Dozvola za Fockere

Solidna komedija snimljena samo radi zarade

Ovaj film je najbolji primjer da su glavne face u hollywoodu velike producentske kuće kojima je primarni cilj zarada, a ne sam film. I velika glumačka imena koja se pojavljuju u ovom filmu, koji doslovce mogu birati u kojim filmovima će glumiti, nisu imuni na hrpe dolara koji im se ponude. Da me se krivo ne shvati, film nije loš. Nudi solidnu zabavu i puno je bolji od sličnih komedijica, ali sa ovakvom glumačkom postavom, zanimljivom radnjom koja sama po sebi nudi hrpu komičnih situacija, te iskusnim redateljem, moglo se puno više. Ipak je novac ovdje odigrao svoje. Iako film ima dosta nemaštovitih komičnih situacija koje se ponavljaju (varijacije na temu ''kruga povjerenja'') i pretjerivanja u ponekim situacijama (De Niro ima pokretnu svemirsku postaju, a ne prijevozno vozilo), kvaliteta i renome glumaca donekle izvlače film. Iskusni redatelj komedija Roach (serijal o Austinu Powersu) svoj je zadatak odradio rutinski bez prevelikog napora, prepustivši sve predloženom scenariju i glumačkoj međuigri. Mislim da je mogao postići bolje da je više pažnje posvetio odnosu između roditelja Grega (Hoffman,Streisand) i Pam (De Niro, Blythe) i na tome bazirao komične situacije. Ovdje je opet sve bazirano na odnosu Stillera i De Nira, što je već viđeno u prvom filmu i zbog toga je malo izlizano. Iako film nije filmsko remek-djelo, pruža dva sata ugodne zabave.

.....

naspram dozvole za brak - razočaranje. no nije sad baš tooooliko loš da se ne može pogledati. da se nasmijati a to je ono bitno

lose,lose

Uzecemo par vrhunskih glumaca, napraviti od njih kretene, to ce privuci sire narodne mase, i to je to. Tipicno americki, pardon, hollywooski. Zaboravio sam reci u ime "njih" da ce vjerojatno trljati ruke i puniti zepove.Cemu sve to, sto dobijam ja kao gledatelj, VELIKO NISTA! Uostalom, ko je ovdje lud???? Uzas, film je smijesan ukupno 2 sekunde. P.S. Sreca bilo je vina(dobrog) pa se sve moglo lakse svariti:

nije friško

Dakle, kako sam naslov kaže, sada ću ja napisati zašto mi je ovaj film u "nije friško" kategoriji. Da se dijeli oscar za moju kaategoriju bezveznih filmova, ovaj ju ne bi dobio jer je bolji od uobičajenih bezveznih filmova kakvi se pojavljuju u našim kinima, ipak, ima ovdje određena doza bezveznosti zbog koje ovaj film ne može dobro proći kod mene. Gledala sam prvi dio i to relativno nedavno i čak 2 puta, a igrom slučaja. Mogu reći da je postojanje filma sasvim opravdano jer je iz prvog dijela jasno da će i upoznavanje Gaylordovih roditelja biti jednako zabavno i dinamično kao i upoznavanje njezinih. Zatim, Ben je odličan glumac, a Roberta cijenim jako i iako mislim da mu ove uloge i nisu bile najpotrebnije. Barbra je legenda, a Dustin mi ide na živce. Owena obožavam a Teri je ok. Dakle, sam odabir glumaca je za 5, radnja je za 5 - jer je logična i ok, sali od samog početka meni ne štimaju mnogi kalupi koji se pojavljuju u filmu. Prvo mi je scenarij loš, a nekim dijelovima koji su dosta dobri i čak je to neugodno iznenađenje budući da je scenarij prvog dijela bio fantastičan, a zatim je tu i gluma za koju se na mjestima vidi da je gluma. Dakle, možda i glumci nisu bili najkoncentriraniji ili još gore, možda im je rečeno da ovaj film mora biti glupo djelo za ubijat moždane stanice (za bilo koga starijeg od 10 godina) kao što je i Sam u kući. Nemam ništa protiv Sam u kući sage, ali ovaj film je mogao biti više životan a manje glup.

ok

dobar film ima nekoliko dobri fora

Ben Stiller

meni je film bas dobar,super su mi glumci Stiller i De Niro..ludnica....Pogledajte svakako taj film!!!Uzivajte

Razočarenje

Original je zbilja donio nešto novo nešto svježe dok nastavak se temelji na apsolutno istom kalupu. Ne pokušavajući nam ponuditi ništa novoga valjda očekuju da će nas nasmijati na temelju dviju tri "forica" koje se pojave u filmu i da ćemo biti zadovoljni... Napravite si puno kokica tako da ako vam stvarno postane dosadno da imate šta za jest!!!

bezveze

Film je gledljiv, ali nikako dojmljiv. Humor ko iz 3. osnovne.. nije tip komedije koji bi me nešto osobito nasmijao.

DeNiro kickass!!!

Odlično, neznam tko je nbolji, DeNiro, Stiller, Hoffman ili Barbara.Presmiješno, štosevi sa bebom koja govori Asshooool i umjetnom sisom su antologijski. Svakako pogledati

BOLJE OD ORIGINALA

Ne morate se složiti samnom (i znam da nećete!), ali smatram da je ovaj nastavak bolji od originala iz 2000. Prije svega zbog odličnog glumačkog dream teama: Ben Stiller, Robert DeNiro, Dustin Hoffman i Barbra Streisand. Što bi vi još željeli? Njih četvero daju urnebesno zabavne uloge. Pogotovo Barbra kojoj je ovo prva uloga nakon 24 godine (bar je tako izjavila na DVD dadacima). Bilo bi glupo zaboraviti i sjajne Teri Polo, Blythe Danner i Spencera Pickrena, koji u filmu glumi malog Jacka i izgovara stvarno duhovitu prvu riječ:'Ass....hoooole!' Stvarno nezaboravno! Izvrsna je i režija Jaya Roacha. Super su mi i mačka Jinx i pas Mojsije, koji očito jako voli svoje igračke i radi ima, hmmm, zanimljive stvari. Zaista ne razumijem zašto je toliko ljudi bilo razočarano s ovim nastavkom. Ili ljudi imaju prevelika očekivanja ili jednostavno ne znaju prepoznati komičan trenutak u filmu. Ali istina je da svatko ima drugačiji smisao za humor i nije svima sve smiješno. Ono ćemu se ja smijem, ne mora biti smiješno osobi pored mene i obratno. Ne slažem se sa 'pupicom' koja je cinično izjavila da je američki humor loš. Američki humor uopće nije loš! Uzmimo samo za primjer sjajnu humorističnu seriju Prijatelji, koju ste sigurno obožavali. Dobro, netko preferira britanski humor, ali sve je stvar ukusa. Općenito, mislim da ljudi imaju malo prevelike kriterije kad je riječ o komedijama. Zašto komedije postoje? Da nas nasmiju i zabave i ništa više od toga. Dozvola za Fockere je zanimljiv, duhovit i zabavan nastavak. Moram istaknuti i odlične dodatke na DVD-u. Znači, ako volite ovakav tip humora i ako su vam draga glumačka lica koja nastupaju u ovom filmu, nema smisla da propustite ovo ostvarenje. Jedva čekam treći nastavak, samo me zanima, čije čemo roditelje onda upoznavati? Ocjena filma: 5

i to je to?!

Evo to pitanje sam si postavio kad je film završio... Iako sam za vrijeme filma obišao koju web stranicu, pripremio si večeru, čak i zaspo na jednom dijelu... Unatoč fantasstičnoj glumačkoj ekipi nisam ostao zainteresiran za film nakon prvih pola sata, jednostavno sam morao naći dodatnu zanimaciju. Iskreno, zanimljiviji dio DVD izdana su bili dodaci...

slažem se s cvrckom

Bez trećeg dijela molim,ali to valjda ovisi koliko će ovaj film zaraditi.Prvi je bil čist u redu a ovaj tak,tipične isfurane fore guzice i sise.Neznam dali sam se već zasitio Ben Stillera(a njegov sam fan) ali jedva sam ga gledao u ovom film sa svim tim splašenim forama.Bil mi je ok Dustin Hoffman i Barbara Streisand a ovo sam mislil da nikad nebudem rekel Robert de Niro mi nije bil ok.Još od onog Analiziraj ovo ili ono tj 2.dijela tog filma bolje da se mani tih komedija.U komediju su ubacili i bebu malog Jacka bez kojeg su mogli ali valda bi film bil prekratki jer sve fore su potrošili po meni još u prvom dijelu.Sad da napišem i nekaj dobrog o ovom filmu ,to je komedija za širu publiku i solidnu obiteljsku zabavu.ocjena 3

Upoznajte Fockere!

Kao što svi znamo,nikad se od nastavka ne očekuje da bude bolji od prvog.Ali da bude jednako zabavan kao original,pa čemu se tu imate protiviti.Svi znamo poznatog Jay Roacha,koji je režirao i prvi dio,ali i cijelu trilogiju Austin Powersa(kojih će sigurno biti još,ali ne uskoro).Mislim,ako vam se svidio prvi dio,sigurno će vam se svidjeti i ovaj.Kako je već DragonRage rekao,odlično i zabavno je bilo gledati Hoffmana i De Nira kako se prepucavaju.Iako ne volim baš Barbaru Streisand (i ne vidim šta vidite u njoj,ispričavam se obožavateljima),ali je u ovom filmu napravila jedan jako dobar posao i jako je dobro odglumila.Iako je ovaj film jako zanimljiv,ipak malo zaostaje za prvim djelom.Čak smo mogli vidjeti u prvom djelu da će doći nastavak,zbog De Nirove zadnje rečenice u prvom djelu koja je glasila:"Još samo moramo upoznati njegove roditelje".Ali vratimo se mi ovom filmu.Meni osobno je najbolji štos u filmu kada klinac nauči svoju prvu riječ:"Ass-hoooooooole".Ovaj film je snimljen čak četiri godine nakon prvog djela,šteta što ga prije nisu napravili,ali i bolje.Ovako su redatelj i glumci imali vremena dobro se opustiti i onda napraviti dobar film.Ako mi ne vjerujete,stisnite tu dolje na moju ikonicu i pogledajte imate li sličan ukus kao i ja.Ako imate,siguran sam da će vam se ovaj film jako svidjeti.Znači:solidna priča,dobre fore,najbolje od svega je gluma,solidna režija.Sve u svemu,jako zanimljiva i duhovita komedija.Vidim da je već došlo i na DVD-u.Jedva čekam da vidim dodatke i neke odrezane scene.Valjda su dobre. Uživajte! P.S.Uzmite si nešto za jesti,možda postanete malo gladni!(hehehe)ne znam ni ja šta je tu smiješno?!

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

bedastoća

Ethan Hawke je rekao:"ljudi odu u kino i onda se podsmjehuju blockbusteru koji su opravo odgledali" eto, ja sam jedan od tih što je podlegao ultra primamljivom sloganu nešto kao pogledajte film i osvojite kuhinju, ali kako je jedan od nužnih koraka u realizaciji tog cilja pozivanje 060-broja, može se reći da sam nasjeo jer ne dam još nekoliko kuna za tako loš film. fockeri su lagana razbibriga ako vas ne brine tako kronično pomanjkanje humora pomješano sa "neobjašnjivom" potrebom da se snimaju nastavci filma koji ionako jedva drži vodu. ako je prvi dio bio donekle gledljiv onda u drugom dijelu to gledljivo postane dosadno jer ovaj film ne može spasiti ni to što dijete u filmu kao svoju prvu riječ izgovori "asshole", a najzanimljive je to da se ekipa u kinu smije i kada tu urnebesno smiješnu riječ čuje i po tko zna koji put. ne znam. hvala Bogu što postoji Bill Murray.

foker x 2

Zaista je bilo odlično gledati De Nira i Hoffmana kako se prepucvaju.Usudio bih se čak zaključiti da je bolji i od prvog dijela.Tko je volio prvi voljet će i ovaj.Malo sam bio sumnjićav oko izbora Barbare Streisand za ulogu Stilerove Mame , ali ispala je sasvim podnošljiva , dalo bi se reći čak i zabavna.Sve u svemu zabava za cijelu obitelj.Ako niste zahtjevni filmofil svidjet će vam se a možda i neće. ocjena: 4

bez treceg dijela

Nastavak koji nije zasjenio prvi dio ali je ponudio, kao i prvi dio, neke komicne trenutke upakirane u jednostavni i predvidljivi americki humor. Radnja filma je lezerna te takav film preporucam onima koji ne traze previse od radnje/scenarija ili rezije. Mislim da su u ovom 2. nastavku istroseni svi materijali za humor tipa 'medjuobiteljska upozanavanja' i da nece biti treceg nastavka. Barem se nadam.

Fok

Pa moram priznati da sam razočarana filmom. Ima par fora, naravno to su one koje vidite i na TV-u u foršpanu, ali ostalo... Nije nešto. Nemojte trošiti lovu u kinu za to, čekajte da izađe na videu. To je sve što mogu reći.

probabljivo

nisam bio odusevljen niti prvim djelom, pa mi nije bilo jasno od kud toliko uspjeh. drugi dio nisam namjeravao gledati. ali buduci da su svi napisali kako je super i sve, cak i jos moji prijatelji koji su ga gledali, pogledao sam ga i ja. ali pazite, njima je najveca fora reci: pogledajte mog sina, napravio sam ga s jednim jajnikom, sto bi bilo da sam imao dva! nisam se cak smijao niti onom psu koji se pali na igracku. no na kraju, ipak je bolje od prosjecnih filmova, recimo kao Ariel koji ipak ne pere savrseno, ali pere bolje od mnogih prasaka za pranje.

MA GDJE JE VAMA SMISAO ZA HUMOR???

Dragi moji ..nemojte gledati ovaj film.Humor je tipičan američki (znači loš), glumci su bolesno iritantni, pogotovo nazi Robert De Niro i Ben Stiller. Ne znam, možda ja nisam normalna, ali ovaj film mi je stvarno loš.

gaylord focker

nemojte se dvoumiti oko ove komedije! idite je pogledati stvarno se nećete razočarat! zakon!!!!!!!1

Ocjena recenzije: 0.67 Tvoja ocjena: -

za sve generacije

zaista, dobra zabava za sve generacije

jako dobar film

oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo dddddddddddddddddd lllllllllllllllllllllllllllllllllll iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ččččččččččččččččččččččččččč nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk oooooooooooooooooooooooooooooo mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ddddddddddddddddddddddddddddddddddddddddd iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!