Sve što želim to si ti

Dve nedelje za zaljubljivanje

Baziran na bestseleru 'Dear John' Nicholasa Sparksa, renomirani Lasse Hallström ('The Cider House Rules', 1999.) servira nam romantičnu dramu, baveći se ljubavnom tematikom koja je oduvek imala svoju publiku (pretežno među lepšim polom).Jamie Linden je uradila adaptaciju književnog predloška u filmični, srceparajući scenario. Tokom odsustva, marinac John Tyree (Channing Tatum) upoznaje lepu, senzualnu studentkinju Savannahu Curtis (Amanda Seyfried).Za dve nedelje njih dvoje doživljavaju puno lepih trenutaka, pa se među njima rađa spontana, strastvena ljubav.Međutim kada se John vrati u jedinicu na nove vojne zadatke, a Savannah posveti školskim obavezama, pisma ostaju jedini kontakt koji njihovu vezu održava u životu... Romansa smeštena u okvire studiozne priče, koja pored dvoje zaljubljenih, u pozadini ima i par likova sa tragičnom sudbinom.Ljubav, prijateljstvo, patriotizam, zdravlje, humanost, požrtvovanje, opsesija, svega ovde ima manje ili više.Dvoje glavnih protagonista jesu kompleksne ličnosti, rastrzani između želje da budu s voljenom osobom i objektivne životne svakodnevice ispunjene studiranjem odnosno ratovanjem. Pošteno je istaći da su Channing Tatum i Amanda Seyfried, položili ispit, jer među ima dovoljno hemije i generalno, kao par funkcionišu jako uverljivo. Ipak, najbolje glumačko izdanje dao je veteran Richard Jenkins, jer je maestralno oslikao portret Mr. Tyreea.Sa malo reči, uz sjajnu mimiku, čovek je u svakom kadru prosto dominantan.Vredno pažnje je i glumačko izdanje od strane Henry Thomasa, jer je njegov lik Tim odlično uklopljen u kontekst cele priče...Dobra muzika koju je aranžirala Deborah Lurie, uz dobar rad kamermana (Terry Stacey) značajno doprinose da ova romansa lepo izgleda i pristojno zvuči.Kadrovi na plaži, ali i tamo negde daleko, po bespućima, na neprijateljskoj teritoriji, stvaraju željenu atmosferu iz koje se izvlače emocije i pozitivna energija.Nema prenaglašene patetike, mada radnja ima par kliše momenata (npr.ljubomora na njenog prijatelja iz kraja). Uprkos nekim sitnijim nedostacima, ova drama je ispunila moja očekivanja, jer je umešna režija uspela da nam održi pažnju do kraja.Zato sam ubeđen da će filmska ekranizacija popularnog bestselera zaintrigirati brojne poklonike dobre knjige, ali i ljubitelje staromodnih romantičnih filmova.

***

ljubav između glavnih glumaca je dosadna, nema nikakvog poleta, uzbuđenja ili nekog trećeg faktora. likovi su pasivni a one buljave Amandine oči su me izluđivale tijekom cijelog filma. Prevelike su ;)

Istinski život

Film koji sam debelo izbjegavala baš zbog teme u kojoj mi se činilo da će veličati Ameriku i njihove vojnike no na sreću, nije ispalo tako. Film me apsolutno privukao i gledala sam ga dva puta a pogledat ću ga još koji ... Za mene je najveće iznenađenje bio lik Johnovog oca i možda je upravo to dalo onaj poseban štih ... i mali Alan, dvije autistične osobe ... i situacija u kojoj se Savannah udaje za Alanovog oca da bi pomogla djetetu kojeg voli od rođenja. Iskreno, mislim da je film životan a u životu se (i Amerikanci također) borimo u besmislenim ratovima, veličamo i pljujemo ratne heroje. Možda je privlačna i ideja o sudbinskoj ljubavi koja nadživljuje i prevladava prepreke iako u sudbinsku ljubav ne vjerujem. No svi se nosimo sa životom na različite načine, donosimo najrazličitije odluke iz najrazličitijih pobuda, neke su odluke bolje a neke ne, ali utječu na naše živote na različite načine - a o svemu tome ovaj film govori - e pa onda - hura za Dear Johna!

Jako loš film

Evo moram priznat da me ovaj film usitinu jako razočarao,toliko su a najavljivali i hvalili govorili uu najbolja uloga Channiga Tatuma i Amande Seyfried bla bla,ali desilo se potpuno obratno i ne samo da je gluma loša već i sama smisao ovog filma ne donosi apsolutno ništa...čak su mi i one romantične komedije koje svi nazivjau klišejima(što je i ovo naravno)bolji jer u njima bar ima još nekakve nadodane radnje kao nečijatrudnoća,nečija smrt,varnaje naravno da tog ima i ovdje ali puno puno lošije dočarano i prikazano..ovaj film su ujedno nazivali kao dobrim prikazom i rata/akcije što je netočno jer kao da ni nije vojnik i samo dok je u vojsci razmišlja o ljubavi i sve se svodi na isto...i nema romantike sve mi djeluje bez emocija kao da su glumci baš morali glumit u tom filmu..prilično sam se razočarao i tražio bar sitnicu da ovom filmu dam pozitivnu ocjenu,ali nisam je našao..jedina dobra stvar je gdje Amanda na pola filma i na kraju čita pisma koja su puna dobrih riječi koje mogu dirnut samo one koji doživljavjau romantiku na drugi način,ali to opet nije bilo dovoljno da bi ostavilo bar mali dojam na mene..zaobići u širokom luku..:(

Ocjena recenzije: 1.75 Tvoja ocjena: -

Sve što želim to si ti=promocija američkog rata

Ako želite gledati upakiranu američku politiku u priči bez ikakvih vrijednosti na pravom ste mjestu. Sramota. 2 sata promocije američkih vojnika i pisanja pisama...UŽAS!!!