Halloween: Uskrsnuće

dobar

film mi je dobar. ništa posebno.

bez veze

bez veze stvarno je ocajno za horor

bez veze

"Halloween: Ressurection" je totalna glupost, pa vidimo da su nastavci odličnog prvog dijela (Halloween 1978.) otišli u širinu filmova do te mjere da mi se čini da ljudi koji rade na tom serijalu više ne znaju što bi sa sobom... U "Ressurectionu" treba izdvojiti samo par prvih scena u ludnici gdje glumi Jamie Lee Curtis jer je taj dio daleko najnapetiji i najstrašniji. Da je Jamie glumila i dalje, možda bi i bilo nešto od tog filma. Nažalost... Što se tiče Michaela, on i dalje ubija svakog tko mu stane na put. U napuštenu kuću Myersovih dolazi skupina mladih ljudi izigravat heroje... i, što se dogodi...? Mislim da znate. Jedini zaista dobar "Halloween" je bio prvi dio, totalno uvjerljiv i strašan, a nastavci koji su ga donekle slijedili su bili drugi i sedmi (H2O 20 godina poslije). Ocjena filma: 2 (samo zbog prve scene)

PA DOKLE LJUDI OVO IDE?

Samo bi želio nešto reći....Loš scenario...Preloš....Šteta što se moramo oprostiti od Laurie Strode(Jamie Lee Curtis)...Volio bi da Halloween 9 nadmaši sve prijašnje dijelove..Od Halloween serijala izdvojio bi Halloween 6, Halloween 20ylater, Hall 4 i Hall 5...........Sve u svemu HALLOWEEN 8 je mogao biti dosta bolji.....nadam se da će se Jamie Lee Curtis pojaviti u devetci.......Posebno mi je žao što Donald Pleasence nije više među živima...

bezvezno trkeljanje...

zapravo je tužno kaj, dvadeset i nekaj godina nakon nastanka filma od kojeg su se svim tresle gaće i koji je fakat zasluzio naklon cinjenicom da vas je mogao uplasiti usred bijela, suncana dana, danas u haloweenu bok uz bok gledamo Mikea Myersa i Busta Rhymsea, svaka mu čast....cccc....ne znam da li oni tamo preko velike bare zapravo kuze da su losi nastavci kultnih filmova uvijek,ali bas uvijek zalosna razvodnjavanja orginala...drugo nista!

Haloween: Resurection

Pogledala sam film po danu i svakiih sam 4 minute vriskala. Mislim, film je strašniji i od Vriska i od Kruga zajedno!!!!!!!!!!!

SLABO

Uvodna scena sa Jamie Lee Curtis je jedino što valja u ovom filmu. Ta je scena dosta strašna. Ali nažalost, ostatak filma je dosta slabašan. Dok se Curtis vrlo dobro snašla, Busta Rhymes, Tyra Banks i ostali stvarno ne znaju glumiti. Režija Ricka Rosenthala nije ništa posebno. Film je poprilično predvidljiv i besmislen. Halloween; Uskrsnuće ipak treba pogledati, barem zbog prvih 15 minuta u kojima nastupa Jamie Lee Curtis, a nakon toga, slobodno možete isključiti svoj DVD uređaj. Ocjena filma: 2

Za plakati

Jako me zanima tko bi nekome preporučio ½Noć vještica: Uskrsnuće½. Zašto? Krenimo redom. Michael Myers i dalje uredno obavlja svoju dužnost, tj. ubija svakoga tko mu stane na put. Imam dojam da se ovdje po broju nastavaka pokušava dostići ½Petak 13½ i time nešto ostvariti. Po tom pitanju sam jako znatiželjan. Prethodni nastavak, ½20 godina poslije½ bio je horor najnižeg ranga i zadivio nas je svojom glupošću u pokušajima da bude ozbiljan. Nažalost, to nije bio kraj. Tako smo dobili jedan od najbedastijih filmova u zadnje vrijeme koji se čak može klanjati popularnom zahodskom humoru! Pardon, zaboravio sam da je ovo ozbiljan film. John Carpenter može plakati ili umrijeti od smijeha; potonje je preporuka ukoliko stvarno želite pogledati ½Uskrsnuće½. Smirite živce i pritisnite play. Da mumije glume, rezultat bi bio bolji, scene u kojima se pojavljuje tobože zastrašujući Michael priliče amaterskoj družini desetogodišnjaka, a općenito autori smatraju gledatelje (ako ih uopće ima!) jadnim bićima sa manjkom inteligencije. Uz ovakav dream team slobodno možete slušati glazbu, kuhati...i kojiput baciti pogled na ekran, tek toliko.