plošnog i šabloniziranog filma s dosadnim, ali ziheraškim negativcem i radnjom pomalo prepisanom iz nekoliko već postojećih uspješnica o strip junacima, dobili vrlo solidan uradak u kojem Sam sjajno uspijeva izbalansirati komercijalni i umjetnički dio nečega što je moglo biti bezumnim blockbusterom. Tako osim vrlo dobrih efekata (više nećete, kao u prethodniku, misliti da je stvar kopirana iz loše videoigre, ovaj put sve je vrrrlo realistično) i jednostavno zapanjujućeg zvuka (tko god da je, dajte mu/joj Oscara za to), u 'Spider-Manu 2' gledamo i solidnu stripovsku priču o standardnoj heroj/civil dilemi ispričanu s nivoom emocija neviđenim još od Burtonova dva 'Batmana'. Manje scenarističke nebuloze u zanosu ćete lako oprostiti ("Oprosti draga, ali napuštaš me zbog... astronauta? Samo tren da se upišam od smijeha.") Iako je riječ o blockbuster produkciji, glumci se zbiljski trude dočarati sva stanja svojih likova (Dunstova i Franco su vrlo dobri, Molina poslovično briljira, za Maguirea ne znamo da li bi bilo bolje da ga je ipak zamijenio Gyllenhaal ili ne), a režija i (pogotovo) montaža uspijevaju bez prevelikih kompromisa napraviti čudo - dobar veliki, odvratno skupi film. Tri i pol.

Spidy

Spiderman 2 je odličan film iako ima neke mane koje ne mogu previdjeti,a to su ljigave ljubavne scene.Što mi se film počinjao sviđati to su mi gore bile scene između K.Dunst i Tobeya

bolje od

prvog djela...

Spiderman drugi

Nastavci superiorniji originalu rijetke su zvjerke u filmskoj industriji (puritanci čak misle da takvo što ne postoji) i uistinu se mogu sjetiti vrlo, vrlo malo takvih slučajeva, kao što je, primjerice, "Batman returns" (ne, ne "Kum 2" ili "Aliens"!). To toliko i nije bitno, jer film je film, ali u Spidermanovom slučaju moglo bi postati dobrodošlo pravilo. Jer, od početka je u pitanju prilično uspjela adaptacija stripa kojeg je svojedobno volio čitati moj otac (ili je ono bio Batman?), jer sam ja više bio uz Zagora i ekipu. Sam Raimi je pristupio temi s dužnim respektom i umijećem u stvaranju sličnih projekata, pa je prvi Spiderman bio vrlo ugodna i kvalitetna zabava (dosta bolja od precijenjenog "Darkmana"). Drugi dio je čak bolji, kompleksniji, a i dalje zabavan i lako gledljiv. Upravo to umješno igranje na dva područja glavna je odlika filma, tako da ovdje imamo još uvjerljiviji i životniji glavni lik (uvijek odlični Tobey Maguire!), zanimljivog negativca i, da ne nabrajam, sve što ide uz dobar popcorn film. Možda je tek Kirsten Dunst pomalo sladunjava u svojoj roli, ali to, vjerujem, i nije isključivo njena krivica. Sve u svemu, više nego dovoljno da se veselim nastavcima (što je nova rijetkost), uz neizbježno podizanje kriterija.

spiderman

spiderman 2: spiderman uzvraća udarac :-) najviše me pogodilo u ovom filmiću to što tobey maguire troši svoj talent na bezvezarije. glumac u odličnim ostvarenjima (pleasantville, cider house rules) ne bi sebi smio dopustiti ovakvo patetično glumatanje u koje su se uklopili i kirsten dunst, simmons i (moram pronaći ime, aha) rosemary harris, koja je toliko prozirna, patetična, neuvjerljiva, da je to kriminalno. kao što je već rečeno, alfred molina je sve živo u ovom filmu zasjenio. osim što ima fora pipke, još zna ponešto i odglumiti. priča je sama po sebi onakva, tj. nikakva. molim lijepo. ne želim se upletati (a ne mogu ni da hoću) u producentske poslove oko novih nastavaka spidermana, ali mislim da moraju nešto promijeniti. i to dosta stvari i to iz temelja. sve u svemu, isplati se pogledati film zbog prekrasno napravljenoga dr. octopusa i zbog njegovih cool pipaka. inače, it sucks... ocjena 3/10

spidey

"Dobar dan! Ja sam Spider-man 2 i danas ću vas provesti gradom" ... ali moći mu slabe, želja za Mary Jane raste ... Film na skriva dinamičan početak i neizvjestan zaplet. Priča je opet jako prisutna kao i u prvom dijelu, a to mi se jako svidjelo jer je baš uvjerljiv nastavak, nije evoluirao nekim čudnim scenarijskim puteljcima do negledljive monstruoznosti u kakvu većina nastavaka prerasta. Glazba je lijepa, scenografija zadivljujuća i efekti gotovo savršeni! Ipak, previše me film podsjeća na prvi dio i nisam imala neki duboki utisak - da, to je Spider-man 2!! Nego, je moje "uživanje" bilo više kao svojevrsni dejavu - već viđeno. Dakako, nije mi se svidjela niti jedna odjevna kombinacija Mary Jane! Osim one u kazalištu kad glumi u predstavi jer tada nosi nešto stilski i kronološki prikladno! Svaka obleka joj je tmurnih i dosadnih boja, a uvjerljivo najgora je ona smeđa s nekakvim točkicama (????) u kavani kada pokušava izvući istinu (ono što bi mi sve rado znale u svojim životima - da li ju voli) iz Petera! Mislim stvarno, kao neka bakica!! Stalno neke dosadne nijanse, nimalo mladenački i veselo! Dok je u prvom dijelu blistala konstantno, pogotovo kad ju otme Zeleni - u orijentalnoj crvenoj haljinici!! Dosta usporedbi! Moj savjet - kao i uvijek - pogledajte da znate što ste propustili!

dubokoumno :)

ovaj nastavak više 'pije vodu' od prvog dijela, malo je konkretnije napravljen - manje jurnjave i više karakterizacije likova. Iako, onima koji nisu sentimentalni moglo bi lako dosaditi sažaljevanje jadne superherojske sudbine nejakog Petera Parkera. Ono, C'mon get over her, ne budi takva placipi*ka i razbij tog Doc.Lignju!

solidno

Vrući ljetni dan, ti hladnom kinu, zavaljen u stolicu sa brdo kokica,savršen zvuk, ogromno platno, spiderman, savršeno potošeno ljketno veče s obzirom da si u gradu a ne na moru jer bi ti onda bolje bilo otići negdje van. Gluma je solidna, priča stripovska, nepotrebno je koristiti veliki broj moždanih stanica, moguće je otići i na WC usred filma jer ništa se neće pretjerano važno dogoditi...

Iako.....

Iako sam ga ocijenila sa 5, ne mogu izdržati i reći nekoliko minusa. No, prvo - film je solidan, zabavan, definitivno bolji od prvog dijela. No, ne znam da li samo moje "oko sokolovo" uočava detalje ili ne?. Prvo. Je li on Superman ili Spiderman? Kad obuče taj gumeni kostim postaje najsnažniji čovjek na svijetu (zaustavlja vlak nogama, ili to bar pokušava), a kad je P. P. onda je najranjiviji čovjek na svijetu - čitaj geek ili bolje looooser. Drugo. "Ja sam kriv, ne ja sam kriva, ti si kriv" itd. itd., a da i ne spominjem par ljigavih scena - ono budi svoj, odluči što želiš, dječica u kadru bla, bla, bla, ako glavni lik ima krizu identiteta, ne znači da ju imaju i gledatelji. Treće. Ok ovo je samo moje mišljenje - mogli su barem staviti zgodniju glumicu, a ne da gledam sati i pol onu čovječju ribicu, a i kad je slow motion tek skužite kako su glumci ružni. Nadalje. U jednom krupnom planu vidi se da je njegova mreža napravljena od žice, a i kostim baš nije uvjerljiv - onda kada nije na njemu. Ah, da i za svoje vjenčanje bar bi si uredila nokte. Inače, za one koji ne znaju, u trećem dijelu vraća se Green Goblin. Toliko!

Jako dobro

Film je super! Dao bih mu čistu peticu da me nije ugnjavio all-american trenutcima i da u svakoj sceni nije američka zastava u pozadini, pa mu eto dajem, 4. Inače, priča i odnos likova je izvrsna, Alfred Molina glumi tako dobro da zasjenjuje sve ostale, pogotovo bezveznu Kirsten Dunst. Bolji mi je prvi dio. Al' ga svejedno pogledajte.

osvježenje za ljetne dane

Počevši gledati ovaj film, dobio sam dojam da je vrijeme od prvog dijela stalo i nastavilo se s ovim filmom. Priča se odlično nastavlja na prvi dio, bez previše osvrta na radnju iz prijašnjeg dijela. Gledanje filma se učinilo poput čitanja stripa iz mlađih dana... svježe i zanimljivo. Opet su se pojavile neke cgi scene koje malo pretjeruju ali sve u svemu izvrsno.