Film me toliko oduševio, da sam ostao bez riječi kao rijetko kada.

FAMOZAN

JEDAN OD NAJBOLJIH FILMOVA IKAD. JAKO TUŽAN I UPEČATLJIV.

Odličan film!Čisti klasik.

Majstorski režiran i odglumljen film!Kapa dolje.

JEDNOSTAVNO I ČISTO

Djevojka od milijun dolara u umjetničkom smislu nadilazi mnogo razvikanija filmska ostvarenja koja postižu veće zarade i gledanost, a nemaju takvu karizmu. Okrnjena scenografija iz druge dimenzije, polagan tok radnje kroz usta fenomenalnog pripovjedača Morgana Freemana, jednostavna, ali sugestivna glazba daju ovom filmu poseban ugođaj. Posebno su dojmljivo uklopljene tople i tužne ljudske priče, poput ''Opasnog'', zatim priča o paraliziranom psu, kolaču od limuna, čudnim razgovorima Clinta i pastora u vezi njegove kćeri, Clintovom učenju mrtvog jezika. Niti jedan film ne ostavlja likove (pomalo i gledatelje) tako prazne kao što to čini Djevojka od milijun dolara, ali sve u svemu odaje dojam jednog jednostavnog i čistog remek-djela.

savršeno

Tu je svaki komentar suvišan; apsolutno savršeno

Tužno i savršeno

kad sam sjela za komp, ne čitajući o tematici, mislila sam da ću provesti iduća 2 sata gledajući tipični američki fimić sa uobičajenim izlizanim happy endom, ali nasvu sreću dobila sam ostavrenje koji me je uspio iznenaditi i nažalost rasplakati. iznenađujući je bio Clint Eastwood kojeg inače pamtim kao glumca koji je sposoban glumiti jedino u špageti vesternima. svaki Oscar je zaslužen :) Hillary Swank mi se veoma svidjela u svojoj dobro odigranoj ulozi konobarice- paćenice koja se hvata za zadnju slamku kako bi se barem na tren izvukla iz pakla. Morgan Freeman mi je oduvijek bio najdraži glumac tako da o njemu uvijek imam samo riječi hvale.

Tragičan

sve u svemu jako dobar i mislim da zaslužuje one oskare.Sa druge strane Eastwood pretjeruje u nekim stvarima

Crno-bijeli svijet

Ne primjećuje se na prvi pogled, ali "Djevojka od milijun dolara" rađena je u crno-bijeloj tehnici. Nećete to nikada zamijetiti gledajući boju na ekranu, već pomno promatrajući likove. Jedino je Eastwoodov lik koliko-toliko kompleksan (dobra duša koja je jednom u životu neoprostivo pogriješila i ne uči baš najbolje iz svojih grešaka), dok su ostali naprosto podijeljeni na "dobre" i "loše". Smisao toga je sasvim jasan: crno-bijela karaketrizacija je najbolji način da se neke vrijednosti od svagdašnje važnosti stave u prvi plan. Promatramo li ovaj Clintov film u tom svjetlu, razumljivi su lapsusi koje je dopustio. "Plava medvjedica" u stvarnom životu brzo bi ispala iz ringa, jer bi je nokautirala određena sportska pravila. U stvarnom životu Maggie Fitzgerald ne bi u godinu i pol dana mogla umalo postati boksačka prvakinja. No, Clint je u svom filmu dozvolio to i još mnogo više, a kako je još uvijek lucidan starčić, ne bi se moglo reći da mu se sve to nehotice potkralo. Stari lisac još zna što i zašto radi. Njegova "Djevojka od milijun dolara" je bajka koju nam je, kao dobri stari djed, ispričao da bi nam ukazao na vrijednosti koje nam itekako mogu koristiti u stvarnom životu. Pa ako smo kao djeca nešto naučili od H. C. Andersena, smatram da kao odrasli možemo naučiti i od čovjeka na čijoj se priči temelji ovaj Eastwoodov film. Pouku priče se može sažeti ovako: "Budi uporan, budi hrabar, i isplatit će ti se, a čak i ako te sudbina na koncu baci na koljena, znat ćeš da si dotad postigao što si htio, i moći ćeš toj svojoj zloj kobi drsko isplaziti jezik (prije nego ga odgrizeš u namjeri da joj se suprotstaviš)". Krajnje je vrijeme da i mi odrasli prihvatimo crno-bijeli svijet bajki i korisno ga interpretiramo.

Korak do savršenstva

Kao prvo, Martin Scorsese je doživio veliku nepravdu za neosvojene Oscare za Razjarenog bika, Taksista i Dobre momke. Dobro, možda za Taksista ne, ali za ova dva sigurno da. Ovaj put nije doživio nepravdu, s obzirom da su na drugoj strani bili Clint Eastwood i Djevojka od milijun dolara. Film je zasluženo dobio Oskara, a da je Scorsese dobio Oskara za redatelja, to ne bi bilo nepravedno, jer je režija Avijatičara bila vrlo dojmljiva. Začudo, u ovom filmu me najviše oduševio Clint, odnosno njegova izvedba otuđenog, ciničnog starca koji ne želi priznati svoje slabosti i zapravo živi u laži. Tako nam Freemanov lik otkrije sve njegove mane dok pripovijeda u filmu. Freeman je osvojio Oskara, no nije me se baš dojmio savršeno, iako je Oskar zaslužen. Najbolja scena za mene je bila kada Freemanov lik nokautira boksača bez srca. To je bila tipična Clintova napeta scena, slična kao u Nepomirljivim ili u Savršenom svijetu. Hillary Swank je izvrsna, meni bolja u dijelu filma dok je paralizirana. Ali, Clint me najviše oduševio što se tiče glumaca, iako se pobjedi Jammie Foxa nema što prigovoriti. No, volio bih da je Clint osvojio Oskara koji mu fali, jer sljedeću će priliku teško dobiti. Scenografija je siromašna, i to je samo plus, i nimalo minus. Mislim da je Clint to upravo želio. Netko je napisao da ovaj film nije režirao i odglumio Clint, da onda on ne bi osvoji te Oskare. Upravo tako, jer film ne bi izbliza bio tako dobar da ga Clint nije režirao i da nije odglumio glavnu ulogu! Ovaj film ipak ima nekih nedostataka koji su vidljivi i očekivani, pa onda ovaj film ipak nije toliko savršenstvo. Slažem se da je tragični kraj malo previše razvučen, i da je to trebalo svesti na nekih 2 sata i 15 min. Tada bi dojam bio još bolji. Ali, kraj filma je odličan, puno bolji od kraja Avijatičara, čiji je kraj potpuno razočarao i ostavio gledatelje prevarenim. Film bih ocjenio sa 4.5, ali pošto to nije moguće onda dajem čistu peticu. Živio nam Clint još dugo!

NA GRANICI PATETIKE!

Ili sam ja lud ili svijet propada u ambis.C. Eastwood-e idi u mirovinu.Kao i Mistic river, i Djevojka od MD. jest ustvari patetican filmski uradak, iako ima mali pozitivni otklon u odnosu na prvi gore pomenuti. Dok Eastwood-ov “mistični” film orgija s patetikom, a drama se naprosto slijeva niz ekran koliko je obimna i uvjerljiva, “Djevojka” ipak jedri na samoj granici patetike cesto uplovljavajuci i u nju samu. Svi glavni likovi imaju priče iza sebe, svi su prekriveni velom tajni. Dakle budimo realni, u svakog od likova jedan prosjecan flmski konzument(općenitije obrazovan) može koliko-toliko prodrijeti, vidjevsi u njemu nesto sto je vec bar 5 puta vidio. Nadalje, prva 1/3 filma me podsjeca na na niskobudjetne kung-foo uratke kada ambiciozni ucenik pokusava da pridobije starog majstora da ga počne poducavati borilackim vjestinama, a ovaj kao nece, pa se poslije predomisli i onako preko neke stvari uzima ucenika, “glupka”, samo zato što je bio uporan. Nakon par mjeseci vježbe i poducavanja, majstor u svom učeniku prepoznaje kvalitete te ga zavoli, a poslije se pokaze da je ovaj zapravo u stanju da slomi kosti 250 nabrijanih negativaca. Naravno, u u niskobudžetnim karataskim filmovima ucenik zeli da postane častan ili da se casno osveti, ali u Eastwood-ovom filmu ucenik zeli da postane na americki nacin castan, da zaradi dolare i podigne svoj zivotni standard. Osveta okrutnom svijetu, za sve uvrede i ponizenja na americki nacin. Na kraju, podli udarac bezdusne obitelji, dobro prikazano, ali bi vise odgovaralo nakoj TV-noveli, gdje zla majka unistava sina zbog nasljedstva. Strasno, ali izgleda da Eastwood igra na tu kartu kako bi pridobio uzdahe naivne publike. Na kraju, Eastwood veli:”Časno mrite kad mrijeti morate”, i stavlja konačno tacku na film, a ja se nadam i na svoju filmsku karijeru, jer nije on bezveze dobio sve te oskare, NISU LJUDI IZ AKADEMIJE ZNALI KAKO DA MU PRISTOJNO KAŽU-IDI(!)-PA SU POSEGNULI ZA STAROM NARODNOM: KO TEBE KAMENOM, TI NJEGA OSKARIMA.

Ocjena recenzije: 2.13 Tvoja ocjena: -

TEŠKO I MRAČNO

Nakon pomalo razočaravajuće Mistične rijeke, izbjegavao sam ovaj film u videoteci, prvenstveno zbog toga što u filmu glumi, a i režira Clint Eastwood, čovjek koji je najpoznatiji po vesternima, a ja mrzim vesterne. Ali moram priznati da me film jako ugodno iznenadio, čak i potresao u nekim dijelovima. Film se bavi dosta teškim temama, poput eutanazije i siromaštva. Hilary Swank je izvrsna u ulozi boksačice koja jedini izlaz u životu nalazi boksu. Clint Eastwood je odličan u ulozi čovjeka otuđenog od Boga i svoje vlastite kćeri. Morgan Freeman je također odličan. Režija Clinta Eastwooda je zaista sjajna. Kamera je kirurški precizna. Djevojka od milijun dolara je film koji je sasvim zasluženo pokupio tolike Oscare. Ovo je dosta težak, mračan, potresan, ali u neki ruku i pozitivan film. Nemojte se iznenaditi ako zaplačete! Ocjena filma: 5

milijun je milijun

Još jedno zanimljivo klintistvudovsko ostvarenje. Film je definitivno zanimljiv i treba ga pogledati. Jedino bi možda izazavao više uzbuđenja kada bi to bila istinita priča. ali dobro. Clint nam poručuje kako je život ironičan i kako stara poslovica "tko bi gori sad je doli i ko bi doli sada gori je" vrijedi za svih. Najzanimljiviji je možda sam završetak jer takav kraj definitivno ne očekujete. Vrijedi pogledati!

Vrijedi svakog Oscara!!

A još da je i Clin dobio svog Oscara za gl. mušku ulogu, to bi bila prava stvar, šteta. Odličan film, nebih mogao reči dali je bolji od konkurenta mu Avijatičara,ali po kritikama koje čitam za jedan i drugi film na Netu, svi više hvale Djevojku, pa valjda to govori dosta samo za sebe. Odličan Clint i Hilary u svojim izvedbama, ovo joj je vjerovatno uloga karijere za sad, iako od nje možemo očekivati još mnogo, još je mlada. Patetika je izbjegnuta odličnim i zabavnim a opet realnim dijalozima. SDvakako pogledajte!!

nije vrijedan tih oskara

dosadan, naporan, clint me jako razočarao...

Ocjena recenzije: 1.8 Tvoja ocjena: -

film za milijon

Stvarno odličan film,nije tipičan film o boksu več u tome da je Eastwood počel trenirati djevojku Swank,koja je več preestara za boksača.Odlična gluma ,glumi i Morgan Freeman,odlična priča ,film se više bazira na priči i dijalozima nego na nečemu drugom,scenografija je svedena na minimum večina film je u dvorani i 2/3 dr.scene.Što se oskara tiče Clint je pogodil baš pravi čas u to vrijeme su u americi bile afere oko one Terry Schivo ili slično nekak,kojoj je muž htio iskopčati aparate(ja sam za),to nije život.Ubiti cijeli film vodi do te scene kad joj Easdtwood treba iskopčati kisik.U to vrijeme je izašal i španjolski film Život je more(odličan)na istu temu samo po istinitoj priči što mu još daje na dramatičnosti.Clintov uradak svakako pogledati 4+

Million Dollar Baby

U veljači na dodjeli Oskara navijala sam za Scorseseja i to iz glupih razloga. Prvi je bio to što nikada nije osvojio Oscar, a drugi jer mi je trailer od Avijatičara bio bolji. No ipka sam se odlučila pogledati Eastwoodovu Djevojku od milijun dolara. I moram reći da me je oduševila i da mi je zbilja drago što je Eastwood osvojio vvažne Oscare. Hillary Swank je suuper,iz nepoznate se glumice pretvorila u poznatu, a Eastwooda i Morgana Freemana počela sam sve više štovati kao glumce makar Eastwooda i kao redatelja. Veselim se njegovom sljedećem projektu, jer je ovaj film zaista zaslužio Oskara, jer je ipak za mrvu bolji od Scorsesejeva Avijatičara. Režija i gluma odlične, a kada se svi dijelovi filma spoje dobijete remek djelo koje obavezno treba pogledati.

FANTASTIČNO!!!!!

Definitivno jedan od najboljih filmova koji sam pogledala. Već nakon prvog gledanja svrstala sam ga u moj top 10 svih vremena. Zašto? Zato što volim filmove koji te još dugo ostavljaju da razmišljaš, što se tiče ovog filma mislim da nikog neće ostaviti ravnodušnim. Zato što je Clint redateljski dio posla obavio fantastično. Zato što je gluma, a tu bih ja na prvo mjesto stavila Swank, također fantastična. Radnja, zaplet ma sve zajedno je odlično i ako još niste pogledali ma šta čekate!! Obavezno pogledati! Ocjena: 10/10

atipičan oskarovski film

definitivno zaslužen oscar. gledao am ovaj film, a znao sam kako će završiti (kako i ne bih znao). i nakon gledanja mislim da je svakome na ulazu trebalo reći kako će film završiti, jer imam osjećaj da se inače ne bih mogao poistovijetiti sa glavnim likom. ovakav efekt - genijalni charo scuro - jedini je osim eastwooda uporabio coppola u apokalipsi danas. i to je jedan od čimbenika koji ovaj film čine iznimnim. genijalna gluma posebno clinta eastwooda koji je trebao dobiti oscara (jamie foxx mu nije ni do koljena), morgan freeman, te hillary swank koja je najslabiji adut filma. odlična kamera, glazba, te dobar kraj. ovo je jedan od onih filmova kad iz kina svi izlaze deprimirani. iako će mnogi reči da je ovo tipičan oskarovski film - on to nije. na nevjerojatan način izbjegnuti klišeji savršenom režijom. 9/10

Tipični oskarovski film

Šta češ? Dobra priča,dobri glumci...akcija,drama,sapunica... OSKAR!

Vrhunski film!

POHVALIA SAM SE NEDAVNO PRIJATELJIMA KAKO SAM BIA U CINESTARU,ZAVALIA SE U UDOBNU STOLICU I ODGLEDA FILM KOJI ĆE NA MENI OSTAVIT UTISAK JOŠ DUGO.PRVO ŠTO TREBA SPOMENIT SU IZVRSNO ODIGRANE ULOGE GDJE JE CLINT OSTVARIA SVOJU NAJBOLJU.DRUGO:RADNJU I ZAPLET DRŽI TE PRIKOVANOG ZA STOLICU,NAGLASIA BI MAJSORSKI REŽIRANE BOKSAČKE MEČEVE.TREĆE:DRAGO MI JE ŠTO JE EUTANAZIJA PRIKAZANA KAO JEDNA HUMANA GESTA I NEKAD JE NEIZBJEŽNA. PO MENI NAJVEĆI FILM GODINE I OSCARI UOPĆE NISU UPITNI.ISTINA JE DA JE FILM KLIŠEJIZIRAN NO SVI TI KLIŠEJI SE ČAK I NE PRIMJEĆUJU NEGO SU KAO JEDNA CJELINA.REMEK-DJELO U SVAKOM SMISLU OVE RIČI.

Remek- djelo Clinta Eastwooda!!!!

Pogledala sam danas film, i iako sam na prije projekcije bila pomalo skeptična prema njemu, moram reći da me zapravo oduševio. Clint je zasluženo osvojio Oscara za režiju, a film Oscara za naj film. Hillary Swank briljira u ulozi siromašne žene koja želi postati slavna boksačica, te je i ona zasluženo osvojila svoj već drugi Oscar. Morgan Freeman? Moram reći da me je i on oduševio! Film je napet i dramatičan, no ima i nekih komičnih situacija. Žao mi je što Maggie na kraju ne postane ono što je baš jako očekivala! Sve u svemu, film je suuuupeeer! OBAVEZNO POGLEDATI!

zasluženi oscar???

Prije svega moram napomenuti da se radi o vrlo dobrom filmu Clint Eastwooda, no zar je zbilja to najboli napravljeni film u prošloj godini. Moje pitanje je bi li taj film osvojio tu nagradu da redatelj nije Eastwood? Pa po mom mišljenju vjerovatno ne. Film Djevojka od milijun dilara pomalo je napravljen po "šabloni" bez neke originalnosti u radnji. Neperspektivna starija djevojka koja nema oca, te bivši uspješni trener koji nema kontakt za kćerkom, nalaze se i uspjevaju. Lijepa pozitivka i ružna negativka te bar meni totalno predvidljiv kraj govore o tome da je film u potpunosti radjen po nekom pravilu za napravit film s tužnim krajem. Mislim i u izboru glumice nisam zadovoljan (iako je hilary izvrsno odglumila) jer budimo realni boksačice i nisu tako zgodne. Sve u svemu neloš film, ali ipak nedovoljno dobar za najbolji film godine.

Savršenstvo.

Volim filmove koji nisu plitki, koji me mogu natjerati da pustim suzu, dvije.. Clint zna svoj posao, bilo da je to gluma ili režija. Hillary će čini se upasti u fah ali eto.. Glumila muškarca u Boys don't cry, sada je boksačica, tko zna što nas još čeka? Al dobra je, to joj se mora priznati. Oscari su u pravim vitranama. Clint je trenutno na vrhuncu svog života što se karijere tiče, te se nadamo da će nam poživiti još najmanje 10-15 godina. Ovo je film koji ima poantu, koji se ne bavi nekim neobaveznim starčicama te ima snažnu emocionalnu snagu. Film je fantastičan i svima ga preporučujem. Nećete ni znati što vas je pogodilo :)

čista petica

Gledajući dodjelu Oscara, moram priznat da sam navijao za Scorcesea uz napomenu da prethodno nisam odgledao Avijatičara, a ni Djevojku od milion dolara.Nekako mi je bilo logično da akademija konačno nagradi talentiranog čovječuljka, no nakon odgledana oba ovogodišnja najjača favorita za oskarovsku utrku, mogu samo komentirati da je Million dollar baby daleko bolji od Avijatičara.Trijumf režije i glume, pun pogodak! Već otrcana; ŠTO STARIJI, TO BOLJI vrijedi i u ovom slučaju (odnosi se na Eastwooda, naravno).

Fenomenalno

Obavezno pogledati!! ocjena: 5

remek djelo, ali naporan kraj

Djevojka za milijun dolara je savršeno razrađen film,no tragičan kraj nije trebao toliko dugo trajati.Mislim da su scene pri kraju previše razvučene i jednostavno ubiju dojam, koji je stvarno odličan tijekom cijelog filma. Clint sjajan, likovi su savršeno psihološki razrađeni.U biti film govori o ljudima kojima je život donio samo očaj nakon toga što su bili na vrhu, i to je upravo ono što je fascinantno kod redatelja. Uspio je napraviti mit od ljudi koji su se nalazili na dnu života.Čista petica.

Ocjena recenzije: 2.2 Tvoja ocjena: -

Zasluženi Oscari!!

Znao sam da će film biti odličan u prvim sekundama uvodne špice dočim sam čuo milozvučne zvukove aukustične gitare, i onu melodiju koja mi je odmah ušla u uho.Ok ovo vam možda zvući glupo, ali zbilja je bilo tako.Svaka čast Hilary Swank, vidi se na njoj da je uložila mnogo truda ,da je mnogo ternirala i propatila za tu rolu,zaslužila je oscara.Kemija između likova je odlična i time diže glumačke izvedbe na još jednu razinu.Za Clinta i Freemana nemam riječi.Iznenedila me količina humora u dijalozima, ali Clint je ipak Clint, makar se radilo i o teškoj drama takozvanom filmu za plakanje, on se opet šali na svoj račun.Žao mi je što i sam Clint nije dobio Oscara za gl. mušku ulogu, jer kao i lik kojeg glumi u filmu Frankie Dunn čezne za tim da prije smrti osvoji taj naslov prvaka, što mu zamalo i uspije sa Maggie, tako je i ovo bila vjerovatno posljednja prilika za Clinta da dobije svog oscara za glumu.Jer čovjek je ipak star, a Jamie Foxx će unatoć svojoj izvrsnoj izvedbi u Rayu biti nominiran još mnogo puta u životu.

samo 4 oscara...

clint eastwood ovim je filmom dokazao da starenje povoljno utječe na kvalitetu njegovih filmova. da je ekranizaciju radio netko drugi, možda bi film ispao previše patetičan ili klišejiziran, ali ovako je sva patetika u njemu razumljiva i nužna. to je odličan film, u oba svoja dijela, na koja ga jasno možemo podijeliti. prvi govori o karijeri mlade boksačice, koju odlično utjelovljuje swank, a drugi se bavi problemima eutanazije i moralnosti. za eastwooda, republikanca, ovo je zasigurno bilo još teže režirati, ali uspio je napraviti odličan film, na kojeg ne djeluju nikakvi politički stavovi. tužna i napeta priča, te katarzični kraj rijetko koga mogu ostaviti ravnodušnim.

Petica

[UVOD] Predvidljivo? Ne. Očekivao sam neki završetak di mala postane najbolja boksačica na svijetu i svi sretni. E, pa nije. [PLUS FILMA] +: najbolje žensko glumačko ostvarenje posljednjih godina; +: par sitnica (svećenik, lik stare, Opasni); +: Morgan Freeman; +:zanimljivost filma unatoč temi [MINUS FILMA] -: to su praktički 2 filma strpana u jedan (ne uklapaju mi se toliko); -: film postaje pomalo patetičan kako se primiče kraju- moglo je to i bolje; -: Clint Eastwood kao glumac u onim abnormalno ružnim hlačama koje mu idu oko pupka (groozno) [REZIME] Dakle, iako sam uvjeren da će mi Avijatičar biti bolji (nadam se), Oscare za glumu im nitko ne može osporiti. I tako dobih jedno ugodno iznenađenje na koje sam u početku skeptično gledao u strahu da mi se pred očima ne izrodi kakav mutavi boksački film. Ovo nije film o boksu. Ovo je samo jedan jako dobar film.

Ocjena recenzije: 3.25 Tvoja ocjena: -

Pa ono...

Uz svu duznu cast vjestom zanatskom poslu redatelja i sasvim korektnim glumackim ostvarenjima, problem filma je naprosto prevelika naivnost scenarija i neke uistinu prozirne dramaturske rupe. Mislim, ona njena protivnica koja je obogalji prikazana je poput lika iz crtica bas kao i obitelj glavne junakinje. A da ne spominjem cinjenicu kako bi trener koji trenira i muskog i zenskog pretendenta za naslov svjetskog prvaka/kinje zasigurno imao daleko bolju zaradu i uvjete rada u dvorani pa mu domar (ujedno i super strucnjak i prijatelj!!!) ne bi trebao nositi suplje carape i spavati u ostavi dvorane!!! Steta sto je to jeftino pecanje na sentiment (koje zasigurno prolazi kod dobrog dijela ciljane publike) uprskalo potencijalno jako dobar film...

Ocjena recenzije: 3.86 Tvoja ocjena: -

Kliše do klišea

Film sam pogledala prošli tjedan, no prije pisanja recenzije odlučila sam malo razmisliti o njemu. Jer - ostavio me ravnodušnom. Već sto puta viđeni "mrki i opaki, ali samo izvana" Clint, lijepa djevojka koja se bavi muškim poslom (ovaj put ona je boksačica, prije 20 godina bila je zavarivačica), njemu fali kćer - njoj tata, stari mudri crnac (inače moj omiljeni glumac-Morgan Freeman- totalno je bez veze)i priča iz romana Daniele Steel samo bez ljubavnog momenta. Američka akademija pala je na dokumentaristički štih filma, no činjenica je da se Djevojka od milijun dolara po svom realizmu ne razlikuje ni od jednog britanskog ili evropskog filma. Ono što me najviše razočaralo je sam kraj - velike riječi malih ljudi. Bljak!

Ocjena recenzije: 2.56 Tvoja ocjena: -

Definitivno precijenjeno!!!

Okej,mozda ja cisto ne kuzin sta je prava kvaliteta i blablabla, ali ovaj film je jedno od vecih govana koje san pogledala. a to bi kao treba bit najbolji film ove godine. my ass! prvo, trebala je pobijedit u finalu (necasno, diskvalifikacijon protivnice - a di su oni divni americki sudovi, pardon, ideali) i postat svjetska prvakinja, ali pod cijenu toga da nikad (bar ne od klinta) ne sazna sta znaci mo-whatever. i to bi bila drama. ali pustimo plot holes, nema veze, to se da ignorirat ako je film dobar, tj. ako su dijalozi dobri, ako je kamera dobra i ako su glumci dobri, eventualno efekti (da, meni je alien vs. predator dobar film). a djevojka nista od navedenog bas i nema, ako i ima, skriveno je negdi oko Morgana Freemana. i jos jedan detalj: kome trebaju tri poucna monologa u filmu?! sta, scenarist ce mi pomoc da postanen bolja, potpunija osoba?! neka hvala, kao sto rece fulgham, "sve sto treba da znam naucio sam jos u vrticu". ono sta me najvise boli je sta vecina onih koji su klasificirani kao "publika" ovaj film puse. ni "kritika" izgleda nije daleko - koliko je ono oscara dobija? sad kad malo lakse disen, mogu napist broj 2 u ovu kucicu (ipak ne mogu ostat hladnokrvna na kolicinu krvi, modrica i ispljuvenih zubiju).

Ocjena recenzije: 2.78 Tvoja ocjena: -

odlican film

predvidljivo je sto ce se sve dogoditi, osim eutanazije na kraju filma, ali opet super gluma i scenarij i naravno- zasluzen Oscar! Hilary totalno leze te muskobanjaste uloge, a Morgan Freeman je takodjer pokazao da je odlican glumac! Obavezno pogledati!!!

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

Topla (tužna) ljudska priča

Oduvijek sam bila skeptična prema filmovima koji su nagrađeni Oscarima, budući da se uvijek čini kako je onaj neki drugi fim više zasluzio taj kipić. No u ovom slučaju... doista izniman film, koji je tako lako mogao postati patetičan no nimalo nije, pogotovo što je kraj posve drugačiji od očekivanog. Prikaz ljudske ambicije i gdje su joj granice. Swank me ponovno impresionirala mogućnošću preobrazbe (Sjetimo se Boys don't cry), a Clint je neuobičajeno dobar- napokon ga prestajem vezati uz rečenicu "Go ahead, make my day". Jako dobar film. Čak i uz zvukove pucanja kosti.

Odlično!

Fenomenalan film i režija Clinta Eastwooda.Meni jedan od najboljih filmova.Zasluženo dobio 4 Oscara.Ako niste,POGLEDAJTE!!!

film za meditaciju

jako mi se svidio film. u prvoj polovici mi se činilo da će to biti još jedan klasični američki film s malo clintovog šarma, ali onda se radnja prekida i započinje nova priča koja produbljuje radnju 'prvog' djela, a na kraju sve nekako melankolično s clintom odlazi u maglu iz koje nema povratka. kako god, djevojka je iako izgubivši meč i sve, ipak ostvarila svoj san ušavši u meč vrijedan milijun dolara. svi likovi su različiti, svatko nosi svoje osobine vrlo različite, ali jako dobro i na jednostavan način opisane: kao npr. onaj žgoljavi boksač bez budućnosti koji nikad nije imao pravi meč. kao recimo clint eastwod koji ide svaki dan u crkvu, ali ne kao pobožan vjernik nego jer ima izmučenu dušu od koje želi pobjeći ili što već. film postavlja jedno zanimljivo pitanje: može li čovjek raditi božji posao? djevojka koja je proživjela sve što ju je u životu čekalo i nema više nikakav zadatak, koja je stigla na kraj svojeg puta, zašto bi još živjela na ovom svijetu. ne znam haoću li upropastiti film onima koji ga još nisu gledali, ali ovo niti nisu recenzije za njih, na kraju filma i clint i djevojka imaju isti kraj, svatko nestaje na svoj način. koji način bih ja odabrao? pogledajte film jer će vas malo smiriti, stišati. nije uopće problem što se radi o boksu, film prati takav ugodan i miran ugođaj koji vam može jedino odgovarati.

Film godine

Sorry Scorsese, no ovaj film je definitivno zaslužio Oscare koje je dobio. Prije svega mislim na one za režiju i za film godine. Definitivno najbolji fim godine. Clint Eastwood ponovo pokazuje da je jedan od najboljih živućih redatelja, a bome i glumaca. Priča o životu, starosti, uspjehu, prijateljstvu, iskupljenju je prikazana na sjajan način. A samo su najveći mogli iz ove klišeizirane priče izvući maksimum. Poznati Eastwoodov redateljski touch, sporija kamera, spore promjene kadrova, no na kraju i odlične borbene sekvence. Eastwood je maksimalnu pozornost dao likovima i njima dodao odlične sporedne likove. Dok sve to dodatno uljepšava naratorski glas Morgana Freemana. Priča o siromašnoj boksačici koja sjeda ostarjelom boksačkom treneru za vrat dok ju ne počne trenirati i time nalazi izlaz iz situacije u kojoj se nalazi. Veliki preokret se dešava dok film se približava kraju, no ne želim drugima kvariti doživljaj. Film odličnih dijaloga, sjajne glume (mada je po meni Cliwe Owen bolje odglumio od Freemana, no za njega još ima vremena), film u kojemu Clint Eastwood i njegovom tvrdokorni, hladni lik proplače!!!! Što da Vam još kažem - kada vidite film u kojemu Prljavi Harry plače, a vjerujte mi - nije isforsirano, onda znate da je film sjajan. A ovaj definitivno jest. Jedan od najboljih filmova starog Clinta, meni je bolji i od hvaljene Mistične rijeke, no mislim da još nije dorastao Unforgiven. Ocjena: A koliko može dobiti najbolji film godine - čista ko suza! 5!