Razvedi me, zavedi me

Malo ja, malo ti

Dosada od filma. Radnja o odvjetniku koji je vrlo dobar u brakorazvodnim parnicama. A onda jednog dana susretne klijentovu ženu, koja se bagati razvodima od bogatih muževa. Padne na njen šarm, ali on ne zna njen pakleni plan, osvetu - udaja za njega, da bi se mogla rastati i uzeti mu sve pare. No, naravno, već ste mogli predvidjeti i ona se zaljubila u njega... Buu huuu. Boooooriiiiiing.

Bračne vode

zabavan film Brače Coen ali i mnogo slabiji od njihovih prijašnjih filmova.Dobra gluma Clooneya i Chaterine Zeta Jones.Prosječno ali zabavno

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

Catherine Zeta-Jones Douglas Clooney...

Radi se o jednome od slabijih filmova braće Coen ,ali nikako ne i lošem filmu.Iako film krasi odlična gluma dvoje glavnih aktera i crni humor, film je u cjelini dosta predvidiv.Vizualno sve to skupa podsječa na stare hollywoodske romantične komedije, ali je previše uglancano i ušminkano.No to možda i nebi bio problem da priča nije tako naivna.Priča prati brakorazvodnog odvjetnika Miles Massey koji svojim klijentima uvijek uz pomoć malih laži osugura pobjedu, no taj život mu je malo dosadio, te on traži malo uzbuđenja koje nađe u nadmudrivanju s Marylin Rexroth koja je zbog njega izgubila dio muževe imovine, te naravno traži osvetu.Clooneyev lik nakon što upozna Marylin Rexroth prebrzo postane iz bezosječajnog i lažljivog odvjetnika zaljubljena naivna budala koju svatko može omotati oko malog prsta i iskoristiti(nije Catherine Zeta-Jones baš toliko sexy i privlačna).A i njezin lik je previše antipatičan da bi nam se svidio.Unatoč svemu Clooney je odličan u toj ulozi, zanimljivo je kako je njegov lik opsjeednut zubima, koji mu uvijek moraju biti bijeli, isto kao što je u Tko je ovdje lud bio opsjednut kosom, to je taj neki uvrnuti crni humor Coenovih.Zeta-Jones je isto tako dobro odigrala rolu sebične i osvetoljubive žene, koja na kraju ipak umjesto na lovu padne na ljubav(zar ste sumnjali).Film sadrži nekoliko dobrih fora, večinom zahvaljujući Clooneyu.Kao i u svakom filmu Braće Coen ostatak glumačke ekipe je zanimljiv, Geoffrey Rush, Cedric the Entertainer i Billy Bob Thornton koji uvijek odlično glumi debile, kao i u ovom slučaju.Kao što rekoh, ovo je mnogo slabije ostvarenje od recimo prve suradnje Clooneya i Coenovih, odličnog Tko je ovdje lud, ili nekih prijašnjih filmova, malo preušminkano i predvidljivo, ali je gledljivo.Očito su braća Coen upali u malu autorsku krizu iz koje će se nadam se izvući već sljedečim filmom.Pogledajte samo u pratnji boljih polovica!

APSOLUTNO.....

DA NASTAVIM. APSOLUTNO FANTASTIČNO! BRAĆA COEN SU GENIJALCI! NARAVNO, NE MOŽE SE SVAKI FILM SVAKOM SVIDJETI, NO OVAJ JE ZAISTA DOBAR, MADA SU NEKE STVARI PREOBIČNE I PREPREDVIDLJIVE! NO, UNATOČ TOMU, FILM JE DOBAR, I ZASLUŽUJE, DOBRU STARU:

uzas

dosadno,bez ideje,predvidljivi zavrsetak,jadno...

booooring

dosadno nikada nisam bio neki ljubitelj braće coen, ali ovaj put su u dosadi nadmašili sami sebe. samo mi nikako nije jasno kako je billy bob pristao glumiti u ovakvoj debilani od filma. prvo, priča je skroz debilna, drugo, gluma je totalno teuvjerljiva, cijeli zaplet je ... nije vrijedilo ulaznice za kino

Razvedi me, zavedi me

Sigurno ne u vrhu opusa braće Coen, ova komedija ipak nije bez šarma, i to onog prepoznatljivog za ove filmske genijalce. Kad film i zapne u vlastiti mulj, vadi ga odličan glumački tandem. (4/5)

SO WHAT?'

Kod filmova ovog tipa uvijek se zapitam: kog vraga ovo ima veze sa mnom? Dvoje izuzetno lijepih ljudi i njihovi novci. To nije razlog da mi film ne bude dobar, ali je razlog da mi unaprijed ne bude ništa posebno. Zapravo, glavna ideja oko koje se kreće film je vjera u predbračni ugovor ili vjera u ljubav. Ali tako i tako namjera filma nije bila dati dublje razmatranje bilo kojeg problema, već samo zabaviti publiku površnim dosjetkama i privlačnošću glumaca. Koliko god mogu cijeniti dosjetljivost nekih ideja u filmu, za mene osobno filmu nedostaje relevantnost. Što je i vjerojatno zato što film ne izaziva nikakve emocije (osim smijeha), niti uživljavanje u uloge glumaca, a to je valjda ono zbog čega neki film postaje ljudima drag, odnosno privatan. Sve u svemu, kombinacija dvoje mainstream glumaca i potpuno uvrnutog (crnog) humora po mom sudu, nije baš upalila. Film definitivno nije efektan koliko je mogao biti da se odlučilo igrati na više uvrnutu kartu. Film je izveden majstorski, nema mu se puno što zamjeriti u onome što jest, većina zamjerki ide na ono što nije.

udavi me, zadavi me

mislim da se razumijemo, znam da je problem u velikoj mjeri u meni, već sam nakon onog zadnjeg filma braće cohen u kojem glupi bb thornton nešto mumlja cijeli film, plakao od jada što se frendici film sviđao pa nisam iz kolegijalnost mogao pobjeći iz kina, ali opet sam popušio foru i bez obzira na nepodnošljivi glumački par i glupi foršpan odlučio dat šansu zbog svetog filma Big Lebowski,,,i...i opet se našao jedan frend kojem se film svidio pa sam nakon pola sata pokušaja da glupim upadicama pokušam popraviti svoj kino izlazak morao utonuti u sjedalo i gledati kako misis plastični pupoljak svibanjski i djordje klauni tragaju za ljubavi u ciničnom svijetu brakorazvodne amerike ovo je bilo loše kao neki hrvatski film, ma mislim za ovo su zlatne godine remek djelo, ako volite boga, sebe ili ne znam koga molim vas propustite ovo sranje ako još imate prilike

replikant

da ne znam tko stoji iza scenaristickog i redateljskog dijela posla jos bi nekako i progutala tu sterilnost, ali ovako... ma, ok shvacam ja taj moment starih hollywoodskih komedija, ali ipak... gdje je ono sto se zove 'with the touch' tj ono sto coenz isporucuju u obilatim kolicinama, pa svidjelo se to sirem pucanstvu ili ne?!? besprijekorna gluma (nitko nije kriv sto je meni zeta jones totalno nesimpaticna)rezija... kostimi... preizglancano, ali bez nekog efekta i strasno iritantni dio s onim starcekom u podrumu. valjda ce biti bolje slijedeci put!

Nije loše, ali...

Da je to radio netko drugi, a ne braća Cohen bila bi i 4, ovako ipak samo trica. Preobično.