film je ok štoviše sasvim solidan u odnosu na ono sranje od avp :rekvijuma

moglo je biti i bolje

moglo je biti i bolje naspram aliena i predatora filmova no nema veze jer je film u prodaji što je tu je makar moram priznati da me film pomalo razočarao sa dužinom i napetošču

Samo za sljedbenike Predatora

Jedan sam od njih.

Očajno loše

AVP jevjerojatno najbolji primjer kako je Hollywood spreman na baš sve samo da se zgrnu pare tako je bio i spreman na to da uništi dva ZF serijala koja su najviše od svih obilježili žanr. Alien i Predator jedan protiv drugog - kada sam to prvi put čuo veselio sam se jer sam mislio da če film biti dobar. No dočekao me hladan tuš i teško razočaranje jer je film toliko pun nelogičnosti da nisam mogao vjerovati kakve su scenarističke propuste autori učinili. Gluma je očajno loša i najgore je da nema poznatih glumaca (vjerojatno mnogi neznaju Lancea Henriksena), predatori su pravi slabiči i 2. poginu u tri minute. Specijalni efekti su isto tako loši. Nastavak je također loš ali je daleko bolji od ovog smeća.

čušpajz -al zabavan

Križanac koji se nebi trebalo vezati uz serijale već kao jednoipol satna zabava koja dobro posluži da podgrije il održi tenzije do nekog novog nastavka Aliena il Predatora .Snimljen sa 45 mil. dolara izgleda bar duplo skuplje a još puno više i zaradio što je nažalost dalo zeleno svjetlo da izađe i loši(jako blaga riječ) AVP2

iznenađujuće

Film sam došao pogledati kao skeptik, a na kraju me vrlo ugodno iznenadio. Film je iznenađujuće inteligentan, neko je već opisao kako su predatori i alieni odlično karakterno izvedeni - jedina zamjerka filmu su dosadni ljudski likovi.Svakako pogledati ljubitelji aliena i predatora. Vidim da se neki pitaju šta su prijašnji režiseri rekli kad su ga gledali - Cameron ga je svrstao na treće mjesto od svih filmovauključivši oba dva serijala.

Alien protiv predatora

Ovaj film je odlican ima dobre efekte,i dobra čudovišta, ali jedini minus je to što se predator sprijateljio sa covjekom i sto se zna koje pobjedio,a to je predator zato sto su predatori ostali zivi,a svi alieni su mrtvi.

želim zaboraviti ovaj dan...

zašto sam ga opće ocijenio sa 2?! Pa ovo ništa ne valja. Svaki alien i svaki predator je 100 puta bolji od ovoga! Zaobići u širokom krugu!

Obavezno pogledati

Za ljubitelje predatora, kao i Aliena, obavezno moram naglasiti da se film pogleda. Dobri efekti, dobri glumci i dobra atmosfera.

NeXu

Blesavo bez priče sam koljačina to je film za decu koja žele koljačinu

za pogledati

iznenađujuće dobar i zanimljiv film, super zabava koja postaje jos bolja cinjenicom da glavni "negativci" nisu neki bezvezni likovi, vec karakterne licnosti sa povijescu i izgradjenom osobnosti. film nije pretjerano podlegao dobro poznatim klisejima, iako se na trenutke pretjerano osjete. uglavnom film napravljen da zaradi novac ali i zabavi gledatelja. u oba slucaja je uspio.

dobar film

Ali kratak i predugačak uvod ukratko....Isplati ga se pogledati,DEFINITIVNO...A ekipa koja ne kuži sf uporno ga gleda i pljuje po njemu...Gledajte rtl bićete zadovoljniji sa reprizom od reprize od jučer

KATASTROFA

Alien jednostavno ne može bez Rippley........Ne može niti predator bez Schwarzzeneggera.......

Ma bravo!

Ma koliko to uzasno i neuvjerljivo zvučalo, film je donekle gledljiv....ima dozu napetosti, a i dobru dozetinu gluposti, pa vas sve to nekako ponuka, potakne da ipak izdrzite do samoga kraja, gdje usput budi rečeno Predator sklapa nazovimo ga tako- savez sa pripadnicom ljudskog nam roda, pa nas oni sve skup fino spašavaju od zločeste alien Matice! Ma bravo!hehe...ajd dam mu i dvojku...samo da odnekud ne ispliva najnoviji sf akcić-"Alien fights back" ili "Alien vs. Predator vs. Humans vs. Freddie "!!!...:)

A&P

Gledao sam film iako sam predviđao kraj.Ipak su Predatori sličniji ljudima i bilo je za očekivati da će ljudi stvoriti savez za uništenja Aliena kojem je jedino krv i razmnožavanje na pameti i nikakva interakcija nije moguća s njima. Ako ste pažljivo pogledali drugi dio predatora u sceni kada glavni negativac obrađije glavu King Willya može se vidjeli i lubanja Aliena. Možda se već tu mogu hvatati namjera za pokretanje ovakvog projekta. Mogli su se više potruditi oko ovog uratka pa bi vjerujem konačni proizvod bio pun pogodak.Ovako su dobili čušpajz. S malo više truda dobili bi film kultnog statusa, ovako su pokupili lovu i dali nam zabavu od 80-ak minuta koju ću pogledati još eventualno 2-3 puta zbog samog imena,a en zbog vrijednosti ovog filma.

Gledljivo!

Zar ti ljudi ne znaju kad je dosta? Gledljivo je, čak i više od Freddy vs. Jason, al svejedno je cijeli svijet mogao i bez ovog "filmića". Gledati samo ako vam je jaaaako, jaaaako dosadno!

JEDVA GLEDLJIVO

AVP nudi besmislenu priču koja je toliko neuvjerljiva da vrijeđa inteligenciju gledatelja. Prizori međusobnih sukoba između aliena i predatora su nemaštoviti i nimalo nisu strašni. Film se svodi na glupo i zamorno nizanje specijalnih efekata. Ukupan dojam ne popravljaju ni slabašne glumačke izbedbe, a još manje sluzava režija Paula W. S. Andersona. Premda film nije totalno sranje (vidio sam i gorih filmova), sigurno postoji bolji način da potrošite svojih 97 minuta. Ovaj film će zadovoljiti tek nezahtjevne gledatelje kojima su kod filmova jedino važni specijalni efekti. Ocjena filma: 2

molim?????

Da mi je bilo vidjeti face Ridleya Scotta, Jamesa Camerona, Davida Finchera, Johna McTiernana dok su gledali ovu sprdačinu. Vjerovatno su se pitali tko koga jebe, a odgovor je lud zbunjenog. Ovaj film je stvarno lošiji i od aliena 4 i od predatora 2. Nisu mi jasni producenti koji su ovako velik film dali jednom P.W.S. Andersonu i nije mi jasno kako su uopće odobrili njegov scenarij. A odgovor je više nego očit, htijeli su snimiti film koji će zaraditi brdo para i to im je donekle uspjelo, vjerovatno zahvaljujući popularnosti obaju franšiza, a i pc igrice. Kao prvo film traje 83minute što je premalo. Ja relativno nepoznate glumce neću kritizirati jer glavni glumci su alien i predator. Film je možda na početku izgledao obećavajuće, ali kako je vrijeme prolazilo bilo je jasno da film ide u nepovrat. Ljudi dođu u skrivenu piramidu ispod antartika, jedan dio njih uđe u žrtvenu sobu, zatim u nijh uđu alieni, a zatim izađu i u 10minuta narastu. Nakon što su alieni i predatori potamanili skoro sve ljude, 1 alien ubije 2 predatora u vremenu od 3 minute, ma daj molim te. Ali nije to sve, redatelj se tek sada počinje poigravati s našom ineligencijom. Prostali predator se združi sa ženskom, jedinom preživjelom. Nevjerovatno, ali istinito. Ovaj film preporučujem osobama ispod 15 godina, a ja mu iz poštovanja prema alien i predator serijalima dajem ocjenu..

Predator rules!!!

Malo čitam druge kritike, i koliko vidim skoro svi su popljuvali film i samog redatelja.Sa nekim stvarima se slažem, ali nebih se složio s tim da Anderson nezna režirati i da mu treba zabraniti režirati.Mora se priznati da je čovjek veliki viziionar i da ga se može slobodno svstati u rang sa Ridley Scottom, McTiernanom, i Cameronom.Na kraju krajeva čovjek iza sebe ima nekoliko vizualno odličnih i uspješnih filmova npr. odlični SF horor Event Horizont, Vojnika, Mortal Kombat, i po mom mišljenju jedina slaba točka u karijeri mu je Resident Evil.U njemu je fulao cijelu bit te igre i atmosferu.Mora se uzeti u obzir da ovaj film potječe zapravo od igrice, i da osim likova nema veze sa orginalima.A i ovo su druga vremena, ono što je funkcioniralo u 80-im sad ne funkcionira, sad se filmovi rade za gejmere i mlađe uzraste, automatski se gubi neka ozbiljnost i realizmu filma.Uostalom trebalo je imati "muda" preuzeti ovakav projekt na svoja leđa, jer to su ipak dvije popularne franšize spojene u jedan film, i treba zadovoljiti fanove obijuh strana, a to je težak posao.Ja sam siguran da je taj projekt bio ponuđen i Scottu i Mctiernanu, ali su ga odbili jer su to smatrali prevelikim "zalogajem".Dakle režija i sama izvedba po meni nije ono što ne štima u ovom filmu, več priča, scenarij.Kao prvo sve je smješteno u sadašnjost a znamo da se igra odvija u budučnosti, dobro nema veze , nije važno, idemo dalje.Marinci su zamjenjeni istraživačima, automatski manje akcije.A i svi ti ljudski likovi su nekako "tanki", nemamo sažaljenje prema njima kad se nađu u opasnosti, več nam je drago da su poginuli.I zadnje, cijela priča je smještena u podzemlje, ograničena jednim mjestom.Zašto recimo nije smještena cijela priča na jedan planet, gdje bi ta bitka došla do večeg izražaja.Ja bih rado vidio masovnu bitku Aliena i Predatora najednom bojnom polju poput onih bitaka iz Gospodara Prstenova ili Troje, bez ljudi jer oni samo smetaju u cijeloj priči, ipak se film zove Alien vs Predator, ne!?....

maestralno

Ovaj film nije za svakoga. Onaj tko nije uživao u Predatoru dok je Arnie zamrljan blatom bio stopljen sa okolicom kad je predator pored njega prolazio ne nalazeći ga na toplinskim senzorima, nije osjetio trnce dok je igrao istoimenu igru u mračnoj sobi - jednostavno neće znati uživati u filmu. U trenutnku kad se kad bez riječi stope čisti iskonski nagon i visoka inteligencija prestaje klasična gluma te ulazimo u svijet ubrzane evolucije. Primjetite da zadnjih 20-ak minuta filma praktički nije bilo dijaloga... Svatko tko kaže da je film "predvidljiv" i "glup" je u pravu sa intelektualnog stajališta, ali potpuno u krivu sa stajališta fana. Koliko bi vam LOTR serijal bio zanimljiv da niste pročitali same knjige? Vjerojatno puno... Obogatio mi zabavom je još jednu večer pa mu dajem čistu peticu..

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

Lošije od Predatora 2 i Aliena 4 skupa

A što reći o ovom filmu. Uzevši u obzir milijune koji su potrošili mogu reći da je ovo najgori film ikad. Zapravo, još se dvoumim između ovog i "Battlefield Earth". Uglavnom film je toliko glup i predvidljiv da ni sam ne mogu vjerovat. Na scene tipa kad se udruže predator i glavna protagonistica, pa joj onda on napravi štit i koplje od mrtvog aliena moraš odvalit od smijeha. Da ne govorim o "potpuno neočekivanom" kraju i ostavljenom prostoru za nastavak. Ali što je najgore ovaj film je uspio ostvariti svoj cilj, tj. zaraditi hrpu love zahvaljujući ogromnoj produkciji i reklami. Žalosno.

NEKIMA BI TREBALO ZABRANITI REŽIRATI...

Naslov sve govori. Oni koji su dali autorska prava za snimanje ovog "filma" (smeća) trebali bi zatražiti debele honorare od producenata i ostalih za blačenje imena Alien i Predator. Sad će neki reči... Vidi ovog pljuje bez veze, on niš ne kuži, pa to je ekranizacija PC igrice... Smisao filma nisu samo skupi vizualni efekti. U filmu se (u većini slučajeva) i glumi. Film treba bar nekakvu priču...I na kraju film je (bar pod navodnicima) 7 umjetnost. Na vašu i moju žalost, fanovi aliena i predatora, ovo nije film. ocjena filma: 0

Alexa vrati se kući...

Uzimajući u obzir priču novele i stripa, mene (neznam kako su vas) su zajedničke scene gđice. cliffhanger i scar predatora poprilično izbezumile, pa mi ništa nije preostalo nego se u kinu od srca glasno nasmijati! Samo sam čekao da Alexa počne prigovarati predatoru kako ima neuredne dredove. Scena zajedničkog olimpijsko-herojskog skoka na lift-sanjke i bježanja od hrpe eksplozija su stvarno preromantične, ali bilo bi super imati svog privatnog predatora (ovaj je stvarno zaslužio krepati). Osim nekolicine bljutavih "ljubavnih" scena dinamičnog dua zbog kojih bi g.S.W.Anderson trebao dobiti zabranu snimanja svih filmova osim Mortal Kombata, film za fanove donosi odlične napokon ekranizirane šore aliena i predatora, odličan početak priče i naravno efekte. Jedna velika zamjerka Cinestaru: zvuk je bio kao da gledaš sto puta presnimljeni VHS. Užas. Na kraju krajeva, za fanove... samo o.k.

Skoro je uspio...

...napraviti ovaj film kako treba. Anderson ima dobre vizije, ali ih ne zna dobro realizirati (sjetimo se Soldiera i Event Horizon-a). Buduci sam na ovaj film cekao dobrih 10-ak godina, otkako je ideja ugledala svjetlo dana, bilo je samo pitanje vremena. Srecom prvotne ideje su bile odbijene, jer su kopija fenomenalne knjige "Aliens vs. Predator: Prey", Steve Perry-a... Napokon je netko uspio napisati nesto originalno za promjenu - bar sam tako mislio dok nisam vidio zavrsetak filma i primjetio...pogodite sto... potpuno isti zavrsetak, samo za razliku od "Prey-a", ovdje je glavni lik crnkinja, a ne japanka i u "Prey-u" ona postane dio "pack-a (copora)" i odlazi sa predatorima. Ono sto u ovom filmu, po meni, nije ispalo kako treba je slijedece; film je pre kratak (traje samo 87 minuta), dok je uvod pre dug (skoro 30 minuta), likovi...potpuni promasaj i da ne zaboravim, RAZVOJNI CIKLUS ALIENA TRAJE IPAK MALO DULJE OD 10 MINUTA (barem 10 sati do dan-dva). Ali sto je, tu je. Iskreno, nisam ni ocekivao nesto osobito od Andersona, ali moram priznati...iznenadio me skroz solidnim uratkom, potrudio se...drzao se tradicije i atmosfere sto je bilo daleko bitnije od glumacke podloge ili duljine trajanja filma. Ako se pitate, zasto ova ocjena...pogledajte film, nemojte se obazirati na kritike. Do sad nisam procitao niti jednu, koju mogu smatrat kritikom, sve sama neshvacanja spajanja fransiza i usporedivanja sa video igricama koje nemaju veze s ovime...

kako ubiti dvije 'muhe' jednim udarcem

Odgovor na ovo teško pitanje našao je Paul S.W. Anderson, režiser koji iza sebe ima izvrsni Event Horizon nakon čega se specjalizirao u adaptacijama računalnih igara (Mortal Kombat, Resident Evil). Gledamo li na ovaj film kao na adaptaciju PC igre, koja je BTW za klasu kvalitetnija od filma, još bi i zaslužio solidnu trojku. No kako je ovdje ipak riječ o spajanju dvaju jakih, prepoznatljivih filmskih franšiza Anderson će se morati zadovoljiti samo sa prolaznom ocjenom od moje malenkosti. Efekti su zaista na najvišoj razini no na to smo već navikli. Priča koja se u početku činila obećavajućom ispala je sve samo ne obećavajuća. Alien je imao Sigourney Weaver, Predator Arnia, a ovdje - voditeljica planinarskih ekspedicija?! Slogan filma 'Whoever wins we lose" se pokazao ispravnim.