Kletva.

Izgubljena

Film sa gledala navečer i morala sam otvorit svjetlo jer sam mislila da mi bu srce stalo. Film je strašan, tome još što me japanski glumci zbilja znaju zastrašit zbog njihovih izraza lica i jer je sve dosta monotono. Kostimi su mi bili dosta loši i vidjelo se da je to bila šminka i to dosta očito al sam se ipak usrala od straha na nekim kadrovima. Još samo moram dodat da pol filma nisam pokužila i nisam uspela pohvatat tko je tko osobito na kraju. Sve u svemu film je fenomenalan.

Bez veze

Film je glup i dosadan i uopće nije strašan.Gledala sam ga sama dok sam bila kod kuće i totalno je sra...!Ne preporučavam ga nikom.Glumci su bez veze kao i cijeli film!!!

Genijalno!

Izuzetno dobar horror! Iako je istina da ima pomalo dosadnih dijelova, sve to doprinosi atmosferi. Možda je kraj mogao biti malo bolji (kad Kayakin muz ide prema Riki, ako se ne varam), ali sve u svemu, nije mi bilo ugodno gledati ga sam u sobi sa slusalicama koje daju dodatan bass... Straše me scne gdje se duhovi pojavljuju tek tako u odrazima, a njihovo glasaanje nikad neću zaboraviti. A.....A..A....A-A-A-A-A-A-A-A!!! Grozota. Ali u pozitivnom smislu. K tome još i Kayakin hod, koji je jako sličan Sadakinom shamble-u, samo sto Kayako puže po podu... I primijetio sam uporabu izokrenutih dijelova filma, što je dalo još gadniji prizvuk. Zivim u kući koja je slična ovoj iz filma (iznutra). I sad se noću bojim ići po stubama, bojim se da ne naletim na Kayako, hehehe... Neki dan sam pogledao i Ju-On 2, i svakako ga preporučujem. Nije izgubio na stravi, a ima i novih gadosti, posebno onakvih vremenski pomaknutih od kojih se zamislite zašto čujete zvukove po kući... Ipak, Ringu je bolji... :D