Kletva.

Izgubljena

Film sa gledala navečer i morala sam otvorit svjetlo jer sam mislila da mi bu srce stalo. Film je strašan, tome još što me japanski glumci zbilja znaju zastrašit zbog njihovih izraza lica i jer je sve dosta monotono. Kostimi su mi bili dosta loši i vidjelo se da je to bila šminka i to dosta očito al sam se ipak usrala od straha na nekim kadrovima. Još samo moram dodat da pol filma nisam pokužila i nisam uspela pohvatat tko je tko osobito na kraju. Sve u svemu film je fenomenalan.

Bez veze

Film je glup i dosadan i uopće nije strašan.Gledala sam ga sama dok sam bila kod kuće i totalno je sra...!Ne preporučavam ga nikom.Glumci su bez veze kao i cijeli film!!!

Genijalno!

Izuzetno dobar horror! Iako je istina da ima pomalo dosadnih dijelova, sve to doprinosi atmosferi. Možda je kraj mogao biti malo bolji (kad Kayakin muz ide prema Riki, ako se ne varam), ali sve u svemu, nije mi bilo ugodno gledati ga sam u sobi sa slusalicama koje daju dodatan bass... Straše me scne gdje se duhovi pojavljuju tek tako u odrazima, a njihovo glasaanje nikad neću zaboraviti. A.....A..A....A-A-A-A-A-A-A-A!!! Grozota. Ali u pozitivnom smislu. K tome još i Kayakin hod, koji je jako sličan Sadakinom shamble-u, samo sto Kayako puže po podu... I primijetio sam uporabu izokrenutih dijelova filma, što je dalo još gadniji prizvuk. Zivim u kući koja je slična ovoj iz filma (iznutra). I sad se noću bojim ići po stubama, bojim se da ne naletim na Kayako, hehehe... Neki dan sam pogledao i Ju-On 2, i svakako ga preporučujem. Nije izgubio na stravi, a ima i novih gadosti, posebno onakvih vremenski pomaknutih od kojih se zamislite zašto čujete zvukove po kući... Ipak, Ringu je bolji... :D

Ludnica!

E kako sam se usr*o u gaće! Prestrašan film! Dokaz da su horori puno bolji ako se orijentiraju na stravičnu atmosferu nego na hektolitre krvi. Jel se sječate kako su se ljudi bojali tuširati nakon Psycha ili prestali kupati u moru nakon Ralja? E pa nakon ovog filma sam se jedva nagovorio da legnem u krevet i pokrijem se. Jer ni to više nije sigurno :) Preporučam svim ljubiteljima horora, uz Ringu i Dark Water, ovo je obavezna literatura!

kakvi ameri?

Naravno, japanci su još jedan put pokazali da se bez 100 litara krvi može snimiti jezivi horor film. No to su shvatili i ameri pa im je prešlo u naviku snimati remakeove japanskih horora samo zato da bi svojim sunarodnjacima koji stvarno žele da budu prestrašeni (što američkim filmašima baš i ne ide od ruke) olakšali stvar tako da se ne naprežu čitajući titl na japanskom filmu. Sigurno je da će Sarah Michelle Gellar koja je "vrhunska glumica koja priča engleski" prije amerima prodati film nego "neki japanci koji neznaju glumiti", no to sa nama europljanima nije slučaj. Ju-on je horor koji se neće svidjeti svima, ali onima kojima se svidi dugo će ga pamtiti (pogotovo glasanje duhova). Svaka čast distributeru da se sjetio 5 godina nakon izlaska filma, izdati ga i u Hrvatskoj(hvala bogu na torrentima).