Dozvola za brak

:/

mogu vam reć da sam baš sd dolje pročitala komentare i ne vjerujem.. ocito ja i neki pojedinci nismo zadovoljni s filmom. :S kad sam počela gledat taj film nisam dosla ni do pola.. film mi je bio UBITCNO dosadan :S a nasmijala se nisam ama bas nigdje :S bas gledam komentare i ne vjerujem *.* ocito je onda ovo najbolji dokaz one " Svatko ima svoj ukus" :D

grozno

film me je jako razočarao i tražio sam bilo št apozitivno u filmu ali nisam ništa našao...film uopće nije smiješan i morat ću ga ocjenit čistom jedinicom

baš mi ga je žao

Nikad mi ni jednog filmskog lika nije bilo toliko žao,kao Grega fockera!!Stvarno je svašta mora proći...drago mi je da je na kraju ipak izašao kao pobijednik!Nisam gledao nastavak,nadam se da je jednako dobar.

super

duplo bolji od 1 nastavka komedija ipo

dozvola za smijeh

Film je odličan. Uvijek volim pogledati genijalca DeNira, a pogotovo u nekakvoj komediji. A Stiller je već x puta dokazao da je na dobrom putu da postane legenda kao tata. Pričica je solidna ali je jako dobro obrađena, humoristične scene su super, iako će netko možda reći da je isforsirano, kad malo bolje razmislimo, sve od toga se realno može bilo kome desiti. Odličan film.

super

film je super! jako jako dobra komedija s odličnom glumačkom ekipom

Dozvola za brak

Ovaj film je zaista odlična komedija! Zaista je smiješna, a ne kao neke gdje uopće nema smiješnih i zabavnih dijaloga, a i glumci i reija su odlični. Najbolji su mi Ben Stiller i Robert De Niro i ona mačkica, Jinx. Sve u svemu film je svakako iznad prosjeka i zaista ga vrijedi pogledati, ako ništa drugo, zbog izvrsnih komičnih nastupa Bena Stillera i Roberta De Nira!

DUHOVITO

Dozvola za brak je duhovita komedija sa sjajnim glumačkim izvedbama. Robert DeNiro je izvrstan kao pre zaštitnički otac. Ben Stiller je uistinu komičan kao zaljubljena budala. Teri Polo je solidna kao Stillerova zaručnica. Owen Wilson nam daje duhovitu izvedbu kao bivši zaručnik. Jay Roach nam donosi svoj prepoznatljivi humor. Film vrlo dobro kombinira duhovite dijaloge i super smiješne scene. Ocjena filma: 4

Meet the Parents

Upoznajte roditelje svoje zaručnice prije ženidbe.Ne bi bilo baš pametno to učiniti,pogotovo ako ste Gaylord Focker,nespretni i glupavi mladić koji radi u bolnici kao medicinska sestra.Dozvola za brak je jako zabavna komedija sa odličnom glumačkom postavom.Pogledajte ovaj film i pogledate greške ovog mladića i učite na njima!