Nacionalno blago

Najzabavniji film zadnjih godina

Dobro, neki će reći loša gluma, napuhan scenarij, nelogičnosti bla bla... Ali mene je ovak film zabavio kao malo koji drugi. Radnja mi je zanimljiva, pregršt zanimljivih dijalogi koji se odnose na povijesne činjenice i uopće me ne smeta što neki kažu da je film patriotski za Amere. Ako mi Hrvati sebe možemo uzvisivati koji smo zrno riže naspram Amerike zašto nebi onda Amerikanci, njih nipošto ne mrzim, stvorili su mnogo dobrih filmova. Ima napretek uzbudljivih scena, pametnih solucija likova, mislim ono kako se Cage i ekipa znaju izvući iz zafrkane situacije i pregršt drugih dobro smišljenih ideja koje su mi jako zabavne. Meni je ovaj film deset puta bolji od dosadnod i suhoparnog Da Vincijeva Koda. Film zrači Amerikanizmom - da se tako izrazim i to mi paše. Nicholas Cage je zabavan lik i odiše nekakvim sustezajučim humorom. Film nikako nije za djecu, to sam i ja pomislio zbog naslova filma - kako nešto mooko Američke deklaracije, Masoni, kripti itd. Odličan film da ne duljim.

Propali pokušaj kloniranja

Američko domoljublje prepuno patetike jače je i od Thompsonovog, i uvijek pronalazi načine da se proširi diljem svijeta. Ta infekcija najefikasnije se širi putem medija. Tako izgleda imperijalizam najnovijeg doba. Pojedine patetične scene američkog domoljublja nije teško oprostiti, ali cijeli film nikako. "Nacionalno blago" je lekcija iz povijesti slična onima koje smo i mi svojedobno čitali u pristranim udžbenicima iz hrvatske povijesti. No, osim što želi biti "edukativan", ovaj film želi biti i zanimljiva povijesno-arheološka avantura, kao što je to davno bio (a nadamo se da će biti ponovno) "Indiana Jones". Međutim, istovremeno štreberski i coolerski karakter Nicolas Cage nikako ne uspijeva objediniti u svom liku i djelu, kao što je to pošlo za rukom Harrisonu Fordu. Cage kao da nije siguran kakav bi to lik trebao interpretirati. U toj nesigurnosti koprca se i cjelokupan film, a humoristični mu pokušaji propadaju zajedno s pokušajem da bude iole zanimljiv i napet. Jedina za nijansu svjetlija točkica ovdje je Diane Kruger – gospođica za koju se činilo da nema baš nimalo glumačkog talenta, kadli se u ovom filmu pokazala kao najuvjerljivija karika glumačke postave. Diskutabilno je tek ide li to njoj u prilog ili stavlja velike minuse ispred imena Jona Voighta i Seana Beana. Pitanje koje se na koncu neminovno nameće glasi: nije li Hollywoodu već dosta propalih pokušaja kloniranja? Pozlata na lažnom blagu brzo se ljušti, a 24-karatnom originalu divit ćemo se zauvijek.

super film

film je za 5! sva ta neizvjesnost i traganje, tragovi i sve to... meni je to jedan od boljih filmova. jedan jedini mali minusić je to što su svi on u nekoliko dana pronašli ono što su sve one generacije ljudi tražili preko 200 godina. Unatoč tome film je fantastičan.

blaga, blaga nam dajte!

moram priznat da me prilično iznenadio ovaj film jer nisam ništa očekivala, a ispao je sasvim ok. zanimljiva potraga za blagom u današnjem svijetu kad su blaga zaboravljena. također, blaga se nalaze po cijeloj americi pa se kroz film otkriva povijest amerike (koja nije velika al eto). zanimljivo, pomalo poučno, pomalo napeto i dobro napravljeno što se tiče specijalnih efekata i držanja u napetosti. naravno, velika doza naivnosti je prisutna ali zanemarit ćemo taj dio. fora.

Još jedan Lov za blagom

Neke stvari su slične Tomb Rideru i Indiani Jonesu, ali šta više i očekivati od takvog tipa filma. Glumačka ekipa je solidna. Smeta mi jedino kako je jedan kriminalac isto skužirao što znači koji trag, čak brže od glavnog glumca čija obitelj generacijama traga za blagom. Ali sve je moguće na filmu. Znači film se sastoji od traženja tragova, koji vode do drugih tragova i tako sve dok ne naiđu na blago, između tog traženja isprepletene su lagane krađe deklaracije i bježanje od pravde i od kriminalaca, lagana ljubavna pričica i na kraju pobjeda. Pronašli su i blago i ostali na slobodi, a kriminalci završili tamo gdje im je i mjesto. Solidan filmić.

Avantura vrijedna gledanja

Nije nesto spektakularno ali zasto da ne. Malo previse tragova za trazit kao da traze Nacionalno blago he he. Malo prevjesto i prebrzo nalaze i shvacaju sve tragove. Indiana je ipak Indiana, Ford je Ford. DVD 4, ima kviz inace bi bilo 3.

vrlo zanimljivo!!

Film je jako dobar, sviđa mi se kako je blago povezano s poviješću i avanturom koja se proteže cijelim filmom. Stalno nešto pronalaze i od nekoga bježe i trče okolo, razmišljaju - glavni likovi jel! Zato i se svidio - jer me podsjeća na Indianu Jones i te avanturice. Sve u svemu, jako zanimljivo i pogledajte!!

Solidna 4

Nije Indijana Jones kak su ga reklamirali ali može proči.Zanimljiva priča na kraju malo naivna(pod gradom rupa velika ko pol Zagreba a niko nezna da je dolje?)ali su zato traženje tragova i akcija ljepo napravljeni.

Solidna razbibriga

Moram rec da mi se film prilicno dopao, posto nisam puno ni ocekivao. Film je zaista kombinacija Mission Impossiblea i Indiane Jonesa. Jos od djetinjstva sam obozavao takve filmove sa otkrivanjem blaga, zagonetke i sve to, i sto se toga tice je zaista dobro napravljeno. Jest da ima puno naivnosti, ali od ovakvog tipa filma ni ne ocekujem neku ozbiljnost. Cage je ok, al njegov sidekick mi je super, isto kao i Boromir (tm). Izgleda da ce biti i dvojka. Sve u svemu, zaista solidna razbibriga za opustanje.

vrlo gledljivo

Iako je film pun "detektivskih otkrića" koja se baš lako ne mogu probaviti, ipak je OK. Kako ? Radnja je vrlo ujednačena pa ga nije dosadno gledati, ima sve elemente pustolovine (a pustolovine bi trebale biti zanimljive) i na kraju sve je podređeno tome da se gledatelj dobro zabavi, a ne osjeća prevarenim. To je velik uspjeh s obzirom na današnju produkciju. Zato kad vam dosade razne psiho-gnjavaže u životu ili na filmu, ubacite DVD i pogledajte.

Odlično!

Film mi se jako svidio.O ocjeni ne trebam ni razmišljati!Čak mi je ušao u Top 10!Uz izvrdnu glumu,super temu i radnju,veliku napetost i odlično snimljene scene akcije(koje i nema baš puno,malo komedije(baš koliko i treba),ovaj film svakako prporučujem svakome.Ako niste pogledali,odmah trk u videoteku i posudite ga!!!

Američka povijest.

Za narod sa dvjestogodišnjom povijesti puno su toga natrpali u taj film. Klasična filmska zabavica ali za pračenje i pokušavanje razumijevanja zagonetaka potrebno je nekakvo poznavanje američke (kratkotrajne) povijesti. Uglavnom žeilte li se opustiti pogledajte taj film. Izuzetno dinamičan i atraktivno napravljen film. ALi mislim da ću ga još jednom pogledati i to je to.

Više nego dobro ! ! !

Film mi se jako svidio.Vrlo je zabavan,maštovit i zanimljiv. Sviđa mi se gluma glavnog lika u filmu Nicolas Cage.Film je veoma avanturističan i povijesan.Jako mi se sviđa što su tragovi na stvarima koje nije baš lagano posuditi da se pretraže.Film je super napravljen i najvažnije je da ne zamara,već vas intrigira.Vrlo zanimljivi tragovi i načini na koji su došli do njih.Nema rupa u scenariju,radnja je dobro razrađena i ideja je više nego odlična.Vrlo dobar film,dobri glumci,dobra tema,razrađena radnja i što još reći nego da ga trebate odmah pogledati.

NIje loše , ali.......

Može se pogledati i ne film ne daje nešto novo. Što se tiće ideje za game play to bi bilo bolje.

Zabavno

Dobar film tipa Indiana Jones. jako zabavno i zanimljivo.Preporučam svakom da ga pogleda,ako ni zbog čega drugog onda zbog čiste zabave.

Obiteljski film

Nacionalno Blago se fura na Indiana Jonesa, ali nije zato loš, dapače, solidan klon India.Zabavan i na trenutke interesantan film.Dobra ideja sa korištenjem Američkih nacionalnih simbola(novčanice, deklaracija, zvono itd)kao tragova u traganju za blagom.Standardno dobar Cage u ulozi pomalo zbunjenog ali pametnog tragača za blagom, sad več rutinski Sean Bean u ulozi još jednog negativca, dobar komični sidekick, nekoliko sporednih uloga u izvedbi velikih faca(Voight, Keitel, Plummer...).Film nije čista razbijačina i pucačina s obzirom da ga je producirao Bruckenheimer.Dosta zanimljiv dio filma je krađa deklaracije, te pronalaženje tragova, jedino veče razočaranje mi je što je to zapravo samo blago kad ga nađu, ja sam mislio da je nešto manje i osobnije, poput recimo nekakve zlatne palice ili spomenika i sl.No vidjet čete i sami što je to.Sve u svemu solidno i zabavno sa par zanimljivih fora.Zabava za cijelu obitelj,Dao bih mu trojku, no Cage mi je dobar glumac pa...

za djecu

film za djecu koji sadrzava sve (vec vidjene) holivudske elemente blockbustera. krajnje predvidljiv i neorginalan.

Ocjena recenzije: 1.86 Tvoja ocjena: -

pure fun ...

Iskreno, od ovog filma sam očekivao vrlo malo, ali jednostavno volim kad izađem iz kina zadovoljan viđenim !! Cage u bilo kojoj ulozi se izvrsno snalazi i po meni je jedan od najboljih glumaca današnjice. Naravno i u ulozi malo moderniziranog i još malo više amerikaniziranog Indiana Jonesa snašao se je vrlo dobro. Zagonetke u filmu su zabavne iako prema posjetiteljima imdb-a ima nekoliko pogrešaka vezanih uz limun na Deklaraciji nezavinosti te s određivanjem vremena u kojem onaj zvonik baca sjenu na određenu ciglu u zidu ... Sve u svemu vrlo dobar, zabav film za cijelu obitelj, zato i je pod Disniyevom distirbucijom ...

već viđeno...

... u da Vincijevom kodu! ne znam ak ste to čitali, al ak vam je film dobar, knjiga će vam bit još bolja. ne obazirući se na to, film ko film je sasvim OK!

zabavna avantura

Složio bih se sa službenom recenzijom na filmski.net koja kaže da ovo nije još samo jedan tipični prljavi blockbuster "zdipimo što više love dok ne skuže što prodajemo". Radnja filma je ona koja se trenutno najviše prodaje u svim vidovima pop kulture. Naime, Nacionalno blago je napravljeno na istu foru kao i najprodavanija knjiga u svijetu posljednjih godinu dana, "Da Vincijev kod". I ovdje imamo jednog pasioniranog istraživača, trčanje od jednog povijesnog objekta do drugog, urotu masona i slično. Naravno, ovdje imamo i pucačine, spektakularnu pljačku i puno potjere. Prvi dio filma u kojem se nalazi pljačka jako čuvane Deklaracije nezavisnosti, bolji je od druge polovice filma u kojoj napetost i tempo pomalo padnu, i kad se čini da će junaci vječno ići od jednog do drugog traga. Film preporučujem svima koji vole avanturu i urote, takvi će se jako zabaviti.

onako za dosadne dane

film je dovoljno nedosljedan da se to pripise filmskoj slobodi, ali i dovoljno dobar da si covjek ne upropasti provedeno vrijeme. mnogo stvari me je smetalo tijekom filma i skoro sam na kraju ostao razocaran. no buduci da vec dugo nisam gledao neki film potrage za blagom ovaj je odlicno popunio tu prazninu. zgodan iako ne prepametan film, znate vec kakvi su oni u disneyju