Talentirani gospodin Ripley

Kako prije nisam naišao na ovaj film?

Prava psihološka drama. Odlična gluma. Vjerodostojan prikaz talijanske atmosfere, mentaliteta ljudi i kulture. Glazba je uz glumu najveći plus. Inteligentno osmišljen scenarij, a opet razumljiv svakom gledatelju. Film prati psihološku osakaćenost glavnog lika (Toma Ripleja) koji nije zadovoljan sobom te želi biti netko drugi. Odgovara mu hednonistički život te zavidi Diku na takvom životu. Gaji prema njemu i senzualne osjećaje. Vidi se kemija između dva "prijatelja." Na što je netko spreman da postane netko drugi? Koliko čovjek ide daleko, prigušujući svoju savjest da bi ostvario svoje ciljeve? Prava psihološka drama. Iako dugo traje, nije dosadna. Film se može podjeliti na 2 djela...Prvi je pozitivan i prikazuje Tomovu ošamućenost hedonističkim životom, drugi dio je prikaz pada u ruševine njegovog ništavila i ispraznosti.

Vrlo dobro...

iako presporo za moj ukus.Damon se vrlo dobro snasao ulozi urbanog sociopata i po meni je odradio bolji posao od Lawa koji je za svoj dio nominiran.Međutim,filmu nesto fali...Ne znam tocno sto...Damon je vrlo dobar no fali mu sarm kakvog Ripley treba imati,a samom filmu fali neki mračniji stil kad vec govori o psihopatu.Zbog toga preporucam Ripleyjeva Igra as Johnom Malkovichem i Rayom Winestonom.Malkovich je preslika Ripleya iz romana,šarmantan,a ubojit,a i sam film je napetiji i intrigantniji od ovog.

OK FILM

Talentirani g. Ripley je dobra studija opsesije i razlike u klasama. Matt Damon solidno portretira kompleksan lik Toma Ripleya. Jude Law daje sasvim prosječnu izvedbu. Gwyneth Paltrow je imala i boljih dana, premda nije loša. Anthony Minghella je dobar režiser, ali nekako mi se bolje iskazao u Studengori. Ovo je dobar film, kojeg nije šteta pogledati, a nije ni štete propustiti. Ocjena filma: 3

Nije loše...

Kad se idu snimati filmovi po poznatim književnim djelima, nitko ne očekuje doslovnu adaptaciju "od-riječi-do-riječi", no svakako bi bilo poželjno sačuvati barem "duh" književnog predloška. To ovdje nije ni pokušano. Kad se proračunati hladnokrvni sociopat Ripley iz knjige u filmu pretvori u pokajnika i ubojicu kojeg muči grižnja savjesti i progone duhovi žrtava, to je sasvim bezvezno. Rezultat nije ni pretjerano loš, ni naročito dobar, no ne zaslužuje neku poebnu pažnju. Pogledati i zaboraviti.

sjajan film

Ripleya sam gledala već nekoliko puta, ali uvijek ispočetka uživam u ovom inteligentnom filmu punom predivnih slika Italije, sa odličnom glumačkom postavom, sjajnom režijom te predivnom glazbom! Kroz film pratimo Tom Ripleya (Damon) pripadnika srednje klase koji spletom okolnosti odlazi u Italiju i tamo se počinje družiti sa bogatim i šarmantinim Dickijem (Law) i njegovom zaručnicom Marge (Paltrow). Ripley je osoba koja nikada nije bila zadovoljna sa svojim životom i kada upoznaje Dickija želi postati kao on; oponaša ga, oblači njegovu odjeću i pomno promatra svaki njegov pokret ne bi li i sam postao profinjen i otmjen-upravo ono što nikada nije bio. Iako je Dickiju, kao i uvijek u njegovom lagodnom životu, stalo samo do zabave, Ripley je uvjeren kako su oni dvoje postali braća i kako ga Dicky voli. Međutim kako počinje shvaćati da ga Dicky želi odbaciti pokazuje se ona druga strana Ripleya i on u jednom trenu shvaća da može imati sve...i otmjenost i novac i sasvim bolji život nego što je njegov...Promjene Ripleyevog lika su odlično prikazane, scena u čamcu kada se Dickie ismijava iz Ripleya i tako dovodi Ripleya do ludosti, ili kada Freddie (sjajan Philip Seymour Hoffman) shvati da Ripley živi Dickijev život i počinje mu se smijati...to su prave scene u kojima vidimo dvoličnost i kompleksnost Ripleyevog lika. Matt Damon je savršeno prikazao inteligentnog, ali nesretnog i nesigurnog Ripleya, Jude Law je sjajan mladi bogataš, Paltrow, koju baš i ne volim, je sjajna u ovom filmu, a Hoffman je standardno odličan! Slike Mongibella, Rima i Venecije su fantastične i u potpunosti prikazuju duh Italije i njenog načina života. Glazba je predivna, cijeli soundtrack savršeno prati svaku situaciju u filmu... što reći...Tom Ripley is a man of many talents...pogledajte film i otkrijte sve njegove talente...