Ray

georgia ...oh georgia..

zanimljiv filmić. biografija raya charlesa... pjesme koje su svi čuli, i koje su kasnije mnogo puta obrađivane, a zapravo su rayeve. za glazbene znalce i nije neko otkriće, al edukativno za ostatak. čovjek se uvijek iznenadi sa životima tih slavnih-ispada da moraju bit skroz sje**** da bi mogli bit dobri u nečemu il niš od njih... svakako zanimljiv film, dobro opisana priča (odnosno dio života) raya charlesa, vrijedi pogledati. jamie foxx je odlično odigrao glavnu ulogu!

Jamie Foxx!

Jako volim biografske filmove jer govore o nečemu što je bilo pa je moguće sve to zaista zamislit! Jamie Foxx je tako dobro skinuo Raya da se slažem sa svima koji kažu da se u nekim trenucima doima kao dokumentarac! Definitivno je zaslužio Oscara! Sviđa mi se što film ne govori samo o dobrim stvarima iz njegovog života već pokazuje da je i Ray bio čovjek koji griješi! Tek gledajući film sam saznala nešto više o samom Rayu što prije nisam znala! I svaka pohvala Regini King,neznam ali ta žena meni je super glumica! Ali...kako sam film gledala u 2 ujutro učinio mi se malo predugačak,ali to ću zanemarit! Jako dobro!

jako dobro

Večina ljudi je čula za Ray Charlesa ali najvjerovatnije samo glavne crte tj.da je slijepi pjevač sa sunčanim naočalama.Film je odličan,prati Ray-ov život od ranog djetinstva nije bio slijep od rođenja več ubrzo od smrti svoga brata,prati njegovu karijeru od odličnog imitatora do otkrivanja svog stila tj.mješanja crkvene muzike i soula.Dugo je bio ovisnik o heroinu ,nitko mu nebi rekao da je bio i ženskaroš.Muzika u filmu je fenomenalna a Jamie Fox je zasluženo dobio oskara.Ocjena 4

Foxx opravdao Oscara

Foxx je doista jezivo dobro "skinuo" Raya, doista se na mahove cinilo da je rijec o dokumentarcu. Iako je malo duzi film, nije naporan za gledanje (iako mi se nije svidio onaj dio o skidanju s horsa, moglo je bez toga ili barem skratiti) i dinamican je. Nije bilo patetike, sto se moglo i ocekivati. Dobar film. Nakon gledanja dodje covjeku da ode kupiti soundtrack. Asap.

spasava ga soundtrack

film je kao prvo nekvalitetan jer se u mnogim scenama vidi mikrofon sa strane, kao i dizalica na koju je postavljen. Zatim, predugo traje i odvija se u samo 20 godina ( od 40-ih do 60-ih), ali je zato soundtrack odlican! Smeta me i to sto je u filmu opisana samo njegova losa strana, ali ocito i nije imao nekih boljih situacija i dogadaja u zivotu. Promjenila sam misljenje o njemu nakon filma jer uopce nisam znala da je bio "male slut" i narkic... Sve u svemu, jamie je super odglumio i zasluzeno dobio oscara

vrlo dobro

Vrlo dobar film. Ne i odličan, jer neka doza patetike se ipak nije uspjela izbjeći, no ono što ostaje u sjećanju jest sjajna glazba, jednostavno maestralni Foxx koji je tako dobro skinuo Raya da pomislite da gleadate dokumentarac, odlina atmosfera jazz klubova s početka Rayeve karijere. U svakom slučaju, vidi se da je film pravljen s velikom dozom ljubavi. Ovaj projekt je Taylor Hackford dugo smišljao i snimio čak u vlastitoj produkciji. Meni je osobno bio malo priglup opisani nastanak pjesme "Hit the road Jack", no sve u svemu - radi se o jako dobrom filmu koji preporučam svakome da pgleda. Jako dobra uvodna špica - a uloga Foxxa (zasluženi Oscar) diže film na višu stepenicu - da ga je netko drugi glumio, film bi dobio tricu. Uživajte u sjajnoj glazbi.

ray za Oscara

Ray neće dobiti oscara, ali ga svakako zaslužuje. nije da imam nešto protiv. bojim se da ce ga dobiti The Aviator, ali to je jedini film kojem ja ne bih dao Oscara. Finding Neverland, Million Dollar Baby, Ray i Sideways, svi su redom odlicni filmovi i ove godine Oscara siguno nece dobiti neki tamo Chicago, već filmovi koji to zasluzuju. buduci da u Italiji sinkroniziraju sve filmove bilo je pravo cudo sto sam Raya uspio vidjeti u 'verzione originale' i osjetiti autenticne glasove glumaca. bilo bi cudno da Ray govori talijanski, a pjeva americki buduci da se pjesme ne mogu tako lako prevesti. volio bih puno govoriti o filmu i kako mi se svidio, ali cu reći samo jedno. Filmovi o slavi nisu mi se nikad pretjerano sviđali jer bi se pjevač kad bi napokon stigao na scenu, propio, počeo kurvati, drogirati i sve pa bi na kraju umro završavajući film. u Rayu je obrnuto. nije bitno što se drogira iz opravdanih razloga, on na početku karijere iako oženjen, hoda s drugim djevojkama i drogira se, a u drugoj polovici filma, odnosno posljednjoj četvrtini, zahvaljujući svojoj povijesti, iskustvu, mami i svemu skupa, prestaje i više nikad ne uzima heroin. ray je jedan čovjek kojem se treba diviti (Ray Charles i Jonny Cash, dva velika, nedavno preminula glazbenika), a film Ray je film kojeg treba pogledati.

Jako, jako dobar film...

Iako sam pogledala samo Raya, čini mi se da se za Oscara ove godine napokon bore filmovi koji to i zaslužuju. Nakon dugo vremena ovo je odličan film koji slovi za favorita u nekoliko kategorija - nikakava sladunjava srcedrapateljska biografija o neshvaćenom geniju na kakve smo naučeni, nego tečna filmska priča o relanom čovjeku. Odlični glumci (ne samo Foxx kojeg svi ističu), još bolji scenarij, kamera, atmoafera, kostimi... Pogledati, svakako! Samo, sjednite se negdje gdej ima puno mjesta za noge, jer film traje 3 sata!

JAKO DOBRO

Ove godine sam jako ugodno iznenađena našim distributerima koji u ovo oscarsko doba serviraju skoro sve nominirane..inače "Raya" sam gledala još prije mjesec dana, na skrivenoj premijeru u Cinestaru i samo sam čekala povoljnu priliku da napišem recenziju. Film je jako jako dobar, čak me i njegova duljina nije baš pretjerano zasmetala. Jamie Foxx je ozbiljan kandidat za Oscara jer je uspio dočarati R. Charlesa u svim životnim razdobljima: od rane mladosti do već poznijih godina. Film je dinamičan, smiješan i vrvi od izvanredne muzike. Rayevi flashbackovi u djetinjstvo su vizualno jaki, pogotovo zbog inteziteta boja i zvukova koji u nekim trenucima postaju jako spooky. jedina zamjerka koju imam upućena je Cinestaru koji je kupio neku jako loše rezanu kopiju filma tako da se u skoro svakom kadru može vidjeti mikrofon koji stoji iznad glumačkih glava.