Vodič za autostopere kroz galaksiju

Humma Kavula thinks I'm dumb ;)

Prvo što morate primjetiti su velika slova na poleđini vodiča "DON'T PANIC". Isto tako morate uvijek znati gdje Vam je ručnik i jao si ga nama ako nam je predsjednik galaksije dvoglavi tikvan! Priča je puna nevjerojatne mašte i zadivljujuće inspiracije. Slažem se sa time da film nikada neće moći pratiti knjigu, ali svaka čast na vizalnim efektima.Mora se priznati da se zapitaš o nekim stvarima oko svemira i života. Uvijek postoji happy end, samo kako za koga."Jesi li ti čovjek ili miš?"

strašno na kvadrat

Jako loš film sa jako lošim glumcima.Čisti gubitak vremena... Neki ljudi ovdje pišu da je jako smješan..Pa ako imate iq do 25 vjerojatno....Loš film,loša gluma,loši specijalni efekti a kostimi kao iz hnk.... Izbjegavati pod svaku cijenu....

DON'T PANIC

JA SAM OD ONIH LJUDI KOJI SMATRAJU DA NIJEDAN FILM NAPRAVLJEN PREMA KNJIZI NA MOŽE DOSEČI ISTU RAZINU KVALITETE MA KOLIKO ADAPTACIJA BILA DOBRA!!! ONAJ KO JE ČITAO ADAMSA ZNA O ČEMU PRIČAM!! KAD SAM UZEO KNJIGU U RUKE NISAM ZNAO ŠTA OČEKIVATI ALI NAKON 5 STRANICA SHVATIO SAM DA OVAKO NEŠTO NISAM NIKAD VIDIO!! MISLIM DA PUNO LJUDI NEČE SHVATIT OVAJ FILM BAŠ IS TOG RAZLOGA JER SU LIKOVI I PRIČA SU U KNJIZI PUNO BOLJE RAZRAÐENI PA NEKE STVARI PUNO BOLJE KUŽIŠ!!! NO PREÐIMO NA FILM!! MA KOLIKO FILM NE MOŽE DOSEGNUTI NIVO KNJIGE MENI JE FILM SUPER! OD SAMOG ODABIRA GLUMACA GDJE SAM ROCKWELL RADI ČUDA U ULOZI BEEEBLEBROXA KAO I OSTALI KOJI SU SAVRŠENO SKINULI LIKOVE MORA SE PRIZNATI!!NAJSIMPATIČNIJI LIK U FILMU JE IZDEPRIMIRANI ROBOT MARVIN KOJI KOJI CIJELI FILM NA RUBU SAMOUBOJSTVA!! SPECIJAVNI EFEKTI SU JAKO BLIZU SAVRŠENSTVA POSEBNO INTERGALAKTIČKI BAUŠTELARCI KOJI IMAJU 2 METRA I STVARO IZGLEDAJU MRAK!!! RADNJA JA SPALJENA DO KRAJNJIH GRANICA ALI TO SE NE MOŽE OPISATI RIJEČIMA JER BI KAD BI SAD STAO NABRAJATI TOKOVE RADNJE NABI STAO DO SUTRA!! MOJ ZAKLJUČAK JA AKO SU VAM DOSADILI KLASIČKNE AMERIČKE PITE I RAZNE LIMUNADE OVO JE FILM KOJI ČE VAM VRATITI SMJEH NA LICE!!!

Vodič kroz galaksiju za glupe amere

Kao što sam rekao u naslovu, ovaj film je snimljen isključivo za Amerikance. Knjiga je britanska, humor je britanski, film je američki. Dakle, film je dobar upravo onoliko koliko ameri kuže britanski humor. NIMALO. Gorko razočarenje. Douglas Adams se vjerovatno prevrče u grobu. Ako i snime nastavak, ne idem ga gledati, jer mi je film več ionako upropastio knjigu. Fuj.

Wanna see my spaceship?

"Svaki komad s imalo zrnja u glavi, ovu će rečenicu prepoznati kao pravu priliku za bijeg s ove planete. On ima malog, pa si je zato nabavio super-šip, koji definitivno treba pogledati. I dok se on zabavlja liječenjem vlastitih kompleksa i trans-krpicama, ja u miru zadovoljavam glad za novim, uzbudljivim i nepredvidljivim, za što je svemir dušu dao. Još samo malo, pa se vraćam dosadnom svijetu koji me ne shvaća i hladnim i zatvorenim personama koje ne možeš otvoriti ni kliještima za jastoga.." Tako bi se mogla doživjeti Trillian, glavni ženski lik u filmu koji (ni)je, nažalost, mogao i bolje. S jedne strane, Adamsova je knjiga prepuna živopisnih detalja koji su izuzetno bitan dio priče. Zato će svaki štovatelj pisanog HitchHikera ovaj film proživjeti s tugom u srcu što se jedna od najboljih SF štorija ovako razvodnila i izobličila, čak i uz suradnju Douglasa The Adamsa. S druge strane, i uz veliki Disneyev budžet, i uz vrlo perspektivne glumačke snage (Sam Rockwell - Zaphod, Mos Def - Ford Prefect, Martin Freeman - Arthur Dent, Alan Rickman - Marvin, John Malkovich - Humma Kavula, Bill Nighy - Slartibartfast..), ekranizacija HitchHikera izgleda djetinjasto, nedorečeno, kao pravi drhturavi engleski puding, bez čvrste osnove, strukture i smjera. Možda je problem scenarij, možda je problem skraćivanje priče od koje je ostala samo kvazi-ljubavna-sf-paučina.. U svakom slučaju, pamtit ćete odličnog Sama Rockwella, nekoliko zgodnih fora, i otići iz kina žalosni što se ekranizacije onakvog sočnog štiva nije primio netko malo jači (Tim Burton?), opalio Lucasu šamarčinu i napravio jebeno dobru kvadrilogiju. Šteta. (Trojka - isključivo iz sentimentalnih razloga)

Jedno veliko razocaranje

Kad sam prvi put uzela u ruke knjigu odusevio me britki i sarkasticni humor "montypyhtonovskog" stila, osebujan pripovjedacki stil i toliko karizmaticni likovi da bilo kakvu vrstu robota ne mogu vise ne dozivljavati depresivnim. Nikako nisam mogla taj svijet Vodica zamisliti na filmskom platnu - previse je sitnica i pikanterija koje daju draz cijelom opusu, previse situacija koje mogu biti duhovite samo vjestim baratanjem rijeci. Pogledala sam film puna ocekivanja spremna oprostiti pogreske i parzne hodove u prici, ali svejedno sam ostala jako razocarana. Humor u filmu se temelji na gegovima, nista se ne objasnjava (sto Ford radi na Zemlji, zasto je vazna Ursa Minor, zasto je Zaphod takav kakav je, sto je to restoran na kraju svemira), likovi su plitki, i isforsirana je ljubavna prica. Svaka cast na pokusaju, ali Vodic bi ipak trebao ostati unutar korica knjige a nikako ne na flimskoj vrpci. Film jednostavno nije nimalo dobar medij za pricanje takve price kakvu prica Vodic.

42 .-)

nakon nenadmašne knjige i bbc-jevog serijala, film mi je ispunio očekivanja. u trenutku spašavanja trillian iz zatočeništva, u jednom kadru se pojavljuje i robot identičan marvinu iz bbc serijala.

sasvim ok...

sasvim ok film, očekivanja su ispunjena... dobar film, još bolja knjiga! :-))

I'm so (not) depressed...

Koliko god se stovatelji lika i djela Adamsa ne slagali s tim, film je izvrstan. Naravno da ne moze prikazati sve iz knjige (film bi trajao i trajao i trajao...,), ipak smatram da je ocuvan duh knjige. Ekipa je odlicno uigrana (Rockwell je nepravedno zapostavljen medju americkim glumcima, definitivno), efekti su na mjestu (da, Amerikanci bi tu napravili perverzno previse specijalnih efekata, ali bi se film sveo onda na efekte). Film nakon kojeg covjek ne moze biti depresivan. Jako dobar film. Nadopuniti knjigom.

(Pre)velika očekivanja

I ja ču odmah na početku reči da nisam ima o tu čast da pročitam knjigu, no zbog ralativno dobrih kritika sa Neta i mog prijatelja koji je pročitao knjigu i nahvalio ju kako je zabavna i interesantna, hmm, očekivao sam više.Nemojte me shvatiti krivo, film je zabavan i otkačen, no moj konačni zaključak nakon odgledanog je bio prilično mlak.Nisam baš izašao oduševljen iz kina.Krenimo redom.Režija je odlična s obzirom da se radim o debitantu što se režije filmova tiče.Gluma je također odlična, počevši od meni uvijek dobrog i zabavnog Sama Rockwella(bio je urnebesan u Galaktičkoj Pustolovini)kojemu savršeno paše uloga umišljenog i narcisoidnog predsjednika, Odličan izbor britanskog glumca Freemana za ulogu zbunjenog zemljanina(kod nas je poznat po ulozi u Britanskoj seriji U Uredu), Mos Def mi možda tu ne paše ali može proči, Malkovicheva uloga je tako mala da je se neisplati uopšte spominjati, a u ostalom koliko sam čuo njegov lik je stvoren posebno za film, Ali najbolji mi je Alan Rickman kao depresivni robot Marvin tj. njegov glas, sličan posao je odradio i u Galaktičkoj Pustolovini, barem što se tiče karaktera lika, što se pak tiče ženskog lika, simpatična glumica.No Priča mi je dosta nerazumljiva, kako na kraju galsi to životno pitanje?Koliko sam čuo drugi dio filma uopšte nije napravljen prema knjizi več je osmišljen posebno za film.Efekti su odlični, usudio bih se reči možda čak i bolji od efekata u Ratovima Zvijezda, no to je pak druga priča.Ljubavna priča je dosta nategnuta, ali može proči.Humor je odličan (onaj tipični Britanski)ali ga ima premalo i to je glavni razlog mog razočarenja, osobno sam očekivao više.No koliko sam čuo razlog mijenjanju priče je to što je od početka Autostoper zamišljen kao trilogija tako da če vjerovatno dobiti još dva nastavka.Dakle popravni ispit sljedi.Krajni zključak, nije loše, zabavno, otkačeno i zanimljivo, no očekivao sam više, možda sam ipak trebao prije pročitati knjigu!?Hmmm

druga strana ulice - vodič kroz galaksiju za autostopere

Ne, knjige nisam čito ali nakon ovakvog bolesnog filma to će ispraviti, a pošto je knjiga uvijek bolja od filma, što reći, jedva čekam.Ako idete film gledati na blef odnosno otišli ste gledat film a da nemate pojma ništa o njemu vjerovatno će vas oduševiti, jedino ako ste tip koji prezire sve šta i miriše na SF.Film je stvarno bolestan,pravo osvježenje između ovih američkih super-heroja koji svaki dan spašavaju svijet,ka šta normalan čovik svaki dan minja čarape, i uvik spase svijet, za ne virovat, zašto se još nijednom nije desilo da je neko diga u zrak ovi naš jadni planet, nego uvik dođe neki superman, batman, spiderman i... zasere stvar.E pa ljudi u ovom film se to stvarno i desi, i to u prvih 10min filma, filmu dajem tri samo radi tog detalja, ali ima još toga šta valja.Manično depresivini robot Marvin koji je car careva u filmu, pa Sam Rockwell koji briljira glumeći od najpovršnih osoba u galaksiji; njezina predsjednika (ako vas njegova uloga podsjeća na neke naše lijepe cure, koje se slučajno u narodu zovu sponzoruše, vjerovatno se varate :-), i još miljun dobrih baza koje vam jednostavno neman srca reći (ki u reklami). Film je pravo opuštanje moždanih vijuga.Četvorka mu ne gine

Solidno

Knjigu nisam stigle procitati, ali evo nasla sam ipak vremena da pogledam ovaj film. Moram reci da kada bi jednom rijecu ga opisavala to bi bilo solidno. Mislim da su trebali upotrebljavati mnogo bolje specijalne efekte, medjutim sve u svemu ok. Smjesno zanimljivo....Svakako treba pogledati Ocjena konacna bi bila izmedju 3-4

Joooj!

Eto san prije jedno desetak dana nafalila film i bez da san ga pogledala jer sam se povodila za knjigom. E pa nažalos ostala ja razočarana. Da i to vrlo! Mislin da nisan čitala knjigu filmić je onako ok, ali ovako nije! Fali masu stvari , i dodane su stvari koje nisu ni trebale po meni bit u filmu, nije mi ni najmanje bitno ko ih je predložia, makar to bia sami Adams . Nva ocjena je 3 a ne 5, i svi oni koji ga nisu pogledali, predlažem da to bude onako neko nediljno popodne, za ličenje od mamurluka i blagu razonodu.

Bravo za Britance!

Nazalost, nisam citao knjigu ali nakon sto sam pogledao ovaj film, mislim da hocu. Odusevile su me originalnost i duhovitost. Radnja je svake minute sve cudnija, neobicnija, i ono najvaznije - totalno nepredvidljiva. Fora mi je sto se film posprdo izruguje cinovnicima, predsjedniku, religijama na kriticki nacin. Radnja je jako brza i neobicno zanimljiva a sa tehnicke strane, film moze parirati i americkoj produkciji. Bravo za Britance!

Hipermastovito!

Film (odnosno knjiga) je hipermastoviti kriticki osvrt na sadasnje drustvo i norme koje njime vladaju. Posebno mi se svidjala paralela napravljena sa 'Predsjednikom' koji je u mnogocemu podsjecao na americkog predsjedika J.W. Busha - teksaske cizme, unistenje svijeta... Autor takodjer izruguje i britansku birkoraciju, administraciju i crkvu sve zajedno upakirano u galakticnu pricu rajdenu prema provjerenom receptu. Ono sto odudara od svih slicnih svemirskih filmova je golema i na trenutke pretjerana doza mastovitih podataka na kojima se temelji film. Autor je u tome otisao korak dalje cak i od Star Wars trilogije (koju je barem bilo lakse pratiti ;)). Sve u svemu, film je pravo osvjezenje i uspjeli pokusaj da se barem malo docara stari dobri 'Vodic za autostopere', ;)

lopate

Kao i obično nisam pročitala knjigu, tako da nisam imala pojma o čemu je riječ, osim da je ZF "komedija". I da, nisam pogriješila - film je smiješan. Između ostalog ima montypeytonovskih fora, što ja obožavam. A jedan od njih je glas (narator), koji objašnjava vodič. Mislim te komentare se mora čuti. Što se tiče glume, Sam Rockwell je zakon, a ni ostala ekipa ne zaostaje. Uglavnom, film je ok, jedina zamjerka je što je malo dekoncentrirajuće kada se ubacuje narator, on priča brzo, a slike koje se pojavljuju na ekranu idu isto tako brzo. No možda je to moj mozak prespor.

vodič za autostopere kroz galaksiju

super film.ovaj dugoiščekivani ekranizirani roman je savršena kombinasija SF i komedije.glumačka postava je ok.

Ocjena recenzije: 0.5 Tvoja ocjena: -

FINO :-)

Jako sam dugo čekala da pogledam ovaj film i na kraju krajeva moram priznati da sam ugodno iznenađena. S obzirom na to da je književni predložak jako težak-ipak je taj Adams malo lud,jelte :-)mislim da je film solidno i ispao. Naravno, najviše me oduševio Marvin iliti Alan Rickman koji je smiješan do bola. Najveća zamjerka mi je preslaba scenografija i prejeftini specijalni efekti koji bi prije pristajali nekom TV-filmu. No..s obzirom da je ovo tek prvi dio, očekujem i nadam se da gospon režiser voli učiti na vlastitim greškicama i da će drugi dio biti bolji.

Moglo je i bolje

Knjiga je bolja i puno smiješnija, ali i film ima svojih svijetlih trenutaka. Najdraži i najsmješniji lik u cijelom filmu je robot Marvin (bolje rečeno gluma Alana Rickmana je učinila svoje).Također i John Malkovich nije za bacit.Ali filmu nešto nedostaje, možda da nisam pročitala knjigu bio bi mi bolji, ali ovako nije ništa pretjerano posebno.Filmić za ugodno poslijepodne s prijateljima