Prevoditeljica

Solidno

Vidim da su mišljenja o ovom filmu dosta podijeljena, što mi je dosta zanimljivo. Meni osobno film je bio napet skoro do kraja, iako mi sam rasplet nekako baš i nije sasvim dobro sjeo. Ipak, krajnji dojam nije bio tako loš, dobro sam se zabavila. Uživala sam u ljepoti Nicole Kidman, meni je u ovom filmu prelijepa, a u sadašnjosti mi izgleda nekako deformirano, čudno. Sean Penn odličan kao i uvijek, nemam zamjerki. Meni je to čvrsta trojka, možda i -4. (Uvedite ocjene do 10!) P.s. Glede Penna, šteta što u arhivi Filmskog neta nema filma Dead Man Walking u režiji Tima Robbinsa i S. Sarandon i S. Pennom u glavnim ulogama, - fantastičan film!

Pomalo razočaran...

Ovaj film sam krenuo gledati isključivo zbog genijalnog Penna koji mi je jedan od najdražih glumaca. S obzirom da on obično ima odličan odabir filmova u kojima glumi očekivao sam jako puno a dobio jako malo. 'Prevoditeljica' je jedan zamršen, a ustvari glupo jednostavan na kraju, predug te na kraju i predosadan film da bi ikoga oduševio. Penn i Kidman odrađuju svoj posao, bez kvalitetnih dijaloga i monologa osuđeni su na tapkanje u mraku. Pokojni Pollack nam daje preobičnu režiju, bez rizika; i svi vezani za ovaj film su odlučili bez ikakvog rizika odraditi svoj posao, zapakirati proizvod i plasirati ga u multiplekse kao hit. No ovaj 'proizvod' je već sto puta ispričan te ne nudi ništa revolucionarno na nijednom području. Tako da je 'Prevoditeljica' postala prilično slab film s obzirom na glumačke potencijale koji mogu preporučiti jedino okorjelim fanovima Penn-Kidman dvojca.

3

Film te na početku oduševi. Dosta je zanimljiv- sve se lijepo poslaže i imamo solidan potencijal za nastavak filma. I onda se sve lagano ruši i sve češće se pogledava na sat kada će se okončati taj pričuljak. Sve do zadnjih minuta kada čak niti neuobičajen kraj ne spašava ovo djelo od totalne prozirnosti i predvidljivosti. Dakle- imamo Nicole. Njoj je jedini plus njena pojava i zanimljiva scena na početku s prevođenjem. A dalje glumi po nekoj šabloni koja joj nije karakteristična. Djeluje kao da je samo htjela obaviti taj posao što prije. Penn je lagano iritantan (ali možda zbog vrlo loše uloge koju je dobio). Najveća zamjerka je tako vodnjikava ljubavna priča koja je potpuno nepotrebno ubačena. Cijelo sam se vrijeme nadao samo da i ovaj film ne postane "jedan od". I upravo je to i postao. Scenarij solidan (izuzev očajno kreiranih likova i njihovih odnosa), drži te budnim, ali taj već tako iritantan amerizam koji ubija i muči filmsku industriju ostavlja masan trag na ovom filmu. Možda bi najbolje bilo gledati ovaj film sve dok ne vidite da sve ide kvragu. I onda bismo imali jedan sasvim solidan (istina- prekratak) film.

nije baš nešto!

Počnimo od imena filma – odmah je jasno o čemu se radi i tko je glavni krivac, tj. tko će napraviti neko sranje u filmu. Produkcija je dobra, ali glumci su negdje na putu do ostvarenja dobre priče zalutali. Nicole Kidman, po mom mišljenju, glumi kao i Jennifer Aniston, ali za mrvicu bolje – a to znači da u filmu samo izgleda – čak ni dobro jer je nekako žgoljava i obična. Nema na sebi nimalo boje, za što su krivi stilisti, šminka, a i ona sama. Možda njezin lik treba biti tako dosadan, ali ne bih rekla – po stanu koji ima prevoditeljica rekla bih da ima veliko bogatstvo u svom još uvijek mladom životu a ona je sva neka dosadna i samo filozofira. Posebno me naživciralo kako se ona sprijateljila s agentom. Tu smo radnju mogli i morali očekivati, ali to nije loše, ako se napravi dobro. U ovom filmu bilo je otprilike ovako – mrze se , mrze se, mrze se, i odjednom si pričaju pričice za laku noć, najbolji su prijatelji, ovaj će se doseliti kod nje u Africu. Prenemaganje! Nitko se nije potrudio razraditi detalje i napraviti film o prevoditeljici – tu je riječ samo o dvoje usamljenih duša, a takvih filmova je i previše.

ništa posebno!

Puno vike a toga ništa. Glumci "OK" , a film prekomliciran i ne daje ono što je bilo najavljeno , pod "Fenomenalno"? ah...

Zlatna sredina...

Vrhunska glumačka imena (Kidman I Penn) u prosječnom scenariju tipičnom za hollywoodske komercijalne uratke. Puno suvišnih preokreta, a nedovoljno logike i stvarne napetosti. Ali želite li dva sata ''ubiti vrijeme'' možete barem uživati u jako dobrim glumačkim transformacijama možda jedne od najvećih diva modernog Hollywooda. Nicole jednostavno blista. U svakom pogledu.

Protumači ovo

Čudno, film se zove Prevoditeljica, ali u titlovima cilo vrime 'interpretor' prevode sa 'tumač'. Još jedan film o političkoj zavjeri definitivno nije baš primamljiv, ali eto Sean Penn i Nicole Kidman su sasvim dovoljni da prosječnog Hrvata (ili Amera) privuku u kino. I najbolje je šta zajedno funkcioniraju sasvim u redu. Napokon se neko sitija opet snimit film s njon u kojem se nije poružnila (svaka pohvala njenom stilistu), čak u nekin scenama nosi i pušku. A Sean je sjebani policajac... predivno. Sama radnja nije ništa šta dosad niste vidili. Umisto sjebanih država Južne Amerike ili Azije, na red je došla i Afrika, koja sama po sebi ima toliko puno država da niko ne bi ni skužija kad bi na filmu bila prikazana neka koja ne postoji. Plus šta su tamo svako malo neki ustanci, revolucije - aktivisti, eto vam obećanog kontinenta! Ali, da ne pobignen od teme, u Prevoditeljici ima dosta iznenađujućih rješenja u razvoju priče, možda čak i previše, pa do kraja filma skužite da su svi nekako važni, veliki. Uostalom, ipak se radnja odvija unutar UNa, i na kraju ostanete: Pa moga san to predvidit. Iako je filmu teško nać neki veći propust (kad se samo sjetim kako je (to lako bilo s Djevojkom od milijun dolara... ), on nije jedan od onih koje ćete pamtit cili život. I zato, nažalost, ne može poviše vrlodobar 4. Btw, trebala ga je ubit, ali jebiga Ameri su Ameri.

VODNJIKAVO..

Da da, to je prvi film snimljen u UN-u. Da da, čak ni veliki Hitchcock nije uspio to napraviti. AL' brate mili, ovaj film je tak bezveze, svi su tako razvodnjeni i dosadnjikavi da sam se ja većinu filma vrpoljila i jedva čekala kraj. ne želim sad biti nešto prestroga, nije film grozan (ipak su Fockeri dno) ali očekivala sam više, pogotovo od svog omiljenog Penna koji je u ovoj ulozi totalno zastranio. No, da krenemo sa radnjom: Kidman je prevoditeljica u UN-u i čuje da će ubiti predsjednika neke afričke državice. Naravno, ona zna neki tamo plemeski jezik jer je baš slučajno živjela u toj državi..a Penn je policajac-udovac koji ne vjeruje da je Kidmanica nevinašce. razvije se čudna platonska ljubav i bla bla..neću dalje, gledajte film ako želite. Ma ne znam..stvarno sam očekivala puno više. Cijelom filmu nešto fali, od glume koja je prepovršna pa čak i do nespretne režije i neuvjerljivih dijaloga. Moglo je i bolje.