23:14

Neočekivano

Jako dobra priča. Trebalo se svega ovoga sjetiti.

Zakon film !

Nakon što sam odgledao ovaj film, pomislim.... nemam riječi.

Pun pogodak !

Film sam pukim slucajem posudio u videoteci, jer nisam znao sta da gledam. Prije toga nikad nisam cuo za ovaj film i nisam imao prevelika ocekivanja....No, ostadoh ugodno iznenadjen. Pun neocekivanih i dobro smisljenih dogadjaja, ovaj film drzi vas napetim do kraja. Svi likovi u ovoj prici su na neki nacin povezani odnosno sudionici jednog te istog dogadjaja. Ostat cete zaprepasteni svom tom povezanoscu. Tko nije gledao, krajnje je vrijeme.

Genijalna priča

Omot ovog filma (a i naši vrli filmski kritičari) najveći je krivac što isti nije polučio veći uspjeh. Ne previše atraktivna naslovnica i lista glumaca predvođena Patrick Swayze-om, zasigurno ne daju garanciju kvalitete. No kada se film odgleda bez predrasuda, reakcija je jednostavno oduševljenje. Tako inteligentno ukomponiran splet paralelnih radnji koje gledatelja drže u neizvjesnosti do samog kraja dugo nije viđen na filmu. Film predstavlja veliko osvježenje u močvari industrijskih hollywoodskih uradaka napravljenih po špranci samo da zarade lovu. Kada uzmemo u obzir da scenarist i redatelj filma, debitant, Greg Marcks nema niti 30 godina možemo zaključiti da su Quentin Tarantino, Kevin Smith i slični dobili još jednog člana društva odabranih.

Osrednjih 3

Na početku da razjasnim kako je jedina dodirna točka 23:14 i Mementa igra s kronologijom. I ništa više. Dalje. Imao sam problem s kategoriziranjem ovog filma. Horor nikako. Triler djelomično; a nekako najbliže mi djeluje mozaična krimi-drama s elementima komedije. Što god to bilo. Glavnih glumaca ovdje nema (iako je Hilary naravno navedena prva), već svatko dobiva svojih 10 minuta da ispriča svoj dio priče i onda leti van. Kao prednost moram izdvojiti: -kontinuirana zanimljivost filma sa par rupa; -par iznadprosječnih glumskih ostvarenja (pohvale idu Leigh Cook). -pored toga, film ima par trenutaka za izmamiti osmjeh (ali ne i nasmijati). A sad loše stvari: -potrošena tema, potrošena ideja. Umjesto da je dodano nešto novo, ispada da se film fokusira samo na zabavu. -odnosi likova su mogli puno bolje biti iskorišteni, a cijeli film odiše na odmjerenu emocionalnu hladnoću. -napadne reklame filma da vam može promjeniti život. E pa, nadam se da neće. Sve u svemu. Jedino što ovaj film nudi je zabava i solidna Cookova. Na sve ostalo se mora zažmiriti.

Mystery

Ni nadala se nisam da može biti tako zanimljiv film, ni po omotu, ni po sadržaju, ni po glumcima. Jedan od boljih u zadnjih par mjeseci.

napeti horor !