Rocky

NAJBOLJI FILM SVIH VREMENA!

Ovaj film sam dosad pogledao sigurno 50 puta. Već ga znam i napamet! GENIJALAN JE! Film može svakoga inspirirati da ne odustaje, da uvijek ima nade i da se ne predaje! Dobio je Oscar za najbolji film 1976., ali slobodno su ga mogli proglasiti i jednim od najboljih filmova u povijesti (ako ne i najboljim). Užasno mi je žao što Sly nije nagrađen Oscarom za svoju genijalnu izvedbu!

najbolji film svih vremena

gledao sam ga najmanje 20 puta i mogo bi ga gledati svaki dan.jednostavno film inspirira pricom i nacinom na koji roky dolazi do slave,od ulicara kojeg svi napustaju do suprzvijezde.muzika u filmu jos ga dize na visi nivo,odlicna gluma stalonea do negovog trenera koji je mozda i najbolje odglumio,uvijek se najezim kad cujem rečenicu iz drugog dijela(go true him,runover him)NAJ BOLJI FILM SVIH VREMENA

ROCKY vs ROCKY BALBOA

Što reći o Rocky-u? To je film o malim ljudima, kako se kaže autsajderima i njihovim snovima. Onako kad malo bolje pogledaš, iz svakog kadra pršti pozitiva, film nema negativnih likova... Meni su se osobno u filmu dojmile dvije stvari. Prva uključuje nevjerojatne batine koje podnosi, a druga ekstremne i surove treninge koji isključuju bilo kakvu modernu tehnologiju. Stvarno prelijepa priča o jednostavnom mladiću! Stallone je sa njim sigurno ušao u legendu i stvorio ikonu. Usput! Nije mi jasno što se na ovim stranicama u jednom članku omalovažava novi nastavak filma pod nazivom "ROCKY BALBOA". Mislim da uopće uspjeh tog filma ne ovisi o Stalloneovim tj. Rockijevim godinama! Za neupućene! Film će sličiti upravo na prvog Rockya, neće se previše baviti boksom, a meč u koji Rocky ulazi sa aktualnim svijetskim prvakom biti će egzibicijski. Uostalom, Stallone je izjavio: ROCKY SE OVAJ PUT BORI PROTIV NAJOPASNIJEG PROTIVNIKA - STAROSTI!

Stallone = Rocky

Mislim da je naslovom ove recenzije rečeno sve u dvije riječi. Ovo je uloga koja je stvorila Stallonea, a ujedno i uloga koju je Stallone stvorio za sebe. Svaka čast i silnim nastavcima ovog filma, Rambu, Cobri, Razbijaču i drugim ultimate herojima koje je Stallone odigrao, ovo je uloga po kojoj će ostati upamćen. Jedino bi još istaknuo njegovu odličnu, ali podcijenjenu, ulogu u filmu Copland, gdje je također pokazao da zna i glumitit, a ne samo ubijati i razbijati najveće zlikovce svijeta. Ulogom priglupog i jednostavnog mladića koji jedino zna jako udarat u ringu, Stallone je stvorio lik s kojim se većina može poistovjetiti, jer osnovna poruka ovog filma je da se svakome od nas može desiti ono o čemu samo sanjamo tzv. ''million-to-one shot''. S druge strane, Stalloneu skidam kapu do poda jer je toliko vjerovao u svoj scenarij i bio toliko uporan da se njemu, kao potpunom anonimcu, povjeri naslovna rola pokraj tolikih tadašnjih filmskih veličina koje su bile u igri (James Caan, Ryan O'Neal). S druge strane, upravo taj Stalloneov uspjeh je najbolji primjer ostvarenja ''američkog sna'' i zbog toga je, zahvaljujući propagandnoj mašineriji 80-ih, Stallone sa svojim daljnjim ulogama promoviran u ikonu i zaštitni zank ''istinskog američkog akcijskog heroja''. Sve u svemu, ovo je film koji ima zacementirano mjesto u filmskoj povijesti i najsvjetliji trenutak u karijeri karizmatičnog Stallonea.

Rocky je...

.... prava legenda! Ona scena kad trči u ranim jutarnjim satima kroz cijelu Philadelphiu je nezaboravna. Svaki put kad ga gledam okrijepi mi dušu!

legenda...

ne znam zasto i ne priznajem rado,al Rocky mi je nekako nostalgican film, kojeg bih mirne duse mogla pogledat i nekih sto puta...neobjasnjivo...mačoističko preseravanje, priglupi i umalo-retardirani izrazbijani Stallone, 80-te, boks...nijedna od ovih nepoznanica ne cini dobar sastojak za ista,a kamoli film vrijedan gledanja...mozda ga je upravo to izdiglo..hehe...dakle misterija mi jest,al Balboa rules!

Puno bolji od Ramba!

Meni se čini da je ovo Stalloneov najbolji film u kojem je on glumio.Onda je dalje snimao i ostale nastavke,ali ja ne mogu procijeniti kakvi su zato jer nisam gledao ostale djelove.Gledao sam samo prvi,drigi i treći koji su dosad bili na televiziji,a pošto se sad repriziraju svi djelovi,pogledat ću i ostale.Meni je,kao i ostalima,prvi daleko najbolji.Drugi dio mi se isto dosta svidio ali nije ni blizu originalu.Treći mi je već dosta lošiji,ali isto donekle zanimljiv.Kako će dalje biti,vidjet ću.Ovo je već postao klasik,kako je DragonRage već to lijepo prokomentirao.Ovo je priča o mladom nepoznatom boksaču,koji jedva zarađuje sitnicu love da može preživjeti.Ali onda se sve mijenja.Svjetski prvak u boksu Appolo Creed ga poziva na meč kojeg Rocky ne propušta.Rocky je potpuni autsajder u tom meču,ali on je upuran i cilj mu je ostati na nogama do kraja meča.Ovaj film nam šalje jaku poruku,a to je da nikada ne odustajemo od svojih ciljeva i da ih ostvarimo do kraja.To je baš i Rocky učinio.Nije pobijedio,ali nije odustajao.A zanimljivosti iz ovoga film ima jako dosta,a to je da je bilo dosta grešaka na snimanju,pa su dosta toga morali izbaciti i staviti na DVD koji je nedavno izašao.A i navodno se priča da je Stallone napiso scenarij za samo tri dana.Film je također dobio tri Oscara.Za najbolji film,režiju i montažu.Ako ovaj film niste pogledali sada kada je bio na TV-u onda odmah u neku dobru videoteku posudite ga na DVD-u jer kao što sam već rekao,ima dosta dobrih dodataka.Nemam više šta za reći nego da ponovim što je DragonRage napisao,... Klasik!

Jedini pravi

Scenario za film koji je napisao polugladni i frustrirani Stalone stvarno vrijedi pogledati. MA šta pogledati nabaviti ga za kućnu videoteku i s vremena na vrijeme pogledati. Odličan film za razliku od nastavaka koji su napravljeni zbog kupljenja novca.

Prvi u nizu

Zapravo jedini realni i pravi Rocky-film, da je Stallone tu i stao, ostao bi u zapamćen kao sjajan glumac i scenarist. Nažalost, poželio je puno više pa dokazao suprotno - ipak nije ništa drugo nego "one-hit wonder". Svakako pogledati, ali ne i one slijedeće Rocky - Rambo filmove.

Klasik

Klasik 70-ih.Odličan film koji sam i dan danas gledo sa jednakim oduševljenjem kao i prije nekoliko godina dok sam bio klinac.Odlični Stallone u ulozi priglupog i propalog boksača koji živi u bijedi, te utjeruje dugove za lokalnog mafijaša.Tom ulogom je definitivno proslavio i dokazao da je sposoban glumac i za dramske uloge.A dokazao se i kao scenarist, te se može pohvaliti da je jedan od rijetkih "akcijskih junaka" koji ima Oscara pa makar i za scenarij.Za razliku od nastavaka (ali nisu svi ipak tako loši)prvi je teška socijalna i sportska drama, kao i uostalom prvi "Rambo"( ratna drama).Iskreno se nadam da će Hrvatski distributeri izdati cijelu Rocky kolekciju, jer ču ja osobno rađe pogledati sve Rockije nego li neki noviji "Šrotni" film.Još,jednom, Klasik!

Sjajna sportska drama

Odličan film koji je uzdigao Stallonea do zvijezda i iznenađujuće pokupio Oscare pred nosom Taksistu (opet nepravedno zakinuti Scorsese). No mislim da je to i najlošija točka ovom filmu - jer je zakinuo Taksista za Oscare. U svemu ostalom, film je sjajan. Odlična sportska boksačka drama, o ne previše pametnom, ali poštenom boksaču koji utjeruje dugove za likalno mafijaša i vidi svoju šansu kada mu se posreći da se ogleda oči u oči sa svjetskim boksačkim prvakom. Klasičan film o bjiegu iz blata do zvijezda uz vjerovatno najbolju Stalloneovu ulogu ikada. Izgleda da on najbolje glumi malo manje inteligentne ljude kao što je Talijanski pastuh ovdje i onaj policajac u sjajnom,ali podcijenjenom filmu Copland. Iako će vam se činiti smiješnim kada on zavapaji ADRIANNEEE!!! ali film je odličan. Inače, od svih Rockya jedino ovaj se isplati gledati. Svi ostali su sranja u kojim je svaki služio samo propagandi tog vremena. Dok je ovaj napravljen sa iskrenom ljubavlju. Ocjena: Pet