Elektra

ElektroPrimorje? ElektroSlavonija?

Čim vidim kako glavna junakinja pravi trostruki salto i skače 20 metara u vis ne oznojivši se i ne slomivši niti jednu koščicu svog tanašnog tijla , odmah mi je zlo od takvog filma......Katastrofalno.........Jedino Višnjić daje filmu malo šarma i topline te ujedno i gledljivosti.....Bravo Gorane!

jedva 3

Najgore je kad puno izreklamiraju film i ti misliš da je to neznam kaj a kad ono totalno razočarenje(kao Aleksandar Veliki).Mogli su poraditi na scenama borbe a ne kaj ih sredi u 2 sekunde.Bar je naš Višnjić dobro ispal.

Elektro-koka 2

Zbog ovih kritika mislio sam da je film živi promašaj ali kad sam ga pogledao,ugodno sam se iznenadio.Možda ima nekih nedostataka,ali ima solidno dobrih snimljenih borbi.Film mi je bio napet,ali ne kao neki drugi filmovi kao Collateral ili Specijalni izvještaj. Slažem sa svime što je napisao chombila! Sve u svemu jako čvrsta trojka da je uz malo više truda i mašte došlo do četvorke.

Razočaranje ! ! !

Film i nije toliko dobar koliko sam očekivala. Film se previše osniva na Elektrinim sjećanjima i razmišljanjima. Očekivala sam puno više borbe i maštovitosti. I očekivala sam da je Elektra neka junakinja,a ono već napočetku vidite da običnog čovjeka nije uspjela ubiti,nego tek treći put. Moram priznati da je gluma na nivou.Obožavam i Jennifer Garner,a i našeg Gorana,koji je odličan. Filmu nedostaje maštovitosti,napetosti, i najviše od svega borbe.Sviđaju mi se likovi,ali film kao cjelina je neispunjen.Film je samo sastavljen od dosadnih i nezanimljivih scena koje vas vode do jedno dvije,tri dobre scene.Puno rupa i dosade. Veliko razočaranje sve u svemu!

Uf

Još jedna ekranizacija kod nas malo poznatog stripa, bez srca, duše i pameti s užasnim glumcima. Višnjiću je bolje držati se Hitne službe i Duge mračne noći, to mu je otprilike i nivo, a ne se tu blamirati u glupastim filmovima. Strašno nešto.

jadno

ovaj film je mogao biti vrlo kraci...samo su trebali obuci jennifer garner u taj uski crveni kostimic i pustiti je da trcka i bacaka se po plazi!!! postigli bi isti ucinak samo bi ustedjeli filmske trake...a i visnjic bi trebao procitati scenarij prije nego pristane glumiti u takvim glupostima..

Iznenađujuće dobro!

Zanimljiv i pun akcije , za kojeg nisam računao kao pod recimo "dobrim" ! Sasvim solidno i napeto.

Elektro-koka

Super koka ubojica zvana Elektra dobiva novi zadatak, atentat, no kad vidi da mora ubiti našeg Gorana, odmah joj se srce otvori, nestaje sva nemilosrdnost i ona prelazi na dobru stranu... Ukratko tako pocinje ovaj film idejom uzetom iz stripa. Glavni lik je Elektra, koja nema bicepse kao Hellboy, ali ipak moze sa jednom rukom zavezanom za spagu podizati cijelo tjelo, super brzo trcati i naravno pri tome paziti kako mjesa guzom u sexy crvenim krpicama. Od ostalih likova najzanimljiviji je covjek "tetovaza" iz kojeg izlaze zivotinje istetovirane po njegovom tjelu. Svi likovi imaju neke dodatne moci, po uzoru na kolege iz XMena (valjda to tako ide u stripovima). Vishnjic je dobro odradio posao, cak se malo i ljubio, a glumi oca djevojke koja tek spoznaje svoje nadnaravne moci. Sve u svemu ovaj film nije nista posebno, ali moze posluziti za sat i pol vremena bijega od dosade.

vraški loše

Pa ja se nekada pitam da li je moguće da se mogu snimati ovakva smeća, a odgovor je izgleda da. Ovaj film je loš u svakom pogledu. Usprkos tome da je koštao puno novaca, čak ni ne nudi atraktivne akcijske scene. Ako je već podbacio na svim ostalim područjima makar nam je mogao to pružiti. Ovo je samo još jedan jalov pokušaj prebacivanja ženskog lika iz stripa na ekran.

Može i to

Sve je to već viđeno i film je prilično predvidiv, ali ga ipak vrijedi pogledat ako nista zbog glumaca koji su odigrali vrlo dobre uloge.

Alias na kvadrat

Otišao sam pogledati film očekivajući film sličan dardevilu, iako moram priznati da je i Daredevil imao nekoliko nebuloznih scena.Pod time mislim na akcijske sekvence.A kad tamo, Elektra još gora, akcija loša i neuvjerljiva, kakve su samo gluposzi utrpali unutra.Mislim, frajer si sam slomi vrat!Kaj je to?! Totalna nebuloza, A ni dijalozi im nisu jača strana, dođe ti da povratiš od patetike.Sve u svemu veliko razočarenje.

Ocjena recenzije: 1.71 Tvoja ocjena: -

pogledao sam i taj film

film je zapravo glup, ali mi nije zao sto sam ga gledao. buduci da obavezno gledam sve filmove o superjunacima bio bi grijeh propustiti ga, pogotovo elektru ciji su stripovi poput filozofskih djela, prepuni pitanja o zivotu i smrti, o stvarnosti i masti... film kao da zeli govoriti o tome i biti malo drugaciji, ali se ne usudi da ne bi otjerao one koji zele laganu zabavu i razbijacinu za jedno popodne. posebno mi se svidaju elektrini neprijatelji, protivnici očito prejaki za nju, iako ih ona sreduje sve po redu prilicno naivno i glupo. to mi je zapravo jedina velika zamjerka film, što borbe logicki ne funkcioniraju. no ipak, ipak čestitam glumici što je te borbe odradila sama bez duplera vjezbajuci malo za svoju ulogu tako da i dok se bori mozemo vidjeti njezino lice, a ne kao kod dublera gdje vidimo samo pokrete, a lice moraju sakriti. Goran visnjic je odglumio dosta dobro, samo sto se ne zna ljubiti ili se skoncentrirao na izgled lica a kamera je slikala njegov polozaj tijela pa je ispalo malo staticno i bedasto. elektrin kostim takoder nije bas tako super kao sto su ga reklamirali.