Aviator

Tek solidno

Scorsese je jedan od onih redatelja čiji su lošiji filmovi još uvijek za klasu bolji od većine ostalih filmova koje svake godine imamo prilike gledati.AVIJATIČAR je svakako jedan od tih filmova.Film o jednoj od najzanimljivijih ličnosti 20.st. je snimljen prekonvencionalno,bez šokantnosti koja bi nas zaintrigirala i/ili ostavila bez daha.Najveće razocarenje je scenarij.Nema tu neke radnje,početak,zaplet i kraj nisu jasno određeni,kao da ih nema.U predugom trajanju od gotovo 3 sata događaji se nizaju jedan za drugim,bez ikakve poveznice.Tako u jednom trenutku vidimo Hughesa u bolnici,gotovo mrtvog,sa opeklinama preko 75 posto tijela,a vec u drugom kako je gotovo u potpunosti oporavljen.Scenaristi su se trebali detaljnije fokusirati ne određeni događaj iz Hughesovog života.Taman kad se zainteresiramo za neki dio života,poput primjerice veze,tj.braka sa Hepburnicom,on odjednom završava.Hughesov lik nije dovoljno dobro obrađen.Osim opsesivno kompluzivnog poremećaja ne dobivamo detaljniji uvid u njegov karakter te prema njemu ne možemo osjećati bilo kakve emocije,bile one negativne ili pozitivne.Za razliku od koliko toliko obrađenog glavnog lika,kroz film paradira velika lepeza likova(koje igraju ugledni glumci poput Cate Blanchett,Aleca Baldwina,Jude Lawa,Willema Dafoea i mnogih drugih)koji imaju premalu minutažu da nas zaintrigiraju,tj da nas zaintrigira njihov odnos sa glavnim likom.Izbor DiCapria je pogrešan.Unatoč trudu,djeluje neuvjerljivo u svojoj ulozi zbog svojeg djecackog izgleda.Izgleda kao klinac od 18,19 godina,a trebao bih glumiti muževnog ženskara i plejboja.Najveci adut filma je raskoš produkcije.Vizualni dio je besprijekoran.Vidi se da je puno love umlaceno u projekt.Vrijeme radnje i letacke sekvence su odlično dočarani te se zbog toga naposljetku ipak isplati pogledati AVIJATIČARA.

ODLICAN SPOJ DI CAPRICA I SCORSESEA

Kritike za Avijaticar su podjeljene,nekima je film odlican,nekima je dosadan,meni je film odlican i smatram kako je ovo jedna od najboljih Di Capriovih uloga nakon Titanica.Scorsese je kao i inace vrlo dobro režirao film koji je nominiran za nekoliko oskara. Lik Howarda Hughesa je odlično kreiran i odglumjen za ekran,a sporedni glumci su takodjer odlicni.Onaj tko trazi biografiju punu akcije i smijeha neka ne gleda Avijaticara,ovo je jedan od najboljih biografskih filmova i svakako je klasicno rekmek djelo,iako se ne moze uspoređivati sa Scorseseovim Razjarenim Bikom i Dobrim Momcima,svakao ga pogledajte i uzivajte u rekmek djelu filmskih majsotra.

Avioni i žene

Uvijek je bilo ljudi koji su drugim ljudima izgledali kao luđaci. U biti takvi ljudi su bili veliki ekcentrici. Uglavnom su imali sasvim dovoljno novaca za upražnjavanje svojih hobija - ako se to tako može nazvati. Ovo je jedan od filmova o takvim ekcentricima. Čovjek koji je obožavao avione i lijepe žene. Usput je snimao i filmove, koji baš nisu imali nekog uspjeha. Leonardo Di Caprio izvrsno je odglumio bogataša koji uživa u životu trošeči novac. Njegova strast bili su avioni i žene, ali ni to nije moglo smiriti njegov nemirni duh. Leonardo je ugodno iznenađenje u ovoj ulozi, a pohvaliti ću i Cate Blanchett, uvijek izvrsnu, koja je besprijekorno odglumila veliku Katerine Hepburn. Jedina zamjerka ovom filmu je predugo trajanje.

super

obožavam leonarda dicapria

Nula

Da postoji ocjena 0, ja bi ga s njom ocjenio. Jedan od najdosadnijih filmova. Puno sam očekivao od njega ali sam se jako razočarao. Film za preskočiti i čim prije zaboraviti (i nikad ga više pogledati).

Howard Hughes

Kratko i jasno: Leonardo DiCaprio je odradio odličnu ulogu ekscentričnog ženskara, Kate Beckinsale kao Ava Gardner također dobra ali ali mala minutaža, Cate Blanchett je bila super, predobro je skinula Katherine Hepburn koja je i bila sličnog karaktera kao i Hughes iako nije bila luđački opsjednuta čistoćom. Dobro je prikazana njegova opsjednutost avionima i ženama ali u filmu mi nešto nedostaje. Nekako je premalo akcije, znam, znam, njegov život je bio vrlo šarolik i nije se ni sve prikazalo ali ovih 3 sata mi je bilo previše. Žao mi je svih tih para koje su potrošene na ovaj prosječan film. Jednostavno mi nešto nedostaje u filmu ali zbog odlične glume DiCapria i Blanchett film je gledljiv. I samo zbog njih filmu dajem 4.

Radnja je uništila remek djelo

Martin Scorsese je uništio film i usput uništio biografiju velikog čovjeka i fanatika koi je bio ovisan o nebu. Cjeli film je bio kao da isćekujemo nešto a ono ništa, kao da se išćekivanje nastavlja u nedogled. Toliko aviona je on napravio u tom filmu a opet ništa. Već sam napisao da nisam veliki fan DiCapria ali me stvarno zadivio u ovom filmu i on je presudio o ovoj trici kuju dajem filmu.Mogu samo reć samo nastavi tako leonardo.

prestrašno!

ajme meni! ja se ne mogu oporavit od šoka koji je ovaj film prouzročio! ne mogu vjerovat-5 oskara?! čemu ljudi moji?! za šta, pitam ja vas?!!! ne znam, ali po meni je ovaj film definitivno prerazvikan, a žao mi je zbog dobre glumačke postave i genijalnog redatelja-sve uzalud! o lovi da ni ne govorimo, moglo se puno bolje potrošit tu silnu vreću dolara. ja na kraju krajeva nisam ništa shvatila, howard leti li ga leti, pa je skroz lud i pošandrcao, a opet je ful poznat. ništa mi nije jasno. ponavljam, još uvijek sam u šoku zbog odgledanog. a žao mi je... nikako gledati.

pljuc

i tako ja posudim filmic u nadi da ipak nije toliko strasan kao titanic a kad ono iznenadjenje - film je triput (po slobodnoj procjeni) gori. da ni ne ulazim u pitanje gdje je nestao sav taj ulozen novac - zanima me sto se desilo s di capriom; momak je skroz solidan glumac ali ovdje radi grimase kao da je zanat ucio kod cruza iz santa barbare (covjek se mrsti vise i neuvjerljivije od jasmina stavrosa). trenutak kad su mi se kapci rasirili bio je kad se pojavila kate beckinsale ali ni to nije potrajalo pa sam poljuvao frenda u videoteci koji me 'zaboravio' upozoriti da posudjujem pizdariju

Neočekivano dobro

Ovaj sam film počeo gledati s određenom skepsom.Ne volim Leonarda ali sam računao da će Scorsese spasiti stvar i tu sam računao na nekakvu kompenzaciju. Već sam rekao da sam film pogledao sa određenom rezervom i skepsom ali me u konačnici oduševio. Leonardo je odlično odglumio i film kao cjelina klapa odlično. Odlično je pogođena njegova Hugesova kapricioznost, ljubav za zrakoplove i žene. Dojmljive su mi zračne scene zrakoplova jer takvo šta još nisam vidio. KAo što je već rečeno Cate Blanchett je odlično odglumila lajavu Katharine Hepburn. Na kraju iako sam bio skeptičan film me oduševio. Preporuka svakom.

solidna trojka

Kada se film jako puno reklamira to je dobar znak da i nije bog zna kaj(Aleksandar Veliki,Alien protiv Predatora,Elektra).To isto vrijedi i za Aviatora.Misliš si dobar glumac ,dobar redatelj,uloženo puno para a ono tak tak.DiCaprio mi se nikad nije sviđal(osim u Titaniku jer tamo umre)tak da taj dojam mi se nije popravil s ovim filmom.Ubiti film o još jednom od mnogih američkih heroja jer su oni najbolji.

Atipični Scorsese

Iako sam velika Scorseseova obožavateljica, moram priznati da je ovo ispod njegovih uobičajenih standarda, a i puno predugo traje. Jedino je ugodno iznenađenje proizveo Leonardo di Caprio - mali stvarno može uvjerljivo glumiti, ne bih mu to prije priznala. Cate Blanchett je karikatura Katherine Hepburn i stvarno nije za ovo zaslužila Oscara. No, film mi je ipak bolji od slavom ovjenčane patetična Clintove "Djevojke".

Tri

Hmm... Baš sam namjerno išao gledati oba najrazvikanija filma o.g. (Avijatičar + Djevojka od milijun dolara), da vidim o čemu tu oni pričaju. Očekivao sam: Cura- traljavo; Avijatičar- genijalno. I prvo pogledah curu i oduševih se. I sad pogledah Avijatičara i ispadne jedno od većih razočaranja u zadnje vrijeme. Naime... + FILMA: vizualno je gledljivo + FILMA: prikaz lika Hughesa + FILMA: početna scena u ulozi oblikovanja radnje i karakterizacije - FILMA: prosječan film, a nadprosječno trajanje - FILMA: mrtva radnja (osim par scena), nema osnovne dobre ideje, nešto što bih mogao reći da je baš dobro smišljeno - FILMA: iritantna uloga C.Blanchett (koju inače cijenim). - FILMA: razvikanost, a totalni promašaj OSCARI: (C)URA vs. (A)VIJATIČAR: (C)Morgan Freeman- zasluženo (C)H. Swank- genijalno (A)C. Blanchett- ni u snu (A)Art direction- tu se slažem (C)Best picture- odlična odluka (A)Cinematography- može (A)Costume design- traljavo (C)Directing- opravdano (A)Film editing- neka mu bude SVE SKUPA: CURA: 4 zaslužena Oscara AVIJATIČAR: 2 nezaslužena, 2 zaslužena i 1 neutralni Dakle, Avijatičar je jedno osrednje postignuće koje jedino izvlači to što je vizualno dojmljivo napravljen. Čak se ne bih usudio niti ga preporučiti. Osim ako imate opciju gdje ćete proći besplatno.

AVIJATICAR

Martin Scorsese odavno ne potpisuje remek djela;koliko se sada mogu sjetiti od Casina iz 1994.,ali to doduse ne znaci da Avijaticara trebate propustiti-rijec je o spektakularnom,pompoznom i usminkanom epu,filmu radjenom s namjerom da pokupi Oscara..Oscara je medjutim Scorsese zasluzio davno,za bolje filmove od ovog,ali opce je poznata stvar da doticni ne moze napraviti los film u pravom smislu rijeci,stoga je i Avijaticar-dobar.

Odličan!

Evo, jedva sam dočekao da pogledam film o ovoj iznimno zanimljivoj osobi i nakon što sam izašao iz kina, shvatio sam zašto su ga toliko hvalili i zašto je pokupio 11 nominacija za Oscara. Film je jednostavno odličan, traje tri sata, ali nije ni u jednom trenutku dosadan - nego se pojedinosti iz Hughsovog života redaju jedna za drugom ubrzanim tempom. Scorsese još jednom potvrđuje da je jedan od najboljih suvremenih filmaša, no eto ni ovaj put nije osvojio Oscara (moram priznati da je ipak Eastwood i Million dollar baby bolji). Čovjek stvarno nema sreće. A ostatak filmske ekipe je stavrno strašan - od kamera, kostima o glumaca - DiCaprio je stvarno odlično odglumio ekscentrika Hughesa, Cate Blanchet fenomenalno skinula veliku Katherine, Alan Alda je odličan kao pokvareni senator, da ne nabrajam ostale... Scene u zraku stvarno ostavljaju bez daha, proces ispitivanja Hughesa, njegova veze sa slavnim glumicama... Stvarno film ima toliko puno sadržaja da je tri sata premalo da se sve to ispriča. U svakomk slučaju - odlično. Srdačno preporučujem.

sjajno!

ma leo je hugesa odglumijo a 5! fantasticno,al eto niga je tijo oscar...

Ocjena recenzije: 1.17 Tvoja ocjena: -

Super

Dok sam god gledala film, bila sam pod tako dobrim dojmom!!! Cate Blanchett je odlicno odglumila Katharine Hepburn, a Leonardo je famozno odglumio ludog aviatora!!! Howard je bio luda osoba famoznih ideja i vizija!!! Preporucujem svima da ga pogledaju!!!

odlična Blanchett

film počinje scenom u kojoj majka, pretjerano uplašena za budućnost svog djeteta, pomalo bolesno kupa malog Hughesa.Kasnije saznajemo da je majka imala veliki utjecaj na njegov život i da će ga ta bolesna briga o čistoći dovesti do ludila...Iako sam mislila da je premlad za ovu ulogu Leonardo DiCaprio je odlično prikazao velikog vizionara, bogataša, plejboja i čovjeka koji ne odustaje od svojih snova-Howarda Hughesa.Međutim, filmom kao i životom Hughesa dominiraju avioni i žene.Scorsese je zaista maestralno prikazao Hughesovu ljubav prema filmu i avionima...sve te scene su savršeno odrađene do detalja.Opsjednutost čistoćom i Hughesova ludost najbolje pokazuju Scorseseov osjećaj za detalje.Kostimografija i scenografija su također savršene...sjaj hollywoodskih zabava je odlično prikazan...osjeća se duh rastrošnosti, taštine i raskalašenih pijančevanja.John C. Reilly, Baldwin, Law su sjajni, međutim najviše me se dojmila Cate Blanchett koja je zaista vjerodostojno prikazala prgavu i svojstvenu Katharine Hepburn.DiCaprio se zaista potrudio oko uloge i uspio je, ali Blanchett je presjajna...od pokreta, naglaska, smiješka...Kate Beckinsale je kao Ava Gardner također sjajna, ali mislim da je njen dio zapostavljen, jer ipak je Ava izvukla Hughesa sa dna njegove ludosti i možda je zaslužila veću minutažu, ali film ionako traje tri sata, pa bi to bilo nemoguće. Moj zaključak: Scorsese je uspio prikazati Hughesov život, njegove ljubavi, vizije i ludost kroz odličan film.Vidjet ćemo što Akademija o tom misli...ako je to uopće i važno...

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -