Hollywoodland
Hollywoodland
(2006.)
Focus Features / Continental film
126'
krimi, drama, misterija
Režija: Allen Coulter
Scenario: Paul Bernbaum
Producent/i: Miles Dale, Jake Myers, Joe Pichirallo
Zemlja: SAD
Linkovi: imdb
Neriješeno ubojstvo svima omiljenog TV superheroja uzburkat će vode u Hollywoodu i otkriti zakulisne igre koje su dovele do tregedije.
Čitaj dalje ...
Moraš biti prijavljen/a!
Hollyshit
Solidna krimi-drama, u kojoj je preveliki naglasak stavljen na dramu, što je šteta s obzirom na tematiku, ali i glumačku postavu.
Stari Hollywood
Iako je ovaj film imao sve preduvjete da bude odličan i u rangu s ''LA povjerljivo'', to se ipak nije desilo. Na kraju smo dobili prosječan ''wanna-be'' noir film koji samo donekle može zadovoljiti fanove takvog žanra.
Razlog tome vidim u paralelenom prikazu dvije priče. Jedna se odnosi na priču o Georgeu Reevesu, a druga u centru ima propalog privatnog detektiva Sima koji pokušava istražiti istinu oko Reevesove smrti. Dok je priča koja prikazuje Reevesa prilično kvalitetna i dobro odrađena, druga priča oko privatnog detektiva je lošija.
Budući da obadvije radnje nisu paralelno vremenski prikazane poveznica između te dvije priče je slaba (a mišljenja sam da bi film možda bolje funkcionirao da se pokušalo usredotočiti na samo jednu priču). Nadalje priča s Reevesom ima i bolje likove, te glumce koji su ih odlično protretirali (Affleck je vrlo dobar kao Reeves, a Lane i Hoskins su odlični). S druge strane, Brody (koliko god kvalitetan glumac bio) nikako mi ne leži u ovakvom tipu uloge, a njegov odnos sa ženom i sa sinom je prilično loše prikazan, čak djeluje i potpuno nepotreban za ovaj film. Ovdje je Brodyjev lik prikazan kao propali detektiv koji očajnički traži slučaj koji bi ga proslavio, te upravo u smrti popularnog Supermana vidi svoju šansu da završi u novinama. Zbog toga mislim da je Simo trebao biti prikazan kao više ciničan i pokvaren lik (nešto poput Spaceyjevog lika u ''LA povjerljivo).
Druge stvari u filmu funkcioniraju odlično (režija, a prikaz razdoblja kasnih 50-ih je odlično prikazan). Na kraju gledatelj može ostati donekle i razočaran, jer kraj filma ne nudi nijedan konkretniji odgovor ili natuknicu oko toga što se stvarno desilo, već ostavlja otvorena puno otvorenih pitanja.