Kad te ljubav pronađe

Staratelji

Allison (Christina Hendricks) i njen suprug Peter Novak (Hayes MacArthur), nameštaju sastanak na slepo zajedničkim prijateljima.No njihov plan propada, jer Holly Berenson (Katherine Heigl) i Eric Messer (Josh Duhamel) odmah shvataju da su dva potpuna različita sveta, pa umesto romantične večere, sastanak se brzo završi razlazom, uz zajedničku konstataciju da je za njih najbolje da svako nastavi svojim životnim putem. Međutim kako život ume da režira neke neočekivane situacije, dvoje mladih, poslovnih ljudi, ponovo će biti spojeni, pod dramatičnim okolnostimna.Nakon pogibije mladog bračnog para u saobraćajki, Holly i Eric saznaju da su u testamentu imenovani za staratelje malene Sophie, ćerkice nesrećnog bračnog para.Tako devojčica postaje zapravo veza koja će spojiti dvoje ljudi koji se u principu ne podnose, da pokušaju da se zajednički brinu o slatkom, bespomoćnom ljudskom biću... Greg Berlanti režira komediju začinjenu obaveznom dozom romanse.Priča ipak sadrži i određenu dramatičnost, verno slikajući prizore iz stvarnog života, što je zasluga zajedničkog scenarija dvoje saradnika: Ian Deitchman & Kristin Rusk Robinson.Film je snimljen na lokacijama po Atlanti, ako imamo u vidu da Eric obavlja posao režisera prenosa utakmica NBA košarkaškog kluba Atlanta Hawks. Kasting je izvrsno odrađen, jer između dvoje glavnih junaka zaista možemo da osetimo , tako potrebnu hemiju, u kreaciji rola dvoje mladih ljudi koji baš i nemaju previše vremena za neku ozbiljniju emotivnu vezu.Ova komedija će vas nasmejati, povremeno i rastužiti, ali ponajviše zabaviti, s obzirom da zrači nekom toplinom i pozitivnom energijom.Činjenica da sama radnja nije lišena nekoliko predvidivih kliše-situacija, ipak ne umanjuje (bitno) gledljivost filma, koji svakako vredi da se pogleda.

Funny :)

Presimpatičan je film.. Katherine me je iznenadila, iako sve romantične komedije imaju tipičan završetak, al ova me je nasmijala, da sam čak i plakala na kraju ;)

za pogledati!

zanimljiva mi je tema..vidjela sam ovaj film na najavi..jedva sam ga našla..još naš prijevod..ugl u nekui ruku tipična romantična komedija..ali ja ih volim pa je meni film odličan i v olim happy end..

...

pomalo dosadan..

4/5