Cellular

Sat i pol čiste zabave

Ovo je film od kojeg većina (uljučujući i mene) nije puno očekivala, ali je riječ o izuzetno zabavnom filmu. Razlog tome leži u tempu filma koji je toliko dinamičan da gledatelju ne dopušta da se opusti ni na sekundu. Sama radnja filma i nije toliko originalna (budući da je isto učinjeno u ''Govornici''- autor priče u oba filma je isti), ali su zato iskorištene sve moguće kombinacije koje priča dopušta da se film učini napetim. Iako bi se priči mogle naći neke nelogičnosti, ritam filma ne dopušta da se gledatelj previše zamara sa scenama koje su prošle. Zbog navedenog dajem veliki plus redatelju Ellisu koji je, iako realitvno nepoznat, uspio snimiti rutinski i zabavan akcijski triler u maniri najvećih. Glumci su svoje role odradili solidno, pogotovo treba istaći uvijek odličnog Macyja u ulozi policajca i Stathama kao bad guya. Po mom mišljenju, da je glavna uloga (solidni Evans) dodjeljena nekom poznatijem i glamuroznijem glumcu film bi sigurno ostvario i pozamašan financijski uspjeh. Vjerojatno se to nije moglo radi skromnog budžeta filma. (Svaka čast Basinger, ali sama ne može nositi film). Svi oni koji planiraju pogledati ovaj film neka ne očekuju puno, jer njegova osnovna zadaća je da zabavi, a po svemu sudeći to je napravljeno odlično.

cellular

film od kojeg nisam puno očekivala kao niti od kim basinger međutim vrlo ugodno sam se iznenadila jer film pršti napetošću,drži vas prikovanim za fotelju,tema je zanimljiva i u svakoj minuti uživate...i kim je ovdje pokazala da zna glumiti,mislim da je ovo njezina najbolja uloga

Predvidljivo

Zanimljiva priča o otetoj ženi koju putem, razgovora mobitelom, treba spasiti, od sigurne smrti neodgovoran mladić. Priča je dosta dirljiva i obiljuje akcijskim scenama, no neke nelogičnosti i rupe u priči se ne mogu izbjeći. Najveća je kako se potpuno smrskan telefon može u tako kratkom vremenu "popraviti"?Ako je osoba koja je to učinila toliko inteligentna, kako se nije mogla sjetiti da kaže mladiću kojega je nazvala da pogleda broj s kojega zove i o tome obavijesti nadležne vlasti. Time bi odmah izbjegla dokazivanje da poziv nije varka i brzinski riješila svoje probleme. Dakle, sve ono što je uslijedilo nakon poziva vrlo lako se moglo i izbjeći.

UZBUDLJIVO

Iako nisam ljubitelj akcijskih filmova, Cellular me jako ugodno iznenadio. Prije svega zbog odlične Kim Basinger, a i Chris Evans je sasvim dobar. David E. Ellis je vrlo dobro režirao ovaj akcijski triler. Priča je slična Telefonskoj govornici, ali je jednako dobro ispričana. Sve ovdje savršeno funkcionira i nemam niti jedan prigovor na film. Ako želite dinamičan i napet akcijski triler, ovo je film za vas. Ocjena filma: 5

brzina 3

Odličan fim.Nisam nikad čuo za taj film i ugodno sam se iznenadio.Film je stalno napet i u pokretu,podsjeća me na Brzinu 1.Još da su uzeli nekog poznatijeg glavnog glumca bilo bi još bolje.

sasvim ok

moram prizanti da ono što sam i očekivala to sam i dobila..zgodan, gledljiv film na momente napet..čisto zgodno. za preporuku.

Mobitel zvoni dva puta!!

Eto i ja sam ovaj vikend pogledao Cellular i moram priznati da je film dosta dobar.Za to je zaslužna dobra priča izašla iz pera scenarista Telefonske Govornice,koji se očito specijalizirao za priče u kojima telefoni imaju veliku ulogu u životu gl. likova,zatim dobra gluma i režija.Iako je meni osobno Govornica bila malo bolja i napetija,jer se tamo ipak cijela drama odvijala na jednom mjestu a to je dosta zahtjevno napraviti a da bude interesantno,dok ovdje imamo tipičan film potjere u kojoj gl. lik nesmije prekinuti vezu sa otetom ženom a onda nailazi na različite prepreke, kao što su slaba baterija i sl.stvari.Neke stvari su mi bile malo teške za povjerovati, kao npr. kako jedna obična žena, prof. biologije može sama popraviti slomljeni telefon,te kako gl. lik odmah povjeruje njoj da je oteta, da mene netko tako nazove i kaže mi nešto tako vjerovatno bih prekinuo vezu ili preklapanje signala i prebacivanje poziva sa jednog moba na drugi zbog toga, meni se to nije nikada dogodilo.No to su sitnice, preko kojih se može priječi.Posebno moram pohvaliti mladog Chrisa Evansa koji se odlično snašao u ulozi inače neodgovornog mladića silom uvučenog u takvu situaciju.Bio sam dosta skeptičan kad sam pročitao da on igra gl. ulogu jer svi se sječamo Not Another Teen Movie i sličnih teen komedijica gdje je glumio.No iskazao se kao dobar akc junak koji je sposoban biti i ozbiljan i zabavan istovremeno,poput Bruce Willisa u Umri Muški.Kim Basinger je bila također dobra ali nešto slabija nego inače.Jason Statham je odradio još jednu odličnu rolu, ovaj put negativca za promjenu.Čovjek je rođen za akc junaka, možda Transporterom 2 u tome i uspije.Te naravno još jedna briljantna uloga William H. Macya,koji me je opet nasmijao svojom rolom, kao i u Sahari,sve u svemu napeto i zamimljivo te prožeto humorom, ok priča na mjestima ima nekih malih rupica ali ništa strašno.Svidio mi se štos sa odjavnom špicom,baš sam se nasmijao,neču vam sad objašnjavat o čemu se radi več pogledajte film.

Ocjena recenzije: 2.25 Tvoja ocjena: -

Grozno

Dosadno, neinventivno, nezanimljivo, neuvjerljivo, Kim još jednom pokazuje da joj se L.A. Confidential sasvim slučajno zalomio, a nije čak ni inače odlični William H. Macy pomogao. Izbjeći ako je ikako moguće.

Napeto

Ovo je tipican film koji vam do kraja neda da se maknete od ekrana. Fantasticno. Dugo vremena nisam uzivala u nekom filmu kao ovom. Mislim da mi se najvise svidio dio sa Ricky Martin:D

Vrlo zanimljivo!

Film sam pogledala zahvaljujući prijašnjim recenzijama.Što mogu reći nego da se slažem sa svima da je film iznenađujuće dobar.Vrlo je napet,zabavan,zanimljiv,intrigantan i drži vas u neizvjesnosti.Gluma je dosta dobra i sve u svemu je ok!!! Preporučujem da ga pogledate! ! ! Ocijena : 4,30

zabavno i napeto !

Nisam očekivao neku kvalitetu ali movie je sasvim ok! Za one kojei vole akciju i napetost, plus zabava to je to.

iznenađujuće

u silnoj poplavi sveameričkog smeća, ovaj film valja izdvojiti.Nikako ne mogu reći da se radi o remek djelu, ali ovaj naslov vrijedi pogledati...

iznenađujuće dobro

Jedan od boljih filmova u zadnje vrijeme.Ovaj film je pravi primjer da se uz mali budžet i uz vještog i zainteresiranog redatelja može snimiti pristojan film. Dobri glumci, dobra priča, napeto do samog kraja.

Pozitivno iznenađenje

Ovo mi je jedan od najboljih filmova ove kino sezone,vjerojatno i najbolji a pogledao sam hrpu filmova. Ako nešto mrzim, onda su to filmske pogreške i nerealnost. Bilo je za očekivati, s obzirom na koncept priče, da će ih ovdje biti puno, no nema ih uopće. Već dugo nisam pogledao ovako napet a pametan film. Čitavo vrijeme si "na rubu stolice" i vičeš junaku (Chris evans): Ajde, ajde! Brže! Iza leđa, i slično. Nakon Aleksandra Velikog koji je napet kao špaga u džepu, ovo je pravo osvježenje i prava poslastica. Cellular mi spada u rang filmova tipa Umri Muški, a mislim na to da ima jednako uzbuđenja i humora, ali, naravno, s puno manje eksplozija. Što se tiče ovogodišnje akcijsko-trilersko-dramske kino ponude, Celular je u samom vrhu. Bolji je i od Collaterala. U ovom je filmu napetost i samo napetost.