Nešto posuđeno

Ljubav ili prijateljstvo

Tokom rođendanske žurke na proslavi svog 30. rođendana, Rachel (Ginnifer Goodwin) neočekivano završi u krevetu s šarmantnim Dexom (Colin Egglesfield) inače njenom simpatijom još iz studentskih dana.Uznemirana Rachel pokušava da zataška 'incident', jer ne želi da ugrozi dugogodišnje prijateljstvo s Darcy (Kate Hudson), devojkom koja je uvek znala kako da dođe do onoga što želi. Međutim prst sudbine odvešće dve dobre prijateljice na različite strane. Dobronamerna Rachel, uz podsticaj svog vernog prijatelja Ethana (John Krasinski), shvata da jednostavno mora da napravi izbor, nakon čega stvari više nikada neć biti iste...Romantična komedija u režiji Luke Greenfielda i po osnovu scenarija koga potpisuje Jennie Snyder, inspirisana romanom 'Something Borrowed', talentovane autorke Emily Giffin.Gluma je manje-više na niskom nivou, jer akcenat je stavljen na izgled likova, a ne na ono što izgovaraju.Stoga klišeiziranih situacija ima na svakom koraku i radnja teče u happy-end pravcu (mada bih samo napomenuo da pogledate i sekvencu nakon odjavne špice).Humor je pomalo usiljen, nekako isforsiran, što vidno narušava prirodnost svih ključnih likova u ovoj ljubavnoj priči.Izbor muzike nije loš, ali jeste prikladan 'materiji' koju obrađuje film.Dometi filma mogu da se predstave simbolično, recimo kao neka roba koja je upakovana u finu, luksuznu ambalažu, ali je njen kvalitet jako sumnjiv i nema neku veću upotrebnu vrednost.Lično sam razočaran viđenim, jer film nije dao ništa novo, nešto drugačije, od gomile ranije viđenih filmskih ljubića, koji se po 'defaultu' srećno završavaju.Gledati ili ne?Pa sad, ako baš nemate pametnija posla onda bi odgovor mogao da bude i potvrdan.

prosječno

Film bi bio pljuga bez Kate i slatkog soundtrack-a. Ali da se ne zavaravamo pljuga je i ovako. :)

Već...