Slagalica strave

personal favorite

Najjača horror priča ikad,bolestan um. Ali ako je več namjerava ić ovako daleko-ono 7 nastavaka zasad,moga je snimit seriju,i tu bi moga otvorit sebi prostora da detaljno puni rupe i stvori još igara..Al kad prvi put vidiš film,prvi nastavak a da ništa ne čuješ o njemu prethodno,smatram da je remek-djelo.

I would like to play a game...

Odlićan film!!! Ovakva vrsta triler-horora mi je puno draža od filmova di ubojica sve kolje bez ikakve radnje i reda. Slagalica strave je prepuna napetosti i scena koje nisu baš za svačiji ukus, a kad se tome pridoda i originalna radnja, dobije se jedan od boljih horora (trilera) u zadnjih 20ak godina...

I would like to play a game...

Slagalica strave

Vidim da su recenzije podijeljene... ili jesi ili nisi... sredine nema... za mene osobno ova film je JESI... i zato čista petica... napet dovoljno... ne rastegnut... bez preglumljivanja... bačen akcenat na scenarij... na radnju... mogu samo zamisliti scenu pilanja kod nekih nadobudnijih redatelja... ovdje je to odrađeno suptilno... školski... i da skratim cijelu priču... ne postoji niti jedan razlog da ne pogledam i drugi dio... čim prije... jer... krvi nikad neće zafaliti...

Live or die .... Make your choice ...

legendarno .... nezaboravno ... super .... ultra ... najbolje ... to su riječi kojima opisujem ova horor .... svi dijelovi su sobri ali morate priznati da je 1. najbolji .... čestitam redatelju .... ocjena 5/5

koliko krvi biste prolili da biste preživjeli

Nikad ljudi ne znaju tko ih može iza ugla čekati. Zato ni ne poštuju ono što imaju ali u ovom filmu će šest žrtava platiti cijenu svog varanja,drogiranja,silovanja,ubojstva,neumoljivost i bezobraznost.Napokon netko će ih naučiti kako i zašto poštovati svoj vlastiti život i dobitke.

Zauvijek na mojoj top listi

Horor žanr je preživio uspone i padove, mnoge nastavke koji su bili samo paravan za zaradu i još mnogo toga. Ali baš kad su opet počele kružiti glasine da je horor žanr naišao na zid i da više nema originalnih, zabavnih, strašnih horor filmova, pojavila se je Slagalica strave i uzela ono što je najbolje iz horor žanra, napetost, strah, neizvjesnost i stavila to sve u jedan film. Iskreno, ovaj film je baš ono što bi horor film trebao biti. Zastrašujuće iskustvo koje kulminira jednim od najboljih završetaka u povijesti horor žanra. Sad sam toliko nahvalio film da mislite na nemam nikakvih zamjerki. Imam jednu: Dijalozi u filmu su blago rečeno, isprazni, glupi, napisani nespretno i bljutavo... Ali ne umanjuje sam intenzitet filma,jer nitko, ali baš nitko, ne može reći da je ovaj film dosadan, a to je najgora kritika koja se može napisati o horor filmu. Zato mislim da će s vremenom ovaj film postati klasik svog žanra jer ono što on nudi je čisto, iskreno i nadasve stravično

jigSAW

Saw je okarakteriziran jednim od najboljih horora/psiholoških trilera 21. stoljeća, a on taj epitet u potpunosti opravdava. Priča ima zanimljivu kompoziciju koja zapravo počinje iz sredine, kada likovi rekonstruiraju kako su dospjeli u WC, zatim slijedi njihov boravak u WC-u kojega upražnjavaju Saw-ovim zadacima, a onda slijedi jedan od najintrigantnijih trilerovskih završetaka u kojemu se klupko odmotava apsolutno do kraja, stoga je priča jedan od glavnih aduta ovog ostvarenja. Tijek radnje izvrsno je tempiran prema spektakularnom završetku, tako da ni u jednom trenutku nemate osjećaj da je film razvučen ili da teče prebrzo.Velika je pažnja posvećena scenografiji i Saw-ovim zagonetkama koje istinski pobuđuju psihička stanja kod gledatelja - od klaustofobije do gađenja i sadizma - što svaki ljubitelj horora cijeni. Sve u svemu, Saw je ultimativni horor triler novog doba kojega bi svaki ljubitelj filma trebao pogledati.

Ocjena recenzije: 4.67 Tvoja ocjena: -

kakav um..heh

odlično...gledala sam svih pet. posljednji je nešto lošiji..ali svi definitivno ulaze u moj top 10...

dobra igra

film je izvrstan nemam mana

I won't play a game

dali biste zaigrali njegovu igru?

saw

Saw je odličan film.Napet,dorađen do svake scene.Kraj je fenomenalan,kao i glumci..

saw 1(dobar),2(dobar kraj),3(Lose,jako)

Film mi je(ako zanemarimo glumu)dobar tj.ideja...kraj je dobar, neocekivan...makar se moze skuzit odmah da zed nije glavni pokretac...bolesno smisljeno, pritom ne mislim na njih dvojicu u wc-u nego na one price koje doktor prica...Dobro i lose u filmu je sto glume relativno nepoznati glumci, bilo bi PREneuvjerljivo vidjet npr.Tom Cruisea kako si reze nogu..jedini problem je sto ih nisu poducili glumi prije, al nema veze, Saw 2 mi je bolji, kraj barem...nikad ne bi ocekivala da je sve to snimka, fora! Saw 3 je uzas zivi, i ko ga nije pogledao neka ni ne gubi vrijeme...

par pitanja

film me uopće nije oduševio, ali je gledljiv, skroz... samo ima previše rupa u ovom filmu. prva stvar šta bi se dogodilo da je zep uspio izvršit zadatak i da je ubio majku i kćer.. kako bi mu jigsaw dao protuotrov?? probudio bi se i samo otišao?? mislim da su se onom pilom bez problema mogle prepilat one cijevi.. a da ne govorim koliko je glupo šta je uspio prepilit nogu na živo i pritom samo urlikat.. čovjek bi umro i prije nego šta bi doša do kosti...a da ne govorim o ostalome, prenamišten film

Bolestan film za bolesne ljude. Mljac!

Zasigurno jedan od najboljih horora u filmskoj povijesti koji vam pruža ugodnu zabavu kakvu je teško dobiti u hororima kakvi se danas snimaju. 100% filma ćete provesti na rubu vaših sjedala i nakon njegovog završetka ostat ćete bez teksta. Vjerujte mi kad vam kažem da film nije dobar zbog količine krvi i nasilja, nego zbog napetosti i scenarijske kvalitete koji vam "The Saw" pruža na nevjerojatno visokom nivou. Gluma je pristojna, režija ugodno iznenađujuća, a muzika Charlia Clousera vam adrenalin povisuje na nezamislivo veliku razinu. Film ne dobiva najveću ocjenu zbog ne toliko važnih stvari za gledatelje ovoga žanra. Film nije poučan, a ne pruža nekakvu količinu emocija tako da neki moroni koji se zgrožavaju krvi će biti na rubu samoubojstva, pa njima film nebi preporučio. Film obavezno pogledati svi ljudi koji se smatraju bolesnima, a onim manjim bolesnicima isto poručujem da pogledaju film jer će isto biti iznenađeni kao i mi jadni bolesnici. ocjena filma: 4

šit

šit. jebeni šit. i već sam previše rekao o ovom filmu. 1.

Ocjena recenzije: 1.71 Tvoja ocjena: -

Mračna strana ljudske prirode

U ovoj recenziji više ću se pozabaviti efektima kakve je imao ovaj film, nego samim filmom jer ima dosta recenzija u kojima je sve rečeno o filmu, i od strane onih kojima je odličan i onih kojima je nepodnošljiv. Prvo pitanje koje sam sebi postavio nakon gledanja je bilo zašto je ovakav mali filmić ostvario tako veliki uspjeh i osigurao si veliki broj fanova? Po meni,razlog je jednostavan-ljudska priroda. Da pojasnim; ono o čemu svi pričaju nakon gledanja ovog filma nisu ni glumci, ni veliki preokreti u filmu, ni atmosfera nego o odvratnim načinima na koji žrtve umiru. Nikoga ne ubije serijski ubojica, nego se žrtve ubiju same u želji da se spase. A čovjek po svojoj prirodi, voli biti u ulozi voajera i gledati kako se drugi snalaze u različitim situacijama, jednostavno uživa u tome. Najbolji su primjer tome uspjesi silnih raeality showova, a ovdje se u biti radi o jednom (iako samo fiktivnom) horor reality showu. Pobjednik je onaj lik koji se izvuče iz zamke koju mu je postavio poremećeni manijak, ali samo ako igra po njegovim pravilima. Upravo na tu kartu su autori filma odigrali i pogodili u sridu, jer mislim da je mnogo ljudi koji su odgledali film zamislilo kako bi oni reagirali u jednoj od takvih situacija. Ja osobno, sam se nakon gledanja filma, prisjetio priče na koju sam vidio prije nekoliko godina na televiziji. Mislim da išlo ovako: Ribaru je na pučini ruka zapela među užadima i nije mogao dosegnuti do kormila i prijetio mu je sudar sa oštrim stijenama. Nakon bezuspješnih pokušaja odrezao si je šaku kako bi se oslobodio i uspio doći do kormila. Poruka, a mislim i ovoga filma, je: čovjek je spreman i na najgnusnije stvari kako bi se spasio.

pravi film

novo, zanimljivo, istinito, duboko, snazno, bez kompromisa, stravicno, jezovito, realno, spektakularno, vrijedno ponovnog gledanja i prepricavanja, razglabanja o filmu i svakako razmisljanja o njemu. to je pravi film...

: D

Medju najboljim filmovima koje sam ikada gledala ! Spektakularno zanimljiv i neizvjesan! Odlican scenario koji je mjesavina trilera i psiho horora , te dobra glumacka postava .. napravili su jedno brilijantno djelo vrijedno gledanja!

Scenarij Bože Sačuvaj Glumci očaj

Par tjedana prije američke premijere pogledao sam nešto o njemu i znao sam da će biti uspješan.I jest.Ali ako želite provesti večer gledajući neki zanimljiv film evo vam preporuke.Film ima zanimljivu ideju (bez obzira na Seven) i redatelj je pametno odlučio.Ali sve to nije dovoljno za odličan film.Vi koji se slažete da je film dobar savjetujem vam da pogledate klasike Alfreda Hitchcocka i Ptice ili Psiho.Glumci su očajno uvjerljivi a scenarij Bože Sačuvaj!Eto sve u svemu solidan triler/horor za one koje nije teško zadovoljiti.Da sam ja snimao ovaj film kao prvo nebi završio na takav jebeno glupi način.

Ocjena recenzije: 1.9 Tvoja ocjena: -

smeče iz tvornice smeča

mjesecima su mi govorili da posudim ovaj film u videoteci, kako je strašan do jaja. napokon sam ga posudio i nisam znao što da očekujem, pa sam se prepustio i odlučio da o dojmu razmišljam nakon filma. film je toliko smeče da veće ne može biti. zar je žanr horrora toliko iscijeđen. gdje su horrori poput ISIJAVANJA, CARRIE, HALLOWEEN (original), PRINC TAME... Ovo je toliko loše da se ne isplati trošiti i tih 10 kn za posudit DVD. Preporuka: uđite u videoteku i bacite kamen. Sigurno ćete naći bolji film. Osim ako slučajno ne pogodite ovaj. moja ocjena: duboko ispod Nule

Ocjena recenzije: 1.11 Tvoja ocjena: -

pa ti složi ako možeš!

vrlo zanimljivo, briljantno čak! po meni film nije horor već triler al malo žešći, i ne sliči ni na sedam ni ništa takvoga. sasvim zasebno i posebno ostvarenje. ovo je film koji će vas razbuditi nakon gomile prosječnih filmova, film koji će vas držati u napetosti u svakoj svojoj sekundi, koji će vas natjerati da pratite svaki detalj! svakako vrijedno gledanja! i sama priča i ideja filma je krajnje zanimljiva-čovjek koji umire od raka, koji je bez osjećaja,skroz brutalan i sirov, odlučuje pokrenuti "igre života" među ljudima koje pomno odabire. sa svim tim ljudima on je imao neki kontakt u životu, u svakom slučaju dovoljno ih je promatrao da zna njihove životne priče. al onda on odlučuje mijenjati njihove živote tako što ih stavlja u potpuno lude i naizgled bezizlazne situacije. on računa na običnu ljudsku prirodu i na nagone, ali jebiga, ne reagiraju svi na taj način, a pogotovo ne u takvim situacijama. to bi bio kratki filozofski osvrt na film. ali još treba spomenuti neočekivani kraj koji zapravo genijalno zaokružuje film! super! pogledajte i uvjerite se sami!

<><><>

Definitivno bez greske!!! Odlicna kombinacija strave i misterije, ali sve u odredjenim granicama. Jedan od onih mracnih i tajanstvenih filmova, i naravno sa iznenadjujucim krajem. Maska ludog ubice, njegov bicikl, glas itd....dovode do ludila. Sta jos da kazem? Obratite paznju na secenje testerom!!! To je svakako najupecatljiviji deo filma.

Krvava Puzzla-svaka čast zbog malog buđeta,ali...

Ok..priznajem,definitivno se radi o napetom,zanimljivom pa moglo bi se reči i orginalnom filmu,odlične i dinamične režije,a isto tako i zanimljive priče,ali koja nije bez rupa i nelogičnosti. Vidim mnogi film uspoređuju sa sad več kultnom Sedmicom i smatraju ga odličnim horrorom.No istina je da se ovaj film nemože po ničem uspoređivati sa Sedmicom,osim možda po atmosferi,a isto tako nije ni horror,barem ne u onom smislu da če vam utjerati strah u kosti,doduše može se smatrati horrorom pošto posebice do izražaja dolaze maštoviti,brutalni i krvavi načini umiranja nekih od likova.Tako da ga se može smatrati Slasher Horrorom u stilu npr Freddy vs Jason,Jasona X i sl.filmova u kojima je glavna fora da neki lik umre što brutalnijom smrću. Vratimo se na priču,nebih htio previše otkrivati radnju,iako vidim po prijašnjim recenzijama da si neki nisu mogli pomoći,ali moram se osvrnuti na neke nelogičnosti koje me bodu u oči,poput npr.tog famoznog piljenja noge.Nema šanse da si frajer sam otpili nogu na živo bez anestezije,jednostavno nema!Onesvjestio bi se nakon drugog ili trečeg reza,pa mi zbog te činjenice taj događaj čak ni nije bio gnjusan ili gadljiv več čak smiješan.Druga stvar je isforsira,doduše dobar,ali nerealan kraj filma koji se je doduše čak i mogao očekivat ako ste malo detaljnije pratili i "osluškivali" detalje filma.Naime glumac koji glumi Jigsawa ima prepoznatljiv i specifičan glas i ako ste filmofil lako čete spojit glas sa licem i skužit kraj filma prije nego što on dođe. E sad malo o glumi,dakle dok su ostale stvari još koliko toliko dobre i podnošljive te drže vodu,gluma kvari cjelokupni dojam filma,naime nemože tip koji je glumio Robin Hooda u tajicama i još u hrpi komedija i parodija glumiti ovako kopleksnu i ozbiljnu ulogu,i kaj je najgore to se vidi u ovom filmu.Danny Glovre je nešto bolji ali još uvijek ispod prosjeka,jedini tko se ističe je ujedno i scenarist Leigh Whannell.U najavi je i nastavak,ali mislim da neče biti ni upola uspješan kao ovaj.

pila bez pilane

Dosta dobar horor/triler koji pokazuje da ljubiteljima atmosfere kojom se Fincher proslavio još kino-dvorane još uvijek imaju nešto slično za ponuditi. Whannell, Elwes i Glover su u svoje uloge odrađuju prihvatljivo - ali ne i pamtljivo, no to pada u drugi plan jer u ovom filmu glavni glumci su atmosfera i scenarij. Što se scenarija tiče - posao je napravljen prihvatljivo ako ste spremni na ignoriranje pokojeg logičkog proturječja, a što se atmosfere tiče - sve u filmu je podređeno njoj. Ovo je film koji sve drugo potiskuje u drugi plan jer cilja baš na publiku koja će prije svega cijeniti priču koja nudi puno prostora za fincherovska oslikavanja bolesnog mračnjaštva i genijalnih negativaca sa genijalnim planovima. Šteta što je stoga negativac karakteriziran vrlo nejasno i što nemamo nikakve ideje o njegovim mogućim motivima. Al zato imamo puno maštovitih načina za ubijanje nedužnih, puno histerične MTV kamere i dovoljno nabrijane glazbe kojom se jasno cilja na juvenilnu publiku. Sve u svemu simpatično djelce koje se trudi biti turbonabrijani triler sa nakrcanim scenarističkim dosjetkama. Dobrim dijelom to i uspijeva pa i bez obzira na propusta ljubitelji trilera u njemu mogu naći dovoljno za 100 minuta zanimljive zabave.

Solidna Slagalica

Kad odem u videoteku u zadnje vrijeme više ne tražim neke filmove koji ce me oduševit,više gledam da ne naletim na film kojeg ču ugasiti na polai otići u krevet ...Malo sam se pribojavao uzevši ovaj film ali na kraju me nije razočarao!! Kao i svi filmovi koji su "Kopi-pejstani" od filma Seven i ovaj ima sve adute da to postane..1.Seriski ubojica..2:Brdo izmasakriranih ljudi na nezamislive načine..3.Par "inteligentnih" policajaca koji pregledavajuči vrpcu jednog ubojstva 400 puta nakon 401 kažu: stani kakav je ovo zvuk zvona u pozadini,to je sigurno crkva Sv.Ilije i ubojica je sigurno tamo...itd!! Daklen sve po PS-u... Razlika je što je kraj dosta inventivan,iako malo smrdi što njih dvojica ne skuže da je tip živ cijelo vrijeme,ali može proči! Dalke odbacite predrasude,uzmite film i to je to!!

Ocjena recenzije: 1.83 Tvoja ocjena: -

Daj Bože da bude nastavak!!!!1

Ovaj film je više nego odličan. Kad vam neko kaže šta vam padne na pamet kad kažete riječ bolesno ........ to je ovaj film. Ovo nije jedan od onih običnih horrora u kojima je sve puno krvi da ne vidite face glumaca,ovo je film koji vas iznenađuje iz minute u minutu. Svi su mi rekli da je ovo dobar film,ali nisam ni sanjala da je ovako dobar. Ovaj film je oličenje bolesnog. U ovom filmu nema kraja iznenađenjima.Kad mislite da ste shvatili sve i da će sada biti Happy End .... ni ne znate kako se varate. Dali znate kako vas netko može natjerati da ubijete nekoga,da osakatite samoga sebe i da jednostavno poludite???? - odgovor se nalazi u ovom filmu. Film ima odličnu glumačku postavu i odličnu ideju. Drži vas u napetosti i išekivanju. Traži od vas da mislite o tome kako bi se vi izvukli iz takvog sranja i kad pomislite ja bi napravila ovo ili ono, shvatite da jednostavno to nije moguće. Samo ću reći da ne bi htjela biti u takvoj situaciji nikad u svom životu. Film je pravi horror i više je nego odličan i jednostavno ga morate pogledati!!!!!!!! Molim Boga da bude nastavak!!!!

panic room 2 (u wc-u)

previše puta smo vidjeli isto... 2 glavna lika koji imaju cilj ubit jedno drugo (dobro ovdje ima samo jedan od njih taj cilj), detektiv koji poludi nakon ubojstva partnera, oni mu se približe pa im pobjegne... ipak dati ću ovom filmu plus 4 jer ipak ima nešto svoje u sebi a sam rasplet je vrlo dobar iako možda ne i neočekivan.

Slagalica škole glume

Ok, odmah ću proznat: film je dobar. Jako dobar. Scenarij je zanimljiv, režija mjestimično fenomenalna, ali KVRAGU, GLUMCI NEMAJU POJMA. Bolju glumu sam vidio kad sam bivšu curu pitao jesam li joj ja prvi. Uvjerljiviju glumu sam vidio u Villi Mariji. Šteta. Da su glumci bili na razini ostatka filma, ovo djelce bi zasigurno postalo klasik. No ovako, ostaje na samo još jednom glupom jeftinom neuvjerljivom hororu.

zakon

Moram priznati da već dugo nisam pogledala ovak dobar hororac. Inače, obožavam horore, ali već sam sita onih tipičnih scenarija, tak da je ovo jedno fora osvježenje. A naravno napetost i neizvjesnost do samog kraja daju dodatni plus filmu. Sve u svemu: zakon!

druga strana ulice - Slagalica strave

Danas, kad HolivuD ima sve više para, a sve manje ideja, nađe se tu i tamo neki jeftini i originalni filmić, od strane nekih nepoznatih entuzijasta, i pomete sve. Prije nekoliko godina to su bili "Blair Witch" i kanadska "Cube" a sada je to "Saw" ili ti ga slagalica strave. Malo je reć da je film bolestan, film je tolika bolešćina da ga se može usporediti samo sa "Sedam", remek djelom Finchera. Film je genijalan horor ali i genijalni triler; taman kad mislite to je to, nema me više šta iznenadit, odma doleti jedna šaka u glavu i više ne znate ništa. Obožavan filmove koji se dešavaju u jednoj prostoriji, koja je ogoljena o bilo koje scenografije, ali zato obogaćena ljutim ljudskim problemima i njihovim mukama, njihovim moralnim dilemama itd. Nemojte me shvatiti krivo, nije ovo film tipa kocke, naša dva protagonista nam kroz svoje priče govore o sebi i bolesnom ubojici zbog kojeg su tu. Tako da ne gledate cilo vrime istu prostoriju ali ipak znate da su oni cilo vrime tu, i nemaju di otići. Ta spoznaja vam je sasvim dovoljna, ne želim ništa drugo otkrivati šta se tiče detalja u filmu jer su toliko "dobri" i šokantni da ih morate pogledati (slika govori više od 1000 riječi, zar ne?). Glumci su genijalni, vodi ih veteran Danny Glover, režija odlična. Ovaj film jednostavno morate pogledati. Ocjena: čista peTca 5

Napokon dostojan...

...nasljednik filma Seven. odlična atmosfera i odlična priča koja vas pred kraj počinje razočaravati jer mislite da ste skužili cijeli film, mislite da je rasplet pre očit i naivan, a onda; onda se frajer digne i... to je to, neću do kraja. Ocjena je 4 zbog možda nepotrebnog piljenja noge (da je probao prvo sa košuljom?). Čekamo dvojku i nadamo se.

Film je jako dobar,ispunio je sva moja očekivanja pa još i malo više.Ideja nije sto posto orginalna,podsjeća me na Sedam i malo na Kocku neznam zakaj.No atmosfera u filmu je odlična,glumci su super,ubacili su Danny Glovera nakon dugo vremena a i Cary ElWes je pokazao da zna glumiti i nekaj drugo osim glupih komedija. Nakon nekog vremena film koji se svidio i mojoj ženi.Ocjena 4+

the saw

ideja je totalno neobicna. ubace vas u sobicak gdje su 2 tipa uvezana lancima s porukum da ako zeli jedan od njih dvojice prezivjeti mora ubiti onog drugog. ideja odlicna, scenarij dobar ali naravno uz par manjkavosti..film je napet, u nekim trenucima nepredvidljiv,brutalan. mozda bi bio bolji da su se malo vise bavili ubojicom, njegovim proslim zlocinima...ipak i redatelj i scenarist su mladi ali ako ovako nastave moze nas docekati jos bolji nastavak...

SAW

Hallooo pa film je jebeno lud nema price bas ono bolesno sad kad jos izade drugi dio mislim da ce biti ludilo a to je za ocekivati od lions gate films oni uvjek imaju najbolesnije filmove obozavam ih

moras ga volit

Moras cijeniti kad vodis da je u film zbilja ulozen trud, kad je film bolji od uvodne spice koja svih navuce u kina...Ovoj film ide zbilja rame uz rame najboljim hororima. Koza ce vam se najeziti, pokrivati cete oci rukama, ... fantasticno! Konacno da je nesto i premasilo moja ocekivanja! 5!

sick! sick! sick!

On izlazi iz prostorije... on viče.. on zatvara vrata... on viče... Odjavna špica. Svi sjede. I sjede. I počinju komentari... Tako otprilike izgleda Saw nakon sat i pol. Ideš gledat horror i znaš što očekuješ: hrpu gluposti, nevjerojatnih i nepostojećih bolesnika, bolesno maštovitih načina ubijanja i mučenja (zašto uopće to idemo gledati???). Ali sada i nije bilo tako. Nema baš puno jezovitih prizora, uglavnom je atmosfera ta koja plaši. Ona scena u klinkinoj sobi i “čovjek kojeg nema”...brrrr... I odlično bolesno manična scena pile i noge... vidiš, a ne vidiš... ima, a nema... Naravno, ima i nelogičnosti u filmu: zašto je “master mind” ucijenio bolničara, tko je bio tip na stolcu u skladištu i zašto on, i naravno: “master mind” leži 8 sati između njih dvojice i ne napravi niti pokret. Jel drogirao sam sebe, pa da se ga ne skuže da je “prisutan”. Ako je, zar je bio dovoljno priseban da “uživa u prvom redu”? Ma nema veze. Film je jako dobar. Preporuka horror fanovima.

dobar film kako ga hvale

pravi triler/horor samo za nas prave fanove. preporucam svima koje zele cistu akciju tokom cijelog filma koja vam neda da predahnete. film je zbunjujuc, ali ne toliko da bi smo mu mogli zamjeriti. za to uvijek postoji drugo gledanje. jedini prigovor bi ulozio za glumu onog doktora, koja je prosjecna po mom misljenju i pomalo 'bode u oci'. sve pohvale. na jesen dolazi nastavak, jedva cekam. *** / ****

I nije baš kako ga hvale

Film je uzbudljiv,ali nekako se nisam uspio ufurati u takav fim. Totalno je čudan za horor. Po meni je to čisti triler od kojeg sam po pohvalama očekivao puno više,pa sam se možda malo i razočarao. Ne nudi ništa više od več 20 puta viđenog,a i kraj mi je sjeban. Mozak svega toga leži u istoj prostoriji s tom dvojicom i šokira ih strujom dok pak ovi uopće ne skuže da se mrtvac 2 metra od njih miče?

Ocjena recenzije: 2.17 Tvoja ocjena: -

jako dobar film

ovo je dobar film za obožavatelje horrora

Ocjena recenzije: 2.43 Tvoja ocjena: -

Slagalica strave

Manje,vise slazem se sa VIPom.Pocetak je uistinu obecavajuci,ali film su tako zasrali sa tim preokretima,tipicnim za male americke redatelje koji su molili mame da im daju nesto novaca da snime film,totalna debilana.Najvise mrzim kada netko ima dobru ideju za film,a ne realizira ju kako treba,a ga jebes ideja je predobra.Da su neke druge pogreske napravili u redu,ali imati priliku ubiti zlocestog striceka (tri puta!!!) i ne koknuti ga,s tim su pokvarili cijeli film,pa i papa bi ga izresetao na licu mjesta. Jedino s cime se ne slazem sa VIPom je to da ima nepotrenih likova,pa u cijelom filmu ih ima 7,otprilike. Pogledajte ga,pa prosudite sami.

Ocjena recenzije: 2.13 Tvoja ocjena: -

slabo kopiranje sedam

Ovaj film je prilično slabo kopiranje kultnog Fincherovog filma Sedam. Opet je tu serijski ubojica, najgnjusnije smrti koje si možete zamisliti, pokušaj dočaravanja klaustrofobične atmosfere, i slično. Sam početak je zaista zanimljiv, ova dvojica se bude nalazaći se u nadasve zanimljivoj situaciji. Zanimljiva mi je i ideja o serijskom ubojici koji ne počinjava samo ubojstvo nego tjera druge ljude da ga izvrše - na samim sebima ili na drugima. No, realizacija je prilično slabašna. Nepotrebno korištenje heavy metal glazbe u situacijama u kojima im zaista nije mjesto, preokreta u filmu ima mali milijun, ali bogami i nelogičnosti i prilično glupavih situacija. K tome još i dodajmo malu nekolicinu apsolutno nepotrebnih likova, dok o glavnima ne saznajemo nikakve bitne karakteristike - i dobili ste tipičan amreički horor-ćušpajz koji mi nema previše smisla snimiti (bar ne na ovakav nemaštovit način). No, izgleda da se ovakvi filmovi u zadnje vrijeme prodaju - imamo sve više hororaca, no opet se potvrđuje i ona teorija o tome da što ih je više - to ima i više slabijih djela. No, eto, popriličan broj ljudi koji su gledali film su ga nahvalili i preporučili mi ga - bio im je strašan i tako dalje. Meni baš i nije bio - prije zamoran, čak ga ni veliki preokret na kraju nije izvukao. No, eto, ideja mi se činila zanimljiva, početak obećavajući, čak je i preokret prilično dobar, no slijedi nakon jednog drugog koji je totalno nepotreban. Film bi vam se mogao svidjeti ako vam se svidio Identitet koji je igrao prošle godine (čini mi se). Ocjena: Dvojka.