Specijalne agentice

Bostonski slučaj

Pošto je solidnom komedijom 'Bridesmaids', skrenuo pažnju na sebe, američki filmadžija Paul Feig dobio je novu priliku da se dokaže i na taj način osigura sebi povlašćen status u glamuroznom Hollywoodu.Režira urnebesnu 'Buddy cop' komediju, toliko eksploatisanu u zadnjih desetak godina, da je od toga vremenom proizašao svojevrsni podžanr.Kvaka je što ovde imamo dve žene u fokusu.Na prvi pogled nešto novo, drugačije!? Katie Dippold je autorka scenarija koji se bavi policijskom tematikom, gde su dve žene spremne da prevaziđu sve moguće nesporazume i da usklade svoje različite naravi zarad uspešno obavljenog zadatka.A cilj je hapšenje opakih kriminalaca i njihovo privođenje pred lice pravde.Zvuči poznato, zar ne? Logična konstatacija je da nemamo neku inventivnu, osvežavajuću priču koju prožima neka crta originalnosti.Dakle, sama radnja je u principu čist kliše.Ambiciozna, uštogljena FBI agentkinja Sarah Ashburn (Sandra Bullock) dolazi iz New Yorka Cityja u Boston, sa zadatkom da raskrinka lokalnog narko-dilera, kome policija nikako ne može da uđe u trag.Tamo nailazi na podršku svih kolega iz policijske stanice.Pogotovo to važi za više nego ljubaznog analitičara Levyja (Marlon Wayans).Ali, neočekivano se javlja problem koji preti da ugrozi istragu.Taj problem je impulsivna, korpulentna bostonska detektivka Shannon Mullins (Melissa McCarthy). Pandurka starog kova i prava žena-zmaj, na sebi svojstven način rešava slučajeve u svakodnevnoj borbi s kriminalom.Međutim, takav način rada i takve metode nisu po profesionalnom kodeksu koga se pridržava policajka-štreberka...Očigledno je da su sve nade polagane u napravljeni urnebesni tandem, dve ortakinje koje eto silom prilika moraju da rade zajedno.Iz toga režija nastoji da crpi humor, a pri tome se koriste i brojni britki, vrcavi dijalozi.Igrajući na kartu sukobljenih karakternih osobina, razlika u temperamentu, može se lako uočiti da takav koncept uspešno funkcioniše do samog kraja.Stoga su Sandra Bullock i Melissa McCarthy, kao okosnica cele priče, sasvim sigurno položile test. Dokazale su da imaju sposobnost da postignu željeni nivo hemije među njima i na bazi toga da kreiraju svoje role na dovoljno komičan način.Ostatak glumačke postave ostao je skrajnut, duboko u senci, sa malo minuta i prostora u kadru, te ne zaslužuje poseban komentar.Muzička podloga nije bog zna nešto posebno vredno pažnje, a kamerman je čini se tek otaljao svoj posao držeći se utvrđenih žanrovskih standarda.U celini nisam nimalo impresioniran ovom komedijom, iako ima par zaista duhovitih i urnebesno smešnih sekvenci.Iz tog razloga zaslužuje prelaznu ocenu, mada sam mišljenja da je 'The Heat' puno više obećavao no što je u stvari dao poklonicima žanra. OK, biće šanse za popravak.Možda već u sledećem, veoma izvesnom nastavku za koju godinu!

Katastrofa!

Komedija u kojoj se nijednom nisam nasmijala. Scene koje nisu smiješne, isfurana priča o agentici koja je postala netko i nešto, uspješna u svom poslu, ali nije bila popularna u srednjoj školi. Bla, bla, bla. Dosadno i predvidljivo.

Opasne cure na zadatku!

Film "Specijalne agentice" donosi nam već viđenu priču ispričanu iz drugog ugla. JUnakinje filma su agentica FBI-a Sara Ashburn (oskarovka Sandra Bullock) i bostonska policajka Shannon Mullins(koju glumi punašna i talentirana komičarka Melissa McCarthy.) Nakon početnih nesuglasica, ipak se dogovore da će surađivati kako bi s ulica makle narkobossa Larkina.Film obiluje komedijom, akcijom, prizorima zbližavanja potpunih suprotnosti, itd. Sjano napravljena komedija. Melissa McCarthy,rođakinja Playboeve zečice Jenny jako je doro shvatila bit uloge. Zaista je uspješna i tražena komičarka malo krupnijeg stasa s talentom kakav nije viđen od prerane smrti legendarnog Johna Candya.Preporučam za zabavu!!