Pakleni šund

Njemački

Probajte ga pogledat na sinhroniziranog na njemački. To je doživljaj :)

Pulp Fiction

Ovo je najbolji Tarantinov film.Vrhunska,zabavna,često bizarna priča i neubičajeni likovi i izvrsna,uvjerljiva gluma te 6 nominacija i Oscar i jedan dobijeni (za najbolji originalni scenarij) dokazuju da je ovaj film stvarno poseban.Definitivna preporuka Ocijena:10 od 10

ODLICAN ALI I PRECIJENJEN

Iako sam veliki Tarantinov fan drzim da je Pakleni Sund precijenjen film. Iako je to vrhunska zabava...sto je kod radnje toliko posebno osim sto su isprepleteni dogadjaji i ubaceni su kul dijalozi? Puno mi je bolji Kill Bill i Nemilosrdni Gadovi. Iako je i ovo odlicno

th3 b3st

Sta rec o ovom filmu? Osim da je ovo najbolji film napravljen u povijesti covijecanstva!!! Film obavezno pogledati!!! Vrhunski monolozi, dijalozi, isprepletena radnja,soundtrack's...nezna se sta je od toga bolje...moj i od mnogo drugih ljudi najbolji film ikad napravljen...normalno Reziser; Quentin Tarantino...a o glumcima neznan sta reci...nezna se koji je bolji: Bruce Wills, John Travolta, Samuel L. Jackson i Uma Thurman ....sta reci nego EXTRA ! ! !

izgubljena nada

kad sam izašla iz kina nakon ovog filma bilo je samo vauuuuuuuu. savršen.drugačiji. i to još uvijek mislim i nakon toliko vremena. i to je sve što me oduševilo od tarantina - izgubljena nada.

PRECIJENJEN

PAKLENI ŠUND je po meni jedan od najprecijenjenijih filmova u povijesti. Prije gledanja vidio sam na forumuma da ga smatraju klasikom, na imdb.ovoj listi je na prvih top 10 od 250 njbolje ocjenjenih filmova itd. nakon gledanja osjećao sam se prevareno evo zašto: -dužina- 2 i po sata je jako pedugo i mislim da PŠ mogao biti skraćen bar za 40-50 minuta, uz to ima previše praznog hoda i dialoga koji nevode nikamo. -radnja-kad gledaš film očekuješ da on ima neku kontinuiranu radnju PŠ to nema nego nekoliko manjih radnji i najgore od svega film je prepunjem dialozima koji nemaju nikakve veze s trenutnim događajem (razgovor o sendvićima, masaži stopala, bori-bori ???itd. neda mi se nabrajat.) Dialozi-dialozi su dvosjekli mač, s jedne strane ne razumijem kako nekomu mogu biti zabavni razgovori u kojima je svaka druga riječ fuck i motherfucker potpomognuta s pokojom rasističkom uvredom. S druge strane dialozi su još i najbolji dio filma. žanr-PŠ-u sam se više puta na glas smijao ali film nije komedija nego ozbiljna krimi drama s puno nasilja. Najači dio filma su glumci koji su se stvarno potrudili pogotovo Sam Jackson.Nekažem ja da je film loš, čak štoviše nije loš ali da je precijenjen to definitivno je.MOJA OCJENA JE 3

Ocjena recenzije: 1.4 Tvoja ocjena: -

Pakleni šund

lud, inteligentan, zabavan, velik i jedan od najboljih filmova svih vremena

Tarantino KRALJ

Ljubitelj sam Tarantinovih filmova i film u kojem on ima prste ja moram pogledat. Pulp Fiction je za mene svetinja. Gledao sam ga bezbroj puta i nikad mi ne dosadi. Jednostavno, SAVRŠENSTVO:)

e sad....

Ma nije film loš. Daleko od toga, dobar je. Ali nije TOLIKO dobar da ga proglase najboljim i da zaludi pola planeta. Slažem se s mišljenjem da je malo precjenjen. Iako, ima dobrih scena...meni je najdraža ona s njima dvojicom i pederima u podrumu. Ono kad ih zavežu i kažu da će im poslati dvojicu crnaca da ih srede kombinirkama i let-lampom. hehe...

Film koji okrenuo Hollywood

Pakleni šund je jedan od onih filmova koji pokrenu revoluciju u stvaranju filmova. Takvi filmovi su npr. Pjevač Jazza, Zameo ih vjetar, Poštanska kočija, Ralje, Ratovi zvijezda,... Pakleni šund je natavio tamo gdje je stao Reservoir dogs. Tarantino u ovom filmu i dalje nastavlja stilizirati nasilje i brutalnost,dajući mu jednu novu, višu dimenziju. To je ono po čemu je film promijenio filmsku umjetnost i industriju. Ali Tarantino je ovdje pokazao svima kako napisati uvrnut, ali odličan scenarij sa nekim od najčešće citiranih dijaloga u povijesti. Sjetite se samo Ezekiel 25:17, Royal with cheese, Fox Force Five, Pigs are filthy animals, Zed's dead baby,... Teško ih je sve nabrojati. Situacije i preokreti su tako odlično smišljeni i tajmirani da ne možete a da se ne nasmijete na neke u biti ozbiljne situacije kao što su način kako Travolta ubije Marvina, Kako završi Marcelus Wallace, Kako spasiti Umu Thurman, itd. Glumački nastupi su svi na visini zadaka sa jasno opipljivom buddy-buddy kemijom između Travolte i Jacksona. Naravno svi su prepoznali fantastičan Travoltin nastup i nagradili ga nominacijom za Oscara: Svaka čast Tarantinu što ga je izvukao iz prošlosti i vratio na velika vrata. Za kraj ću jednostavno reći da je film predobar, odlično napisan, sa super glumačkim nastupima i koji je unio ono nešto u filmsku povijest. To nešto je stilizirano nasilje (kasnije potpuno vidljivo u Tarantinovu Kill Billu)

Ocjena recenzije: 3.71 Tvoja ocjena: -

Tarantino care!

Ma predobro.Film nema mana.Uma je pre dobra,Samuel izvrstan a Travolta jebezovan.Onaj ples sa njim i Umom...nezaboravno.najbolji kraj.The Shepard and the tyranny of evil man...zakon!Tim Roth-moja ljubav.Genijalno.

Edukacija 2

Nazvati "Pulp Fiction" ok filmom je ko' nazvati Oxford prilično dobrim fakultetom! I za sve laike, recenzija filma, je analiza, a ne davanje svojeg mišljenja! "You know what they say about opinions-they are like assholes; everybody's got one!"

ok

klasika,no ipak mu mrvica fali za ocjenu 5.žao mi je što ne mogu komentirati jedan drugi Tarantinov film koji je pravo remek djelo:Reservoir dogs...izvrstan

PRECIJENJENO...

Znam, ja sam jedan od rijetkih filmofila kojima se ovaj film baš i nije svidio. Ne želim biti licemjer i dati filmu ocjenu 5 samo zbog toga što je ovo kultni film. Zašto mi se film nije svidio? Prvo i osnovno, ne volim krimiće, to je žarn koji mi izaziva mučninu. Ali morao sam film pogledati kad su ga svi toliko hvalili. Film je nepotrebno nasilan i isprazan. Smeta me to što nema baš nikakvih emocija, samo ubijanje, pištolji, bla, bla... Zaista ne znam što svi vide u ovom filmu. Glumački nastupi su solidni, baš kao i Tarantinova režija. Ovo je još jedan u nizu precijenjenih filmova. To je barem moje mišljenje, a svatko ima pravo na svoje mišljenje. Film nije grozan i dajem mu pozitivnu ocjenu samo zbog toga što je rađen sa stilom. Ocjena filma: 2

Edukacija

Dok ga nisam konačno pogledala činilo mi se da sam jedini filmlover na svijetu koji ga još nije pogledao.No ta nepravda je sada ispravljena,pa nakon milijardu priča,i oduševljenja koji su mi bili upućeni od Pulp Fiction fanova,konačno i sama mogu suditi o njemu.Ukupni je dojam-sviđa mi se.Jednom je netko rekao da Pulp Fiction ili obožavaš ili mrziš,a tu je vidite pogriješio jer se ja nalazim baš u tom očito rijetkom postotku.Najviše mi se sviđa početak filma,ono kad Travolta izvodi šefovu ženu,a Umin lik i gluma me se najviše dojmila,iako su sve to bili već provjereno odlični glumci(Keitel,Walken,Jackson) Također je genijalno poigravanje sa film noirom i dijalozi između likova.(Amsterdam,bacanje kroz prozor zbog masaže nogu) Ovaj film prati reputacija bezrazložnog i pretjeranog nasilja,ali meni se učinilo sasvim umjerenim za razliku od ostale američko-akcijske kinematogrefije.Uglavnom,treba ga pogledati,ako već ne zbog užitka,onda barem zbog filmske edukacije.U mom slučaju se to na kraju pretvorilo u užitak.

Suuuuuuuuuuper!

Ovo je film svih vremena.Quentin Tarantino je napravio nezaboravan film!Izvrsna glumačka izvedba Johna Travolte,Ume Thurman,Samuel L. Jacksona,Brucea Willisa i Harvey Keitela!!!POGLEDATI OBAVEZNO!!!

Ocjena recenzije: 3.4 Tvoja ocjena: -

QT u najboljem izdanju

Što reći o ovom zaista kultnom filmu - QT u svojoj najboljoj formi i njegov najbolji film (dosada), jedan od najboljih scenarija i dijaloga ikada napisanih. Likovi su sve bolji i karizmatičniji što film dalje teče. A najveća faca je definitivno Winston Wolf. Dok je najbolja scena kada Marsellusa, veliku facu i mafijaša guze dve pederka u prljavom smrdljivom podrumu - jedna od najjačih scena u povijesti!!! Pokazuje da svatko - ama baš svatko može bti nagužen!! I samo možemo zamisliti kako je Zed završio! Jedan od najcool filmova svih vremena i definitivno najbolji i najutjecajniji film devedesetih! Ocjena: 10, a ne 5!!!

Ocjena recenzije: 2.4 Tvoja ocjena: -

Pakleno dobar

Ovo je definitivno najbolji film 90' Q.T. se ponovno pokazao u najboljem svijetlu, i za to mu sve ćestitke i pohvale. On je jedan od mojih najdražih redatelja, svi njegovi filmovi koje sam gledala ostali su mi duboko u sjećanju, ali ovj je jedan od najboljih, ako ne i najbolji. Kad je snimljen (94'), imala sam samo 4 godine, zato sam ga gledala tek 5 godina kasnije, i odmah mi se svidio. Prvom prilikom sam ga kupila na DVD-u, i to je jedan od najgledanijih filmova u mojoj kolekciji. Zasluženo je osvojio Oskara! Definitivno briljantan film za sve generacije, a oni koji ga nisu pogledali-može ih biti sram.

strašno dobro!!

Kako vidim i kako znam već dugo, ja sam jedna od malo klinaca koji su odrasli uz mtv, gangsta rap i Pulp Fiction! I zbog toga sam ponosna! To me čini uvelike kreativnijom, mada skepticima nije jasno kako i po čemu, al ja to znam i to se vidi :) No, ovaj film volim! Zanimljiv mi je, originalan, komplicirano-jednostavan,pun dobre mjuze i odličnih likova koje utjelovljuju sjajni glumci ... ODLIČAN FILM!!! Zasad mislim da je i najbolji Tarantinov, al otvorena sam za sve vidike i nadam se da će se Tarantino poslije ovog, i onog Reservoir Dogs, opet vratiti na stare staze. (napomena: još nisam gledala Kill Bill 1, a ni 2)

Šund koji to nije

Što se više može napisati o filmu koji je naglavce preokrenuo neke od osnovnih postulata modernog Hollywooda? Ajd, možda ovo...bare with me. Ma, što vam pričali, «Pakleni Šund» je onaj Tarantinov film koji će vam razvaliti mozak. Priča o mafijaškim hitmenima Vincentu (Travolta) i Julesu ( bad mothafucka Samuel L. Jackson) i njihovim zgodama i nezgodama jednog sunčanog dana u Kaliforniji definirala je sve nas koji su te 1994. tek ulazili u svijet ozbiljnih filmofila. QT miješa kadrove «like a deck of 51» kako kaže jedna od pjesama sa sjajnog soundtracka. Upoznajemo Butcha, boksača specijaliziranog za namještaljke i odupiranje istima (Bruce Willis), kingpina Marsellusa Wallace (Ving Rhames) i njegovu družicu, lepršavu kokainu Miu (Uma Thurman u ulozi života), čovjeka koji rješava sve probleme Mr.Wolfe-a (Harvey Keitel), par otkačenih pljačkaša birtije i još pregršt likova. Uz britke dijaloge, iščašen smisao za humor i Tarantinu omiljene scene brutalnog nasilja mnogi od nas su u ovom filmu naučili i kako pomoći osobi koja se prešmrkala bijelog praha. Određeni broj ljudi našao je za shodno primijetiti kako Tarantino veliča uporabu narkotika, ali ti očito nisu dovoljno pozorno gledali ostatke ovog kolaža. Ovaj film izazvao je pravu lavinu boljih ili lošijih klonova. Oni koji su klonirali zaboravili su tek da je Tarantino dvije godine ranije već snimio film vjerojatno bolji od ovoga. Naime, Reservoir Dogs. Ako još niste gledali «Šund», sramite se -:) I čuvajte se Zeda,zaboga!

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Q.T. je majstor!

Ma dovoljno je vidjeti samo jednu scenu iz filma i odmah vidite da je on nešto posebno. Toliko je u njemu antologijskih rečenica i scena da je ovaj film postao predstavnikom jedne generacije. I da nikada ne snimi išta slično ovome, Q.T. je a i ostao bi faca.

Ocjena recenzije: 3.2 Tvoja ocjena: -

Pulp Fiction

Toliko je toga o ovom filmu napisano, toliko rečeno da su daljnji komentari možda i suvišni. No, Tarantinovo se remek-djelo utoliko razlikuje od slično razvikanih naslova (primjerice, "Pasija") time što opravdava svaki dobiveni hvalospjev. Dok je "Reservoir Dogs" bio više nego sjajna uvertira u hype koji je uslijedio, "Pulp Fiction" bio je upravo "to", rasni klasik od prvog prikazivanja pa naovamo, nešto kao Nirvanin "Nevermind" u muzičkom kontekstu. Danas, cijelo desetljeće od nastanka, ne bi više nizao sve te već napamet naučene dijaloge, situacije i također već antologijski soundtrack, već bi samo pozvao na čisti gledateljski užitak (to uključuje i moju malenkost), još jedno tko zna koje po redu gledanje. Jer, ovo je film koji bi trebalo gledati bar jednom u jednu-dvije godine.

Ocjena recenzije: 3.6 Tvoja ocjena: -

Royale with cheese

Genijalno! Po meni, najbolji film 90-tih, ako ne i uopće! Jel se sjećate kako su kritičari tada najavljivali film? Kažu "publika će se smijati, pljeskati i ostajati bez daha". Bili su u pravu. Ocjena 5. I to čista petica.

Ocjena recenzije: 2.83 Tvoja ocjena: -

pfff

pa tako nekako, dobar film ne volim baš ovakve nazovi umjetničke filmove krvoprolića, sranja itd ali solidno urađeno. previše pompe,... sve u svemu solidna trojka

Ocjena recenzije: 1.17 Tvoja ocjena: -

Travolta majstore!

Najjači film u povjesti!Dosta!

Mainstream Killer

Pulp Fiction je opako dobar spoj crnog humora i thrillera i kao takav savrseno funkcionira. Mnogi PF smatraju Tarantinovim najboljim uratkom, i za to ih se ne moze kriviti, PF to i jeste. Samo mi se ne svidja sto je majoneza stavljena u negativnu konotaciju ;)