Igra skrivača

trebam pomoc :)

ljudi jel mi moze netko pomoc pliz ne znam kako da pogledam film na ovom programu :/ tu pise kad ga mogu gledati na tv-u ali to sam propustila pa bi ga htjela pogledat. Jel to mogu tu i ako ne,zna netko neku drugu stranicu na kojoj bi mogla??

da!!

film super, radnja - odlicna, glumci- izvrsni, kraj - nepredvidljiv!! preporucujem :)))

SOLIDAN

Moze se pogledati nije los.

Dakota je odlična

nisam baš se nadao toj radnji i nisam očekivao da će taj njen zamišljeni prijatelj biti upravo njen otac..to je plus što je neočekivana radnja al je definitivno loše obrađena ta tema...mislim zar je dakota tj emily bila stvarno glupa da nije njenog izmišljenog prijatelja charlia odala prije nekom recimo onoj susjedi koja kao prvo po meni ima nepotrebnu ulogu..pojavila se samo par puta a koja je svrha uopće njneog pojavljivanja-ta uloga je višak kao i njen muž...sad se snimaju sve više i više ti horori u kojima bude zapravo glavni lik krivac za sve to ponekad i može bit dobro ali ponekad ne,recimo u filmu the uninvited je to odlično prikazano ali ovdje ne,plus dajem zbog dakote i zbog toga jer NIJE riječ o filmu s duhovima kakav sam očekivao,ali opet nije me film osvojio...

neloše...

...ali naravno, ništa posebno. Glavni motiv za gledanje filma, je De Niro - kao i mnogima. Ono što sam odmah primjetio jest vrlo slična atmosfera prošlog De Nirovog - Godsend, i gle čuda, obadva filma potpisuje isti redatelj. Jednostavno, ovaj film ne donosi ništa novo niti sam to uopće očekivao. Ostali čitatelji su ga već opisali pa se ovdje ne bih ponavljao. Ono što mi je vuklo pažnju jest sama uloga De Nira, kojeg mi je malo neobično gledati nakon svih onih njegovih klasika. Dodatni plus je to što ipak nisam predvidio de Nira kao ubojicu, možda je tome razlog nepotpuna koncetriranost na sam film, no dobro, možda je tako i bolje. Kome se svidio Godsend, svidjeti će se i ovaj film, kao i ljubiteljima filmova tipa Šesto Čulo i slično. Dakle, sve je jasno. Ako ste jedan od tih svakako pogledajte ovaj film, ako ne, pogledajte ga barem zbog 'taksista'.

o filmu

ma film mi je izvrstan.Makar postoje male sitnice koje mi se ne svidaju no sve u svemu film je savrsen.Radnja je dobra napravljena.

hide&seek

film obećavajućeg trailera.ali je zapravo loš.na gledanje vas vuče ime Roberta De Nira.ali se na kraju zapravo pitam kako ponekad tako veliki glumci upadnu u tako loše filmove.De Niru se to desilo već par puta u zadnje vrijeme.npr.bogomdan,city by the sea...film mi se velikom većinom činio da ima nešto.ali naravno kao i u tako puno američkih filmova zadnjih godina kraj upropaštava sve.De Niro čak i nije loš ali je film ispod njegovog nivoa.mala Dakota Fanning mi je ovdje malo too much pogotovo sa tom tamnom kosom.ali nije ona kriva i u svakom slučaju pohvale za neke dosadašnje filmove pogotovo I am Sam.sve u svemu još jedan loš pokušaj nadmašivanja šestog čula ali mu nije ni do koljena.

Već viđeno

Jedini razlog koji me je privukao ovom filmu je Robert DeNIro u glavnoj ulozi i Dakota Fanning u ulozi njegove kćeri. I ukratko rečeno to su jedine svjetle točke u filmu, posebno scene u filmu s njihovom međuigrom. Film nije loš, ali problem je u tome što se takav tip filmova već toliko izlizao da će trebati proći puno vremena da se snimi kvalitetan film s takvom tematikom. Da se film možda pojavio prije nekoliko godine sigurno bi bio pokupio samo riječi hvale, no nakon filmova poput ''Šestog čula'', ''Uljeza'' (pa i ''Bogomdan'' gdje je De Niro samo godinu ranije odigrao sličnu rolu isto ne baš uspješno)jednostavno teško je pronaći nešto novo na tu temu. S druge strane, ovakvu vrstu žanra, psihološkog horor-trilera, je možda najteže snimiti. Optimalnu kombinaciju odlične i napete priče, uvjerljivih likova i neizbježni obrat koji ne vrijeđa inteligenciju gledatelja danas je teško napraviti. Budući da se svake godine pojavi više filmova toga žanra bombastično najavljivanih, gledatelj ih se brzo zasiti. Ukratko, film koji se pogleda i brzo zaboravlja. Film koji je daleko ispod nivoa kakvog zaslužuje glumačka veličina poput Roberta DeNira. Mislim da je sada i njemu jasno da je njegov kratki izlet u horor trilere bio neuspješan.

Hide & seek

Zbilja me film iznenadio. Sve je govorilo da se radi o Emilynom imaginarnom prijatelju ili ono barem nekom ukletom zločestom duhu, a kad ono, iznenađenje. Mada su neki isječci Davidovih snova ipak ukazivali da tu nakaj ne štima, do skorog kraja nisam znala o kome se radi. Čak sam sumnjala i na ljude u okolini u koju su se doselili nakon "samoubojstva" majke, jer su apsolutno svi bili sick. Međutim tatica je sve žive ubio, pa čak na kraju pokušao i vlastitu kćer ubiti, ali je mala spašena. Spasila ju je psihijatrica (dobra tatina frendica) i na kraju njih dvije viđamo kako žive zajedno, ali i vidimo sliku koju je Emily nactala, što govori da bi uskoro i ona mogla početi raditi strahote u svom životu. Odličan film, odlične glumačke ekipe.

klasična budalaština

Pokušati iscijediti još malo vode iz potpuno suhe drenovine ne bih preporučio nikome, Prevelika je to muka a rezultati su skoro pa nikakvi. Ovom filmu kronično nedostaje pristojna priča koja bi barem malo bila različita od od mnogih filmova slične tematike. Samo bi teška naivčina mogla povjerovati redatelju i njegovoj, tobože, dosjetki da je tajanstveni Charly ubojica vlastite žene koji je toliko popizdio što mu se žena prasnula na nekom hodniku da je morao ubiti zbog toga i vlastitu kćer. Totalna nemotiviranost postupaka svih likova, ređanje tobože jezivih situacija i stvaranje napete i tajanstvene atmosfere uopće nisu u skladu sa logikom koja bi priču morala pratiti. Jebo te Čarli je otac svoje rođene kćeri koji joj se isprva sviđao a poslije više ne. Ma što joj je samo radio dok joj je bio zanimljiv ? I jebeš kćer koja ne razlikuje oca i oca koji glumi izmišljenu osobu, kažu u filmu ubojicu. Prestrašno je kako se današnji Hollivood igra pameću prosječnog gledatelja filma i pravi nas moronima . Možda su sve priče već davno ispričane, kažu još od Homera, no šmaranje po elementarnom osjećaju za moguće i nemoguće, u pričama i životima daje gorak ukus u ustima, očima i ušima.

zasto isfuran kraj??

o kvalitetnim glumcima nema govora. o samoj kvaliteti filma isto tako. sve je napravljeno prvoklasno. mogao je to biti jedan zaista poseban horror. no kraj filma vec je toliko isfuran da to postaje smijesno (sjetimo se isijavanja, prozora u dvoriste, ne pricaj sa strancima, identiteta---- sve su to filmovi sa slicnom krajem, kojeg definitivno nije trebalo ponavljati). no, zaboravimo to i zaista cemo uzivati u dobroj glumi, napetosti, neizvjesnosti i strahu #ponovno uklete kuce#

dakota je krasna

Film je O.K. Ništa spektakularno, ali ima ono nešto. De Niro je dobar, ali Dakota je strašna...

onak...

neloš film, jedino što u nekim dijelovima zna bit užasno zamoran... očekivao sam da će kraj biti veliki perokret, ali mislim da je ipak bilo previše...

Več dugo nisam gledal bolji film,film koji nisu samo efekti več ima priču,a glumci fantastični.Mala Dakota stvarno ima svijetlu budućnost jer mala je fenomenalna,tu je i De Niro,koji je nakon par slabijh filmova pokazao da ima još uvijek ono nešto,a i Janssenica je odlična iako je nema previše u filmu.Priča prati psihijatra(Niro) kojemu se ubija žena i njegovu kćer(Dakota)te njihov odlazak u zabačeno malo mjesto da se opet vrate u normalu,posebno kćer kojoj smrt majke jako teško pada.Uskoro joj se poćne prikazivati izmišljeni prijatelj Charley...Film za koji sam mislio da je horror s duhovima ugodno me iznenadio,jer to nije,posebno kraj je odličan.Nemam zamjeki za film osim da malo podsjeća na Kingovo Isijavanje.ocjena 4

Tko se nije skrio, magarac je bio

Nisan gledala Bogomdan, najviše zato jer mi je masu ljudi rekli da je sranje. A ni kritičari mu baš nisu bili naklonjeni. Hide&Seek je od istog redatelja, Johna Polsona, i nekako ne mogu zamislit da je Bogomdan toliko loš. Jer ovaj film je jaaako dobar; preplaši te kad te treba preplašit (možda san to samo ja), iznenadi te kad te treba iznenadit, rečenice su izgovorene kad ih (pogodite šta!) treba izgovorit. Možda sve to ima veze sa čudesnin Roberton De Niron, čiju veličinu vidite tek kad ga usporedite sa glumčićima s kojima nerijetko surađuje. Teško da je naš dragi Polson režira sve ovo bez malo Robertove pomoći. Ako ne ništa, De Niro je bar predvodio jaku glumačku ekipu (Elizabeth Shue, Femke Janssen, Dakota Fanning). Način na koji se radnja odvija u Hide&Seeku podjeća me na nešto šta bi Stephen King napisa. I upravo to Polson želi od gledatelja. Navodi ga na zaključke, nekad prave, a nekad krive, i onda ga iznenadi, ali se u niti jednom trenutku ovaj ne osjeća prevareno. A genijalani 'alati' za navođenje su poremećeni susidi (također jako dobro odglumljeni), Davidov strah od šume (koji je samo natuknut na početku filma), odnos Emily prema njenin i tuđin lutkama... Ustvari, cili je grad u koji se dosele nekako bolestan, i za stvorit takvu jednu atmosferu trebaš znat šta radiš. Polson se igra kontrastima: tišine i buke, svjetla i tame, i samo fali basso continuo u pozadini da bismo mogli govorit o pravom pravcatom baroku. Tema traumatiziranog diteta je već lagano i isfurana, ali baš stav da nas ništa ne može iznenadit Polson koristi da bi nas iznenadija. I Dakota Fanning je puno bolja od Davida Dorffmana iz Kruga. U svakom slučaju, ovo je film koji vridi pogledat (pogotovo u kinu, radi zvuka) i uz rizik da me optužite da san prepopustljiva, filmu dajen 5eju. (ili 4 ipo, minus pet, ipak to nije Konačni pad)

skrivača

Hmm, naziv me privukao, a Rober De Niro je zvučno ime koje volim vidjet u najavnoj špici. Sve u svemu, neka kombinacija Šestog čula, Uljeza i Sedam, ali dobro je ispalo - Robert je odličan u ulozi zbunjenog oca, a mala Dakota također! Ipak, neki dijelovi mi se nisu svidjeli ali neću o tome. Pogledajte film jer se pojavljuje i fantastična Famke Janssen!

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

nist posebno

Isto kao Isijavanje, samo sto je original ipak bolji. Film cak i pocinje isto kao Isijavanje, a ni mjuza se ne razlikuje puno. Mislim da su iapk mogli biti nesto originalniji...