Kralj kaveza

Seagal bez Seagala

Pročitavši radnju i Chombilovu kritiku očekivao sam zbilja smeće, no film je ispao jako dobar.Treba napomenuti odmah da ovo nije Seagalov film, njegovo ime i faca možda jesu na naslovnici DVD-a no on se pojavi na svega 5 min i to na kraju filma, kao ultimativni borac kojeg glavni lik mora pobijediti da bi dobio svoju kćer, te je ujedno i negativac.Ovo je Kineski film, Seagalovo ime je tu samo da bi se film prodao na Zapadno i Europsko tržište.Odmah treba reči da je ovo teška drama, a ne akcić, naime u cijelom filmu su samo dva fajta jedan negdje napočetku i onaj glavni sa Seagalom na kraju.A sve ostalo se svodi na odnos između oca koji nema sreće u životu(izgubio je naslov prvaka od USA na dan kad mu je žena rodila i umrla, zbog brutalnosti izgubi posao policajca i voli popiti)i njegove 8-godišnje kćerkice koja ga obožava, a i on nju u toj mjeri da bi napravio sve za nju, čak i umro, priča se zakomplicira kad saznamo da mu žena nije umrla već je živa i želi svoju kčer natrag, sve u svemu teška drama sa dobrim glumačkim izvedbama kineskih glumaca.Mala glumica koja glumi kćer je tako dobar da bih se usudio reči da je ona Azijska Dakota Fanning, mala je zbilja odlična.Seagal naravno sve mora upropastiti, tako da iako dobije batine na kraju, to ne vidimo, i da nebi ispao potpuni negativac na kraju učini dobro djelo, naime dolazi se ispričati glavnom junaku da nije znao da mu je kćer oteta i da se zato mora boriti, te mu pokloni svoj pojas prvaka svijeta ili nešto slično(Moram spomenuti da meni osobno Seagal što je stariji i deblji sve više liči na Bud Spencera, okruglo lice, velika škemba, škiljeći pogled, samo mu brada fali).Zadnje riječi, film kao drama funkcionira odlično, kao akcić, hm pa baš i ne, a umjesto Seagala je moga biti bilo tko drugi u toj ulozi, bilo bi bolje, no barem Seagal jednom dobije batine na filmu heheheh.Solidno za Kinesku dramu, ali samo za ljubitelje Istočne kinematografije.

Trash

Znao sam da ima dobar noviji film sa "C", no ja sam naravno uzeo krivi nije Clemntine, nego Cellular. Ajd kad sam ga vec posudio rekoh da pogledam, nisam ocekivao nista dobro. Film je uspio ostati u mom DVD-u punih 30 minuta i za to vijeme sam zakljucio da je ovaj film tako los da cak Steven Seagal ni neigra glavnu ulogu. Film je na japanskim, ili mozda kineskom, a borbe i borci izgledaju ko da su izasli iz Street Fightera. Zao mi je sto nisam uspio izdrzati jos koju minutu, pa da vidim i briljantnog Steaven Seagala, ili kako su na kutiji napisali "Steaven Seagala u svom najboljem izdanju". JADNO