Pepeljuga

katastrofa

majko mila koja katastrofa.... people gdje su vam oči... kaka za plavuše!!!

Zanimljivo

pa evo sviđa mi se film i dao bih mu ocjenu 4/5 ali pošto se moram odlučit ipak bih dao 4 nikako mi fali više smiješnih scena jer je ipak to pepljuga ali je u svakom slučaju obavezno za pogledat...cool

patrikcoollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

coollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooocccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccccooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

pepeljuga

meni se film sviđa zato što je humorističan i zato što volim ljubavne priče

Lovely

Iako previše ne odskače od tipičnih tinejdžerskih filmova, ugodan i pitak za pogledati i malo se pustiti u svijet mašte. Glumačka postava je savršena za ovu priču, a što se tiče glume, pa imaju još dosta raditi na sebi .. No, za one romantične duše i tinejdžere preporučam ;)

cinderella

najbolji film

dobar cool extra

extra film morate ga gledati baš cool teen

još jedan mladenački,ali...

jako zanimljiv.

kad izlazi u videotekama

Moderna Pepeljuga

Moram priznati da je film jako dobar.To je romantična drama-komedija.Glume odlični glumci kao što je Chad Michael Murray i Hilary Duff.Film je moderna verzija pepeljuge.Važni elementi,koji čine pepeljugu,su tu ali su malo izmjenjeni i stavljeni u današnji svijet.Inače sam kao dijete jako voljela pepeljugu i dan danas je tako.Mislim da je to najljepša bajka. Uglavnom u filmu se radi da djevojčica izgubi tatu koji se prije smrti vjenčao za njezinu zločestu mačehu koja ima dvije kčeri.Njezino ime je Sam (Hilary Duff) ona upoznaje dečka svojih snova preko interneta i kad se upoznaju na plesu povodom noći vještica ona shvati da je on zapravo najpopularniji dečko u školi imenom Austin (Chad Michael Murray).On nije znao tko je ona zato što je imala masku.Poslije toga ona oko ponoći pobjegne ali umjesto cipelice ispadne joj mobitel.On je pokušava nači ali ne uspijeva itd. itd. itd. Uglavnom svi znate kako priča završava.Film je dobro napravljen a i scenarij je odličan.Glumci fantastični i film je definitivno vrijedan gledanja.Manja zamjerka je ta što ona je doista sve imala ..... mislim ta pepeljuga ..... imala je i kompjuter i mobitel i svoju sobu i odjevala se dosta moderno ,jedino što je morala raditi za svima i sve. Uglavnom film preporučavam svima zato što je zaista dobar i vrijedan gledanja i nije dosadan,ako to mislite. I sve u svemu mislim da su Hilary Duff i Chad Michael Murray jako dobar par !!!!!

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -