Izgubljeni u prijevodu

Ljubav

Moram priznat da mi je prije par godina bio dosadan i usporen. A onda sam ga pogledala jos jednom, ne bas tako davno i jednostavno ga zavoljela. Vjerojatno je vise do povezanosti s mojom pricom, nego do samog filma, ali svejedno se osjecam pozvanom da napisem nesto o njemu. Scarlett mi i nije nesto, ali je stvorena za ovu ulogu. Sve je polagano i njezno, nema drame, vlada samo pomirenje sa situacijom. Malo je osjecaja, decentno izrazenih, ali se bas osjete. Sva ta usporenost ima svoj smisao.

Dosadno i sporo

Vidim da je većina recenzija o ovom filmu pozitivna, ali me tješi što vidim nekoliko ljudi koji se slažu sa mnom. Isto tako znam da će me netko glup tko ocijenjuje recenziju loše ocijeniti, iako moj komentar ukazuje na nešto bitno: ljudima koji su manje filozofski, a više logički raspoloženi, film će biti dosadan. Osobno sam ga pogledao dva puta i nikada ne do kraja. Radnja se užasno sporo razvija, nema humora, nema ničeg poučnog, ja ne vidim ni nešto romantično između glavnih likova koji su toliko glupi da ne znaju što radit u Tokiju. Čak i da sam sam (i imam novca, što glumac koji dođe snimat reklame sigurno ima) sigurno bih u takvom gradu našao zanimacije koliko hoćeš pa ne bih trebao čamiti u hotelu i čekat da naiđem na drugu osobu koja ne zna što će sa sobom. Jadno. (Uz napomenu da nisam vidio kraj filma, ali trenutno nemam ni želje)

izgubljeni

scena u kojoj bob i charlotte leze na krevetu i on je u jednom trenutku lagano primi za stopalo. prekrasno. jedna od najromanticnijih scena ikada. predivan film.

RAZOČARAN SAM...

Znam da će me sada svi napasti, ali ovaj film spada u onu kategoriju precijenjenih filmova. Kritike za ovaj film su bile i više nego pozitivne. Upravo zato su moja očekivanja od ovog filma bila jako visoka. Kada sam ga pogledao, bio sam pomalo razočaran. Nemojte me krivo shvatiti, film nije loš, ali se nekako gubi u prosjeku. Zašto? Po svemu je prosječan. Gluma Billa Murraya i Scarlett Johansson je dobra, ali nekako mi djeluju nezainteresirano u svojim ulogama. Priča je jako dosadna. Tu nema nikakvog zapleta, samo besmisleni razgovori i filozofiranja o životu koji su viđeni milijun puta. Dakle, Izgubljeni u prijevodu nije grozan film, ali definitvno nije opravdao svoju reputaciju o remek-djelu. Ocjena filma: 3

Very,very good!

Briljanto,zabavno,smiješno i inteligentno!To je opis ovoga filma ukratko.Ali tu ipak još nešto nedostaje.Film je dosta težak tako da neki iz njega neće izvući ideju filma.Zapravo ideja niti nije baš tako jako istaknuta nego je se treba tražiti u cijelom filmu. Jako dobra gluma Scarlett Johansson,ali još bolja Billa koji fakat odlično glumi.Odlično režija koju je odradila Sofia Coppola koja je i napisala scenarij. Posebno mi se svidio zavrešetak koji je bio zabavan i emotivan. Kome se svidio Vječni sjaj nepobjedivog uma,ovaj film će mu biti odličan! P.S.Kada pogledate ovaj film,preporučio bih vam da pogledate i film "Samoubojstvo nevinih" koji je isto režirala Sofia Coppola.Meni je osobno Samoubojstvo nevinih puno bolji od ovog filma!

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

sjajno

Ovaj film sam pogledao u kinu kada je zaigrao - znači prije neke godinu - dvije i moram priznati da mi nije bio ništa posebno. Sve je to bilo simpatično i zanimljivo... Ali, ono što volim kod filmova je kada te izazivaju da ih ponovo odgledaš i onda ti budu još bolji nego prije - e to mogu samo oni najveći. A ovaj definitivno spada u tu vrstu. Naime, pogledao sam ga nedavno na TV-u i oduševio me višestruko negoli u kinu. Jednostavno sam bio očaran tom jednostavnošću kojom Sofia gradi odnos likova, ali ta jednostavnost je nešto najkomplciranije na svijetu. Kamera prekrasna, sjajno dočarava u kakvom su se "škripcu" oni našli - u nečemu tako modernom i luksuznom, a opet tako ispraznom... Netko je naslijedio tatine gene za dobar film! Scenarij je zasita odličan - jednostavan, ali savršeno gradi njihov odnos za koji znamo kakav je i kakav jedino i može biti, ali s nestrpljenjem iščekujemo da vidimo što će se desiti. Gluma je jednostavno briljentna - Scarlett lagano postaje jedno od većih Hollywoodskih imena (ako se ona u Hollywood može strpati, prije bih rekao filmskih ženskih glumačkih imena). Tako je nježna i sjetna i zanimljiva da ste očarani njezinom jednostavnošću. A car Murray je genijalan. U biti je on glumio samog sebe - ali kako je to majstorski odradio! Film sa najvećom mogućom preporukom. Ako ste zaista iskreni filmofil i volite lijepe filmove - jednostavne, o ljudskim odnosima, onda ovo definitivno morate pogledati. E da. Svi spominju one roza gaćice - moram priznati i mene su oduševile - lijepo joj stoje. Sjajan uvod u film. Ocjena:5

Odličan film

Vrlo realan film o dvoje zemljaka koji se dosađuju u stranoj zemlji ne znajući ni riječ jezika kojim govore tamošnji stanovnici. Ne događa se ništa posebno, osim što se zbližuju dvoje vrlo različitih ljudi koji u normalnim, svakodnevnim okolnostima ne bi imali ništa zajedničko. Sjajne izvedbe veterana Billa Murraya i mlade nade Scarlett Johansson. Svakako pogledati!

Izgubljeni u vremenu(svih 2 sata)

Očaravajući film relaksirajućeg ugođaja i šarmantnog humora,koji odlično pristaje i Bill Murrayu i Scarlet Johansson.Motiv koji jako volim:osamljenost modernog čovjeka u suvremenom društvu.Scarlet pati jer je premlada,a Bill jer je prestar,pa se razumijevanje jedno za drugo pretvori u prijateljstvo koje bi se možda pretvorilo i u ljubav u nekom drugom vremenu i u nekom drugom svemiru.Patnje likova su tipično ljudske-prolaznost,osjećaj društvene nepripadnosti,i općeniti osjećaj bezvrijednosti svega oko nas.Film koji je sposoban da vas navede na promjenu životnih ideala. Toplo preporučujem:)

...sasvim (ne)obicna prica...

Kod mene sve ide naopako-potaknuta pohvalama,prije par mjeseci pogledala sam "Sideways", i, za razliku od osoba koje su mi cinile ugodno drustvo, ostala ocarana filmom o 'malim' ljudima koji u dva sata uspijevaju pokazati koliko smo svi mi zapravo nesavrseni, cesto radimo krive poteze (sjetimo se nesretnog Giamattija koji krade novac iz majcine kutije),ali na kraju dana opet zasluzujemo (i trebamo) ljubav. Ipak, jos me vise ocarala cinjenica da se konacno netko usudio snimiti film samo o ljudima i nicemu vise-koristeci vino, prijateljstvo i neobicna putovanja tek kao motive za 'dublje znacenje'..a onda, tek nekoliko mjeseci kasnije, zahvaljujuci 'dobrom duhu' HTV-a, shvatila sam da me jedan podjednako dobar film, o podjednako 'izgubljenim' ljudima (jedan od najljepsih i najdubljih filmskih naslova uopce)'zaobisao'-predivni Izgubljeni u prijevodu, drugi, ali srecom ne i zadnji, film S. Coppole. Nosen sjajnim ulogama B. Murraya i S.Johansson, film je ocaravajuce njezna i krhka prica o dvoje ljudi izgubljenih u vlastitim zivotima (sto je slikovito docarano 'gubljenjem' u stranoj zamlji, nepoznatoj kulturi, nerazumljivom jeziku), koji utjehu nalaze jedno u drugome, barem na neko vrijeme, i unatoc medjusobnim razlikama, koje bi u nekim drugim uvjetima bile dovoljne da im se putevi nikada ne spoje..Iako nije bez mana-medju kojima su predvidiv soundtrack, suvisan poljubac na kraju koji narusava idealisticku prirodu veze stvorene izmedju glavnih protagonista, te,sasvim 'osobno', angaziranje G.Ribisija za 'odgovornog negativca', jer iako je svoju malu ulogu kao i uvijek odradio odlicno, uz njegov lik vezem previse pozitivnih konotacija,i vec sada tugujem sto se suradnja izmedju njega i Coppole nece nastaviti i na njenom trecem filmu-Coppolin film je divna prica, cesto na samoj granici izmedju smijeha i suza, o gubljenju i ponovnom nalazenju sebe samog, koja nas podsjeca, bas kao i Giamattiev nesretni Miles, kako se ponekad trebamo prepustiti i vjerovati drugima..PRELIJEPO...

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

hmm

E ovak, prvi put sam pogledala film pocetkom godine, i to tocno na valentinovo. Otisla s frendicama u kino Gric i sjele mi u treci red. Sve je upucivalo na to da je film pljuga sto se na kraju filma i ispostavilo. Zatim sam ga pogledala na dvd-u, kad je dosao, i dala sam mu prolaznu ocjenu. I kako bih ga napokon skuzila i zapamtila po necem, pogledala ga ja i po treci put i to na satu engleskog sa ostalim ljudima u razredu. Ok, ispalo je da kod ovog filma pali "treca sreca", bar sto se mene tice...Prva dva puta sam ga jedva skopcala i bio mi je tak bzvz i spor, scarlett mi je tak bedasta u filmu bila, jedino ju je izgled spasio...isto kao u filmu "otok". Al ovaj zadnji put, znaci prije koja 3 mj., svidio mi se, radnja i poanta filma. Soundtrack mi je od samog pocetka super, ali za poantu filma mi je malo duze trebalo. So, preporucujem ljudima koji bi htjeli pogledati film, a imaju sposobnost "prokuzivanja" ovakvih filmova isto kao i ja :), nek pogledaju film minimalno triput!

Ocjena recenzije: 0.54 Tvoja ocjena: -

maestralno

izgubljeni u prijevodu je odličan film. sva njegova kvaliteta vidljiva je u nenametljivom i polaganom prikazivanju svojevrsne ljubavne priče, koja počinje i završava u posebnim uvjetima "izgubljenosti" u japanu, izgubljenosti koja istovremeno sputava glavne likove, ali im je i omogućila susret. to je film koji na blag način na gledatelja ostavlja snažan dojam. jedina zamjerka bi bila to što je nagrađivan scenarij ovog filma. mislim da to baš i nije njegov najveći adut, nego pristup tom scenariju, to jest režija filma.

hrpa fantastičnih fotografija

film je baš lijep. lijepo napravljen, dobro ispričan, sviđa mi se. bez daljnje filozofije. depresivno-lijep na ugodan način. i pokrijte se po ušima ako ste ga komentirali sa "pa niš se nije dogodilo, a već je prošlo sat vremena filma!"

Ocjena recenzije: 2.6 Tvoja ocjena: -

boring, very boring

oh my god - dosadnog li filma. stvarno sam više očekivala od ekipe koja je radila i film i glumačkog postava. ne razumijem šta je to toliko lijepo u tom filmu. okej, dobro je prikazan pojam megalomanskog grada gdje u ogromnom hotelu jednog ogromnog grada nemate pojma šta sa sobom, jednostavno ste izgubljeni. aha, jel o tome riječ?

Ocjena recenzije: 1.93 Tvoja ocjena: -

izgubljeni !

čemu galama oko tog filma? Ribisi se pojavljuje premalo. Murray nije ništa posebno a glavna zvijezda filma je Tokio. Da nema glazbe kevina shieldsa (MBV)i prezimena coppola ovo ne bi ni islo u kino-distribuciju. ok za pogledat a sad da je "wow" - nije !

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

ma jednostavno prekrasno

dopustite mi da ovaj film okarakteriziram kao jedan od najboljih filmova svih vremena. također bih ga, suprotno kritičarima i ostalim biljkama, okarakterizirao kao jako težak film. jer poruka filma nije jasno rečena, niti je uopće definirano ono što se željelo reći, nego je dozvoljeno gledateljevoj mašti dati poruku koja se njemu najviše sviđa, i u tome je zapravo BIT genijalnosti ovoga filma. jednostavno prekrasni dijalozi, gluma takva da ne može biti bolja, savršene interpretacije scarlet i murraya. jednostavno fenomenalno. uz genijalne noćne scene i glazbu, detalje koje stalno iznova otkrivam. jednostavno, film koji me je ostavio bez riječi. 9,5/10

Ocjena recenzije: 3.43 Tvoja ocjena: -

totalno isfuravanje

Sofijin prvi film "Virgin suicides" mi je skroz dobar film, odlican, i tim vise me ovaj drugi iznenadio. naime, dosadan je za popizdit. ja ne kuzim sta je u ovom filmu tako posebno. osim sta se isfurava na neku art spiku, kao i dobar dio novih filmova. dosadniji i gluplji film, a tako razvikan, nisam dugo gledala. poanta filma je po meni susret njih dvoje, i kako si jedan drugome neocekivano promjene zivot tih par dana, blizu su necega, no ipak se sve nastavlja po starom. takve situacije prolazimo cesto u zivotu, i ova mi nije prikazana nista posebno, bas suprotno.

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -

Četvorka s elementima petice

Usudit ću se pretpostaviti kako je ovaj film postigao takav uspjeh zahvaljujući interpretaciji gledatelja, a ne genijalnosti ili čemu već same redateljice. Film ni po čem ne odskače od granica normale, no opet vam postane nekako neobično drag- jer imate osjećaj da se totalno poistovjećujete s likovima i znate da volite gledati kroz prozor samo zato što će proći. :)

get real

film sam pogledao sa godinu dana zakašenjenja, i moram priznat da nisam ništ propustio. lst in t. je simpatičan. pogotovo kad se otkači, i estetika postane spotovska. cast je također ok. sve je odrađeno kako bi trebalo. ampak, ostao mi je užasan dojam praznjikavosti filma. to je (za mene) jebena oda bogatoj i dokonoj zapadnjačkoj srednjoj klasi, koja nema stvarnih problema. murray i frendica mu se kao likovi zapravo nimalo ne razlikuju od "onih drugih" - svojih supružnika i omraženih im "poslovnjaka". jedino možda po tome što su nadrkani na sve živo, pa tako i na sebe. uglavnom, dok je išla odjavna scena, a u zraku se vijorila poruka "ništa nije bitno, boli nas kita" - meni se u glavi odvijao alternativni završetak filma. u scenu uleće šleper na kojem piše "ukinuli smo kapitalizam, jel vas i dalje boli kita?" i sudara se sa automobilom glavnog lika. al ajd dobro - nek preživi sudar. čisto pedagogije radi.

Odličan film!

Filmove dijelim na one vrijedne ponovnog gledanja i ostale... Ovaj je definitivno vrijedan ponovnog gledanja i promišljanja... Jednostavan i poetičan. Fakat ne razumijem one koji očekuju "spektakularne" krajeve sa eksplozijama. Valjda im je to zbog holivudskog odgola, da ne kažem lošeg... a ta divna praznina je ono što i ispunjava dane odmora kada lutaš nepoznatim gradom. Na te dane me podsjetio...

Izgubljeni u prijevodu

Povremeno se naprosto dogode. Dovoljno rijetko da budu poput ljubavi na prvi pogled, svaki na svoj način jedinstveni, lijepi i značajni. Dovoljno često da filmska umjetnost ostane tako nezamjetno važna. Možemo ih podijeliti u dvije do tri vrste, ali ovdje je riječ o onoj najistančanijoj, najrjeđoj vrsti, onoj koja zadire najdublje pod kožu jer dotiče najosjetljivija mjesta u nama, podmuklo, ali uvijek dobrodošlo. To su filmovi kakvih se i u ovom analitičkom trenutku mogu sjetiti vrlo malo, emocionalne bombe i kao takvi duboko osobni za svakog tko ih je prepoznao i prigrlio. Filmovi u kojima se tražiš, preispituješ kroz njegove zastrašujuće žive likove i njihove tako poznate živote i prepoznaješ se, bar neku situaciju, osjećaj, slutnju, želju, čežnju iz vlastita života. Filmovi koji se, u pomanjkanju nekog senzacionalnijeg pridjeva najkraće i najiskrenije mogu opisati LIJEPIM. Pa se sjetim poetske ljepote "Neba nad Berlinom" ili na svoj osobit hladni način prekrasne "Ledene oluje" ili monumentalne jednostavnosti romantičnog "Loveći Amy" ili najnovijeg praska – "Izgubljenih u prijevodu". Već je prvi film mlade, pretalentirane (kao da nije imala od koga naslijediti) Sofije Coppola, sjetni "The Virgin Suicides" bio pravo malo remek-djelo. Drugi zgoditak, jednostavna, a hiperemocionalna drama o dvoje predivnih ljudi i njihovu zbližavanju u otuđenoj okolini upravo je razlog mudrovanju iz prvog pasusa. Bill Murray u ulozi života kao duhovno posrnuli glumac u srednjim godinama i pravo otkriće, Scarlet Johansson kao tek udata, ali za muža nečujna repatica u nastajanju i njihova mala velika priča najljepše je što sam na filmu vidio u zadnjih hm i hm godina. Više se od toga i ne usuđujem reći jer tome služi poezija. A Sofiji mogu zamjeriti samo što za muziku nije angažirala jednako divne i neponovljive Saint Etienne. Ili bi to ipak bilo malo previše...?

Ocjena recenzije: 4.21 Tvoja ocjena: -

IZGUBLJENI U PRIJEVODU

IZGUBLJENI U TOKIJU

Siguran klasik

Film koji definitivno trebate gledati je "Lost in translation" Sofie Coppole. Talenat je jak u toj obitelji, manifestira se na razne načine. Ova simpatična i dirljiva priča o dvoje stranaca u koji se nasmrt dosađuju u Tokiju i doživljavaju romantičnu vezu, pomalo okolnostima podsjeća na legendarni Linklaterov "Before sunrise", jedan od mojih svevremenskih favorita. Sfera ljubavnog filma je jako riskantna i teško je snimiti nešto što valja, a da ne ispadne tzv. "ljubavni s hepiendom", koje otprilike moja stara obožava i uglavnom idu u prime timeu. Bill Murray je standardno odličan, a Scarlett Johanson je najneodoljivije biće u košmarnom hipertehnologiziranom Tokiju. Njihova međuigra, lišena seksualnosti koja bi obično išla uz "mlađa žena-stariji muškarac" odnos, prepuna ironičnih podbadanja, najljepši je prikaz razvoja ljubavi na filmu od Ethana Hawkea i Julie Delpy i njihove filozofske rasprave na ulicama noćnog Beča. Zahvaljujući sveprisutnoj dobronamjernoj ironiji (zlonamjerna se valjda naziva sarkazam), dijalozi su odlični. Izgubljenost u životu, traženje vlastitog identiteta, zamor svakodnevicom i rutinom, i pronalaženje kratkotrajnog bijega, razvijaju emocije u filmu. Dugi rastanak glavnih likova pogađa u dušu, definitivno, kao i scena na kraju "Before sunrise" kada Ethan Hawke odlazi vlakom. Prolaznost je konstanta ovog svijeta. Ljubav je složena stvar, intenzitet ne ovisi o duljini trajanja, niti o vanjskim manifestacijama, a ni obrnuto. Soundtrack je odličan, moram uopće saznati tko je sve na njemu, nadam se da će CD verzija sadržati suludu situaciju kada na karaoke partyu Bill Murray izvodi "More than this" od Roxy Musica.

Ocjena recenzije: 4.38 Tvoja ocjena: -

samo tako, Sofia

Ne sjećam se kada sam gledao tako uvjerljivog Murraya. Scarlet je nevjerojatno prirodna i pred njom je svijetla budućnost. Sofia je napravila jedan zanimljiv, pitak i nadasve nenametljiv film koji te jednostavno obuzme. Tako jednostavno a tako dobro. Samo tako, Sofia!

Ocjena recenzije: 3.13 Tvoja ocjena: -

upecatljiv kraj

Solidan film europskog štiha i egzotične lokacije. Bez velikih emocija, simpatično hladan film koji se bazira na "nepostojanju" konkretne radnje.. Napetost je u insinuaciji gledatelja koja kulminira na kraju filma i ostavlja jak osjecaj nedovršenosti. Taj tupi osjecaj naginje vas da jos duze vijeme razmisljate o filmu.... Film namjenjen samo za gledatelje koji traze vise od predvidljive holivudske pucačine.

Ocjena recenzije: 3.83 Tvoja ocjena: -

trica

Drago mi je što ovaj film ima tako mnogo pozitivnih kritika i lijepih riječi i opisa-recenzija, jer to sigurno zaslužuje! Međutim, meni se film nije baš toliko svidio... previše je lagan za moj ukus! Svaka čast na ugođaju, odabiru glumaca i glazbi!!

Lost In Translation

Jako jednostavan film koji proleti u trenu. Nema odugovlačenja sa dugim scenama niti nepotrebnih rezova. No ponajviše ovaj film odlikuje odlična gluma. Murray je fenmenalan, no u paru sa Scarlett ta fenomenlnost još više dolazi do izražaja. Ovaj film ne pokušava dati neku veliku filozofiju o životu, samo želi pokazati život. A to mu uspijeva u svakome pogledu. Prekrasan film koji je zaslužuje da mu svatko da sat i četrdeset minuta.

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

great movie

Volim vas sve sto volite film

laganini

uzbudljivoj radnji ni traga ni glasa, ali priča teče tako glatko i simpatično da vam na kraju bude nekako skroz žao što morate van iz kina na užurbane ulice.

Izgubljeni u Prijevodu

Film Sophie Coppole ima neobičan sinopsis. Američki postariji glumac dolazi u Japan snimiti reklamu i tu susreće mladu i zapostavljenu ženu fotofgrafa. Nijedno ne razumije običaje ni jezik Japana i tako iz dosade raste njihovo međusobno razumijevanje i oni kreću u ludu avanturu po Japanu... Izgubljeni u Prijevodu je nešto najsvježije i najoriginalnije zadnjih mjeseci u kinima. Nakon hrpe filmova sa specijalnim efektima dolazi jedan tako normalno humorističan film u kojem se gledatelj jednostavno može opustiti ( i pronaći). Izvedba Billa Murraya u ulozi američkog glumca Boba Harrisa je fenomenalna i bez suvišnog glumatanja kao ni gluma mlade Scarlett Johansson ( Svijet Duhova )koja će od sad sigurno pojavljivati u više filmova. Ako ne za režiju i najbolji film Sophija Coppola bi barem trebala dobiti Oscara za scenarij što će joj se vjerojatno i dogoditi.

pridruzujem se

cestitkama.film je uistinu odlican.ostala sam gotovo zatecena kada mi je par ljudi reklo da im je film rasisticki. cini mi se da je to totalni miss the point.svakako bih spomenula soundtrack, cd vec danima ne izlasi iz mog discman-a :))) i naravno, treba spomenuti sporednu ulogu, zena od boba :))) koju boju tepiha odabrati?tu je FedEx...

perfect!

zbog ovakvih filmova vrijedi zivjeti! kada netko pogodi,kao što je to ovdje sofia uspjela, taj osjećaj koji smo svi doživjeli, barem oni koji su nekud otputovali i nekog upoznali, tu tjeskobu, to prijateljstvo koje čovjek može u svojo samoći sa nekime razviti...mislim ona scena u kojoj on odlazi nakon što otrći da se zadnji put s njom pozdravi...totalno je uspjela dočarati taj osjećaj nepripadanja više ni ovom svijetu koji je sada upoznao a ni svijetu u koji se sada mora vratiti...taj osjećaj gledanja tokijskih građevina putem do aerodroma te tjeskobe, mislim svakom bi došlo da izjuri iz auta i počne vrištati da život nije fer...mislim da je ovo jedan od najboljih filmova kojih sam ovih godina imala prilike pogledati..što po scenariju, glumcima,koji su fantastični , što po perfektnoj režiji...čista petica..

Ocjena recenzije: 4.25 Tvoja ocjena: -

Savršenstvo...

Malo koji film me uspije oduseviti, medjutim Lost In Translation je upravo to i ucinio. Svaka cast, svidja mi se. Savrsen scenarij, odlicna gluma, predivna atmosfera i sjajan soundtrack... Ocjena 5/5

obavezno pogledati

Film u kojem se zapravo ništa ne dešava, a gleda se bez daha! Po meni remek djelo, a opet razumijem one kojima se neće svidjet.

more den dis

brajan feri u karaoke izvedbi bila marija, drugi film u jednom japanoidnom četverosatnom kino boravku (prethodno sam gledo kruz samuraja). Japan ko japan grozan glup i gladan srca, kao i svi mi jednom dnevno ali još sto puta gore...a film...mari uspijeva nakon graundhog deja opet ostvariti urnebesno dobru ulogu, šarlot je predivna ko nastasja kinski dok je bila mala, sve podsjeća na vendersa, ali je ustvari nekako još puno bolje, nema dubokih filozoskih stavova koji se provlače, nema hegelijansko simboličko proročansko oniričkog preseravanja, ne, stvari su totalno jednostavne, bil i šarlot su jednostavno ljudi kojima fali malo ljubavi i zabave, ljudi koji su skužili da se svuda oko njih krije tisuću genijalnih stvari a oni žive jednu koja im je samo okej, a nekada je bila genijalna. Šarlot, iako je studirala filozofiju ne sere a Mari iako bogat nije otkačen i raskalašen niti očajan već samo malo smušen od jet laga, i nije mu žao jer mu je taj užasni japan poklonio predivnu šarlot na tjedan dana i hvala bogu ne bježe zajedno nego se rastaju hapilly ever after i ovo je pravi film za ljubitelje avionskih putovanja,jet laga, čudnih nerazumljivih jezika, dobrih bazena na visokim katovima ( ovdje je skoro dobar kao onaj iz Plavog)i sve u svemu divan film.

Scarlett je otkriće...

Filmu sam dala peticu, jer je predobar za četvorku, a kada bi ga ocjenjivala na ljestvici od 1 do 10 dobio bi, od mene naravno, 9. I to samo zato što sam u svega nekoliko, gotovo nezamjetnih, trenutaka osjetila malo razvučenosti u radnji. Sve ostalo čista petica. Nakon što sam pogledala film jasno mi je zašto je Sofia pisala ovu ulogu baš za Billa. Ona i jest baš za njega. Ne, bolje rečeno, ta je uloga on. Sada mu držim fige da osvoji Oscara za ovu ulogu, jer mada ga i inače cijenim , mislim kako mu je ovo ostvarenje koje će teško ponoviti u nekom drugom filmu. Imam dojam kako mu je ovo uloga života... Godine će pokazati jesam li bila u pravu. Mlada Scarlett, tko god ona bila, pravo je otkriće, i zapravo je bila nevjerovatno dobar odabir za ovu ulogu. Ima osmjeh od kojeg joj zasjaji cijelo lice, mada nije, tipična ljepotica. Svakako bi je uskoro opet voljela pogledati u nekom dobrom filmu. Mislim da njeno vrijeme tek dolazi, te da ćemo za nju još ćuti. ''Izgubljeni u prijevodu'' jako je duhovit, atmosferičan, opuštajući, a u isto vrijeme i dubok film. Poslje njega poželite posjetiti Tokio. Najtoplije preporučam... Posebno zainteresiranima.

Ocjena recenzije: 4.2 Tvoja ocjena: -

milkshake

vrijeme provedeno gledajuci ..lost.. je bilo divno, njezno... paradoksalno, ali osjecaj vremena mi je nestao. sofia, murray the great i soft&sexy scarlett su top kombinacija. filmski raritet. ko' pijuckanje sampanjca iz duuuuuge fiiiiine case... (nek' me netko zaustavi, jer cu se sad pocet ponavljat :) odlicno mi je izvedeno portretiranje odnosa boba i charlotte, tokijska atmosfera s njihovog 'point of view' je taman, totalno imas feeling da ti je cijelo vrijeme vata u usima, kao kad silazis ili se spostas nizbrdicom ili polijeces avionom... film sam, by the way, gledala prije nekoliko mjeseci... i jos me lupa *****

Ocjena recenzije: 3.43 Tvoja ocjena: -