Superveliki ja

ma sve je to super

Ok, moja glava je shvatila - McDonald's = very bad. Al neka netko lijepo i učtivo tu istu stvar objasni i mojim posivljalim hormonima za vrijeme PMS-a... Ja pokušala, al ne ide :(

Jeste gladni?

Jedan od boljih dokumentaraca ikad napravljen. Odlična ideja i svaka čast Morganu Spurlocku koji se kljukao nezdravom fast-food hranom, a prije snimanja filma se dugo vremena hranio vegetarijanskom hranom zbog cure. Ovaj film je čisti dokaz da su menadžeri fast-food restorana zli (u filmu smo mogli vidjeti da letci koji pokazuju kalorije skrivaju iza kartonskih reklama, fakat smješno) i zasigurno dokazuje da nije zdravo trpat se hamburgerima jer ne samo da vas deblja nego je i glavnom liku uništilo jetra (još ga je doktor nagovarao da odustane od "eksperimenta"). Ovaj film je postigao i neki rezultat. Supersize porcija se zbog ovoga filma ukinula gdje su bile abnormalne količine nezdravih sastojka. I to je nešto. ocjena filma: 5

ništa novo

zanimljiv američki dokumentarac, al moram priznati-ipak ništa novo. nakon što su mi puno pričali o ovom filmu, očekivala sam da ću se izbljuvat tijekom gledanja, da ću bit užasnuta sa saznanjima i sl. al nikakve takve reakcije nije polučio u meni. mislim, pa znamo da su ameri glupi i debeli, i znamo da je mcdonalds hrana štetna i bljutava! a sad, tip se odluči ić to dokazivat tako da mjesec dana jede samo mcdonalds hranu i pije colu. naravno, udeblja se i organizam mu skroz oslabi i zapravo se prilično sjebe. zapravo neznam šta je s tim dokazao. po meni ništa jer sve smo to znali. prosječno

druga strana ulice - Superveliki ja

Kako uopće recenzirati dokumentarac, ovo je pomalo zbunjujuće iskustvo, postoji samo jedan čovjek koji je sposoban za to a to je: Ðelo Hađiselimović, a pošto ja Ðelu cara ne znam, koji je živa legenda by the way, pokušat ću ovo rješiti bez njegove pomoći. O čem se ovde radi, pazi ovako: Imamo tipa koji odluči se trat u MeKdonalsu punih 30 dana, unajmi tim doktora koji prate njegovo zdradstveno stanje i u suštini to je to. Između te pustolovine, koja na kraju ispadne da je bila vrlo opasna pustolovina, imamo razne podatke koliko su amerikanci debeli i u koji grad otići da vidimo najviše debelih ljudi. Posebno je stravičan početak filma kad mala djeca pjevaju neku pjesmicu tematski vezanu uz MeKdonalds, ili Burger King ili nešto slično. Podsjeća me na one stravične dječje pjesmice iz serija temeljenih na Steven King-ovim bolesnim romanima. Ima tu još stravičnih podataka, kao npr. djeci se pokazuju slike Isusa, George Kretena Busha, i MeKdonaldsovog Klauna, i šta mislite koga su samo prepoznali. I ka šta sam Morgan kaže, ne samo šta smo najdeblja nacija na svijetu nego smo i najgluplja. Ipak najslađi podatak je na kraju filma, a kažem nam da je uoči prikazivanja ovog dokumentarca na SunDance festivalu MeKdonalds ukinia supersize menu. I onda neka mi neko kaže da pojedinci ne mogu prominiti svijet. Pogledajte samo ovaj primjer, velika debela kuja od MeKdonalds krave je poklekla od samo jednog čovjeka, još je samo treba dokrajčiti :-) Ovo morate pogledati, najblaže rećeno, šokirat će vas. Ocjena: 4

poucno

mislim da zasluzuje najvisu ocjenu ako zbog niceg drugog onda zbog ideje, realizacije i informativnog sadrzaja. mislim svi mi slusamo o tome kako je brza hrana nezdrava, kako debla...itd. Vjerujte mi nakon ovog filma necete vise djete voditi u mcdonalds, a ako vec i bude navaljivalo i histeriziralo da ga tamo odvedete, imate na meniju nekoliko vrsta salata pa neka jede....valjda nisu od genetski modificiranog povrca!!??

Dokumentarac

Doduše, suptilan otprilike koliko i šaka u oko i pun manjkavosti, no valjda se neke svari Amerikancima ne mogu drugačije objasniti. Pomaže držati čovjeka dalje od Big Maca i ćevapa neko vrijeme, no ne zadugo, bojim se.