Harry Potter i odaja tajni

Obožavam xD

Harry Potter film je za sve koji vole fantastike, i za one koje vole dobre efekte. Svaki dio je sve bolji,a..knjiga je ipakm najbolje :)

Uzbudljivo

čekamo sljedeće nastavke

Dobar nastavak

Nakon velikog uspjeha 'Kamena mudraca' u razmaku od godine dana je izbačen i drugi film rađen po bestsellerima J.K.Rowling. 'Odaja tajni' diže letvicu više u odnosu na prvi dio ako gledamo specijalne efekte te stečemo dojam kako je sve to bolje dorađeno. Columbus se kao i u prvom dijelu odlučio vjerno držati knjige pa velikih iznenađenja tu i nema, osim mračnije atmosfere u odnosu na prvi dio. Uvođenje novih odličnih likova nekako osvježava serijal istovremeno ne smanjujući prostor za razvitak glavnih protagonista. Standardnoj glumačkoj postavi su tako pridodani Kenneth Branagh u urenebesnoj ulozi Gilderoya Lockharta, Jason Isaacs koji savršeno tumači Lucius Malfoya, Dracova oca te misteriozni Dobby, kućni vilenjak. Osobno, više mi se sviđao prvi film iako i njegov nastavak nije razočaravajuć;upravo suprotno. Radi se o zanimljivom uratku, pozamašne dužine trajanja (160 min.), na dramaturškom i akcijskom planu zadovoljavajuć, mračnijeg i strašnijeg ugođaja.

dobar film

Zanimljiv i uzbudljiv film. Uvijek kad se misli da je sve riješeno nešto iskrsne. To mi se un filmu sviđa.

harry potter i odaja tajni

Mračnije i uzbudljivije.

GUUBA

COOL

sta je vama ljudi

film je shit nad shitovima u shitanskom shitu. Kao i svaki nastavak ove debilane koja nije za starije od 6 godina daj pogledajte prave filmove NPR Lovac na jelene ili Broj 23. BBBBBBBBBBBUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

Mračni i uzbudljivo

Veliki sam ljubitelj knjige i bojao sam se kako bi to moglo ispasti na velikom ekranu. Hoće li priču pojednostaviti? Hoće li li dobiti još jednu slikovnicu za predškolsku djecu? Harry Potter i odaja tajni redatelja Chrisa Columbusa nikako nije za malu djecu. Mračan, uzbudljiv i pun neobičnih i zastrašijućih obrata prava je poslastiva za sve koji vole dobru zabavu, ali i kvalitetan film. Stiliziran, originalan, izvrsno režiran i napisan scenarij, solidni glumci i vrhunski specijalni efekti i maštovita scenografija izdiže ovaj film na sami pijedestal. Fanovi Harrya Pottera mogu biti i više nego zadovoljni.

ok film

ovo je sasvim ok ali i super film

odlicnoo

film je super. nimalo dosadan. mora se pogledat.

Mračnije i uzbudljivije

Meni je ovaj dio puno bolji od jedinice, a i od trice, zbog puno mračnije atmosfere i vizualno super izvedenog obračuna u Odaji. Bazilisk je odličan stvor i pun pogodak, a i cila ta stvar sa dnevnikom je genijalna, ka i segmenti iz prošlosti. No, ti segmenti će tek doć so izražaja u šestom filmu kad se snimi, jer po knjizi tu se konačno objašnjava cila Voldemortova prošlost, a i daje bitan podatak o pravom identitetu Riddleovog dnevnika. Gluma nije vrhunska, ali ne možemo to ni očekivat od 12-godišnje dice, za one odrasle naravno iman sve pohvale.

super

Film je odličan kao i prvi dio.Ocijena za film je čista petica.

Harry Potter and the Chamber of Secrets

Ovaj film je lošiji od prvog djela, no svejedno je dobar. Loše je napravljena odaja tajni, no sve ostalo je fantastično! Odlična režija Chrisa Columbusa, odlična gluma mladih zvjezdica Daniela Radcliffa, Emme Watson i Ruperta Grinta. Odlična razbibriga za svakog čovjeka u svako vrijeme.

Fora

Film je sasvim OK.Malo je dugačak ali vrijeme brzo prođe kad čovjek gleda dobar film.Malo me muči gluma Daniela Radcliffa,ali i to se zanemari.Gluma Ruperta Grinta je savršena,dok je Emma Watson bolja nego u prvom djelu,ali ne kažem da nije bila dobra u prvom.Film zaslužuje gledanje svakog gledatelja!

knjiga je bolja...jedva čekam ekranizaciju četvrte

Columbus možda nije pravi redatelj za ovo. Nešto fali. Nije dovoljno bajkovito. Ali, inače, sasvim vjerno knjizi, plus odličan Branagh kao Lockhart.

Razbibriga i za odrasle i za djecu

Nastavak drugog najspješnijeg filma u povijesti sedme umjetnosti je s nama. Što reći nego da je zabavniji i bolji od prvijenca. Likovi su pogođeni u detalje, zamjerka je možda glavnom glumcu Danielu Radcliffe-u kojem sta, dva glume ne bi loše došli. Naime njegovih dvoje kolega su dali puno više života svojim likovima Rona i Hermione. Nadanjmo se da će se to poraviti u trećem dijelu kojeg ovaj put režira Alfonso Cuaron, a po prvim trailerima napokon izgleda da ćemo dobiti pravi HP film s malo mračnijim tonovima. Što se tiče redatelja prva dva dijela, Chrisa Columbusa, matram ga pomalo nesposobnim no opet film je ispao jako dobar. Preporuka.

Ocjena recenzije: 4.75 Tvoja ocjena: -