Hulk

Ang Lee je predobar za Hollywood!

Kritike su pokopale Ang Leejeva "Hulka" do te mjere da je rađen drugi dio koji ima jednake likove kao i prvi samo drugog redatelja i glumce, no ja nikako ne mislim da je Leejev "Hulk" loš. Problem je u tome što 'običnoj' publici nije potrebna razrada likova, niti njihovi osjećaji, već čista akcija u ovakvom tipu filma. Lee na to nije pristao i rezultat je odlično pogođena karakterizacija svakog lika, njihovi unutarnji porivi, namjere. Odlična je gluma od strane Nick Noltea, koji stvara zanimljiv lik Hulkova oca, dok su svi ostali solidni u svojim ulogama. Istina je da je akcije malo kao takve, no Leeju su uvijek bitniji ljudi i njihovi osjećaji (pogledajte njegove ostale filmove) pa mi je potpuno jasno zašto njegova verzija Hulka nije zadovoljila većinu. Šteta, jer Lee je unio u ovaj film dašak azijskih filmova (scene sna) i uspio je napraviti drugačiji strip-film. Također moram spomenuti razdvojenu sliku na više dijelova pa to sve izgleda kao kad čitamo strip. To mi se nije svidjelo, ali film u cjelini je prihvatljiv! Ang Lee je predobar za Hollywood u ovakvom obliku!!

Predobro

Jedna od najboljih ekranizacija stripa (ak ne i najbolja)

Remek djelo u svom žanru

Od svih silnih stripovskih adaptacija, one koje se ne zaboravlaju tako lako i koje vrijede mogu nabrojati na prste jedne ruke. Među njima je definitivno i Hulk. Ono što mi nikako ne ulazi u glavu su tako loše ocjene na Imdb. RT. i sličnim filmskim portalima. Svi se prvo žale kako Holywood ne može ponuditi ništa novo i originalno, a kada ponudi onda to ne valja jer su svi očekivali da vide već viđen i provjeren recept. Iako je i Ang Lee ponudio ono `očekivano´ - bum, tras, zviz momente - on je ponudio i puno više od toga i to složenu karakterizaciju likova uz emotivnu i nadasve tragičnu priču o čovjeku kojeg je zadesila zla sudbina koju mu je priredio njegov vlastiti otac...valja spomenuti i najbolji split screen kojeg sam dosad vidio. Ang Lee je u tome očito pogriješio, jer za prosječnu publiku koja je navikla na filmove poput Spideya i Transformersa, ovakva karakterizacija likova uz dublju, kompleksniju i emotivno nabijenu priču, je očito bilo previše..možda se ipak trebao čuvati `papirnatih` likova i površne priče koja bi tu bila tek radi reda. Bio bi red spomenuti i sjajnu glumačku postavu koja je obavila sjajan posao i to u prvom redu odlična Jennifer Conelly i Sam Eliott( kojem je uloga možda i najbolje legla). Jedina zamjerka bi moglo biti trajanje (138`), ali uz toliko doblog materijala, to je sasvim opravdano;) 5/5

Hulkastično

Jako jako dobro,nisu puno skretali od stripa ,dobar režiser,Ang Lee koji je poklekao pred Hollywoodom i odlični glumci.Od ''našeg''Erica Bane do fantastičnog Nick Noltea koji glumi poremečenog oca dr.Bruce Bannera.On je u mladosti eksperimentirao na Gamma zrakama i tako od sina napravio čudovište.Film je dosta mračan bez previše ljubavnih i komičnih scena.Malo je zadnja borba po meni prekratko trajala ali šta češ.Svakako pogledati, uz X-men najbolji superhero film.Ocjena 4

famozan

Osrednji film kod kojeg radnja podsjeća na spiderman-a.Radnja je razvućena te pomalo dosadna no to ne utjeće na film.Film se bazira na junaka koji mjenja svjet svojim nadljudskim moćima.

Hulk

Dobra ekranizacija još jednog Marvelovog stripa,ali nije pokupila baš neke dobre kritike.Ne razumijem zašto(mislim na kritike),ali meni se film zaista svidio.Dok ga nisam pogledao mislio sam da će biti previše kompjutiziranih scena,ali kad sam pogledao,...promijenio sam mišljenje.Film je doista dobar.Dao bi mu 4+ ali ipak će biti...

Kako dobro ekranizirati strip

Ekranizirati strip za svakog režisera je težak posao zbog dobro znanih i zadanih parametara. Hulk uz Conana, Batmana 1 & 2 spada u dobru čak vrhunsku ekranizaciju istog. Ovaj puta to nije film Spidermenove koncepcije namjenjen pretežno adolescentskom uzrastu, već film za malo starije tj. one prave strip fanove. Gluma svih aktera je izvrsna. Kamera, specijalni efekti i posebno režija za svaku su pohvalu. Priča je interesantna, dramaturški duboka, a na momente i potresna. Sam film po sličnost vrlo je nalik jednoj davnoj, odličnoj strip ekranizaciji - Darkmanu.

nece ici

bana je inace meni vrlo osobit glumac,koji je pokazao kako treba glumiti u chopperu,al ovdje se nije bas previse uklopio,pogotovo sto je hulk veci od 3i pol metra!htio sam ga prihvatiti pogledati do kraja,ali nije islo-ona sva skakanja,sore sa divovskim đukcima..tesko,serija mi je bila puno bolja..problem im je bio sto su imali preveliki buđet pa su srljali sa spec. efektima do bola...ne gledati osim ako ste zaljubljenik u stripa,ali onda vas jos vise moze razocarati

Negdje između...

Možda sam previše očekivao od nekog tko je iznjedrio nenadmašnu, nenadjebivu "Ledenu oluju", ali možda "Hulk" uistinu nije osobit film. Jer, Burton nas je sve dobro podučio kako ekranizacija stripa može biti rasno filmsko remek-djelo (Batman, pogotovo drugi). Leejev "Hulk" je vjerojatno ostao previše "negdje između", između drame i akcije, arta i pulpa i da ne nabrajam. Tako ga otprilike mogu i ocjeniti.

Zelenilo

Najezda filmova o super junacima se nastavlja.Te filmove se mora gledati iz njihova konteksta više-manje izlizane radnje.Malo je tu prostora da nam se pokaže nešta novo i neviđeno.Kao takav ovaj film je solidan,pogotovo način na koji nam dočarava stripovsku atnosferu. Ocjena:3

loše

inače ne volim nikakve film adaptacije stripove jer one narušavaju sami strip svojom neuvjerljivošću. ista stvar je i s ovim filmom. gluma je nevjerojatno neuvjerljiva. sam izbor glavnoga glumca me još prije izlaska samoga filma prilično začudio. čak ni jennifer connelly ne popravlja osrednjost filma. srećom, nije TOLIKO loše kao npr. league of extraordinary gentlemen, tako da se može pogledati. zamjeram i trajanje filma. cijela se priča uredno mogla ispričati za sat i pol vremena, a ne za gotovo dva i pol sata. ocjena: solidna dvojka.

Hulk je Hrvat! :))))

stripovito! bravoo, Ang Lee, al si ga mogao malo skratit

NE!

Jos jedan super-junak, jos jedan prenapuhan film, jos potrosenog novca, jos jedan dokaz nemastovitost i gluposti "velikog" hollywooda... Cak je i Spider-Man bolji od ovog!!! Jako lose! Jedina pohvala ide rezovima tj. stilu "slika u slici"...

Ocjena recenzije: 1.25 Tvoja ocjena: -

nije loše

Dobar je film, istina, nedostaje mi nešto, ali dobra ekranizacija stripa, zapravo - odlična!! Mnogo bolje od Daredevila ili Spidermana!

Još jedan Hulk..

Najprije Lou Ferrigno, pa sada Eric Bana, tumače ulogu devijantnog Hulka...Priča ove novije verzije ipak je malo dotjeranija od starijih verzija Hulka...Jennifer Connelly je predivna no ipak priča je krhka i brzo čili u zaorav....No ako filmu ne pristupate tendenciozno, može dobro zabaviti...A to mu je i prvobitna svrha..O.K. ali ne i dovoljno dobro..